Ik zuig water op via een rietje in mijn anus en dat wordt dan opgenomen door mijn dunne darmquote:
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Nectar het volgende:
mogen eigenlijk pedofielen en of mensen die ouder zijn dan 20 hier posten?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Nectar het volgende:
Wil iemand met mij debateren over de rechten van een steen?
Ikkequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben 21. Lopen hier nog meisje van 16 rond?
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Stenen zijn net vrouwen, ze hebben geen rechten
Geintje dames
Jij zoekt een vaste bob zeker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey! Zullen we beste vrienden worden?
Veel sla eten.quote:
Kom maar naar mijn huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ikkeik heb minstens dubbel d en een lekker lijf en wil geneukt worden door jou
![]()
Kom zoeken we elkaar op op tjetter
En ik vind dat ze ook evenveel recht moeten krijgen als een huismus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Stenen hebben evenveel recht als een auto, vind ik.
En ijsquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige recht van een vrouw is het aanrecht, dus het klopte inderdaad niet
Flikker op met postopkrikkende bagger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen hehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Nectar het volgende:
Ok.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Flikker op met postopkrikkende bagger.
Dat zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus, jij probeert echt weer dat record te halen heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |