Mja, als slaapkamer zou het heel misschien nog kunnen, maar niet om hele dagen in te levenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een kamer van 9m² in Nijmegen. Ik zou daar echt gek worden.
Er hangt iets aan je kin.quote:
Okej, ja dan is het nog begrijpelijk dat je even wilt meepostenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bwoah, daar heb ik eerder ook nog wel gepost, af en toe. Maar ik postte daar toen echt puur omdat ik Q. kende.
De enige SC waar ik wel altijd welkom ben is Oldbies.
Sterker nog: Ik wil niet eens in KLB komenquote:
Hallon.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom hier gewoon even hallo zeggen.
Hallo
Uhmmmmmmmmmmmmm. Nein.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoppels.![]()
Of hadden we het daar niet over?
Flikker nou eens op met dat nummerquote:
Kutuser.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo
PATJEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo
Baby don't hurt mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met dat nummer
Welkom!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo
Don't hurt mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BABY DONT HURT MEquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat de neukquote:
quote:
quote:
Zwarte Janquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Zeroku het volgende:
Patjen, heeft die slang met die strepen en die negertong al een naam.
Huppelquote:
Bakkesquote:
quote:
quote:
Vooral dat gras als laatste reageert vind ikquote:
We weten de context nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
"Oh wat een leuke paint, Chowi."
Nee hoor, zeg er maar niets over. Het is niet zo dat ik er uren op gezwoegd heb hoor.
Wah?quote:
ik zeg er iet over. ben jij het?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Nee hoor, zeg er maar niets over. Het is niet zo dat ik er uren op gezwoegd heb hoor.
Hey, die lijken op jou en Myraela.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Hoi Mirnequote:
Heb je die zelf gepaint?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Wij zijn bazen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooral dat gras als laatste reageert vind ik
Wat een kutnaamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zwarte Jan
[..]
Huppel![]()
[..]
Bakkes
De bazen van de club.quote:
Ik houd van je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Ik was ook sarcastisch.quote:
Nee, ik heb het eens geprobeerd maar leuk was het nietquote:
Haddaway.quote:
Oh!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch.
Ik had deze paint gisteren gemaakt. Links is Myraela en rechts ben ik..
Wehehe.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eens geprobeerd maar leuk was het niet
Haddaway klinkt best Brabantsquote:
Kijk wat voor mensen daar zitten dan. Lamonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eens geprobeerd maar leuk was het niet
Hedde wel is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haddaway klinkt best Brabants
Was het nog gezellig in dun bosch?quote:
Joah, zondag terugquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was het nog gezellig in dun bosch?
quote:
Haddwayisquote:
Boh gek, geef Stefan een kusje van mequote:
Ook onder de naam BONG?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog oude topics over Big Brother waar je ook in meepostteZelfs ik zat daar ook al bij maar is alweer een jaar of 4 geleden denk ik
EDIT: BB6 dus
Thanks bitch.quote:
dodelink.quote:
Is goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh gek, geef Stefan een kusje van me
Homo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh gek, geef Stefan een kusje van me
Haddaway? Vragen aan een hoogzwangere vrouw of ze weeën heeft.quote:
Top 100 van dinsdag 10 augustus 2010quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
ik post veul minder dan jij dus wat ben jij dan
Dat is een steen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Desunoto het volgende:
Lief hondje op de weblog
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haddaway? Vragen aan een hoogzwangere vrouw of ze weeën heeft.
Oh, ik faal.quote:
Kawaiiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Desunoto het volgende:
Lief hondje op de weblog
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:
Dank jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, gefeliciteerd dan..
Al toffe cadeau's in ontvangst mogen nemen?
Dank jequote:
Psst. Als je die laatste drie in een ander getal verandert zie nog meer plaatjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Desunoto het volgende:
Lief hondje op de weblog
[ afbeelding ]
Eyebrow.gifquote:
:3quote:
Hoeft niet te fluisteren, zijn niet in een bibliotheek kut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psst. Als je die laatste drie in een ander getal verandert zie nog meer plaatjes.
O die is geil. Net zoals lekkeh lekkeh.gif.quote:
Owwwwww.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeft niet te fluisteren, zijn niet in een bibliotheek kut.
Boekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeft niet te fluisteren, zijn niet in een bibliotheek kut.
No shit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psst. Als je die laatste drie in een ander getal verandert zie nog meer plaatjes.
Pics van lekken lekken.gifquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O die is geil. Net zoals lekkeh lekkeh.gif.
Boeken.quote:
Het was zo'n smiley die heel vunzig lacht en zijn wenkbrauwen optrekt.quote:
Boeken.quote:
Kom ik erin voor?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
Die paint van Chowi heeft mij inspiratie gegeven voor een paar puike painten.
Boekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag weer 140 euro lichter door boeken.
Wellicht, vanavond een poging wagen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Joa?quote:
Ben je vanavond op de skaaips?quote:
quote:
Uhm, geen idee. Ons mam vond het gisteren nodig m'n laptop voor 2 dagen uit te zetten, maar nu keurt ze het wel weer goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben je vanavond op de skaaips?
Dank jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou ook een, je vraagt er zo om.
Volgens mij heet jij ook geen Zjefrie.quote:
Ik hoor jullie ma op de skaaips somsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm, geen idee. Ons mam vond het gisteren nodig m'n laptop voor 2 dagen uit te zetten, maar nu keurt ze het wel weer goed.
Alle bazen van de foks zitten daar (sommige voor spek en bonen)quote:
Hehe, ken goed. Ik zit ook 9 van de 10 keer benejequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoor jullie ma op de skaaips soms
[..]
Alle bazen van de foks zitten daar (sommige voor spek en bonen)
Valt nog mee gezien je registratiedatum + dat je mod bent geweest en dus meer posts moet maken ivm moderatiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Chowi het volgende:
Nog 3 dagen ofzo en dan heb ik 40k posts..
Ik ken de helft niet, doordat ze echte naam gebruiken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoor jullie ma op de skaaips soms
[..]
Eckte bazen zitten gewoon op het forum.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
Jou heb ik nog niet op de skaaips gehoord, alleen op de telefoons.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken de helft niet, doordat ze echte naam gebruiken.
Zonder op de bron te klikken: APquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik lees dwars over trollen en bashers heen.
Ik ben het gewend. In ieder topic wordt ik wel gebasht en gehaat. Maar dat maakt niks uit. Haters make me famous
Door al jullie haat en gebash kent het hele forum mij en geniet ik van totale roem en naamsbekendheid.
Bron.
Niet via de kolenmEINZ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet op de skaaips gehoord, alleen op de telefoons.
Nee, een bepaald iemand wil mij daar niet in hebben. En ik ken heel dat wijf ook niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet op de skaaips gehoord, alleen op de telefoons.
Ik wist wie dat was zonder op de bron te klikken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik lees dwars over trollen en bashers heen.
Ik ben het gewend. In ieder topic wordt ik wel gebasht en gehaat. Maar dat maakt niks uit. Haters make me famous
Door al jullie haat en gebash kent het hele forum mij en geniet ik van totale roem en naamsbekendheid.
Bron.
Stefan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, een bepaald iemand wil mij daar niet in hebben. En ik ken heel dat wijf ook niet.Geen idee wat ze tegen me heeft.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder op de bron te klikken: AP
Nou Pat, voed haar eens fatsoenlijk op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, een bepaald iemand wil mij daar niet in hebben. En ik ken heel dat wijf ook niet.Geen idee wat ze tegen me heeft.
Ja die.quote:
Niej mauwen gijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
[..]
Nou Pat, voed haar eens fatsoenlijk op.
quote:
Hide your kidsquote:
Hide your wifequote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist wie dat was zonder op de bron te klikken.
Waar is crv nu met zijn stofzuiger.gif.quote:
And hide your husband.quote:
Don't hurt mequote:
No more.quote:
Hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar is crv nu met zijn stofzuiger.gif.![]()
Nouja veel plezier.
Is ie jou aan het zuigen?quote:
Ja.quote:
c_a : 38817 (gemiddeld 12 per dag)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Top 100 van dinsdag 10 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
013. 209 crv
018. 188 charmed_angel
quote:
Zero: 55956 (gemiddeld 105 per dag)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:25 schreef crv het volgende:
[..]
c_a : 38817 (gemiddeld 12 per dag)
crv : 10646 (gemiddeld 5 per dag)
quote:
quote:
quote:
Faalertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zero: 55956 (gemiddeld 105 per dag)
beroep: Grafisch Ontwerperquote:
Evidence Zeroku => no lifequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zero: 55956 (gemiddeld 105 per dag)
Kun je zien aan mijn skills jongeuh jewaidsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
beroep: Grafisch Ontwerper
Nuff said,
Wat doe je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er hier iemand die over een half uurtje voor mij wil gaan werken?
Ik heb nog geen skills gezien van je ontwerpen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je zien aan mijn skills jongeuh jewaids
Die gastquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
Rijbewijs net een maand, nu al kwijt
Pallets sorterenquote:
DUHquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist wie dat was zonder op de bron te klikken.
Dan ga je het meemaken binnenkort!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb nog geen skills gezien van je ontwerpen.
Interieurverzorgsterquote:
Waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ga je het meemaken binnenkort!
Op kleur.quote:
Zal ik even over nadenken.quote:
O daar ben ik goed in. Wil alleen niet naar Emmen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Interieurverzorgster![]()
Fatima dus gewoon.
Hoer, laat eens een mooi werkje van je zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ga je het meemaken binnenkort!
Doewis.quote:
Kom mijn huis schoonmaken, stukske dichterbij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O daar ben ik goed in. Wil alleen niet naar Emmen.
Dimmen mevrouwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoer, laat eens een mooi werkje van je zien.
Kutwolluk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom mijn huis schoonmaken, stukske dichterbij.
Met je kop.quote:
Het is in Erica bij een huisartsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O daar ben ik goed in. Wil alleen niet naar Emmen.
Die baas van hem ook.quote:
Zie jequote:
Tot morgen crvquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef crv het volgende:
OK gaat vrouwtje ophalen en naar huus
Waarschijnlijk tot morgen![]()
voor de dames
Ik ben niet steriel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is in Erica bij een huisarts
Lekker bourgondisch, hoer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is dat toch als Brabanders elkaar tegenkomen in een topic, altijd zo lekker schelden.
Graftak.quote:
Met goede bedoelingen bellatrix kutwijfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is dat toch als Brabanders elkaar tegenkomen in een topic, altijd zo lekker schelden.
* even om hoekje kijkt *quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is in Erica bij een huisarts
Ik ook niet. Maar ja ik ga er maar ff heenquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met goede bedoelingen bellatrix kutwijf
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Say whut??!!
Moeder vingert en tongt dochter (14)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ja ik ga er maar ff heen![]()
IK WIL NIEHIET!!!! WIE KOMT ME REDDEN???
Ik heb geen tuin, dus ook geen omkijken naarquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Say whut??!!
Stiekem vind je het wel lekker.quote:
Vies kutjong.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel lekker.
Haha kut, ik snap hemquote:
Wutquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Say whut??!!
Wutwut do it in the butt.quote:
En dan vooralquote:
Kind is net 14 en toch 13 jaar geleden gedumpt door dr vriend. Vroeg erbij die chick hoorquote:Moeder en dochter hadden seks met elkaar in het ouderlijk huis. Dat deden ze door elkaar te vingeren en te tongen. De Houtense verklaarde voor de rechtbank dat zij en haar kind dertien jaar geleden samen een moeilijke tijd doormaakten. De dochter was net gedumpt door haar vriend en de ouders van de moeder waren gestorven
Goeden reden tochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vooral
[..]
Kind is net 14 en toch 13 jaar geleden gedumpt door dr vriend. Vroeg erbij die chick hoor
Nee. Het kind was in 1997 14 jaar oud.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vooral
[..]
Kind is net 14 en toch 13 jaar geleden gedumpt door dr vriend. Vroeg erbij die chick hoor
Huppel gaat nu voor de uhm tweede keer van haar leven naar Ericaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
Huppel? Kom je ook wel eens in the Spot in Erica?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel gaat nu voor de uhm tweede keer van haar leven naar Erica![]()
Gehucht waar ik nooit kom verder![]()
En nu ga ik werken, echt waar
Succes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ze misbruikte haar met 14, dat was 13 jaar geleden toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vooral
[..]
Hmhm.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze misbruikte haar met 14, dat was 13 jaar geleden toch?
Doei huppellllquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh godquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef Zeroku het volgende:
Nectar is weer bezig met z'n postrecord.
Hij heeft nu al bijna meer posts dan ik heb, en ik zit er sinds 2006quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/312608 Dat gemiddelde ook.
Hij zit vandaag al op 1700 o.i.d. Die gast produceert alleen maar aids.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij heeft nu al bijna meer posts dan ik heb, en ik zit er sinds 2006
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij heeft nu al bijna meer posts dan ik heb, en ik zit er sinds 2006
Nectar is de pure aids van dit moment inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zit vandaag al op 1700 o.i.d. Die gast produceert alleen maar aids.
Hij niet alleen, Japsnars ook. En Porsche, en AdvancedPauper.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nectar is de pure aids van dit moment inderdaad.
Japsnars is gewoon een zwakzinnige.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij niet alleen, Japsnars ook. En Porsche, en AdvancedPauper.
Zelfs AP en Porsche vallen in het niet bij Nectar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij niet alleen, Japsnars ook. En Porsche, en AdvancedPauper.
Altijd goed nieuws wanneer je het ziekenhuis mag verlaten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:57 schreef Kally het volgende:
O ja update voor who cares, Torrio is weer uit het ziekenhuis, nog wel een tijdje zoet ermee maar komt goed
Zie mijn sigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Japsnars is gewoon een zwakzinnige.
Ja beter dan horen je moet erinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd goed nieuws wanneer je het ziekenhuis mag verlaten.
Wat was er?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:57 schreef Kally het volgende:
O ja update voor who cares, Torrio is weer uit het ziekenhuis, nog wel een tijdje zoet ermee maar komt goed
Eetzequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zie mijn sig.
Anyhow, nu omkleden en uit eten tschüss.
Hij had vreselijke last van maagpijn en dat begon over zijn hele buik uit te spreiden en steeds erger, dus 's nachts naar het ziekenhuis gegaan bleek hij een bacteriële infectie te hebben. Hebben ze hem even gehouden ter observatie en om bloed na te kijken. Niks heel ernstigs meer vervelend zeker omdat hij geen medicatie krijgt het moet vanzelf weg.quote:
Al een flinke tijd buikpijn ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij had vreselijke last van maagpijn en dat begon over zijn hele buik uit te spreiden en steeds erger, dus 's nachts naar het ziekenhuis gegaan bleek hij een bacteriële infectie te hebben. Hebben ze hem even gehouden ter observatie en om bloed na te kijken. Niks heel ernstigs meer vervelend zeker omdat hij geen medicatie krijgt het moet vanzelf weg.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al een flinke tijd buikpijn ik ook
Hmm verwacht niet dat het erg is, als ik last blijf houden ga ik wel even langs de huisarts.quote:
Iig veel drinken dat is altijd goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm verwacht niet dat het erg is, als ik last blijf houden ga ik wel even langs de huisarts.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef Koen66 het volgende:
Grrrr het wordt donker, begint te regenen, en pats direct een file
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij had vreselijke last van maagpijn en dat begon over zijn hele buik uit te spreiden en steeds erger, dus 's nachts naar het ziekenhuis gegaan bleek hij een bacteriële infectie te hebben. Hebben ze hem even gehouden ter observatie en om bloed na te kijken. Niks heel ernstigs meer vervelend zeker omdat hij geen medicatie krijgt het moet vanzelf weg.
Hij heeft al weer praatjes via sms hoor, komt goedquote:
quote:
ai kut. wens hem maar beterschap als je hem weer spreektquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Ik rij ook die richting uit....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Kally het volgende:
Trouwens regen, het komt hier met bakken tegelijk
Doe ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ai kut. wens hem maar beterschap als je hem weer spreekt
Rij jij eens anders danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij ook die richting uit....
Ik wil de zomer terug
Moooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft al weer praatjes via sms hoor, komt goed
quote:
WTF gridlawkquote:
quote:
Allemaal in shockquote:
Stefanquote:
Foto 3, imo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
ff vraagje
Ik wil mn ouders weer is verassen. Foto van de 2 honden (1 van ons, 1 van onze zus) op canvas voor aan de muurHeb al een winkel gevonden en zit te denken aan de volgende maten:
20*30
30*40
50*70
Nu de volgende paar fotos in gedachte:
Foto1
foto2
foto3
De witte is onze hond (sammy)
de zwarte is van onze zus (max)
Welke vinden jullie leuker ?
Ik knip de fotos wel uit dat alleen de honden er opstaan(fotos zijn namelijk nogal groot formaat dus moet toch wat knippen)
Hoe ze liggen de middelste, maar op de eerste zijn hun ogen het mooist, ik zou voor de 1e gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
ff vraagje
Ik wil mn ouders weer is verassen. Foto van de 2 honden (1 van ons, 1 van onze zus) op canvas voor aan de muurHeb al een winkel gevonden en zit te denken aan de volgende maten:
20*30
30*40
50*70
Nu de volgende paar fotos in gedachte:
Foto1
foto2
foto3
De witte is onze hond (sammy)
de zwarte is van onze zus (max)
Welke vinden jullie leuker ?
Ik knip de fotos wel uit dat alleen de honden er opstaan(fotos zijn namelijk nogal groot formaat dus moet toch wat knippen)
quote:
Stefanquote:
Dat ben ik.quote:
Ja daar moest ik om lachenquote:
quote:
Verwarring alom.quote:
Myraela.quote:
quote:
Patrick.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jeezzz mijn zoon heeft tot zijn 2e niks anders gedaan dan zijn handen in mijn shirts
ik vind bij 1 wel dat de koppen iets te ver uit elkaar liggen eigenlijk, maar vond zelf ook wel leuke fotoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe ze liggen de middelste, maar op de eerste zijn hun ogen het mooist, ik zou voor de 1e gaan
Ja die is wel erg leuk ja, kun je het niet laten uitvergroten door de fotozaak?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
mja fotos zijn gemaakt terwijl ik achter de pc zatwas echt kai lief hoe ze zaten
vind van 1 jammer dat het te ver is daarom viel die af voor foto
klik
Deze is dus van te ver weg jammer genoeg
quote:
Heb je daar nog babyfilmpjes ofzo van?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jeezzz mijn zoon heeft tot zijn 2e niks anders gedaan dan zijn handen in mijn shirts
Ja ik vind ze alledrie leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind bij 1 wel dat de koppen iets te ver uit elkaar liggen eigenlijk, maar vond zelf ook wel leuke foto
Watquote:
Hé dat is daar bij de reeshof in de buurt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
mja fotos zijn gemaakt terwijl ik achter de pc zatwas echt kai lief hoe ze zaten
vind van 1 jammer dat het te ver is daarom viel die af voor foto
klik
Deze is dus van te ver weg jammer genoeg
Kleine geilerd.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je daar nog babyfilmpjes ofzo van?
JA, WANT ALLEEN DAAR HEBBEN ZE ZULKE TUINEN NATUURLIJK.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hé dat is daar bij de reeshof in de buurt!
weet niet, het is wel erg hoge resolutie gemaakt. dus zal denk wel scherp blijven. Zal is kijken in photoshopquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die is wel erg leuk ja, kun je het niet laten uitvergroten door de fotozaak?
quote:
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
JA, WANT ALLEEN DAAR HEBBEN ZE ZULKE TUINEN NATUURLIJK.
Hij was twee en hij wilde nog aan je tieten lurken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij krijgt daar een harde plasser van? Een peuter die aan de borsten van zijn mama zit, hij dacht waarschijnlijk aan eten hoor
Ja die is wel erg leuk jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, het is wel erg hoge resolutie gemaakt. dus zal denk wel scherp blijven. Zal is kijken in photoshop
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hé dat is daar bij de reeshof in de buurt!
Tja, kiezen tussen omdraaien en zuigen of naar de keuken lopen voor een beker drinken. Dan zou ik ook geen moeite hebben met kiezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij was twee en hij wilde nog aan je tieten lurken?
Hij heeft nooit aan mijn tieten gelurktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij was twee en hij wilde nog aan je tieten lurken?
Een echte jagerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft nooit aan mijn tieten gelurkt![]()
Maar instinct bedoelde ik
quote:
Ik ook niet. Fles ftw.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft nooit aan mijn tieten gelurkt![]()
Maar instinct bedoelde ik
Denk alleen dat de honden te ver weg blijven. Maar ga is ff kijkenquote:
Je was gewoon toen al homofoob.quote:
Omdat ik weet dat je daar ergens woontquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe raad je dat eigenlijk ?
heb deze soort meer gezien
Nou ja met de oudste geprobeerd, dat was hel, dus gauw op de fles overquote:
Nee ik wilde toen al iets langers in mijn mond.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je was gewoon toen al homofoob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |