quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem niet van vandaag, maar van vakantie
aan de zijkant is het shirt vrij diep uitgesneden, en daar had ik zo'n kanten bandeau BH achtig iets onder aan
Woow, anders verklein je die foto van 1,8 MB evenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem niet van vandaag, maar van vakantie
aan de zijkant is het shirt vrij diep uitgesneden, en daar had ik zo'n kanten bandeau BH achtig iets onder aan
Wat een leuke cardigan! Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Nashje het volgende:
Nieuw cardigan/blazerding.
[ afbeelding ]
Nice, mooie blazerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die broek van?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat shirt van?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
En je naam begint met een G en eindigt met een e?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:44 schreef broun. het volgende:
[..]
nice!
& wat een lief outfitje @ pumpkinsoup
mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
Nope begint met een B en eindigt met een a! (:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
En je naam begint met een G en eindigt met een e?
aah WE dus, blazer/cardigan thing moet ik voor mijn vriend halen, staat goed hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:58 schreef Nashje het volgende:Bedankt hoor.
Blazer is van de WE ja. Broek is van de Zara.
Tof, die ga ik mijn vriend ook aansmeren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:58 schreef Nashje het volgende:
Bedankt hoor.
Blazer is van de WE ja. Broek is van de Zara.
Ben ik nou de enige die hem niet mooi vindt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tof, die ga ik mijn vriend ook aansmeren.
schijnbaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hem niet mooi vindt?
Blijkbaar, blijkbaar...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef broun. het volgende:
[..]
Nope begint met een B en eindigt met een a! (:
Maar ik heb dus een look-a-like blijkbaar?
hehe thanks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Blijkbaar, blijkbaar...
Kan ik in ieder geval zeggen dat je prachtig haar hebt.
Nee, ik vind dat soort (semi-gekraagde) blazers ook vreemd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hem niet mooi vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |