abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86090466
quote:
Op zondag 5 september 2010 06:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Prachtige aflevering Lucas, het toppunt van de affaire tussen Linda en Robert en natuurlijk de afronding van de verhaallijn tussen Frits en het gezelschap van Onno P Wassenaar ^O^
Overigens de rol Simon Dekker was hier ook op z'n retour, hierna had Simon geheugenverlies en deed de raarste dingen. Rick Engelkes wilde eigenlijk na seizoen 3 al stoppen, maar de makers hebben hem overtuigd om nog een jaar bij te tekenen. In dit jaar werd Simon fotograaf in plaats van dokter, verkocht hij Huize Dekker en kocht deze woning (die het vol hield tot en met seizoen 10).

Enkele opmerkelijke momenten zijn dat ie een keer depressief Martine Hafkamp tegenkwam in de Rozenboom en daar een one-night-stand mee had en de ontrafeling van de gijzeling van Jules Schimmelpenix die gechanteerd werd door zijn dochter en schoonzoon. Hierna vertrok ie naar Ijsland en kwam in seizoen 8 en 12 tijdelijk terug.
Een heer met stijl
pi_86091060
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef Stecky het volgende:
Ben blij dat het morgenavond weer begint!!!! *O*
Ik mis het totaal niet eerlijk gezegt :O
pi_86091074
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Overigens de rol Simon Dekker was hier ook op z'n retour, hierna had Simon geheugenverlies en deed de raarste dingen. Rick Engelkes wilde eigenlijk na seizoen 3 al stoppen, maar de makers hebben hem overtuigd om nog een jaar bij te tekenen. In dit jaar werd Simon fotograaf in plaats van dokter, verkocht hij Huize Dekker en kocht deze woning (die het vol hield tot en met seizoen 10).

Enkele opmerkelijke momenten zijn dat ie een keer depressief Martine Hafkamp tegenkwam in de Rozenboom en daar een one-night-stand mee had en de ontrafeling van de gijzeling van Jules Schimmelpenix die gechanteerd werd door zijn dochter en schoonzoon. Hierna vertrok ie naar Ijsland en kwam in seizoen 8 en 12 tijdelijk terug.
Bedankt voor de informatie :)
pi_86092583
quote:

Seizoen 13 toch? Toen ging-ie (vooralsnog) echt dood.

Maar je hebt wel gelijk wat Simons rol betreft. Eigenlijk was dat al na de dood van Annette, naar mijn mening. Zijn carrièreswitch heeft mij nooit kunnen bekoren.

Maar er zijn wel meer rollen waarvan ik denk: wat hebben die eigenlijk toegevoegd aan de serie. Denk aan Marieke en Fatima, hun personages waren gewoon 'dood' qua intressante verhalen om te vertellen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 5 september 2010 @ 16:39:03 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86092604
quote:
Ik ook! *O*
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86093309
quote:
Goed dat je het zegt :+
Dat wordt weer kijken!
pi_86095676
De shortie is er weer :D
pi_86095902
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Seizoen 13 toch? Toen ging-ie (vooralsnog) echt dood.

Maar je hebt wel gelijk wat Simons rol betreft. Eigenlijk was dat al na de dood van Annette, naar mijn mening. Zijn carrièreswitch heeft mij nooit kunnen bekoren.

Maar er zijn wel meer rollen waarvan ik denk: wat hebben die eigenlijk toegevoegd aan de serie. Denk aan Marieke en Fatima, hun personages waren gewoon 'dood' qua intressante verhalen om te vertellen.
Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.

Personages als Fatima en Marieke zouden op den duur op geweest zijn inderdaad, Marieke kwam erin als een onzeker meisje met een incestverleden, daarna had ze relaties met Mark en Mickey, maar toen dat klaar was hing ze er maar een beetje bij en was meer een 'supporting character', een rol die Daniël ook langzaamaan kreeg.

Fatima had nog mogelijkheden zat vond ik eigenlijk, ze zat midden in haar relatie met Stan (die uiteindelijk met haar meeging). Maar de boutique van Linda ging failliet in seizoen 5 en toen vonden ze dat de verhaallijnen op waren voor haar. Fatima was de eerste echte vriendin van Linda eigenlijk na Annette.
Een heer met stijl
pi_86096468
Wat een slechte CD :')

1. Owl City - Fireflies (Album Version)
2. Wouter Hamel - Once In A Lifetime
3. Take That - Patience
4. Anouk - Three Days In A Row
5. Stevie Ann - Baby Blue
6. Caro Emerald - A Night Like This
7. Joss Stone - Fell In Love With A Boy
8. Stevie Wonder - For Once In My Life (Album Version)
9. Waylon - Hey - (Radio Edit)
10. Amos Lee - Arms Of A Woman
11. Kylie Minogue - Your Disco Needs You
12. John Humbucker, Michael Mute - Rhythm Inferno
13. Alain Clark - Love Is Everywhere
14. Ke$ha - TiK ToK
15. Giovanca, Leon Ware - Where Love Lives
16. Bertolf - Feel You
17. Kane - No Surrender
18. Lady Gaga - Paper Gangsta
19. Eros Ramazotti - Musica É
  zondag 5 september 2010 @ 19:04:15 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86096640
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Syb.ren het volgende:

:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 5 september 2010 @ 19:19:26 #161
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86097095
Dit heeft niks met GTST te maken. :') :') :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_86098064
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef Frey het volgende:
Idd. GTST profiteerd van andermans kunst. Want GTST zelf heeft dit niet gemaakt maar de zangers, ze hebben dit slechts in de soap gegooit. Beetje flauw dat ze dit op de markt brengen.
  zondag 5 september 2010 @ 22:11:42 #163
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86106699
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef Frey het volgende:
Waarom nou niet de beste achtergrondmuziek van Ronald Schilperoort? Die muziek die steeds terugkeerde en die nu toch nooit meer gebruikt wordt. Dat wil een echte fan nog wel horen. Deze muziek kan ik zelf ook kopen. Vreemde actie weer en een totale mislukking. Ik zou echt tien keer beter weten wat te doen met dit product dan de mensen die nu achter GTST zitten. Ik snap niet dat ze dat zelf echt niet begrijpen.... 8)7
"U hoort nog van me!"
  zondag 5 september 2010 @ 22:27:06 #164
123170 alors
zlata1234
pi_86107652
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Syb.ren het volgende:

[ afbeelding ]

1. Owl City - Fireflies (Album Version)
2. Wouter Hamel - Once In A Lifetime
3. Take That - Patience
4. Anouk - Three Days In A Row
5. Stevie Ann - Baby Blue
6. Caro Emerald - A Night Like This
7. Joss Stone - Fell In Love With A Boy
8. Stevie Wonder - For Once In My Life (Album Version)
9. Waylon - Hey - (Radio Edit)
10. Amos Lee - Arms Of A Woman
11. Kylie Minogue - Your Disco Needs You
12. John Humbucker, Michael Mute - Rhythm Inferno
13. Alain Clark - Love Is Everywhere
14. Ke$ha - TiK ToK
15. Giovanca, Leon Ware - Where Love Lives
16. Bertolf - Feel You
17. Kane - No Surrender
18. Lady Gaga - Paper Gangsta
19. Eros Ramazotti - Musica É
_O- _O- _O-

Dit is echt van die huisvrouwenmuziek, en ja die dommerds kopen het toch wel omdat er gtst opstaat :') :')
know'm sayin?
word? word.
  zondag 5 september 2010 @ 22:32:00 #165
123170 alors
zlata1234
pi_86107978
Trouwens de vooruitzichten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_86128563
quote:
Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.

Personages als Fatima en Marieke zouden op den duur op geweest zijn inderdaad, Marieke kwam erin als een onzeker meisje met een incestverleden, daarna had ze relaties met Mark en Mickey, maar toen dat klaar was hing ze er maar een beetje bij en was meer een 'supporting character', een rol die Daniël ook langzaamaan kreeg.

Fatima had nog mogelijkheden zat vond ik eigenlijk, ze zat midden in haar relatie met Stan (die uiteindelijk met haar meeging). Maar de boutique van Linda ging failliet in seizoen 5 en toen vonden ze dat de verhaallijnen op waren voor haar. Fatima was de eerste echte vriendin van Linda eigenlijk na Annette.
Marieke werd geïntroduceerd als "de nieuwe Myriam", tenminste zo moest ze overkomen. De fout was alleen dat incestverleden. Was dat er niet geweest, dan had het makkelijk kunnen zijn dat ze een 2e Myriam was. Maar Marieke had naar mijn mening in de ruim 2,5 seizoen dat ze erin zat, gewoon nauwelijks een rol van betekenis. Ja, was ze opeens een zus van Janine, maar echt veel schoten beide karakters er ook niet mee op.

Overigens zag je in die tijd vaker dat het ene soort type werd opgevolgd door een ander:

Myriam -> Marieke -> Hedwig
Peter -> Stan -> Rik
Emile -> John
pi_86130285
Zin in *O*
  maandag 6 september 2010 @ 16:51:18 #168
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86131268
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt. :r
pi_86132805
quote:
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt.
Beter gooien ze seizoen 3, 4, 5, 6 een keer op dvd!
pi_86133751
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Marieke werd geïntroduceerd als "de nieuwe Myriam", tenminste zo moest ze overkomen. De fout was alleen dat incestverleden. Was dat er niet geweest, dan had het makkelijk kunnen zijn dat ze een 2e Myriam was. Maar Marieke had naar mijn mening in de ruim 2,5 seizoen dat ze erin zat, gewoon nauwelijks een rol van betekenis. Ja, was ze opeens een zus van Janine, maar echt veel schoten beide karakters er ook niet mee op.
Ben ik niet helemaal met je eens, ik vond die incestlijn met Gijs Vollaards wel spannend en natuurlijk die laatste lijn waarin ze verkracht werd door die motorbende uit café the Heavy Heaven, spannend tot op het bot, bloedstollend gewoon. Verder had ze affaires, voor die tijd had ze misschien niet de meest boeiende lijn, maar vergeleken bij nu is naar mijn inzichten boeiender dan de halve huidige cast.
quote:
Overigens zag je in die tijd vaker dat het ene soort type werd opgevolgd door een ander:

Myriam -> Marieke -> Hedwig
Peter -> Stan -> Rik
Emile -> John
Rik zie ik niet echt als een opvolger van Stan, die 2 hebben er bijna anderhalf seizoen samen ingezeten, bij Peter en Stan was het heel goed te zien. Jammer dat er nooit een opvolger voor Arnie is gevonden, ik zag hem wel als een soort hoofdpersonage.

[ Bericht 4% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 06-09-2010 18:11:54 ]
Een heer met stijl
pi_86134059
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Frey het volgende:
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt. :r
Stem iedere dag op deze :) Deze wil ik ook graag zien.
pi_86134137
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Stem iedere dag op deze :) Deze wil ik ook graag zien.
Zeker net als alle daarop volgende afleveringen, echt treurig dat ze weigeren seizoen 3 uit te brengen :{w
Een heer met stijl
pi_86134187
Ik twijfel nog steeds of ik zal gaan kijken. Natuurlijk stop je er niet snel mee als je al vanaf dag 1 in 1990 kijkt, maar aan de andere kant ben ik bang dat het weer zo slecht en kut is dat het gewoon zonde van de tijd is. Maar ja....
pi_86134270
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:12 schreef bloodymary het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik zal gaan kijken. Natuurlijk stop je er niet snel mee als je al vanaf dag 1 in 1990 kijkt, maar aan de andere kant ben ik bang dat het weer zo slecht en kut is dat het gewoon zonde van de tijd is. Maar ja....
Je kan net zoals ook gewoon kijken wanneer het je uitkomt, in ben er 3-4 avonden per week niet, die ene dat ik er wel ben pik ik weleens een aflevering mee ;)
Een heer met stijl
pi_86134275
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zeker net als alle daarop volgende afleveringen, echt treurig dat ze weigeren seizoen 3 uit te brengen :{w
Ja. Ik snap ook niet dat ze 'een duimpje omlaag' mee tellen als een stem 8)7 Echt idioten zijn het ook :o
pi_86134304
quote:
Rik zie ik niet echt als een opvolger van Stan, die 2 hebben er bijna anderhalf seizoen samen ingezeten, bij Peter en Stan was het heel goed te zien.
Nou, toch wel. Het karakter van Stan begon namelijk nog al te 'verwateren': eerst was hij, net als Peter, meer een straatschoffie, maar vooral na seizoen 4 begon dat nogal te veranderen in een zachtaardig karakter die voor iedereen klaar stond. Paul Groot vond dat zelf ook nogal jammer, meen ik op te maken uit het interview met hem in het GTST Jubileumboek.

Rik kwam er toen in, en was in feite een soort Peter Kelder/Stan Nijholt. Grote bek, klein hartje.

quote:
Jammer dat er nooit een opvolger voor Arnie is gevonden, ik zag hem wel als een soort hoofdpersonage
Ben ik volledig met je eens, Julian was daar te 'hard' voor, mijn inziens.
pi_86134525
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, toch wel. Het karakter van Stan begon namelijk nog al te 'verwateren': eerst was hij, net als Peter, meer een straatschoffie, maar vooral na seizoen 4 begon dat nogal te veranderen in een zachtaardig karakter die voor iedereen klaar stond. Paul Groot vond dat zelf ook nogal jammer, meen ik op te maken uit het interview met hem in het GTST Jubileumboek.

Rik kwam er toen in, en was in feite een soort Peter Kelder/Stan Nijholt. Grote bek, klein hartje.
[..]
Misschien dat het zo bedoeld was, maar zo kwam het op mij in ieder geval niet over. Zowel Stan en Rik hadden absoluut niet zo een grote bek als Peter en waren geenzins zo rebels. Rik was misschien ook iemand uit een arbeidersmilieu, maar zo grof als Peter was, was hij nooit. Hij was direct een allemansvriend en iemand die van gezelligheid hield.
Ook Stan vond ik niet echt lijken op Peter, behalve dat het Arnie's beste vriend werd, hij kende zijn ouders (die steenrijk waren overigens, maar wel overleden) en na die graffitiverhaallijn begin seizoen 4 was ie eigenlijk al aardig beschaafd wat ie de resterende 3 jaar bleef.

quote:
Ben ik volledig met je eens, Julian was daar te 'hard' voor, mijn inziens.
En hij zat er te kort in, ik vind het jammer dat die generatie van Jessica, Hedwig, Kim en Julian plaats heeft moeten maken voor de Fischerclub, vooral de link tussen Kim en Julian en de familie Alberts hield die familie nog een beetje op z'n plek en bij elkaar. Ook jammer dat ze het nu nooit meer over Kim en Julian hebben, terwijl de band tussen de pleegouders en pleegkinderen echt superhecht was op het einde. Maarja dat is een algemeen soapverschijnsel, wie vertrekt bestaat niet meer 3 dagen later...
Een heer met stijl
pi_86134897
quote:
En hij zat er te kort in, ik vind het jammer dat die generatie van Jessica, Hedwig, Kim en Julian plaats heeft moeten maken voor de Fischerclub, vooral de link tussen Kim en Julian en de familie Alberts hield die familie nog een beetje op z'n plek en bij elkaar. Ook jammer dat ze het nu nooit meer over Kim en Julian hebben, terwijl de band tussen de pleegouders en pleegkinderen echt superhecht was op het einde. Maarja dat is een algemeen soapverschijnsel, wie vertrekt bestaat niet meer 3 dagen later...
Wanneer was de laatste keer dat er iets is vernomen van Robert? Of van Barbara? Alleen Helen, die schijnt Laura ieder jaar een kerstkaart te sturen.

Dat Julian er te kort in zat, was te danken aan Cas Jansen. Net als bij Rick Engelkes is hij na lang aandringen van de toenmalige producer nog een half jaar gebleven. Ik denk dat als dat niet was gebeurd, dat Julian dan ook was overleden aan de schoten in de cliff van seizoen 8.
pi_86135662
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wanneer was de laatste keer dat er iets is vernomen van Robert? Of van Barbara? Alleen Helen, die schijnt Laura ieder jaar een kerstkaart te sturen.
Suzanne en Peter werden nog even genoemd doen het lichaam van Arnie gevonden was, Athony Kamerling zei daarover dat ie helemaal niet benaderd was door de makers en best nog wel even een middagje als Peter wilde opdraven voor die begravenis. (Dit waarschijnlijk alleen om de komst van Linda in te leiden).

En ik vond het wel mooi dat op het afscheid van meneer Harmsen de namen Peter en Daniël weer even werden genoemd en je zag Daniël ook even in beeld geloof ik.
quote:
Dat Julian er te kort in zat, was te danken aan Cas Jansen. Net als bij Rick Engelkes is hij na lang aandringen van de toenmalige producer nog een half jaar gebleven. Ik denk dat als dat niet was gebeurd, dat Julian dan ook was overleden aan de schoten in de cliff van seizoen 8.
Ja daar kan je weinig tegen beginnen, acteurs die eruit willen, maar ze kunnen wel beter nadenken over de opvolging. Robert en Laura hadden geen 'kind' meer en daarom ontspoorde die 2 het daarop volgende seizoen volledig. Jef die kreeg na het vertrek wel een nieuw gezin, maar was daar plotseling het lulletje rozenwater. Een schril contrast met die autoritaire Jef uit seizoen 2.
Maar in die tijd wilde ze de soap verjongen en vernieuwen, het begin van het einde, Jef en Robert hebben hun oude allure nooit hervonden, Laura nog wel enigzins. Ze krijgt geen grote lijnen meer, maar is wel zichzelf gebleven. Maargoed om terug te komen op opvolging, als ze dit beter hadden gedaan hadden we nu nog een familie Alberts.
Een heer met stijl
pi_86138641
Veel kijkplezier :P
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 20:11:30 #182
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86138935
Maxime :r
Bing :r
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 6 september 2010 @ 20:11:32 #183
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86138936
Ludo O+
  maandag 6 september 2010 @ 20:11:42 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86138947
Wat is Bing toch een vreselijke kwal. Laat Danny maar de vader zijn. :Y
  maandag 6 september 2010 @ 20:11:51 #185
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_86138956
Bing :r
pi_86138966
Wat een kwal is die Bing toch!!!!!
  maandag 6 september 2010 @ 20:12:14 #187
312694 errrbek
pi_86138979
Maxime :r
Het bed van Jack :r
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 20:13:56 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86139041
Er stond me iets van bij dat Bing er sowieso uit gaat tzt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 6 september 2010 @ 20:14:41 #189
265713 LenaKatinaFann
Lena Katina: Hot
pi_86139078
Ik kan nu al niet wachten om het gezicht van Bing te zien als blijkt dat Danny de vader is :)
pi_86139090
Het is zo voorspelbaar het verhaal van Bing en Danny.
pi_86139093
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik kan nu al niet wachten om het gezicht te zien van Bing als blijkt dat Danny de vader is :)
Sinds wanneer verandert zijn gezichtsuitdrukking dan?
  maandag 6 september 2010 @ 20:22:22 #192
265713 LenaKatinaFann
Lena Katina: Hot
pi_86139430
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Sinds wanneer verandert zijn gezichtsuitdrukking dan?
Je begrijpt wat ik bedoel ;)
  maandag 6 september 2010 @ 20:28:45 #193
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86139717
Ik heb het na 20 minuten GTST alweer gehad, wat een ergenis.. Kindje van Sjors is trouwens wel heel erg alert voor een baby van een paar uur oud. Ogen ook wagenwijd open..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 6 september 2010 @ 20:29:55 #194
312694 errrbek
pi_86139791
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Purdey het volgende:
Ik heb het na 20 minuten GTST alweer gehad, wat een ergenis.. Kindje van Sjors is trouwens wel heel erg alert voor een baby van een paar uur oud. Ogen ook wagenwijd open..
wat denk je zelf, dat ze een kind van nog geen dag oud zouden gebruiken in de serie? :')
  maandag 6 september 2010 @ 20:30:13 #195
312694 errrbek
pi_86139801
Zou Bing dat kindje opeten en dat hij daarna uit de serie gaat of niet?
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 20:33:49 #196
42184 crew  DaMart
pi_86139955
Dit lijkt wel af te stevenen op een unicum... iedereen die voor Ludo is in plaats van tegen!
  maandag 6 september 2010 @ 20:39:59 #197
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86140211
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Frey het volgende:
Ik stem mee. Eindelijk het vervolg van de cliffhanger uit seizoen 2! En meer Herman Hogendoorn! Verder volledig mee eens: dom stemsysteem, stemmers die kijken zijn grotendeels van latere generaties en denken dat 1992 saai was en het wordt hoog tijd dat de DVD-box van seizoen 3 er komt. Dan hebben we deze ergernissen even gehad.

Maxime versus Ludo was het enige boeiende. Bing en Danny heb ik niet eens bewust gevolgd.
"U hoort nog van me!"
pi_86140383
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dit lijkt wel af te stevenen op een unicum... iedereen die voor Ludo is in plaats van tegen!
Hij heeft geen keus anders is hij Janine weer kwijt voor zoveelste keer. Ik vind dat hij nu beter gedraagt dan toen.
  maandag 6 september 2010 @ 20:44:51 #199
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86140421
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef errrbek het volgende:

[..]

wat denk je zelf, dat ze een kind van nog geen dag oud zouden gebruiken in de serie? :')
Neuh, dat niet. Misschien ben ik te detail gericht :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_86140555
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ik stem mee. Eindelijk het vervolg van de cliffhanger uit seizoen 2! En meer Herman Hogendoorn! Verder volledig mee eens: dom stemsysteem, stemmers die kijken zijn grotendeels van latere generaties en denken dat 1992 saai was en het wordt hoog tijd dat de DVD-box van seizoen 3 er komt. Dan hebben we deze ergernissen even gehad.

Maxime versus Ludo was het enige boeiende. Bing en Danny heb ik niet eens bewust gevolgd.
Idd. Als ze nou Seizoen 3 uitbrengen zijn ze maximaal 1 jaar van ons gezeik af :P Althans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')