quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef Reddiablo het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)anager-2011-aan.html
Gewoon weigeren, of je Ass Man laten PC'enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:45 schreef Casualty het volgende:
Hoop dat ze bij 2011 ook die irritante presentaties van nieuwe spelers eruit gooien. Wat ik ook zei het was toch nooit goed. Daarnaast is het gewoon irritant en tijdrovend om elke keer die zinloze vragen te beantwoorden
omfgquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
Kun je Rodney Sneijder huren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me helpen:
Speel met Herta BSC momenteel met de nieuwe database. Daardoor begin ik in 2009-2010 in 2. Liga. Heb alleen echter
0,0 te besteden en ben op zoek naar een aantal hele goede huurspelers.
In eerste instantie voor AML positie, maar andere aanbevelingen zijn ook welkom.
Bedankt alvast!
Waren er toch al veel langer ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
Niet dat ik het gezien heb.. Je moest bieden op een speler.. Club accept en je geeft hem een contract en thats it.. Maar nu is het uitgebreider..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:49 schreef Casualty het volgende:
[..]
Waren er toch al veel langer ?
Football Manager Live bestaat. Die schijnt wel redelijk goed te zijn. Zelf nog nooit iets mee gedaan. Ben niet zo van de multiplayer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Casualty het volgende:
Er is nooit een (succesvolle) multiplayer van deze game uitgekomen is het wel? Gemiste kans als je het mij vraagt
Zag m gister bij de Dixons voor 5 euro ofzo... incl. 4 maanden abo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Football Manager Live bestaat. Die schijnt wel redelijk goed te zijn. Zelf nog nooit iets mee gedaan. Ben niet zo van de multiplayer.
Wordt overigens best enthousiast van het horen van de verschillende opties.
Dat is opzich geen geld, maar of het zo geweldig is....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zag m gister bij de Dixons voor 5 euro ofzo... incl. 4 maanden abo.
Ik zie het nu pas...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omfgZaakwaarnemers
In de 2. Liga moet hij nog best meekomen. Na 1 seizoen kan je hem alleen afschrijven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
Goede voorbereiding gehad met Hertha BSC. Op naar de titel in de 2. Liga.
Heb alleen van der Meyde als AML aangetrokken. Geen centjes
Kostte toch niksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:24 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In de 2. Liga moet hij nog best meekomen. Na 1 seizoen kan je hem alleen afschrijven.
Waarom zou roda dat niet kunnen winnen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas...
2de
[ afbeelding ]
Twente hebben ze weer niet verbeterd![]()
Thuis misschien wel, maar uit echt niet hoor..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou roda dat niet kunnen winnen?
Nog geen definitieve dataquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas...
2de
[ afbeelding ]
Twente hebben ze weer niet verbeterd![]()
Mwa dat is het mooiste van voetbal, je weet het van te voren nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thuis misschien wel, maar uit echt niet hoor..
Kerst dacht ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt ie uit. Begin November?
dat is niet vreemd - ze hebben geen jaar ingame geskipt, en volgens mij kan je niet aan de competitie historie sleutelen, dus ja de oude kampioenen staan er nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Redelijke start met Hertha BSC met een 2-2 gelijkspel uit bij Allemania Aachen. Helaas twee keer op voorsprong en door twee droge afstandsknallen van Auer twee tegendoelpunten.
Toch nog even wat sleutelen aan het aanpakken van dit soort situaties.
Wat vreemd is met die betadata update:
Ploegen zijn aangepast qua degradatie en promotie, transfers. En zelfs de doelstellingen van die teams zijn aangepast. Alleen kampioenen zijn nog van 2008-2009 die boven de competities staan
8 miljoen voor De Zeeuw? Is een prima prijs man, laat eens een screenshot zien?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:43 schreef poiuytr het volgende:
Wat frustrerend zijn die biedingen op sommige spelers toch ook zeg, 8 miljoen voor De Zeeuw na 4 seizoenen.
Mwah bij interesse van vele clubs vind ik 8 miljoen weinig. Op screenshot heeft hij een waarde van 3,8 maar dat is geloof ik gedaald sinds het seizoen is afgelopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
8 miljoen voor De Zeeuw? Is een prima prijs man, laat eens een screenshot zien?
Kijk nou eens naar z'n stats, 8 miljoen is veel geld hoor, zo raar vind ik niet dat ze niet meer bieden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mwah bij interesse van vele clubs vind ik 8 miljoen weinig. Op screenshot heeft hij een waarde van 3,8 maar dat is geloof ik gedaald sinds het seizoen is afgelopen.
Ben ook voorplan om mijn andere MC (Dessena) te verkopen en van dat geld een goede back-up te halen naast Zuculini.
[ afbeelding ]
Dat laatste doe ik tegenwoordig met elke persconferentie... ik heb die vragen nu wel zo vaak voorbij zien komen, dat ik daar geen zin meer in hebquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gewoon weigeren, of je Ass Man laten PC'en
De beta versie neem ik aan van de data-update, toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Net MU data update gedownloadTot vandaag alle transfers erin gezet.. Hoofdklasse zit erin en sommige speler zijn beter gemaakt waaronder Lens die slecht was in de originele.. Als ik met dit team geen kampioen kan worden dan faal ik echt in FM
Ja..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beta versie neem ik aan van de data-update, toch?
Ja, gehuurd van Eintracht Frankfurt staat er..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je eens voor me kijken of in jouw database Gekas nog bij Hertha BSC speelt ? (verhuurd)
Je deadline beslissing staat niet toevallig op vandaag ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Dit mogen ze ook verbeteren:
Barça bied Henrique aan voor 3 mil.. Ik bied dus 3 miljoen.. Hebben ze het afgewezen omdat, ze niet haasten door de deadlines van de kopers ofzo.. Dus en dag later bied Juventus 3 mil en accepteren ze het gewoonBied ik 4 miljoen.. Krijg ik weet hetzelfde bericht en een week later speelt ie bij Juventus
Ja, zal dat het zijn denk je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Je deadline beslissing staat niet toevallig op vandaag ?
Klopt niet. Althans niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, gehuurd van Eintracht Frankfurt staat er..
Volgensmij hebben ze alleen NL en België gedaan en de grote transfers in Europa zoals, Khedira enzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt niet. Althans niet dat ik weet.
Voetbalde vorig seizoen voor Hertha (2e helft).
Ja, je moet het alleen op de laatste dag van transferwindow gebruiken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zal dat het zijn denk je?
Ik heb de save opnieuw geladen. (2 weekjes terug) Ik heb niet ingevuld gedaan en na 1 dag hebben ze het geaccepteerd... Bedankt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:19 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Ja, je moet het alleen op de laatste dag van transferwindow gebruiken.
Anders dwing je ze te veel om te beslissen.
Daarom hebben ze dus topics per land gemaakt, zodat mensen die een foutje zien het zeggen en dat ze het fixenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij hebben ze alleen NL en België gedaan en de grote transfers in Europa zoals, Khedira enzo
Cheaterquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de save opnieuw geladen. (2 weekjes terug) Ik heb niet ingevuld gedaan en na 1 dag hebben ze het geaccepteerd... Bedankt!![]()
Jeremy Helan (heeft veel talent alleen duurt het lang voordat het er uitgaat komen, heb hem nu al 4 jaar bij Ajax en nog steeds durf ik hem niet als backup in belangrijke wedstrijden te laten spelen).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:05 schreef Moron het volgende:
Ik zoek nog een leuke talentvolle linksachter..
Ik zou ook liever naar Arsenal gaanquote:
Vind het in FM ook nep dat als bijv. met mijn Reserves in de finale van de KNVB beker sta en die win geen plaats krijg in de EL. Zal in FM ook wel leuk worden als er voor jeugdteams in Europa ook een soort van CL komt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou ook wel tof zijn als je met jeugd teams aan tournooien mee kan doen, of een uitnodiging krijgt. Of met het 1ste team een uitnodiging krijgen
Ja een levendige reserve compitite zou handig zijn om spelers fit te krijgen, het regelen van wedstrijden kost teveel moeite.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind het in FM ook nep dat als bijv. met mijn Reserves in de finale van de KNVB beker sta en die win geen plaats krijg in de EL. Zal in FM ook wel leuk worden als er voor jeugdteams in Europa ook een soort van CL komt.
Ik heb Maduro gehaaldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:39 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Ik zou ook liever naar Arsenal gaan
Toevallig ik ook net, 1.3 miljoen voor 2 jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb Maduro gehaaldDie wou gelukkig wel
Ik 1.9 mil voor 4 jaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Toevallig ik ook net, 1.3 miljoen voor 2 jaar
Ik weiger elke transferperiode wel ongeveer 5 spelers omdat ik ze voor veel geld vaak gekocht heb en vaak voor hetzelfde bedrag weg moeten. Een week zijn de spelers boos daarna keren ze wel om en vooral als de transferperiode er op zit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Dat meen je niet
Inter heeft een bod van 5 mil gedaan op Doedelzak...
Natuurlijk geweigerd, is hij boos op mij
Doe een tegenbod, 25 miljoen !quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Dat meen je niet
Inter heeft een bod van 5 mil gedaan op Doedelzak...
Natuurlijk geweigerd, is hij boos op mij
Nee, hij is baas.. Op mijn andere savegame met PSV.. Scoorde hij bijna alles met vrijetrappen en na 2 jaar heb ik hem verkocht voor 30 mil en Ibi voor 22,5 milquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:13 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Doe een tegenbod, 25 miljoen !
Dat is wel vlugquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:06 schreef MMUFC het volgende:
Op de Free Record Shop Site staat FM2011 inmiddels, release date: 29-10-2010
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=33588quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:51 schreef henry23 het volgende:
Kan iemand de link geven waar je die beta update kan downloaden ?
http://www.goal.com/en-us(...)rid-sign-fran-meridaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=33588
Sinds wanneer speelt Merida bij Atletico?![]()
Goeie speler !quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:20 schreef poiuytr het volgende:
Nieuw talent binnen (voor maar 2miljoen)![]()
Naam: Rene Hansen
Positie: VC
[ afbeelding ]
Scout kwam hier mee op de proppen.
Wauwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.goal.com/en-us(...)rid-sign-fran-merida
Wenger helpt alleen maar zijn land. Hij haalt alleen maar Franse spelers en nu is ie boos door de nieuwe regel. Nu moet je 10 spelers hebben die minstens 3 jaar in Engeland heeft gespeeld ofzo.. Dat is juist beter voor het Engels voetbal, maar hij vind dat blijkbaar nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef Captain_Zappa het volgende:
Van alle talenten die wenger haalt laat hij maar 10 procent door stromen.
Hij wil het zelf niet horen maar veel van zijn basis spelers zijn toch gewoon gekocht op wat latere leeftijd.
Dat is ook waar, toch ben ik de laatste jaren Arsenal als een subtopper gaan zien met enkele positie uitschieters (champions league). Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe een andere coach dan Wenger het zou doen bij Arsenal dus ik vind jammer dat hij voor 3 jaar bijtekent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wenger helpt alleen maar zijn land. Hij haalt alleen maar Franse spelers en nu is ie boos door de nieuwe regel. Nu moet je 10 spelers hebben die minstens 3 jaar in Engeland heeft gespeeld ofzo.. Dat is juist beter voor het Engels voetbal, maar hij vind dat blijkbaar niet
Hij speelt wel aantrekkelijk voetbal en dat is wat die ''rijke'' Arsenal supporters willen zien. Voetbal draait tegenwoordig om zakelijk spelen, kijk maar naar het voetbal van Ajax de afgelopen jaren altijd wel mooi spel maar pakken nooit een prijs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Dat is ook waar, toch ben ik de laatste jaren Arsenal als een subtopper gaan zien met enkele positie uitschieters (champions league). Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe een andere coach dan Wenger het zou doen bij Arsenal dus ik vind jammer dat hij voor 3 jaar bijtekent.
Ga nu geloof ik 4e a 5e jaar in. Veel spelers deze jaargang verkocht om grote spelers terug te halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:49 schreef Captain_Zappa het volgende:
Mooie aankopen, in welk jaar zit je ?
Denk dat ze niet snel hoger gaan dan 12 miljoen voor Afellay, voor dat geld kun je hem beter zelf houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:06 schreef Doublepain het volgende:
Pieters is dus minimaal 6 weken geblesseerd![]()
Salcido heb ik verkocht dus ik heb nu geen linksback..![]()
Dus ik heb Patrick van Aanholt gekocht(hoe moet alleen nog mijn contract accepteren).. Hij is een jeugdspeler van PSV dus een extra puntje op de EL lijst en hij is een aanvallende back en dat is iets waar ik van hou..![]()
[ afbeelding ]
Edit:
Hoeveel zal ik vragen?![]()
[ afbeelding ]
Nog een Edit:
Van AanholtGelijk al een assist op Berg
Ik vind het steeds leuker worden naarmate alle bestaande spelers uit het spel zijn en ik meer naar mijn hand kan zetten. Ze zouden voor mij ook een spel mogen maken met alleen maar fictieve spelers, ik vind het juist een verstorend iets dat je al kennis hebt van allerlei spelers als je begint. En verder kun je niet in 7 seizoenen van de Blue Square North naar de absolute wereldtop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:34 schreef de_boswachter het volgende:
Vind je dat echt leuk, spelen in 2032
Ben het meestal na 7 seizoenen wel moe
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
De vergelijking met de rest_!
Fatic had ik na 2 seizoenen transfervrij overgenomen van Chievo. Zijn pace is nog 2 seizoenen later met 3 punten omhoog gegaan, hij is een absolute meester op linksachter met een verdedigende taak, en inmiddels wordt er 10+ miljoen op hem geboden door de allergrootste clubsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jeremy Helan (heeft veel talent alleen duurt het lang voordat het er uitgaat komen, heb hem nu al 4 jaar bij Ajax en nog steeds durf ik hem niet als backup in belangrijke wedstrijden te laten spelen).
Dodo (volgens mij in het begin van het spel nog wel voor een zacht prijsje op te halen en kan doorgroeien naar een groot talent).
Fatic (gast is al paar keer aangeraden door mijn scouts maar hij is na mijn idee niet snel genoeg).
Bij moet voetbalt Fatic nog steeds bij Chievo. Op dit moment heb ik Criscito op de VL/VVL positie staan alleen ben ik bang dat ik hem niet lang meer kan houden, veel "grote" clubs zijn in hem geïnteresseerd. Fatic heeft wel goede statistieken alleen snelheid, 1e meters en beweeglijkheid zijn wel belangrijke voor een goede aanvallende back en dat heeft deze jongen dus net allemaal minder dan zijn concurrenten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:45 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Fatic had ik na 2 seizoenen transfervrij overgenomen van Chievo. Zijn pace is nog 2 seizoenen later met 3 punten omhoog gegaan, hij is een absolute meester op linksachter met een verdedigende taak, en inmiddels wordt er 10+ miljoen op hem geboden door de allergrootste clubs
Dankzij dit, krijg ik zin en een Duitse club.. Ik heb Union Berlin gekozenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Nou het eerste seizoen van mijn Hertha trainersschap nadert ook zijn einde. Onderstaand de tussenstand met nog een uitwedstrijd bij Paderborn en thuis tegen Aue:
[ afbeelding ]
Spanning alom dus.
Alleen klote dat ik in een keer met een blessuregolf te maken kreeg waardoor ik in een vormcrisis steek![]()
;
[ afbeelding ]
Overigens in een opwelling Ritchie de Laet van Manchester United B transfervrij overgenomen.. zonder te scouten. Blijkt ie in de game niet echt goed te zijn en kraken mijn scouts hem achteraf af dat hij geen voetbalintelligentie heeft
Eerst nog maar eens promoveren zodat ik misschien wat budget krijg.
Neequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef poiuytr het volgende:
Kan je later in spel ook nog speelbare competities selecteren? Meen hier ooit een keer iets over gelezen te hebben of verbeeld ik me dit? Baal ervan dat ik Duitsland & Italië niet geselecteerd heb.
nou speciaal voor jou wil ik vanavond wel een screen maken van de selectie van maidenhead hoor...pfff hahaha wat een onzettende ruk selectie haha.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat er zo weinig screens gemaakt worden in dit topic
Vind ik persoonlijk toch altijd het mooiste
haha ja dan weet je zeker dat je een hoop criminele centjes uit kan geven haha. Koop alles wat los en vast zit. Als je dan maar geen Man City taferelen krijgt. 120 mil uitgeven en je eerste wedstrijd gelijk spelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat ik ook een game ga starten met Vitesse in FM 11
Best kut eigenlijks, wil ik een game met PSV starten word ik over 3 jaar afgemaakt door een team met Ronaldo, Messi etc in de competitiequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja dan weet je zeker dat je een hoop criminele centjes uit kan geven haha. Koop alles wat los en vast zit. Als je dan maar geen Man City taferelen krijgt. 120 mil uitgeven en je eerste wedstrijd gelijk spelen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
nou speciaal voor jou wil ik vanavond wel een screen maken van de selectie van maidenhead hoor...pfff hahaha wat een onzettende ruk selectie haha.
Post hier wel eens screenshots hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat er zo weinig screens gemaakt worden in dit topic
Vind ik persoonlijk toch altijd het mooiste
Gewoon proberen.. Soms duurt het 10 jaar en soms 1 jaar.. Bij mij duurde het 15 jaar voordat ik een nieuws stadion kreegquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Post hier wel eens screenshots hoor
Na hoeveel jaar krijg je als coach je eigen stadion? Wil de Arena namelijk keer verbouwen maar krijg elke keer geen vergunning van de gemeente Amsterdam.
Is echt altijd verschillend, ik zit nu in 2024 en nu krijg ik pas mijn stadion. Zit al vanaf het begin bij PSV.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Post hier wel eens screenshots hoor
Na hoeveel jaar krijg je als coach je eigen stadion? Wil de Arena namelijk keer verbouwen maar krijg elke keer geen vergunning van de gemeente Amsterdam.
Niet zo verstandig als je slecht staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zo gister even 3 wedstrijdjes gespeeld met Maidenhead. Meer tijd had ik niet. Heb me staf veranderd, zwaar overbetaalde mensen die geen reet konden. Zelfde geld voor een aantal spelers.
Heb de tactiek wat aangepast, wat andere spelers opgesteld en zie daar het resultaat. 2-0, 2-1 en 1-0 gewonnen. Ben van plek 22 naar de 13e plaats gestegen. Vragen ze, wie wordt er kampioen dit jaar....druk ik in me euforische bui op Maidenhead. Oeps. Nou ja hopen dat ik het waar maak. Het Scharrel-hagelslag effect is daar en hoop dat het nog lang aanhoudt!
Nee dat begreep ik al haha. Had de vraag niet goed gelezen. Heb niet eens een assistent trainer dus die moet ik nog aantrekken haha...NU moet ik al die vervelende persconferenties zelf bijwonen en kan dit wel eens gebeuren haha.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo verstandig als je slecht staat
Worden ze meestal niet zo heel blij van.
Als ik met PSV begin behoud ik meestal Phillip Cocu. Speel ik met een ander team behoud ik in eerste instantie de huidige assistent, besteed het transfergeld liever aan spelers..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik pak als assistent eigenlijk ALTIJD Bernard Peeters van Hoffenheim![]()
Goed bezig, ik heb sinds 2010 t/m 2024 het kampioenschap behaald. En daarbij 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 de CL gewonnen. Helaas door Barca het laatste jaar uitgeschakeld in de kwart finale.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als ik met PSV begin behoud ik meestal Phillip Cocu. Speel ik met een ander team behoud ik in eerste instantie de huidige assistent, besteed het transfergeld liever aan spelers..
In mijn huidige PSV game heb ik een paar seizoenen geleden met pijn in het hart Cocu ontslagen en vervangen door Steven Gerrard
Met PSV overigens de 9e titel behaald. Daardoor ben ik de eerste Nederlandse club met een 3e ster, en dat terwijl Ajax aan het begin van de game nog maar 1 titel nodig had voor die 3e ster
Na 2 jaar op rij de Champions League gewonnen te hebben ben ik dit jaar in de 1e ronde RU uitgeschakeld door Man Utd. Verloor met 4-2 en 3-0..
In de halve finale beker tegen Heerenveen kwam ik met 0-2 achter, maar wist ik dit toch nog om te buigen naar 3-2, hierdoor sta ik voor de 4e keer in de finale van de beker. De vorige 3 keren won ik hem dan ook meteen.
uhm mag ik vragen wat dan nog de fun van je game is? Als je 7 jaar achtereen de CL wint en 14 jaar kampioen wordt...dan wordt het toch ontzettend saai?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb sinds 2010 t/m 2024 het kampioenschap behaald. En daarbij 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 de CL gewonnen. Helaas door Barca het laatste jaar uitgeschakeld in de kwart finale.
Ik vind het leuk om nieuwe talenten te ontdekken en heb geen zin om bij een andere club te gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
uhm mag ik vragen wat dan nog de fun van je game is? Als je 7 jaar achtereen de CL wint en 14 jaar kampioen wordt...dan wordt het toch ontzettend saai?
Ik ga kijken of ik met Maidenhead de CL kan gaan winnen. Daar ben ik geloof wel al 15 jaar mee bezig, maar als ik m dan 3 keer win, ben ik het denk wel zat!
Bij mij is het meer dat ik een nieuwe game begin.. daar een tijdje mee speel, en als ik dat zat ben speel ik weer een game met mijn PSV en daarna start ik weer een andere game, en zo gaat het een tijdje doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
uhm mag ik vragen wat dan nog de fun van je game is? Als je 7 jaar achtereen de CL wint en 14 jaar kampioen wordt...dan wordt het toch ontzettend saai?
Ik ga kijken of ik met Maidenhead de CL kan gaan winnen. Daar ben ik geloof wel al 15 jaar mee bezig, maar als ik m dan 3 keer win, ben ik het denk wel zat!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb sinds 2010 t/m 2024 het kampioenschap behaald. En daarbij 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 de CL gewonnen. Helaas door Barca het laatste jaar uitgeschakeld in de kwart finale.
Is het uberhaupt mogelijk om slechte jonge spelers van een San Marino iets beter te maken bij een top club?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:46 schreef Apekoek het volgende:
Heeft iemand wel eens een dikke club gerund waarbij ook een 2e elftal actief was in een lagere league, en dat je dan dit 2e team helemaal opvult met het internationale team van San Marino, Luxemburg of een ander klein landje om zo meer succesvol te kunnen zijn met een dwerg landje in de kwalificaties?
haha vet! dat nummer wil ik ook achter op me shirt als ik voetbal. Ga het gelijk bij de club aanvragenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Captain_Zappa het volgende:
Dit vond ik nogal vreemd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:52 schreef Ormasia het volgende:
Heb een dodelijke aanval bij Ajax
Suarez, Wolfswinkel, Mertens & El hamdaoui. Heb Psv met 1-2 gepownd in de Cruijff schaal, Maar de Compeditie moet nog op gang komen :S Speelde 4-4 tegen de Graafschap
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef MMUFC het volgende:
Ben bij de club Hartlepool begonnen. En dan dus niet League One club Hartlepool United, maar Hartlepool(in het echt wordt het aangeduid als Hartlepool Town, maar FM kent het alleen zonder het Town..)
Officieel spelen ze op het 11e niveau van Engeland, maar aangezien die niet speelbaar is heb ik ze in het 10e niveau geplaatst.
Op zijn vroegst kan ik dus in seizoen 11 Europees, via de competitie, spelen.
Uit de eerste 5 duels heb ik 4 punten gepakt en lig inmiddels al uit 3 van de 4 bekers waaraan ik mee doe(de eerste wedstrijd voor die 4e beker moet nog gespeeld worden..).
Owja.. de club wist me te melden dat alle beschikbare seizoenskaarten verkocht zijn: 1.
Dus waarschijnlijk gaat FM er van uit dat mijn vader wel en mijn moeder niet van voetbal houd..
U vraagt, wij draaien.quote:
Wow, wat een baas!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Op zijn 16e basis klant bij Ajax:
[ afbeelding ]
En nu, 5 jaar later, wereldspeler geworden:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef MMUFC het volgende:
Ben bij de club Hartlepool begonnen. En dan dus niet League One club Hartlepool United, maar Hartlepool(in het echt wordt het aangeduid als Hartlepool Town, maar FM kent het alleen zonder het Town..)
Officieel spelen ze op het 11e niveau van Engeland, maar aangezien die niet speelbaar is heb ik ze in het 10e niveau geplaatst.
Op zijn vroegst kan ik dus in seizoen 11 Europees, via de competitie, spelen.
Uit de eerste 5 duels heb ik 4 punten gepakt en lig inmiddels al uit 3 van de 4 bekers waaraan ik mee doe(de eerste wedstrijd voor die 4e beker moet nog gespeeld worden..).
Owja.. de club wist me te melden dat alle beschikbare seizoenskaarten verkocht zijn: 1.
Dus waarschijnlijk gaat FM er van uit dat mijn vader wel en mijn moeder niet van voetbal houd..
Ook nog zonder interlands hè... Die bondscoaches falen zo hard altijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Op zijn 16e basis klant bij Ajax:
[ afbeelding ]
En nu, 5 jaar later, wereldspeler geworden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |