Is niet van de theeplant, maar van de rooibosplant...quote:
Daar heb ik laatst al gekeken, maar helaas. Toch bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:43 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Supermarkt. In Engeland, sorry. Misschien hebben ze het bij de Makro?
Oke, dankjewel! Binnenkort eens kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de Jumbo of de grotere AH's. Wil wel eens per vestiging verschillen, maar vaak hebben ze wel een paar smaken staan
Ik, bij Simon Lévelt. Ik geloof dat de verzending van 1 zakje thee van 100 gram 2,= kost, meerdere pakjes 5,95. Veel keuze ook online.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:40 schreef knuppelhout het volgende:
ik merk dat ik steeds meer van jasmijnthee ga houden. nu die van pickwick, en die valt tegen na een tijd losse thee uit n mooie theewinkel in maastricht...
wie bestelt zijn thee online, en waar is dat n beetje betaalbaar?
Jumbo heeft oa een doosje van Twinings met verschillende smaken. Bij De Tuinen hebben ze ook Twinings. Waar woon je? Ik ken nog wel wat adressen in Groningen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Oke, dankjewel! Binnenkort eens kijken
Lilly & Rose in de Folkingestraat heeft een grote collectie Twinings. De Tuinen in de Herestraat dus ook. Verder moet je absoluut naar de Theefabriek in Houwerzijl: alle soorten Twinings en nog honderden andere verukkelijke theetjes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef loecje het volgende:
adressen in groningen gooi maar deze kant op.
Oh, wist ik niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:31 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Is niet van de theeplant, maar van de rooibosplant...
Bedankt voor de tips, zal binnenkort eens bij Jumbo en De Tuinen kijken. Zitten beide hier in Nijmegenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Jumbo heeft oa een doosje van Twinings met verschillende smaken. Bij De Tuinen hebben ze ook Twinings. Waar woon je? Ik ken nog wel wat adressen in Groningen.
In theewinkels zijn vaak theekisten te vinden. Simon Levelt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Waar kan ik een beetje een mooie thee doos/kist vinden?
Try-Now? Heb hem ook gehad, was inderdaad lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 19:59 schreef loecje het volgende:
ik vind dutch blend ook lekker. heb zo'n tester gehad.
maar kan het in de supermarkt hier niet vinden (AH niet, spar niet, c1000 niet en zelfs jumbo niet:()
Persoonlijk ben ik echt een fan van losse thee, zelf zou ik naar een thee/koffiewinkel gaan en daar verschillende soorten ruikenquote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef fs180 het volgende:
Ik zoek appelthee, mag ook een appel/nogwat-mix. Iemand een idee welke ik wel en niet moet proberen?
Ik heb een tijdje de Turkish Apple van Pickwick gedronken, best lekker. Of de thee van Xenos.quote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef fs180 het volgende:
Ik zoek appelthee, mag ook een appel/nogwat-mix. Iemand een idee welke ik wel en niet moet proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |