quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef Reddiablo het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)anager-2011-aan.html
Gewoon weigeren, of je Ass Man laten PC'enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:45 schreef Casualty het volgende:
Hoop dat ze bij 2011 ook die irritante presentaties van nieuwe spelers eruit gooien. Wat ik ook zei het was toch nooit goed. Daarnaast is het gewoon irritant en tijdrovend om elke keer die zinloze vragen te beantwoorden
omfgquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
Kun je Rodney Sneijder huren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me helpen:
Speel met Herta BSC momenteel met de nieuwe database. Daardoor begin ik in 2009-2010 in 2. Liga. Heb alleen echter
0,0 te besteden en ben op zoek naar een aantal hele goede huurspelers.
In eerste instantie voor AML positie, maar andere aanbevelingen zijn ook welkom.
Bedankt alvast!
Waren er toch al veel langer ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
Niet dat ik het gezien heb.. Je moest bieden op een speler.. Club accept en je geeft hem een contract en thats it.. Maar nu is het uitgebreider..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:49 schreef Casualty het volgende:
[..]
Waren er toch al veel langer ?
Football Manager Live bestaat. Die schijnt wel redelijk goed te zijn. Zelf nog nooit iets mee gedaan. Ben niet zo van de multiplayer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Casualty het volgende:
Er is nooit een (succesvolle) multiplayer van deze game uitgekomen is het wel? Gemiste kans als je het mij vraagt
Zag m gister bij de Dixons voor 5 euro ofzo... incl. 4 maanden abo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Football Manager Live bestaat. Die schijnt wel redelijk goed te zijn. Zelf nog nooit iets mee gedaan. Ben niet zo van de multiplayer.
Wordt overigens best enthousiast van het horen van de verschillende opties.
Dat is opzich geen geld, maar of het zo geweldig is....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zag m gister bij de Dixons voor 5 euro ofzo... incl. 4 maanden abo.
Ik zie het nu pas...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
In de 2. Liga moet hij nog best meekomen. Na 1 seizoen kan je hem alleen afschrijven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
Goede voorbereiding gehad met Hertha BSC. Op naar de titel in de 2. Liga.
Heb alleen van der Meyde als AML aangetrokken. Geen centjes
Kostte toch niksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:24 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de 2. Liga moet hij nog best meekomen. Na 1 seizoen kan je hem alleen afschrijven.
Waarom zou roda dat niet kunnen winnen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas...
2de
[ afbeelding ]
Twente hebben ze weer niet verbeterd![]()
Thuis misschien wel, maar uit echt niet hoor..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou roda dat niet kunnen winnen?
Nog geen definitieve dataquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas...
2de
[ afbeelding ]
Twente hebben ze weer niet verbeterd![]()
Mwa dat is het mooiste van voetbal, je weet het van te voren nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thuis misschien wel, maar uit echt niet hoor..
Kerst dacht ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt ie uit. Begin November?
dat is niet vreemd - ze hebben geen jaar ingame geskipt, en volgens mij kan je niet aan de competitie historie sleutelen, dus ja de oude kampioenen staan er nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Redelijke start met Hertha BSC met een 2-2 gelijkspel uit bij Allemania Aachen. Helaas twee keer op voorsprong en door twee droge afstandsknallen van Auer twee tegendoelpunten.
Toch nog even wat sleutelen aan het aanpakken van dit soort situaties.
Wat vreemd is met die betadata update:
Ploegen zijn aangepast qua degradatie en promotie, transfers. En zelfs de doelstellingen van die teams zijn aangepast. Alleen kampioenen zijn nog van 2008-2009 die boven de competities staan
8 miljoen voor De Zeeuw? Is een prima prijs man, laat eens een screenshot zien?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef poiuytr het volgende:
Wat frustrerend zijn die biedingen op sommige spelers toch ook zeg, 8 miljoen voor De Zeeuw na 4 seizoenen.
Mwah bij interesse van vele clubs vind ik 8 miljoen weinig. Op screenshot heeft hij een waarde van 3,8 maar dat is geloof ik gedaald sinds het seizoen is afgelopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
8 miljoen voor De Zeeuw? Is een prima prijs man, laat eens een screenshot zien?
Kijk nou eens naar z'n stats, 8 miljoen is veel geld hoor, zo raar vind ik niet dat ze niet meer bieden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mwah bij interesse van vele clubs vind ik 8 miljoen weinig. Op screenshot heeft hij een waarde van 3,8 maar dat is geloof ik gedaald sinds het seizoen is afgelopen.
Ben ook voorplan om mijn andere MC (Dessena) te verkopen en van dat geld een goede back-up te halen naast Zuculini.
[ afbeelding ]
Dat laatste doe ik tegenwoordig met elke persconferentie... ik heb die vragen nu wel zo vaak voorbij zien komen, dat ik daar geen zin meer in hebquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gewoon weigeren, of je Ass Man laten PC'en
De beta versie neem ik aan van de data-update, toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Net MU data update gedownloadTot vandaag alle transfers erin gezet.. Hoofdklasse zit erin en sommige speler zijn beter gemaakt waaronder Lens die slecht was in de originele.. Als ik met dit team geen kampioen kan worden dan faal ik echt in FM
Ja..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beta versie neem ik aan van de data-update, toch?
Ja, gehuurd van Eintracht Frankfurt staat er..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je eens voor me kijken of in jouw database Gekas nog bij Hertha BSC speelt ? (verhuurd)
Je deadline beslissing staat niet toevallig op vandaag ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Dit mogen ze ook verbeteren:
Barça bied Henrique aan voor 3 mil.. Ik bied dus 3 miljoen.. Hebben ze het afgewezen omdat, ze niet haasten door de deadlines van de kopers ofzo.. Dus en dag later bied Juventus 3 mil en accepteren ze het gewoonBied ik 4 miljoen.. Krijg ik weet hetzelfde bericht en een week later speelt ie bij Juventus
Ja, zal dat het zijn denk je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Je deadline beslissing staat niet toevallig op vandaag ?
Klopt niet. Althans niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, gehuurd van Eintracht Frankfurt staat er..
Volgensmij hebben ze alleen NL en België gedaan en de grote transfers in Europa zoals, Khedira enzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt niet. Althans niet dat ik weet.
Voetbalde vorig seizoen voor Hertha (2e helft).
Ja, je moet het alleen op de laatste dag van transferwindow gebruiken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zal dat het zijn denk je?
Ik heb de save opnieuw geladen. (2 weekjes terug) Ik heb niet ingevuld gedaan en na 1 dag hebben ze het geaccepteerd... Bedankt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:19 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Ja, je moet het alleen op de laatste dag van transferwindow gebruiken.
Anders dwing je ze te veel om te beslissen.
Daarom hebben ze dus topics per land gemaakt, zodat mensen die een foutje zien het zeggen en dat ze het fixenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij hebben ze alleen NL en België gedaan en de grote transfers in Europa zoals, Khedira enzo
Cheaterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de save opnieuw geladen. (2 weekjes terug) Ik heb niet ingevuld gedaan en na 1 dag hebben ze het geaccepteerd... Bedankt!![]()
Jeremy Helan (heeft veel talent alleen duurt het lang voordat het er uitgaat komen, heb hem nu al 4 jaar bij Ajax en nog steeds durf ik hem niet als backup in belangrijke wedstrijden te laten spelen).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:05 schreef Moron het volgende:
Ik zoek nog een leuke talentvolle linksachter..
Ik zou ook liever naar Arsenal gaanquote:
Vind het in FM ook nep dat als bijv. met mijn Reserves in de finale van de KNVB beker sta en die win geen plaats krijg in de EL. Zal in FM ook wel leuk worden als er voor jeugdteams in Europa ook een soort van CL komt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou ook wel tof zijn als je met jeugd teams aan tournooien mee kan doen, of een uitnodiging krijgt. Of met het 1ste team een uitnodiging krijgen
Ja een levendige reserve compitite zou handig zijn om spelers fit te krijgen, het regelen van wedstrijden kost teveel moeite.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind het in FM ook nep dat als bijv. met mijn Reserves in de finale van de KNVB beker sta en die win geen plaats krijg in de EL. Zal in FM ook wel leuk worden als er voor jeugdteams in Europa ook een soort van CL komt.
Ik heb Maduro gehaaldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:39 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Ik zou ook liever naar Arsenal gaan
Toevallig ik ook net, 1.3 miljoen voor 2 jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Maduro gehaaldDie wou gelukkig wel
Ik 1.9 mil voor 4 jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Toevallig ik ook net, 1.3 miljoen voor 2 jaar
Ik weiger elke transferperiode wel ongeveer 5 spelers omdat ik ze voor veel geld vaak gekocht heb en vaak voor hetzelfde bedrag weg moeten. Een week zijn de spelers boos daarna keren ze wel om en vooral als de transferperiode er op zit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Dat meen je niet
Inter heeft een bod van 5 mil gedaan op Doedelzak...
Natuurlijk geweigerd, is hij boos op mij
Doe een tegenbod, 25 miljoen !quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Dat meen je niet
Inter heeft een bod van 5 mil gedaan op Doedelzak...
Natuurlijk geweigerd, is hij boos op mij
Nee, hij is baas.. Op mijn andere savegame met PSV.. Scoorde hij bijna alles met vrijetrappen en na 2 jaar heb ik hem verkocht voor 30 mil en Ibi voor 22,5 milquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:13 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Doe een tegenbod, 25 miljoen !
Dat is wel vlugquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:06 schreef MMUFC het volgende:
Op de Free Record Shop Site staat FM2011 inmiddels, release date: 29-10-2010
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=33588quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:51 schreef henry23 het volgende:
Kan iemand de link geven waar je die beta update kan downloaden ?
http://www.goal.com/en-us(...)rid-sign-fran-meridaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=33588
Sinds wanneer speelt Merida bij Atletico?![]()
Goeie speler !quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:20 schreef poiuytr het volgende:
Nieuw talent binnen (voor maar 2miljoen)![]()
Naam: Rene Hansen
Positie: VC
[ afbeelding ]
Scout kwam hier mee op de proppen.
Wauwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.goal.com/en-us(...)rid-sign-fran-merida
Wenger helpt alleen maar zijn land. Hij haalt alleen maar Franse spelers en nu is ie boos door de nieuwe regel. Nu moet je 10 spelers hebben die minstens 3 jaar in Engeland heeft gespeeld ofzo.. Dat is juist beter voor het Engels voetbal, maar hij vind dat blijkbaar nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef Captain_Zappa het volgende:
Van alle talenten die wenger haalt laat hij maar 10 procent door stromen.
Hij wil het zelf niet horen maar veel van zijn basis spelers zijn toch gewoon gekocht op wat latere leeftijd.
Dat is ook waar, toch ben ik de laatste jaren Arsenal als een subtopper gaan zien met enkele positie uitschieters (champions league). Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe een andere coach dan Wenger het zou doen bij Arsenal dus ik vind jammer dat hij voor 3 jaar bijtekent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wenger helpt alleen maar zijn land. Hij haalt alleen maar Franse spelers en nu is ie boos door de nieuwe regel. Nu moet je 10 spelers hebben die minstens 3 jaar in Engeland heeft gespeeld ofzo.. Dat is juist beter voor het Engels voetbal, maar hij vind dat blijkbaar niet
Hij speelt wel aantrekkelijk voetbal en dat is wat die ''rijke'' Arsenal supporters willen zien. Voetbal draait tegenwoordig om zakelijk spelen, kijk maar naar het voetbal van Ajax de afgelopen jaren altijd wel mooi spel maar pakken nooit een prijs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Dat is ook waar, toch ben ik de laatste jaren Arsenal als een subtopper gaan zien met enkele positie uitschieters (champions league). Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe een andere coach dan Wenger het zou doen bij Arsenal dus ik vind jammer dat hij voor 3 jaar bijtekent.
Ga nu geloof ik 4e a 5e jaar in. Veel spelers deze jaargang verkocht om grote spelers terug te halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:49 schreef Captain_Zappa het volgende:
Mooie aankopen, in welk jaar zit je ?
Denk dat ze niet snel hoger gaan dan 12 miljoen voor Afellay, voor dat geld kun je hem beter zelf houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:06 schreef Doublepain het volgende:
Pieters is dus minimaal 6 weken geblesseerd![]()
Salcido heb ik verkocht dus ik heb nu geen linksback..![]()
Dus ik heb Patrick van Aanholt gekocht(hoe moet alleen nog mijn contract accepteren).. Hij is een jeugdspeler van PSV dus een extra puntje op de EL lijst en hij is een aanvallende back en dat is iets waar ik van hou..![]()
[ afbeelding ]
Edit:
Hoeveel zal ik vragen?![]()
[ afbeelding ]
Nog een Edit:
Van AanholtGelijk al een assist op Berg
Ik vind het steeds leuker worden naarmate alle bestaande spelers uit het spel zijn en ik meer naar mijn hand kan zetten. Ze zouden voor mij ook een spel mogen maken met alleen maar fictieve spelers, ik vind het juist een verstorend iets dat je al kennis hebt van allerlei spelers als je begint. En verder kun je niet in 7 seizoenen van de Blue Square North naar de absolute wereldtop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:34 schreef de_boswachter het volgende:
Vind je dat echt leuk, spelen in 2032
Ben het meestal na 7 seizoenen wel moe
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
De vergelijking met de rest_!
Fatic had ik na 2 seizoenen transfervrij overgenomen van Chievo. Zijn pace is nog 2 seizoenen later met 3 punten omhoog gegaan, hij is een absolute meester op linksachter met een verdedigende taak, en inmiddels wordt er 10+ miljoen op hem geboden door de allergrootste clubsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jeremy Helan (heeft veel talent alleen duurt het lang voordat het er uitgaat komen, heb hem nu al 4 jaar bij Ajax en nog steeds durf ik hem niet als backup in belangrijke wedstrijden te laten spelen).
Dodo (volgens mij in het begin van het spel nog wel voor een zacht prijsje op te halen en kan doorgroeien naar een groot talent).
Fatic (gast is al paar keer aangeraden door mijn scouts maar hij is na mijn idee niet snel genoeg).
Bij moet voetbalt Fatic nog steeds bij Chievo. Op dit moment heb ik Criscito op de VL/VVL positie staan alleen ben ik bang dat ik hem niet lang meer kan houden, veel "grote" clubs zijn in hem geïnteresseerd. Fatic heeft wel goede statistieken alleen snelheid, 1e meters en beweeglijkheid zijn wel belangrijke voor een goede aanvallende back en dat heeft deze jongen dus net allemaal minder dan zijn concurrenten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:45 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Fatic had ik na 2 seizoenen transfervrij overgenomen van Chievo. Zijn pace is nog 2 seizoenen later met 3 punten omhoog gegaan, hij is een absolute meester op linksachter met een verdedigende taak, en inmiddels wordt er 10+ miljoen op hem geboden door de allergrootste clubs
Dankzij dit, krijg ik zin en een Duitse club.. Ik heb Union Berlin gekozenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Nou het eerste seizoen van mijn Hertha trainersschap nadert ook zijn einde. Onderstaand de tussenstand met nog een uitwedstrijd bij Paderborn en thuis tegen Aue:
[ afbeelding ]
Spanning alom dus.
Alleen klote dat ik in een keer met een blessuregolf te maken kreeg waardoor ik in een vormcrisis steek![]()
;
[ afbeelding ]
Overigens in een opwelling Ritchie de Laet van Manchester United B transfervrij overgenomen.. zonder te scouten. Blijkt ie in de game niet echt goed te zijn en kraken mijn scouts hem achteraf af dat hij geen voetbalintelligentie heeft
Eerst nog maar eens promoveren zodat ik misschien wat budget krijg.
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef poiuytr het volgende:
Kan je later in spel ook nog speelbare competities selecteren? Meen hier ooit een keer iets over gelezen te hebben of verbeeld ik me dit? Baal ervan dat ik Duitsland & Italië niet geselecteerd heb.
nou speciaal voor jou wil ik vanavond wel een screen maken van de selectie van maidenhead hoor...pfff hahaha wat een onzettende ruk selectie haha.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat er zo weinig screens gemaakt worden in dit topic
Vind ik persoonlijk toch altijd het mooiste
haha ja dan weet je zeker dat je een hoop criminele centjes uit kan geven haha. Koop alles wat los en vast zit. Als je dan maar geen Man City taferelen krijgt. 120 mil uitgeven en je eerste wedstrijd gelijk spelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat ik ook een game ga starten met Vitesse in FM 11
Best kut eigenlijks, wil ik een game met PSV starten word ik over 3 jaar afgemaakt door een team met Ronaldo, Messi etc in de competitiequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja dan weet je zeker dat je een hoop criminele centjes uit kan geven haha. Koop alles wat los en vast zit. Als je dan maar geen Man City taferelen krijgt. 120 mil uitgeven en je eerste wedstrijd gelijk spelen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
nou speciaal voor jou wil ik vanavond wel een screen maken van de selectie van maidenhead hoor...pfff hahaha wat een onzettende ruk selectie haha.
Post hier wel eens screenshots hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat er zo weinig screens gemaakt worden in dit topic
Vind ik persoonlijk toch altijd het mooiste
Gewoon proberen.. Soms duurt het 10 jaar en soms 1 jaar.. Bij mij duurde het 15 jaar voordat ik een nieuws stadion kreegquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Post hier wel eens screenshots hoor
Na hoeveel jaar krijg je als coach je eigen stadion? Wil de Arena namelijk keer verbouwen maar krijg elke keer geen vergunning van de gemeente Amsterdam.
Is echt altijd verschillend, ik zit nu in 2024 en nu krijg ik pas mijn stadion. Zit al vanaf het begin bij PSV.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Post hier wel eens screenshots hoor
Na hoeveel jaar krijg je als coach je eigen stadion? Wil de Arena namelijk keer verbouwen maar krijg elke keer geen vergunning van de gemeente Amsterdam.
Niet zo verstandig als je slecht staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zo gister even 3 wedstrijdjes gespeeld met Maidenhead. Meer tijd had ik niet. Heb me staf veranderd, zwaar overbetaalde mensen die geen reet konden. Zelfde geld voor een aantal spelers.
Heb de tactiek wat aangepast, wat andere spelers opgesteld en zie daar het resultaat. 2-0, 2-1 en 1-0 gewonnen. Ben van plek 22 naar de 13e plaats gestegen. Vragen ze, wie wordt er kampioen dit jaar....druk ik in me euforische bui op Maidenhead. Oeps. Nou ja hopen dat ik het waar maak. Het Scharrel-hagelslag effect is daar en hoop dat het nog lang aanhoudt!
Nee dat begreep ik al haha. Had de vraag niet goed gelezen. Heb niet eens een assistent trainer dus die moet ik nog aantrekken haha...NU moet ik al die vervelende persconferenties zelf bijwonen en kan dit wel eens gebeuren haha.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo verstandig als je slecht staat
Worden ze meestal niet zo heel blij van.
Als ik met PSV begin behoud ik meestal Phillip Cocu. Speel ik met een ander team behoud ik in eerste instantie de huidige assistent, besteed het transfergeld liever aan spelers..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik pak als assistent eigenlijk ALTIJD Bernard Peeters van Hoffenheim![]()
Goed bezig, ik heb sinds 2010 t/m 2024 het kampioenschap behaald. En daarbij 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 de CL gewonnen. Helaas door Barca het laatste jaar uitgeschakeld in de kwart finale.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als ik met PSV begin behoud ik meestal Phillip Cocu. Speel ik met een ander team behoud ik in eerste instantie de huidige assistent, besteed het transfergeld liever aan spelers..
In mijn huidige PSV game heb ik een paar seizoenen geleden met pijn in het hart Cocu ontslagen en vervangen door Steven Gerrard
Met PSV overigens de 9e titel behaald. Daardoor ben ik de eerste Nederlandse club met een 3e ster, en dat terwijl Ajax aan het begin van de game nog maar 1 titel nodig had voor die 3e ster
Na 2 jaar op rij de Champions League gewonnen te hebben ben ik dit jaar in de 1e ronde RU uitgeschakeld door Man Utd. Verloor met 4-2 en 3-0..
In de halve finale beker tegen Heerenveen kwam ik met 0-2 achter, maar wist ik dit toch nog om te buigen naar 3-2, hierdoor sta ik voor de 4e keer in de finale van de beker. De vorige 3 keren won ik hem dan ook meteen.
uhm mag ik vragen wat dan nog de fun van je game is? Als je 7 jaar achtereen de CL wint en 14 jaar kampioen wordt...dan wordt het toch ontzettend saai?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb sinds 2010 t/m 2024 het kampioenschap behaald. En daarbij 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 de CL gewonnen. Helaas door Barca het laatste jaar uitgeschakeld in de kwart finale.
Ik vind het leuk om nieuwe talenten te ontdekken en heb geen zin om bij een andere club te gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
uhm mag ik vragen wat dan nog de fun van je game is? Als je 7 jaar achtereen de CL wint en 14 jaar kampioen wordt...dan wordt het toch ontzettend saai?
Ik ga kijken of ik met Maidenhead de CL kan gaan winnen. Daar ben ik geloof wel al 15 jaar mee bezig, maar als ik m dan 3 keer win, ben ik het denk wel zat!
Bij mij is het meer dat ik een nieuwe game begin.. daar een tijdje mee speel, en als ik dat zat ben speel ik weer een game met mijn PSV en daarna start ik weer een andere game, en zo gaat het een tijdje doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
uhm mag ik vragen wat dan nog de fun van je game is? Als je 7 jaar achtereen de CL wint en 14 jaar kampioen wordt...dan wordt het toch ontzettend saai?
Ik ga kijken of ik met Maidenhead de CL kan gaan winnen. Daar ben ik geloof wel al 15 jaar mee bezig, maar als ik m dan 3 keer win, ben ik het denk wel zat!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb sinds 2010 t/m 2024 het kampioenschap behaald. En daarbij 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 de CL gewonnen. Helaas door Barca het laatste jaar uitgeschakeld in de kwart finale.
Is het uberhaupt mogelijk om slechte jonge spelers van een San Marino iets beter te maken bij een top club?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef Apekoek het volgende:
Heeft iemand wel eens een dikke club gerund waarbij ook een 2e elftal actief was in een lagere league, en dat je dan dit 2e team helemaal opvult met het internationale team van San Marino, Luxemburg of een ander klein landje om zo meer succesvol te kunnen zijn met een dwerg landje in de kwalificaties?
haha vet! dat nummer wil ik ook achter op me shirt als ik voetbal. Ga het gelijk bij de club aanvragenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Captain_Zappa het volgende:
Dit vond ik nogal vreemd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Ormasia het volgende:
Heb een dodelijke aanval bij Ajax
Suarez, Wolfswinkel, Mertens & El hamdaoui. Heb Psv met 1-2 gepownd in de Cruijff schaal, Maar de Compeditie moet nog op gang komen :S Speelde 4-4 tegen de Graafschap
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef MMUFC het volgende:
Ben bij de club Hartlepool begonnen. En dan dus niet League One club Hartlepool United, maar Hartlepool(in het echt wordt het aangeduid als Hartlepool Town, maar FM kent het alleen zonder het Town..)
Officieel spelen ze op het 11e niveau van Engeland, maar aangezien die niet speelbaar is heb ik ze in het 10e niveau geplaatst.
Op zijn vroegst kan ik dus in seizoen 11 Europees, via de competitie, spelen.
Uit de eerste 5 duels heb ik 4 punten gepakt en lig inmiddels al uit 3 van de 4 bekers waaraan ik mee doe(de eerste wedstrijd voor die 4e beker moet nog gespeeld worden..).
Owja.. de club wist me te melden dat alle beschikbare seizoenskaarten verkocht zijn: 1.
Dus waarschijnlijk gaat FM er van uit dat mijn vader wel en mijn moeder niet van voetbal houd..
U vraagt, wij draaien.quote:
Wow, wat een baas!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Op zijn 16e basis klant bij Ajax:
[ afbeelding ]
En nu, 5 jaar later, wereldspeler geworden:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef MMUFC het volgende:
Ben bij de club Hartlepool begonnen. En dan dus niet League One club Hartlepool United, maar Hartlepool(in het echt wordt het aangeduid als Hartlepool Town, maar FM kent het alleen zonder het Town..)
Officieel spelen ze op het 11e niveau van Engeland, maar aangezien die niet speelbaar is heb ik ze in het 10e niveau geplaatst.
Op zijn vroegst kan ik dus in seizoen 11 Europees, via de competitie, spelen.
Uit de eerste 5 duels heb ik 4 punten gepakt en lig inmiddels al uit 3 van de 4 bekers waaraan ik mee doe(de eerste wedstrijd voor die 4e beker moet nog gespeeld worden..).
Owja.. de club wist me te melden dat alle beschikbare seizoenskaarten verkocht zijn: 1.
Dus waarschijnlijk gaat FM er van uit dat mijn vader wel en mijn moeder niet van voetbal houd..
Ook nog zonder interlands hè... Die bondscoaches falen zo hard altijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Op zijn 16e basis klant bij Ajax:
[ afbeelding ]
En nu, 5 jaar later, wereldspeler geworden:
[ afbeelding ]
Het is een Duitser, dus als ie fake.lnc niet heeft aangepast/verwijderd, dan is het niet eens de schuld van FM...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ook nog zonder interlands hè... Die bondscoaches falen zo hard altijd
Fake wattes?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is een Duitser, dus als ie fake.lnc niet heeft aangepast/verwijderd, dan is het niet eens de schuld van FM...
Een bestandje waardoor oa het duitse team alleen maar nepspelers heeft, omdat FM de rechten daarvoor niet heeft.quote:
En bij het Nederlands elftal zie je geen foto's van de betreffende spelers. Kan je beide uitschakelen inderdaad. Door in het bestand van een 1 een 0 te maken, meen ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een bestandje waardoor oa het duitse team alleen maar nepspelers heeft, omdat FM de rechten daarvoor niet heeft.
Gewoon verwijderen werkt ook goed. Want dan kun je ook bondcoach van een aantal landen worden die eerst niet kondenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
En bij het Nederlands elftal zie je geen foto's van de betreffende spelers. Kan je beide uitschakelen inderdaad. Door in het bestand van een 1 een 0 te maken, meen ik.
Ik heb nu rond de 100 bezoekers, maar ik heb niet eens een stadion..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:44 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nice!
Ben zelf nu 2x gepromoveerd met Rayners Lane, heb zowaar een transferbudget van 12k in de Isthmian South Premier league of weet ik hoe het heet
Eens zien of ik naar 250 toeschouwers kan doorgroeien
Hoeft ook niet, er passen makkelijk 100 mensen rond een veldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb nu rond de 100 bezoekers, maar ik heb niet eens een stadion..
Misschien vindt hij jouw club wel gewoon pauperder dan de reserves van Bayernquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Ja, godver... Net een leuk talent gevonden bij Bayern Munchen.. Wil ik hem huren, wil hij niet komen.Alsof hij ooit in de basis gaat spelen bij Bayern!
Ik denk hetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien vindt hij jouw club wel gewoon pauperder dan de reserves van Bayern
Volgens mij kan je niet via Steam het spel online opslaan.. dus dan zou je op een usb-stick op moeten slaan..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:48 schreef Greetings het volgende:
Weten jullie trouwens of je je spel via Steam kan opslaan, zodat je er eventueel op een andere computer (waar het spel uiteraard wel geinstalleerd) is mee door kan spelen?
Of is het toch puurop de harde schijf opslaan en kan je alleen op de computer spelen waar je ermee begonnen bent?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:48 schreef Greetings het volgende:
Weten jullie trouwens of je je spel via Steam kan opslaan, zodat je er eventueel op een andere computer (waar het spel uiteraard wel geinstalleerd) is mee door kan spelen?
Of is het toch puurop de harde schijf opslaan en kan je alleen op de computer spelen waar je ermee begonnen bent?
En is dat echt zo makkelijk dan? Hoe heet zo'n file en in welke map staat ie (en hoe groot)?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon je savegame meenemen via mail/usb-stick/dropbox/whatever.
Grote van het bestand hangt af van je database en in welk seizoen je speelt. Die van mij is na 5 seizoen ong. 30 mb, valt dus nog wel mee vergelijken met vorige FM's.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:02 schreef Greetings het volgende:
[..]
En is dat echt zo makkelijk dan? Hoe heet zo'n file en in welke map staat ie (en hoe groot)?
Hoe goed zijn ze in doorzettingsvermogen en motiveren? Die stats zijn namelijk net zo belangrijk als trainen van doelmannenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Grote van het bestand hangt af van je database en in welk seizoen je speelt. Die van mij is na 5 seizoen ong. 30 mb, valt dus nog wel mee vergelijken met vorige FM's.
[ afbeelding ]
Belachelijk dit trouwens, mijn keeperstrainers (Claus & Schumacher) hebben beide zeer hoge stats voor het trainen van keepers en dan krijg je ze maar 2 a 3 sterren![]()
Ze kunnen beide ook perfect met jeugd werken.
Claus: doorzettingsvermogen & motiveren allebei een 8quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe goed zijn ze in doorzettingsvermogen en motiveren? Die stats zijn namelijk net zo belangrijk als trainen van doelmannen
Ik heb hem een contract(amateur) aangeboden, maar toch ging ie wegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Milko Pieren![]()
Je hebt gewoon John Veldman laten gaan
Dat je er maar mee mag degraderenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen eens die update van MU binnen halen en dan eens kijken of ik een game in Rusland kan startenMet ja wel Sibir Novosibirsk
Haha Ja dan zet ik een b-team neerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat je er maar mee mag degraderen![]()
en als je in de EL tegen PSV moet, wel verliezen he
Determination, Level of Discipline en Motivation bepalen de rating van je coaches ook! Een coach met 20 op Goalkeeping kan nog steeds zaad zijn als ie bovenstaande drie skills onder de tien heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Grote van het bestand hangt af van je database en in welk seizoen je speelt. Die van mij is na 5 seizoen ong. 30 mb, valt dus nog wel mee vergelijken met vorige FM's.
[ afbeelding ]
Belachelijk dit trouwens, mijn keeperstrainers (Claus & Schumacher) hebben beide zeer hoge stats voor het trainen van keepers en dan krijg je ze maar 2 a 3 sterren![]()
Ze kunnen beide ook perfect met jeugd werken.
'Direct passen' is dat je spelers altijd voor de meest aanvallende optie kiezen. Ze spelen de bal dan dus heel snel naar voren, naar de meest aanvallende speler. Deze vorm van passen werkt erg (!) goed als je op de counter speelt, omdat de bal dan snel van verdediger naar aanvaller gaat in een counter.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef poiuytr het volgende:
Tactiekvraag:
Wat voor passingstijl kan ik het best hanteren? Kort of direct? Weet dat het van verschillende factoren afhangt alleen weet ik nooit zo goed wanneer ik welke moet toepassen. Kort is toch dat je op een hoog tempo moet voetballen en je spelers moeten zeer goede stats hebben?
1: Ga eens naar Managers United forum en pak daar een goede taktiek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Jezus, ik verlies elke wedstrijd met 5-0
Tijd om verdedigender te gaan spelen dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Jezus, ik verlies elke wedstrijd met 5-0
Ik heb Brouwers van München en een talent van Ajax.. Maar Reis wil maar niet scorenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tijd om verdedigender te gaan spelen dus
En ze dan in jouw team zien uitgroeien tot godenzonen en transfersommen van tientallen miljoenen afslaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:10 schreef Thas het volgende:
Leukste van het spel vind ik tot nu toe toch wel het scouten, met de hand (en natuurlijk wat hulp van mn scouts) jonge talentjes zoeken
Heb er nu wel veel spijt van dat ik alleen Brazilië van Zuid-Amerika op "Alleen Kijken" heb gezet vooraf, gezien daar nu al 4 van mijn 11 aankopen vandaan komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En ze dan in jouw team zien uitgroeien tot godenzonen en transfersommen van tientallen miljoenen afslaan![]()
FM
Hier won Oranje het WK op penalties van Braziliëquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:30 schreef Happel het volgende:
In mijn game is Nederland overigens niet door de groepsronde gekomen van het WK. Moesten Denemarken en Algerije voor zich laten.
- Verdedigers hebben slechte Marking statistieken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Hee, ik heb een probleem. Ik speel met Sparta, gaat aardig alleen er is 1 ding mis. Wat ik ook je(instellen aan begin wedstrijd) de spitsen van de tegenstanders lijken geen mandekking te hebben, staan hartstikke vrij! Wat doe ik fout?
Strak dekken? Streng dekken? Nauwgezet dekken? Geen idee. Het staat iig in de lijst van instellingen per individuele speler, onder 'Marking' (of Dekken).quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:17 schreef Snuf. het volgende:
Wat is tight marking in de nl versie?
Tegen een elftal dat met een AMC speelt is het sowieso verstandig om je verdediging iets verder naar voren te laten spelen zodat die AMC weinig ruimte heeft. Hebben ze 1 of 2 spits(en) voorin zonder AMC, dan kun je juist heel ver teruggezakt spelen zodat hun voorhoede geisoleerd staat.quote:Ik apeel met een cvm (van Gessel / Davids) die dus voor de cv's staat. Maar je laatste tip is misschien wel goed idee! Ik zal de verdediging een wat meer naar voren zetten.
Ja managers united forum. En dan die DB van Patrick.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:09 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Zijn er ook al updates van de nieuwste transfers?
Iemand een linkje?
Iemand die een dergelijke uitdaging ooit heeft gedaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef Apekoek het volgende:
Heeft iemand wel eens een dikke club gerund waarbij ook een 2e elftal actief was in een lagere league, en dat je dan dit 2e team helemaal opvult met het internationale team van San Marino, Luxemburg of een ander klein landje om zo meer succesvol te kunnen zijn met een dwerg landje in de kwalificaties?
Denk dat dat niet echt goed werkt, spelers uit San Marino, Luxemburg etc zullen sowieso bijna nooit goed genoeg zijn om internationaal mee te kunnen draaien, tenzij de clubs daar ook zouden verbeteren en rijker worden etc. Maar je kunt het altijd zelf proberen natuurlijk, want het klinkt wel heel interessant!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand die een dergelijke uitdaging ooit heeft gedaan?
Nee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand die een dergelijke uitdaging ooit heeft gedaan?
Ik deed het wel eens dat als ik bondscoach was van San Marino en met een 2e manager bij PSV zat om dan spelers van San Marino die in het nationale elftal spelen maar geen club hebben naar PSV te halen om er voor te zorgen dat ze niet uit de game verdwijnen omdat ze te lang zonder club zittenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:29 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee.
Wel es club- en bondscoach geweest en dan spelers goedkoop inkopen bij club, vervolgens laten debuteren in nationale elftal en dan met winst doorverpatsen. Episch.
Leuke aan dit projectje is dat je deze luxemburgers op zeer jonge leeftijd haalt en allemaal in het 2e van bijvoorbeeld real madrid laat ballen en mee trainen....daar zouden ze toch wel winst kunnen pakken, onfhankelijk van de clubs in luxemburg zelf.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat dat niet echt goed werkt, spelers uit San Marino, Luxemburg etc zullen sowieso bijna nooit goed genoeg zijn om internationaal mee te kunnen draaien, tenzij de clubs daar ook zouden verbeteren en rijker worden etc. Maar je kunt het altijd zelf proberen natuurlijk, want het klinkt wel heel interessant!
Niemand?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:30 schreef Happel het volgende:
Zoek naar die lijst, waar per land de datum staat dat spelers worden weggedaan bij hun club. Iemand die weet waar ik die kan vinden?
Hij heeft een ongeluk gehad waarbij zijn vriend is overleden en hij nog geluk heeft dat hij leeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Verdorie, is een van mijn beste spelers met Twente, Buonanotte, om medische redenen een half seizoen niet beschikbaar. Terwijl hij geen blessure heeft... Doping?!
(Voordeel is dat Nicklas Bärkroth nu meer kans krijgt)
Wat een realisme zeg...! Wel lullig natuurlijk, maar toch!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft een ongeluk gehad waarbij zijn vriend is overleden en hij nog geluk heeft dat hij leeft.
Ik weet wat je bedoelt.. heb die lijst al eens gezien op een ander forum.. maar heb hem door te googlen nog niet terug kunnen vinden.. zodra ik hem vind post ik hem!quote:
Net als die gast van Real.. Die mag 1 jaar niet spelen vanwege hartproblemen ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat een realisme zeg...! Wel lullig natuurlijk, maar toch!
Ruben de la Red!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als die gast van Real.. Die mag 1 jaar niet spelen vanwege hartproblemen ofzo
Ja?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:29 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ruben de la Red!
In de nieuwe game kan hij volgens mij dan weer spelen, want hij is nu weer in training voor zover ik weer..
Heb wel de data gevonden, wanneer er regens in het spel komen. Zou de datum dat spelers worden gereleased hetzelfde zijn in elk land? Dat kan ik namelijk nergens vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.. heb die lijst al eens gezien op een ander forum.. maar heb hem door te googlen nog niet terug kunnen vinden.. zodra ik hem vind post ik hem!
bronquote:Country Date Newgens are bought into game
Argentina 1st August
Barbados 19th September
Belarus 10th February
Belgium 29th June
Brazil 2nd January
Bulgaria 29th June
Chile 1st January
Colombia 10th January
Croatia 18th June
Czech Republic 28th June
Denmark 5th July
England 25th June
Finland 7th January
France 20th June
Germany 20th June
Greece 19th June
Holland 7th July
Hungary 19th June
Iceland 5th January
Ireland 5th January
Israel Date Needed
Italy 30th June
Mexico 20th July
N. Ireland 29th April
Norway 18th January
Peru 29th January
Poland 28th June
Portugal 20th June
Romania Date Needed
Russia 26th December
Serbia 9th July
Slovakia 28th June
Slovenia 28th June
Spain 10th July
Sweden 25th December
Switzerland 18th June
Trinidad & Tobago 19th September
Turkey 19th June
Ukraine 18th June
USA 26th December
Uraguay 1st August
Wales 18th June
Volgens mij is dat niet hetzelfde.. maar dat lijstje wat jij aangeeft is hetzelfde..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb wel de data gevonden, wanneer er regens in het spel komen. Zou de datum dat spelers worden gereleased hetzelfde zijn in elk land? Dat kan ik namelijk nergens vinden.
[..]
bron
Dat zou ik dus willen weten, ja. Kan het alleen nergens vinden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet hetzelfde.. maar dat lijstje wat jij aangeeft is hetzelfde..
Is het niet gewoon zo dat in de augustus-mei competities de spelers op 1 juli vrij komen en in de januari-december competities op 1 januari?
Ze willen waarschijnlijk weg omdat ze hogerop willen. Iedere club heeft namelijk gewoon een nummertje en dat gaat iedere keer dat je een wedstrijd/competitie/beker wint omhoog. Hoe hoger je dan op de ranglijst staat, hoe meer aanzien je hebt als club, en hoe liever spelers voor jou komen voetballen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef KoenMonster het volgende:
Hee, ik heb een vraag. Ik zit in het tweede seizoen met PSV en nou willen bijna al mijn spelers weg. Ik snap niet waarom, want ik ben kampioen geworden en heb zelfs de uefa cup gewonnen
. Is hier iets aan te doen of moet ik bijv. dzudzak en amrabat weg doen voor zo’n 12 milioen (dat is wat ze bieden).
Nani kon ik voor 7 mil halenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:41 schreef KoenMonster het volgende:
Bedankt, heb Toivonen voor 12 milioen verkochtaan atletico madrid en Ambrabat voor 14 miljoen aan cska moskou
. Ik verkoop Balaz Dzudzak maar niet, want ik kan geen goede vervanger vinden. Op salcido is 7.5 miljoen geboden, dus die mag ook vertrekken.
Nee hoor, technische staf is belachelijk slecht altijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die bij een nieuwe club als eerste de complete staf eruit gooi op misschien 1 of 2 na?
Eddy 'de Keu' Achterberg is alweer 3 seizoenen mijn assistent en dat klusje klaart hij goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie aanraders voor me qua scouts, fysio, assistent etc.?
Dus mensen met wie jullie vast samenwerken?
Tja ligt er een beetje aan. Als het echt een topspeler voor me is toch zeker 3x z'n waarde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Net met Maidenhead vraagt KSA Hilal hoeveel mijn keeper moet kosten. Waarde geschat op 90K, dus ik denk nou doe 150K (waarom ze het voor hem zouden betalen is mij een raadsel, zo goed issie niet). Accepteren ze het! Okay ik geaccepteerd, verder gegaan, zit mijn computer vast! Kutzooi, 150K is voor maidenhead super veel geld. Hopen dat als ik het opnieuw opstart, dat ze weer gaan vragen hoeveel hij kost. Dan vraag ik 250K kijken of ze dat ook doen haha
Wat doen jullie als er een club naar een speler van je informeert, terwijl je deze wel kwijt wil maar neit voor zijn huidige waarde? Hoeveel gooien jullie dan op zijn prijs?
Dat krijg ik dus bijna nooit he... Meestal als ik zoiets doe dan wordt de speler kwaad omdat je hem niet laat gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:36 schreef Jorwol het volgende:
Tja ligt er een beetje aan. Als het echt een topspeler voor me is toch zeker 3x z'n waarde.
Nee maar dat krijg je ook bijna nooit, ik speel met Aston Villa en mijn spelers willen bijna nooit écht weg en dus kan ik vragen wat ik wil. Zoveel vraag ik alleen voor topspelers die ik niet kwijt wil. Als je 'm eventueel wel wil verkopen zou je aan 1,5x tot 2x de waarde moeten denken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus bijna nooit he... Meestal als ik zoiets doe dan wordt de speler kwaad omdat je hem niet laat gaan.
Derdyok is bij mij echt een grote baas zeg. Alleen nu is de winterstop aangebroken, zit heel Engeland, Spanje en Italie achter hem aan
In principe dit wel, ja... maar 't hangt er een beetje af voor hoeveel je een vervanger kunt halen. Kijk, een Messi is niet te vervangen... maar weet ik veel.. heb je Stekelenburg en bieden ze 8 miljoen... dan kun je kijken, wie haal ik als vervanger. Als je dan een Lloris (ik noem maar wat) kunt halen voor 9 miljoen, dan kun je Steek proberen te verkopen voor 11 of 12 - dan heb je toch een stukje winst. Ik kijk eerlijk nooit zo heel erg veel naar het geld - ik wil een speler kwijt, of ik wil hem niet kwijt. Tenzij ze natuurlijk 50 miljoen bieden, dan ben ik gek om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja ligt er een beetje aan. Als het echt een topspeler voor me is toch zeker 3x z'n waarde.
Ja prima, als je met Ajax of een andere grotere ploeg speelt. Maar als je met Maidenhead speelt komen ze niet met dat soort bedragen. Het principe van wat je zegt blijft natuurlijk wel het zelfde. Ik heb opzich wel een goede vervanger, dus hij mag wel weg. Alleen de vraag is dan wat vraag je er voor. Ik denk da ik gewoon 220K probeer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:57 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
In principe dit wel, ja... maar 't hangt er een beetje af voor hoeveel je een vervanger kunt halen. Kijk, een Messi is niet te vervangen... maar weet ik veel.. heb je Stekelenburg en bieden ze 8 miljoen... dan kun je kijken, wie haal ik als vervanger. Als je dan een Lloris (ik noem maar wat) kunt halen voor 9 miljoen, dan kun je Steek proberen te verkopen voor 11 of 12 - dan heb je toch een stukje winst. Ik kijk eerlijk nooit zo heel erg veel naar het geld - ik wil een speler kwijt, of ik wil hem niet kwijt. Tenzij ze natuurlijk 50 miljoen bieden, dan ben ik gek om nee te zeggen.
Probeer ook altijd in te schatten wat de club die hem kopen wil heeft, qua financiën. Ik heb helaas meerdere transfers in mijn beginperiode in de Jupiler league zien stuklopen omdat clubs meer geld boden dan ze hadden, omdat hun eigen transfers ook weer stuk liepen. Als een Manchester City of Bayern op je spelers gaan bieden, dan moet je gewoon vragen wat je hebben wil; maar kleine clubs hebben vaak zelf alleen wat geld omdat ze een andere transfer hebben gedaan, en kunnen niet veel missen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja prima, als je met Ajax of een andere grotere ploeg speelt. Maar als je met Maidenhead speelt komen ze niet met dat soort bedragen. Het principe van wat je zegt blijft natuurlijk wel het zelfde. Ik heb opzich wel een goede vervanger, dus hij mag wel weg. Alleen de vraag is dan wat vraag je er voor. Ik denk da ik gewoon 220K probeer.
www.google.comquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:56 schreef Zocalo het volgende:
Is er al een (onofficiele) update beschikbaar met alle transfers?
Ik ben ook gestopt met mijn parttime klusjes als bondscoach. Kwam erachter dat ik nooit zin had om die wedstrijden te spelen, dus dan houdt 't op. Klik op je naam in het menu bovenin, ga naar options (opties), en dan zal in het uitschuif-venster o.a. de optie 'resign from Nigeria' verschijnen. Klik daaropquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:30 schreef KoenMonster het volgende:
Ik ben een tijdje geleden bondscoach geworden van Nigeria geworden. Maar ik vind er vrij weinig aan en wil graag weg, maar ik kan niet vinden hoe ik ontslag moet nemen
. Kan iemand mij helpen?
Bedoel je Jérémy Hélan? Ik zat net te kijken of ik 'm wil aanschaffen als backup voor mijn linksback Ivan Fatic, maar ik denk dat ik voor een andere, een regen, ga. Dit is Hélan in Januari 2014:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:27 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier een screens van Galvan en Helan na 5 a 6 seizoenen?
Ja bedoel Jeremy Helan heb hem zelf ook gekocht met Ajax maar hij bakt er nog maar weinig van, heb hem paar jaar uitgeleend en heeft al meer dan 20 wedstrijden in Ajax 1 erop zitten maar nog steeds voldoet hij niet aan het niveau. Ik zit zelf overigens ook in 2014.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:07 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met mijn parttime klusjes als bondscoach. Kwam erachter dat ik nooit zin had om die wedstrijden te spelen, dus dan houdt 't op. Klik op je naam in het menu bovenin, ga naar options (opties), en dan zal in het uitschuif-venster o.a. de optie 'resign from Nigeria' verschijnen. Klik daarop
[..]
Bedoel je Jérémy Hélan? Ik zat net te kijken of ik 'm wil aanschaffen als backup voor mijn linksback Ivan Fatic, maar ik denk dat ik voor een andere, een regen, ga. Dit is Hélan in Januari 2014:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook wel eens! Ben benieuwd wat dat nou eigenlijk is.. Misschien dat de speler een natuurlijke terugval heeft? Zie je in het echt ook wel eens!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb hier overigens echt een hekel aan
[ afbeelding ]
Het is welbekend dat dit ventje nog veel beter kan worden dan dat hij nu is, en hij zit in een goed trainingsprogramma waar echt niets aan mankeert. Hij is niet serieus geblesseerd geweest, hij speelt regelmatig maar niet áltijd, ik heb top trainingsfaciliteiten en coaches; kortom: ideale omstandigheden voor zo'n mannetje van 21 om flink beter te worden.
Dat wordt hij dan ook wel, maar af en toe krijg je dit soort taferelen waardoor het weer een flinke deuk oploopt. Een handvol rode pijltjes, willekeurig verdeeld over z'n statsGaat nergens over
Ja, ik vind dat ook raar. Heb toppers rondlopen die bij alle grote clubs gewild zijn, maar niemand komt boven de 7 miljoen uit qua waarde. Een groot deel wordt volgens mij bepaald door het salaris wat je ze geeft, de tijd op het contract, en de prijs die je zelf voor ze betaald hebt. Maar zelfs dan worden spelers zwaar ondergewaardeerd. Een beetje goede speler betaal je al snel 8 - 10x de geschatte waarde voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw record, Van der Vaart had er een heel seizoen voor nodig Neymar maar 12 wedstrijden
Snap trouwens alleen geen fluit van de waardes van spelers in FM![]()
Zoals je op deze screen ook ziet is de waarde van Neymar 6,75 miljoen terwijl zijn waarde in het echt wel meer dan 30 miljoen zou zijn.
Er is verschil tussen een waarde en een prijs.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook raar. Heb toppers rondlopen die bij alle grote clubs gewild zijn, maar niemand komt boven de 7 miljoen uit qua waarde. Een groot deel wordt volgens mij bepaald door het salaris wat je ze geeft, de tijd op het contract, en de prijs die je zelf voor ze betaald hebt. Maar zelfs dan worden spelers zwaar ondergewaardeerd. Een beetje goede speler betaal je al snel 8 - 10x de geschatte waarde voor
Precies heb hier Gignac gekocht voor 11,25 miljoen die heeft er 33 gescoord heeft de gouden schoen gewonnen is topscorer van de Premier League geworden en is speler van het jaar. En zijn waarde is maar 10,5 miljoen zijn waarde is dus gewoon gedaald terwijl dat had allang 20 miljoen moeten zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw record, Van der Vaart had er een heel seizoen voor nodig Neymar maar 12 wedstrijden
Snap trouwens alleen geen fluit van de waardes van spelers in FM![]()
Zoals je op deze screen ook ziet is de waarde van Neymar 6,75 miljoen terwijl zijn waarde in het echt wel meer dan 30 miljoen zou zijn.
Zo blijkt, maar wat hebben we er dan aan? Als ik mijn spelers voor 8x de waarde wil verkopen is het snel afgelopen met de onderhandelingen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Er is verschil tussen een waarde en een prijs.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies heb hier Gignac gekocht voor 11,25 miljoen die heeft er 33 gescoord heeft de gouden schoen gewonnen is topscorer van de Premier League geworden en is speler van het jaar. En zijn waarde is maar 10,5 miljoen zijn waarde is dus gewoon gedaald terwijl dat had allang 20 miljoen moeten zijn
In het echt gaat het ook niet zo en kan je vaak wel ongeveer de waarde inschatten van een speler. Alleen een City en Real betalen het dubbele voor speler. Maar wat mensen hier al eerder zeggen heeft volgens mij ook allemaal met het contract (loon en lengte van het contract) te maken, in welke league je speelt en wat de reputatie is van de club.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:47 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Zo blijkt, maar wat hebben we er dan aan? Als ik mijn spelers voor 8x de waarde wil verkopen is het snel afgelopen met de onderhandelingen hoorMaarja, zelf moet je natuurlijk wel 15 miljoen gaan neerleggen voor een speler van waarde 2 miljoen... Blijft krom.
Dat vind ik ook echt een minpunt in de game. Wanneer ze een speler met waarde 10 miljoen willen weghalen bij mij dan vang ik bijvoorbeeld maximaal 15 miljoen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:47 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Zo blijkt, maar wat hebben we er dan aan? Als ik mijn spelers voor 8x de waarde wil verkopen is het snel afgelopen met de onderhandelingen hoorMaarja, zelf moet je natuurlijk wel 15 miljoen gaan neerleggen voor een speler van waarde 2 miljoen... Blijft krom.
Heb ik ook wel eens, vooral als een talent het heel goed doet.. Zoals Kadlec, op zijn 20e heeft hij 25x gescoord in de PL.. Maar zijn afstandschoten gaat -1.. Maar dat is niet erg want, na een tijdje is het van 15 naar 17 gegaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:34 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb hier overigens echt een hekel aan
[ afbeelding ]
Het is welbekend dat dit ventje nog veel beter kan worden dan dat hij nu is, en hij zit in een goed trainingsprogramma waar echt niets aan mankeert. Hij is niet serieus geblesseerd geweest, hij speelt regelmatig maar niet áltijd, ik heb top trainingsfaciliteiten en coaches; kortom: ideale omstandigheden voor zo'n mannetje van 21 om flink beter te worden.
Dat wordt hij dan ook wel, maar af en toe krijg je dit soort taferelen waardoor het weer een flinke deuk oploopt. Een handvol rode pijltjes, willekeurig verdeeld over z'n statsGaat nergens over
Helemaal vergeten dat ik Delph hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Aston Villa lijkt me wel een leuke club![]()
Alleen zoek ik nog een middenvelder als Xavi of Fabregas.. Met een goeie pass en niet te duur?
Zuculini van Udinese. 1e seizoen voor relatief weinig geld op te halen. Ik ben ook voorplan om binnenkort van Ajax over te stappen naar Aston Villa alleen wil ik eerst paar talenten groot maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Aston Villa lijkt me wel een leuke club![]()
Alleen zoek ik nog een middenvelder als Xavi of Fabregas.. Met een goeie pass en niet te duur?
Spelersinstructies (bijv de AMC) en dan vrije rol vanuit positiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:26 schreef Doublepain het volgende:
Hoe geef je een speler ook alweer een vrije rol?
Bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Spelersinstructies (bijv de AMC) en dan vrije rol vanuit positie
Ja er zit volgens vele een zogenaamde ontslagbug bij bij Brazilië en ik heb het ook wel eens ik meegemaakt won op de Copa America een wedstrijd en speelde er een gelijk en ik werd ontslagen. En ik stond ook nog eerste in de poule.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:17 schreef MMUFC het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi hoe Brazilië met hun managers omgaan
Ze hebben zojuist na 2 groepsduels op de Copa America hun trainer ontslagen. Een overwinning op Ecuador en een nederlaag tegen Costa Rica was voldoende om Kakaeruit te schoppen.
En vervolgens willen ze mij dus als manager hebben
Heb het alleen afgewezen omdat ik al manager van Engeland ben. En na de Wereldtitel wil ik die naar hun eerste Europese titel ooit helpen. Zeker omdat het komende EK in Engeland wordt gehouden.
Kaka was overigens de 6e manager van Brazilië in de game. Op 30-6-2013 werd Dunga ontslagen. Sindsdien hebben Tite(2013-2014), Carlos Santos Silva(2014-2015), ik(2015-2016), Antonio Carlos Figueiredo Junior(2016-2018) en dus Kaka(2018-2019) de scepter gezwaaid.
Ze wonnen uiteindelijk onder de nieuwe manager de Copa America, want na 2 duels stonden ze gewoon 2equote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er zit volgens vele een zogenaamde ontslagbug bij bij Brazilië en ik heb het ook wel eens ik meegemaakt won op de Copa America een wedstrijd en speelde er een gelijk en ik werd ontslagen. En ik stond ook nog eerste in de poule.
De vervanger van Kaka won dus de Copa America, daarna won hij 3 oefenduels. Het eerste WK Kwalificatieduel moest Brazilië tegen Argentinië. Het wordt in Argentinië 1-0 voor het thuisland en de manager van Brazilië wordt meteen ontslagen en ze willen mij weer.. Die had dus 7 winst op rij, en vervolgens 1 nederlaag en hij ligt eruitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er zit volgens vele een zogenaamde ontslagbug bij bij Brazilië en ik heb het ook wel eens ik meegemaakt won op de Copa America een wedstrijd en speelde er een gelijk en ik werd ontslagen. En ik stond ook nog eerste in de poule.
Probeer het eensquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De vervanger van Kaka won dus de Copa America, daarna won hij 3 oefenduels. Het eerste WK Kwalificatieduel moest Brazilië tegen Argentinië. Het wordt in Argentinië 1-0 voor het thuisland en de manager van Brazilië wordt meteen ontslagen en ze willen mij weer.. Die had dus 7 winst op rij, en vervolgens 1 nederlaag en hij ligt eruit
Heb het afgewezenquote:
met de filter's zoeken, bepaalde teams kijken waar vaak goeie regens vandaan komen en weten op welke data regens aangemaakt worden in alle verschillende landen.quote:
Milevskiy als Targetman en Neymar in een vrije rol daaromheen zou ik proberen..quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef KoenMonster het volgende:
Ik zit in het tweede seizoen met PSV en heb als tweede spits Neymar gekocht, maar bij mij bakt hij er niets van. Hoe gebruiken jullie Neymar waardoor hij wel goed speelt? Mijn anderen spits is Milevsky.
Als je met twee spitsen speelt inderdaad Milevskiy als Targetman en dan op support, of in ieder geval zo instellen dat hij wat verder terugvalt en de link tussen middenveld en aanval versterkt. Hangt ook een beetje af van je aanvoer - heb je vleugelspelers, aanvallende middenvelders? Als die aanvoer wel goed zit, dan zou ik overwegen om Neymar als Poacher te gebruiken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Milevskiy als Targetman en Neymar in een vrije rol daaromheen zou ik proberen..
Je bent gewoon een kutmanagerquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Ik wordt echt zat van dat spel, voorbereiding win ik alles dik en speel ik supergoed.
Competitie win ik helemaal niks
Heb Neymar in het 1e of 2e seizoen gekocht bij Ajax, in het begin scoorde hij inderdaad weinig. Nu scoort hij aan de lopende band en geeft veel assists zoals je in screen in de topic van mij kan zien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:14 schreef KoenMonster het volgende:
Ik zit in het tweede seizoen met PSV en heb als tweede spits Neymar gekocht, maar bij mij bakt hij er niets van. Hoe gebruiken jullie Neymar waardoor hij wel goed speelt? Mijn anderen spits is Milevsky.
Als je nou zegt met welk team je speelt en welke tactiek kunnen we je helpen, aan deze post heeft niemand wat.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Ik wordt echt zat van dat spel, voorbereiding win ik alles dik en speel ik supergoed.
Competitie win ik helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |