Hmm jammer en toch ook wel raar om de rest van de seizoenen wel uit te geven... naar mijn idee hoort zoiets compleet te zijn...quote:
Volgens mij nog niet, maar weet het niet zeker. Ik heb nog 3 pakken van vorig jaar over. eerst die opmaken.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een lekkere thee, is die alweer verkrijgbaar?
quote:Op maandag 22 november 2010 15:39 schreef johnybh het volgende:
Hoorde net op de televisie dat pickwick de hele dag door de lekkerste thee maakt. Ik vraag me echt af of ze die dan allemaal weggooien en de baggerthee verpakken die ze al jaren verkopen -_-
quote:Op maandag 22 november 2010 15:39 schreef johnybh het volgende:
Hoorde net op de televisie dat pickwick de hele dag door de lekkerste thee maakt. Ik vraag me echt af of ze die dan allemaal weggooien en de baggerthee verpakken die ze al jaren verkopen -_-
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:39 schreef johnybh het volgende:
Waar koop jij die thee? Ben nog op zoek naar een supermarkt waar ze dat merk verkopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:44 schreef RabbitHeart het volgende:
Twinings Green Tea met appel en peer
Hebben ze.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:55 schreef infp2009 het volgende:
Iemand ervaring met Pu-erh? Hebben ze dat bij de toko?
Wat dan?quote:
Probeer het eens bij de Jumbo of de grotere AH's. Wil wel eens per vestiging verschillen, maar vaak hebben ze wel een paar smaken staanquote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Waar koop jij die thee? Ben nog op zoek naar een supermarkt waar ze dat merk verkopen.
Supermarkt. In Engeland, sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef morgane het volgende:
[..]
Waar koop jij die thee? Ben nog op zoek naar een supermarkt waar ze dat merk verkopen.
Is niet van de theeplant, maar van de rooibosplant...quote:
Daar heb ik laatst al gekeken, maar helaas. Toch bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:43 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Supermarkt. In Engeland, sorry. Misschien hebben ze het bij de Makro?
Oke, dankjewel! Binnenkort eens kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de Jumbo of de grotere AH's. Wil wel eens per vestiging verschillen, maar vaak hebben ze wel een paar smaken staan
Ik, bij Simon Lévelt. Ik geloof dat de verzending van 1 zakje thee van 100 gram 2,= kost, meerdere pakjes 5,95. Veel keuze ook online.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:40 schreef knuppelhout het volgende:
ik merk dat ik steeds meer van jasmijnthee ga houden. nu die van pickwick, en die valt tegen na een tijd losse thee uit n mooie theewinkel in maastricht...
wie bestelt zijn thee online, en waar is dat n beetje betaalbaar?
Jumbo heeft oa een doosje van Twinings met verschillende smaken. Bij De Tuinen hebben ze ook Twinings. Waar woon je? Ik ken nog wel wat adressen in Groningen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Oke, dankjewel! Binnenkort eens kijken
Lilly & Rose in de Folkingestraat heeft een grote collectie Twinings. De Tuinen in de Herestraat dus ook. Verder moet je absoluut naar de Theefabriek in Houwerzijl: alle soorten Twinings en nog honderden andere verukkelijke theetjes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef loecje het volgende:
adressen in groningen gooi maar deze kant op.
Oh, wist ik niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Is niet van de theeplant, maar van de rooibosplant...
Bedankt voor de tips, zal binnenkort eens bij Jumbo en De Tuinen kijken. Zitten beide hier in Nijmegenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Jumbo heeft oa een doosje van Twinings met verschillende smaken. Bij De Tuinen hebben ze ook Twinings. Waar woon je? Ik ken nog wel wat adressen in Groningen.
In theewinkels zijn vaak theekisten te vinden. Simon Levelt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Waar kan ik een beetje een mooie thee doos/kist vinden?
Try-Now? Heb hem ook gehad, was inderdaad lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef loecje het volgende:
ik vind dutch blend ook lekker. heb zo'n tester gehad.
maar kan het in de supermarkt hier niet vinden (AH niet, spar niet, c1000 niet en zelfs jumbo niet:()
Persoonlijk ben ik echt een fan van losse thee, zelf zou ik naar een thee/koffiewinkel gaan en daar verschillende soorten ruikenquote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef fs180 het volgende:
Ik zoek appelthee, mag ook een appel/nogwat-mix. Iemand een idee welke ik wel en niet moet proberen?
Ik heb een tijdje de Turkish Apple van Pickwick gedronken, best lekker. Of de thee van Xenos.quote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef fs180 het volgende:
Ik zoek appelthee, mag ook een appel/nogwat-mix. Iemand een idee welke ik wel en niet moet proberen?
Zal ik ook doen ja, maar dacht me eerst even in te lezenquote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik echt een fan van losse thee, zelf zou ik naar een thee/koffiewinkel gaan en daar verschillende soorten ruiken
Ah op die manierquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zal ik ook doen ja, maar dacht me eerst even in te lezen
Voor 1,20 pakje kaneel/appel gehaalquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik heb een keer zwarte groene appelthee gehad, ik vond het een heerlijk frisse thee, helaas nu niet meer aan te komen bij mijn theewinkeltje, misschien heb jij meer geluk. Appel/lemon ook een keer geprobeerd, ook erg lekker
![]()
Zelf vind ik de appel/kaneel combinaties vaak muffig smaken. Zeker als ze er ook nog vanille en dat soort dingen erdoor gaan gooien om er een wintermix van te
maken.Die zou ik echt eerst even heel goed ruiken om dat muffige te voorkomen.
Je kunt je thee via de online shop van Pickwick.nl gewoon bestellen. Alleen ze kosten wel ¤1,99 ongeveer.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef The_Boss2010 het volgende:
Bijna alle smaken van Pickwick in huis nu... hoezo over fanatiek.
Ik zoek alleen nog:
Indian Spices
Swiss Mountains
Groene Thee Sinaasappelmint
En ik hoop nog steeds ergens een doosje Zomerlust tegen te komen
ik vind die vban lipton lekker, die indonesischequote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef rijsttafel het volgende:
Wat is nu dé groene thee die ik móét hebben? Lévelt en de Tuinen zijn in de buurt.![]()
Hou wel van Jasmijnthee, maar zijn er nog andere lekkere?
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind die vban lipton lekker, die indonesische
Nou die 3 die ik opnoem dus niet nietquote:Op woensdag 15 december 2010 18:59 schreef koekii het volgende:
Ik bestel altijd mijn thee via de internet. Goede houdbaarheid datumMomenteel is dit mijn top 5 thee
Pickwick rooibos mango perzik
Pickwick honey
Indian spices
Pickwick kaneel
Pickwick mango
[..]
Je kunt je thee via de online shop van Pickwick.nl gewoon bestellen. Alleen ze kosten wel ¤1,99 ongeveer.
Kan je daar niet gewoon een voedselthermometer voor kopen ipv een speciale theemeter?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Hallo
Ik heb een vraagje. Ik wil voor mijn broer graag een theethermometer kopen. Ik heb al rondgekeken op internet en er zijn enkele (weinig!) webshops die ze verkopen. Maar daar moet je vaak minstens voor 15 euro bestellen en dan ook nog eens 3-6 euro verzendkosten er bovenop. Dat is ook weer niet de bedoeling.
Ik heb wel gezien dat de Dille&Kamille ze verkoopt, maar daar kom ik nooit in de buurt. Is er iemand van jullie die toevallig in Nijmegen of omstreken een winkel weet waar die verkocht wordt?
(of desnoods een webshop waar niet een minimumbedrag is of lage verzendkosten?)
Alvast ontzettend bedankt!
Maar dat is geen leuk cadeau om te geven.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:22 schreef loecje het volgende:
laten afkoelen totdat je het glas met je handen kan oppakken heb ik geleerd.
daar heb ik geen thermometer voor nodig
http://www.dille-kamille.(...)hermometer-voor-theequote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Hallo
Ik heb een vraagje. Ik wil voor mijn broer graag een theethermometer kopen. Ik heb al rondgekeken op internet en er zijn enkele (weinig!) webshops die ze verkopen. Maar daar moet je vaak minstens voor 15 euro bestellen en dan ook nog eens 3-6 euro verzendkosten er bovenop. Dat is ook weer niet de bedoeling.
Ik heb wel gezien dat de Dille&Kamille ze verkoopt, maar daar kom ik nooit in de buurt. Is er iemand van jullie die toevallig in Nijmegen of omstreken een winkel weet waar die verkocht wordt?
(of desnoods een webshop waar niet een minimumbedrag is of lage verzendkosten?)
Alvast ontzettend bedankt!
Daarbij zijn er nog 17 doosjes besteld via internetquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef rijsttafel het volgende:
Pickwick heeft in ieder geval een goede klant aan jou. Meer thee dan je in een jaar opkan
Werk je er soms?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef The_Boss2010 het volgende:
<knip>
Pickwick (keer tig)
<knip>
Is ook het enige topic waarin hij postquote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Werk je er soms?
En überhaupt, in een lekkerste thee topic aan komen zetten met dat bodem van de sloot werk dat ze thee durven te noemen.
Ik werk in een kookwinkel, daar hebben we inderdaad zulke thermometers (vleesthermometers), maar zo'n theeding heeft een handige kurk, zodat ie blijft drijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef Miendientje het volgende:
Kun je zoiets niet gewoon in een kookwinkel kopen, daar verkopen ze vast wel thermometers die goed af te lezen zijn bij temperaturen rond de 100 (al zijn ze misschien niet speciaal voor thee)
Dat aspect was ook al opgevallen.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef infp2009 het volgende:
Is ook het enige topic waarin hij post
Ik ga zaterdag even langs. Laten we er een theedate van maken.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Hey, maar hij heeft wel ene hele mooie dispenser!
Voor in een bouwkeet.
Vandaag of morgen weer eens langs Simon L. voor wat theecadeautjes.
Is dat een probleem dan?? Wie zegt mij dat ik in meer topics moet posten?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Is ook het enige topic waarin hij post
Ik beproef enige jaloeziequote:Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Hey, maar hij heeft wel ene hele mooie dispenser!
Voor in een bouwkeet.
Vandaag of morgen weer eens langs Simon L. voor wat theecadeautjes.
Is dat een nieuwe Pickwicksmaak?quote:
Iedereen mag hier toch zijn eigen mening verkondigen over wat HIJ lekker vind? Dat jij het niet lekker vind zal me aan me anus oxiderenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Werk je er soms?
En überhaupt, in een lekkerste thee topic aan komen zetten met dat bodem van de sloot werk dat ze thee durven te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |