Mja, als slaapkamer zou het heel misschien nog kunnen, maar niet om hele dagen in te levenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een kamer van 9m² in Nijmegen. Ik zou daar echt gek worden.
Er hangt iets aan je kin.quote:
Okej, ja dan is het nog begrijpelijk dat je even wilt meepostenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bwoah, daar heb ik eerder ook nog wel gepost, af en toe. Maar ik postte daar toen echt puur omdat ik Q. kende.
De enige SC waar ik wel altijd welkom ben is Oldbies.
Sterker nog: Ik wil niet eens in KLB komenquote:
Hallon.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom hier gewoon even hallo zeggen.
Hallo
Uhmmmmmmmmmmmmm. Nein.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoppels.![]()
Of hadden we het daar niet over?
Flikker nou eens op met dat nummerquote:
Kutuser.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo
PATJEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo
Baby don't hurt mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met dat nummer
Welkom!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo
Don't hurt mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BABY DONT HURT MEquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat de neukquote:
quote:
quote:
Zwarte Janquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:57 schreef Zeroku het volgende:
Patjen, heeft die slang met die strepen en die negertong al een naam.
Huppelquote:
Bakkesquote:
quote:
quote:
Vooral dat gras als laatste reageert vind ikquote:
We weten de context nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
"Oh wat een leuke paint, Chowi."
Nee hoor, zeg er maar niets over. Het is niet zo dat ik er uren op gezwoegd heb hoor.
Wah?quote:
ik zeg er iet over. ben jij het?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Nee hoor, zeg er maar niets over. Het is niet zo dat ik er uren op gezwoegd heb hoor.
Hey, die lijken op jou en Myraela.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Hoi Mirnequote:
Heb je die zelf gepaint?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Wij zijn bazen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooral dat gras als laatste reageert vind ik
Wat een kutnaamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zwarte Jan
[..]
Huppel![]()
[..]
Bakkes
De bazen van de club.quote:
Ik houd van je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Chowi het volgende:
Ik was ook sarcastisch.quote:
Nee, ik heb het eens geprobeerd maar leuk was het nietquote:
Haddaway.quote:
Oh!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch.
Ik had deze paint gisteren gemaakt. Links is Myraela en rechts ben ik..
Wehehe.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eens geprobeerd maar leuk was het niet
Haddaway klinkt best Brabantsquote:
Kijk wat voor mensen daar zitten dan. Lamonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eens geprobeerd maar leuk was het niet
Hedde wel is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haddaway klinkt best Brabants
Was het nog gezellig in dun bosch?quote:
Joah, zondag terugquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was het nog gezellig in dun bosch?
quote:
Haddwayisquote:
Boh gek, geef Stefan een kusje van mequote:
Ook onder de naam BONG?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog oude topics over Big Brother waar je ook in meepostteZelfs ik zat daar ook al bij maar is alweer een jaar of 4 geleden denk ik
EDIT: BB6 dus
Thanks bitch.quote:
dodelink.quote:
Is goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh gek, geef Stefan een kusje van me
Homo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh gek, geef Stefan een kusje van me
Haddaway? Vragen aan een hoogzwangere vrouw of ze weeën heeft.quote:
Top 100 van dinsdag 10 augustus 2010quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef crv het volgende:
[..]
ik post veul minder dan jij dus wat ben jij dan
Dat is een steen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Desunoto het volgende:
Lief hondje op de weblog
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haddaway? Vragen aan een hoogzwangere vrouw of ze weeën heeft.
Oh, ik faal.quote:
Kawaiiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Desunoto het volgende:
Lief hondje op de weblog
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:
Dank jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, gefeliciteerd dan..
Al toffe cadeau's in ontvangst mogen nemen?
Dank jequote:
Psst. Als je die laatste drie in een ander getal verandert zie nog meer plaatjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Desunoto het volgende:
Lief hondje op de weblog
[ afbeelding ]
Eyebrow.gifquote:
:3quote:
Hoeft niet te fluisteren, zijn niet in een bibliotheek kut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psst. Als je die laatste drie in een ander getal verandert zie nog meer plaatjes.
O die is geil. Net zoals lekkeh lekkeh.gif.quote:
Owwwwww.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeft niet te fluisteren, zijn niet in een bibliotheek kut.
Boekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoeft niet te fluisteren, zijn niet in een bibliotheek kut.
No shit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Psst. Als je die laatste drie in een ander getal verandert zie nog meer plaatjes.
Pics van lekken lekken.gifquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O die is geil. Net zoals lekkeh lekkeh.gif.
Boeken.quote:
Het was zo'n smiley die heel vunzig lacht en zijn wenkbrauwen optrekt.quote:
Boeken.quote:
Kom ik erin voor?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
Die paint van Chowi heeft mij inspiratie gegeven voor een paar puike painten.
Boekenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag weer 140 euro lichter door boeken.
Wellicht, vanavond een poging wagen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Joa?quote:
Ben je vanavond op de skaaips?quote:
quote:
Uhm, geen idee. Ons mam vond het gisteren nodig m'n laptop voor 2 dagen uit te zetten, maar nu keurt ze het wel weer goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben je vanavond op de skaaips?
Dank jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou ook een, je vraagt er zo om.
Volgens mij heet jij ook geen Zjefrie.quote:
Ik hoor jullie ma op de skaaips somsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm, geen idee. Ons mam vond het gisteren nodig m'n laptop voor 2 dagen uit te zetten, maar nu keurt ze het wel weer goed.
Alle bazen van de foks zitten daar (sommige voor spek en bonen)quote:
Hehe, ken goed. Ik zit ook 9 van de 10 keer benejequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoor jullie ma op de skaaips soms
[..]
Alle bazen van de foks zitten daar (sommige voor spek en bonen)
Valt nog mee gezien je registratiedatum + dat je mod bent geweest en dus meer posts moet maken ivm moderatiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Chowi het volgende:
Nog 3 dagen ofzo en dan heb ik 40k posts..
Ik ken de helft niet, doordat ze echte naam gebruiken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoor jullie ma op de skaaips soms
[..]
Eckte bazen zitten gewoon op het forum.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |