Een goed totaalplaatje >billen/tietenquote:
Precies.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een goed totaalplaatje >billen/tieten
Maar ik heb het nu altijd in een staart omdat het altijd zo lelijk zit. Dus dan kan het beter iets korter en dan los.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
Zolang het haar maar los zit, vind ik het goed
Wat vind je groot?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Al knap ik wel af op een lelijke kont of te grote tieten.
Is lastig te zeggen, ik kan wel cup D roepen, maar dat zegt nog niet veel.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn heupen zijn gekrompen. Applausje voor mezelf.
Cup D is namelijk helemaal niet zo groot eigenlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Is lastig te zeggen, ik kan wel cup D roepen, maar dat zegt nog niet veel.
Groot is als ik zoiets heb van: Wat moet ik er mee aan?
Te groot niet echt, tenzij het niet meer in proprtie's is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Al knap ik wel af op een lelijke kont of te grote tieten.
Het kán groot zijn, maar hoeft niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cup D is namelijk helemaal niet zo groot eigenlijk.
Ik ben zowel een billen- als een borstenman. Maar iets meer billenman.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Te groot niet echt, tenzij het niet meer in proprtie's is.
En zo'n flubberkont met celluitus is ook niet echt aantrekkelijk
Ik ben helemaal geen man!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben zowel een billen als een borstenman. Maar iets meer billen.
S&G?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vraag het haar, maar je hebt toch zelf ook de foto's gezien in S&G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |