abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:04:03 #1
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_85159460
En hier weer verder.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:07:28 #2
139677 Curiosity
pi_85159638
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef Curiosity het volgende:
ik zag in een tijdschrift deze thee, iemand hier mee bekend?

[ afbeelding ]

http://www.legendswebshop.nl/home.php?cat=249
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef THEFXR het volgende:
nee,maar die Assortimentbox van 8,95 lijkt mij wel wat!
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Mij ook, ik houd wel van mooie thee verpakkingen, maar het moet natuurlijk ook nog een beetje smaken.
pi_85159959
Prima thee, een vriendin had het een tijdje in huis. Maar het is wel zo dat de verpakking het speciaal maakt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_85160093
Ik heb hem. Ziet er prachtig uit, maar smaakt niet heel speciaal.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:18:35 #5
139677 Curiosity
pi_85160240
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Kimbell het volgende:
Ik heb hem. Ziet er prachtig uit, maar smaakt niet heel speciaal.
Bestel jij het online of heb je een ander adresje?
pi_85160292
Over een Brita-waterfilter:
Hoeveel liter kraanwater zou je per filter er doorheen kunnen jagen voordat 'zo'n filter verzadigd raakt?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_85160456
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef huhggh het volgende:
Hoeveel liter kraanwater zou je per filter er doorheen kunnen jagen voordat 'zo'n filter verzadigd raakt?
Smaakt de thee anders met zo'n filter?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_85160682
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef huhggh het volgende:
100 liter zeggen ze zelf, maar daar is een of ander kleurtje wat verkleurd dacht ik als de filter verzadigd is.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:34:37 #9
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85161003
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar Twinings thee. Er zit hier een Simon Lévelt, De Tuinen en Makro dus moet lukken. Welke smaken zijn aanraders? De Lady Grey heb ik al, erg lekker, en ik wil sowieso de 'appeltaartthee' en Green Tea & Lemon nog proberen.

Zo maar eens een pot Simon Lévelt speculaasthee zetten *O*
pi_85161145
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Smaakt de thee anders met zo'n filter?
In een ander topic raadde mensen mij zo'n brita waterfilter aan in plaats van gebruik te maken van Spa Blauw.

Ik heb thee voor mijzelf herontdek toen ik bij een kennis thee dronk dat zoveel beter smaakte dan wat ik ooit gewend was.
Het bleek dat hij Spa Blauw gebruikt om thee mee te zetten.
Dus ik ben alleen vanwege het grote smaakverschil op dit moment gevallen voor Spa Blauw, en dus niet van horen zeggen wat anderen soms als verwijt wegzetten.
Een echte blinde test dus.

Maar ik merk wel dat het gebruik van Spa Blauw soms nogal rare reacties oplevert, als ik er over begin.

[ Bericht 2% gewijzigd door huhggh op 11-08-2010 22:45:13 ]
Faal van de eeuw.
pi_85161254
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef huhggh het volgende:

[..]

In een ander topic raadde mensen mij zo'n brita waterfilter aan in plaats van gebruik te maken van Spa Blauw.

Ik heb thee voor mijzelf herontdek toen ik bij een kennis thee dronk dat zoveel beter smaakte dan wat ik ooit gewend was.
Het bleek dat hij Spa Blauw gebruikt om thee mee te zetten.
Dus ik ben alleen vanwege het grote smaakverschil op dit moment gevallen voor Spa Blauw, en niet van horen zeggen.

Maar ik merk wel vaker dat het gebruik van Spa Blauw soms nogal rare reacties oplevert.
Hmm ik ga het eens uitproberen, kijk of ik veel verschil merk.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:40:53 #12
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85161270
Grappig dat thee met Spa Blauw zo anders smaakt. Dat ga ik zeker eens proberen :) zou goedkoper bronwater (bijv. eigen merk van AH) hetzelfde effect opleveren?
pi_85161394
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef morgane het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar Twinings thee. Er zit hier een Simon Lévelt, De Tuinen en Makro dus moet lukken. Welke smaken zijn aanraders? De Lady Grey heb ik al, erg lekker, en ik wil sowieso de 'appeltaartthee' en Green Tea & Lemon nog proberen.

Zo maar eens een pot Simon Lévelt speculaasthee zetten *O*
Heb afgelopen zaterdag in Den Haag Twining Earl Grey in theezakjes gehaald, en Earl Grey losse thee bij Simon Lévelt.
Die van twinings was erg lekker zacht.
Maar de losse thee was ook zeker goed.

Had zaterdag bij de Douwe Egberts-winkel ook maar meteen zo'n witte ronde porseleinen theepot gehaald.
Ben alle zaken in Den Haag Centrum afgegaan die theepotten verkopen (al was het maar een), van de Denneweg tot de Wagenstraat en letterlijk alles daar tussen in.
Bleek alleen die DE-winkel de theepot te hebben die ik eigenlijk zocht.
Van alle dure zaken (had er uitgerekend ¤ 150 voor op zak meegenomen) hadden juist zij die theepot. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door huhggh op 11-08-2010 22:50:41 ]
Faal van de eeuw.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:49:40 #14
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85161694
Mooie theepot! Sierlijk :) earl grey ben ik normaal niet echt fan van, maar ik ken alleen die uit een zakje van AH/Pickwick e.d. Losse thee smaakt sowieso meestal beter, dus dat kan ik ook nog wel eens proberen.
pi_85162008
Simon Lévelt is qua thee een zeer uitgebreide zaak.
Ik ben maar voor de gewone (ja, ze hebben zelfs daar al allerlei varieties op) Earl Grey gegaan.
Volgende keer de smoke-versie.
Daarnaast rook Chai-thee ook erg lekker, dus dat staat nu ook op mijn verlanglijst om uit te proberen, naast Lapsang Souchon.

Hoe dan ook, die winkel in de Haagse Passage van Simon Lévelt is erg uitgebreid waarbij het heel lastig kan worden om een keuze te maken, want er is zoveel keuze.
Faal van de eeuw.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:02:31 #16
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85162270
Chai-thee heb ik in voorgaande topics ook al vaker voorbij zien komen ja. Misschien een moeilijke vraag, maar hoe rook het?

De Simon Lévelt hier in Nijmegen is ook een paradijsje :D
pi_85162481
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef morgane het volgende:
Chai-thee heb ik in voorgaande topics ook al vaker voorbij zien komen ja. Misschien een moeilijke vraag, maar hoe rook het?

De Simon Lévelt hier in Nijmegen is ook een paradijsje :D
Licht. :')
Eigenlijk moeilijk uit te leggen behalve dan dat het geen zware geur had wat je af zou kunnen schikken.
Ik zie Chai-thee geregeld wel ergens genoemd worden, dus ga het zeker binnenkort gewoon eens proberen.
Schijnt uit India te komen, maar kan er ook naast zitten.
Faal van de eeuw.
pi_85162869
ik zag wel dat er bij die proefbox,7,50 euro verzend bijkwam :(
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:18:59 #19
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85163002
Chai is volgens wikipedia gewoon het Indiase woord voor thee :P
Ah: In het Nederlands wordt het meestal gebruikt om een pittige Indiase kruidenthee (masala chai in het Indiaas) aan te duiden.

Ik ben benieuwd :)

Heb gisteren Balinese thee gehad, die was ook erg lekker!
pi_85173992
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Bestel jij het online of heb je een ander adresje?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:34:40 #21
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_85174240
Welke rooibos thee uit een zakje is wel lekker? Ik vind die van pickwick niet echt lekker. Overigens heb ik normaal altijd losse rooibos thee.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  Moderator donderdag 12 augustus 2010 @ 09:27:51 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85175302
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef huhggh het volgende:
Daarnaast rook Chai-thee ook erg lekker, dus dat staat nu ook op mijn verlanglijst om uit te proberen, naast Lapsang Souchon.
Een iets zachtere variant van een gerookte thee is Keemun Congou. Voor als je niet gelijk aan de sterke Lapsang Souchon wil.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_85176686
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Een iets zachtere variant van een gerookte thee is Keemun Congou. Voor als je niet gelijk aan de sterke Lapsang Souchon wil.
Heb jij Lapsang Souchon al eens geprobeerd?
Zo ja, hoe smaakte dat?
Rokerig is wat ik het meeste hoor van anderen.
Faal van de eeuw.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:26:38 #24
139677 Curiosity
pi_85176786
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:34 schreef Lief-visje het volgende:
Welke rooibos thee uit een zakje is wel lekker? Ik vind die van pickwick niet echt lekker. Overigens heb ik normaal altijd losse rooibos thee.

^O^
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:32:40 #25
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85176965
Granaatappel thee is wel lekker _O_
Drink het dagelijks.
  Moderator donderdag 12 augustus 2010 @ 13:56:01 #26
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_85184870
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:22 schreef huhggh het volgende:
Heb jij Lapsang Souchon al eens geprobeerd?
Zo ja, hoe smaakte dat?
Rokerig is wat ik het meeste hoor van anderen.
Ja, meerdere varianten ook. De normale Lapsang Souchon heeft een sterke, rokerige smaak, maar die valt in het niet bij de Formosa Lapsang Souchon (uit Taiwan), die ik ook iets zoeter vond. En dan heb je nog de Golden Lapsang Souchon, die nog sterker en krachtiger is. Dat was voor mij net te veel van het goede. Volgens mij zijn er nog wel meer rookthee-soorten, die ook wat minder krachtig zijn. Keemun Congou is geen echte rookthee, maar er zit wel een soort barbecue-smaak (beter kan ik het niet omschrijven) aan.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_85185696
Ik heb al een stuk of 6 thee-en van de simon levelt maar wil er meer. Welke vinden jullie lekker?
Mijn favoriet is japanse groene thee met kers. Die had ik als proefzakje gekocht om te proberen en ik was meteen verkocht! De thee ruikt helemaal niet lekker (naar sterke kersensnoepjes vol kleurstof) maar eenmaal gezet ruikt het wel lekker. En het smaakt heerlijk zoet.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:38:55 #28
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_85197067
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:26 schreef Curiosity het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

^O^
Bedankt zal eens gaan kijken !
Everyone has secrets !
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:26:36 #29
139677 Curiosity
pi_85204573
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:38 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

Bedankt zal eens gaan kijken !
Bijna overal verkrijgbaar, Kruitvat, de tuinen.
Erg goed te drinken deze, ik drink eigenlijk geen andere rooibos meer, vind dit de lekkerste.
pi_85292966
Heeft iemand nog links naar leuke Thee-blogs of andere website die jullie "regelmatig" volgen?
Als het maar leuk, opinierend of informatief is:

Ik begin:
Bigelow Tea Blog
Gongfu Girl

[ Bericht 4% gewijzigd door huhggh op 14-08-2010 23:49:45 ]
Faal van de eeuw.
pi_85315963
verse munt thee <3
Tsubasa o hirake..
pi_85336393
Weet iemand waar ik Chinese gunpowder thee kan halen?
pi_85338180
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 03:06 schreef waffles het volgende:
bij de chinese toko?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85339308
Oh misschien weten jullie dat wel!
Ik was laatst bij een restaurantje aan het high tea'en, en die hadden geweldige thee. Witte thee met een soort paars bloempje erdoorheen, in een piramidezakje, en alle soorten zaten in kubusdoosjes. Iemand enig idee welk merk dit is? Ben er al een tijdje naar op zoek. Website van het restaurant zegt ook niks.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:43:05 #35
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_85341884
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:05 schreef _Loki het volgende:
Ik was laatst bij een restaurantje aan het high tea'en, en die hadden geweldige thee. Witte thee met een soort paars bloempje erdoorheen, in een piramidezakje, en alle soorten zaten in kubusdoosjes. Iemand enig idee welk merk dit is? Ben er al een tijdje naar op zoek. Website van het restaurant zegt ook niks.
Het zegt mij niets misschien het restaurant opbellen en vragen?
Everyone has secrets !
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:52:48 #36
139677 Curiosity
pi_85342238
quote:

Hier te bestellen

http://www.beanshop.nl/
pi_85342892
quote:
Revolution misschien?
pi_85343888
Lijkt er allebei erg veel op, maar volgens mij zijn ze het niet. Ik zal toch eens ervoor kijken, bedankt! :)
pi_85422186
tvp
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85422222
Marokkaanse thee, met mint uit eigen tuin is natuurlijk de bom.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85429369
Ik ben niet zo van heet water met een smaakje, dus doe mij maar:Bubble Tea _O_ _O_

Oh, en Chai lust ik ook wel.. lekkere 'romige' thee. Mijn Indiase huisgenote neemt al die kruiden mee uit India en maakt heerlijke Chai met melk voor ons :-)
pi_85429552
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:42 schreef emss het volgende:
Bubble Tea _O_ _O_
:o O+ ;(
M.a.w:
Oh ja, Bubble Tea!
Lekker, heerlijk, mmmmm!
Heb ik hier niet.
pi_85430520
Niet zo moeilijk om zelf te maken hoor... Hier een recept voor de bubbels. Die grote tapioca ballen zijn te koop in de toko.

Tapioca ballen nacht laten weken. Dan koken volgens de verpakking. Afspoelen en uit laten lekken. door de suikersiroop rollen.

Suikersiroop:
1 cup white sugar
1 cup brown sugar
2 cups water

mix, cook, boil, cool. Super makkelijk.

En voor thee recepten even googlen. Ik ben zelf ook wel van de grass-jelly waarvan ik sliertjes in m'n thee doe. YUM.
pi_85432435
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:42 schreef emss het volgende:
Ik ben niet zo van heet water met een smaakje, dus doe mij maar:Bubble Tea _O_ _O_

Oh, en Chai lust ik ook wel.. lekkere 'romige' thee. Mijn Indiase huisgenote neemt al die kruiden mee uit India en maakt heerlijke Chai met melk voor ons :-)
Cay Dut !
pi_85435366
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef emss het volgende:
Niet zo moeilijk om zelf te maken hoor... Hier een recept voor de bubbels. Die grote tapioca ballen zijn te koop in de toko.
Ik heb het ook wel eens zelf gemaakt, maar ik kan dat niet zo lekker maken als de echte. Al die verschillende smaken! :9~
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:32:42 #46
62913 Blik
The one and Only!
pi_85435966
Ik vind zo ongeveer alle thee te waterig en te weinig smaak aan zitten. Maar Chai-thee met melk vind ik wel echt lekker. Kun je bijvoorbeeld ook kopen bij de Starbucks (of dit kwlaitatief goede is weet ik niet)
pi_85458358
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef morgane het volgende:

ik wil sowieso de 'appeltaartthee' en Green Tea & Lemon nog proberen.

Stel je niet te veel voor van die appeltaartthee. Ik vind m tegenvallen. Die Green Tea & Lemon daarentegen! c_/
Dit vind ik de beste groene thee in een zakje die ik ken.

Die Jasmijn is ook wel goed te doen...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_85458640
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:34 schreef Lief-visje het volgende:
Ik vind dit eigenlijk de enige waardige rooibos van Pickwick:

Kan m alleen nergens meer vinden...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_85458660
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 03:06 schreef waffles het volgende:
Jumbo heeft t ook! ;)
  Redactie Frontpage donderdag 19 augustus 2010 @ 23:09:38 #50
4530 crew  Crazy Harry
pi_85493761
De wereld op zijn kop!
Deze week is mijn bestelde Matcha aangekomen. Dat is dus zeg maar oplosthee.
En in tegenstelling tot oploskoffie is Matcha dus wel goede kwaliteit :9

Heerlijke smaak die lijkt op Gyokuru. Maar het is natuurlijk veel makkelijker klaar te maken.
Nog niet de juiste middelen erbij besteld om m echt helemaal goed te maken. Had bijvoorbeeld niets in huis om m schuimend te kunnen kloppen.
Matcha wordt gemalen van op zijn minst dezelfde kwaliteit theebladeren als Gyokuru en wordt ook afgeschermd van de zon enkele weken voor de oogst.
Op de Nederlandse wikipedia wordt Matcha beschreven als een drankje met erg bittere smaak. Bij een hoge kwaliteit matcha is daar echter geen sprake van. Een heerlijk zachte smaak, zoals ik al eerder zei, lijkend op Gyokuru.
Zelfs in de zware vorm (koicha) zoals het bij de thee ceremonie wordt geserveerd, is er vrijwel geen bittere smaak te herkennen.

Het was trouwens binnen een week na bestelling binnen, vanuit Japan!! :o
Oh ja, daarzo besteld: www.hibiki-an.com (was voor mij de eerste keer, meteen zeer goede ervaring)

[ Bericht 0% gewijzigd door Crazy Harry op 20-08-2010 00:09:55 ]
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:34:37 #51
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85494775
Ik vind deze momenteel errug lekker

Maar dan wel 2 zakjes in een pot, anders is ie niet sterk genoeg naar mijn smaak :D :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:08:40 #52
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_85502218
Ik heb gisteren bij de Kruidvat zo´n doos met Rooibos gekocht. Vandaag eens uitproberen :)
Everyone has secrets !
pi_85590410
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:43 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk de enige waardige rooibos van Pickwick:

[ afbeelding ]

Kan m alleen nergens meer vinden...
Die van de Xenos zijn heel lekker. Niks aan toegevoegd, alleen rooibos. :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:05:31 #54
139677 Curiosity
pi_85601443
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:08 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb gisteren bij de Kruidvat zo´n doos met Rooibos gekocht. Vandaag eens uitproberen :)
En, wat vond je ervan?
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:27:26 #55
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_85604594
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef Curiosity het volgende:

[..]

En, wat vond je ervan?
Lekker :)
Everyone has secrets !
pi_85639598
Een heus topic voor theeleuten O+
pi_88823717
Ik ben net bezig met me pickwick verslaving...

Zijn er mensen hier die weten waar de volgende soorten nog verkrijgbaar zijn:

Pickwick Elements
Pickwick Zomerlust
Pickwick T Kick
pi_88828158
Die T kick zag ik laatst bij de action.
pi_88828638
En de fire hadden ze eerder ook bij de Action (geen idee of die er nu nog is)
pi_88828750
Ik drink zelden echte thee. Nooit eigenlijk. Vind kamille'thee' lekkerder en beter.
  woensdag 17 november 2010 @ 18:35:35 #61
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88829812
thee-vee-pee
pi_88831120
Hoeveel thee drinken jullie gemiddeld?
Ik denk dat ik nu met de kou wel 5-6 flinke mokken per dag haal.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:10:26 #63
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_88831374
Vrijwel nooit meer dan één per dag
pi_88831718
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2010 03:06 schreef waffles het volgende:
Ik heb chinese gunpowder van simon levelt, die smaakt prima.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:34:59 #65
139677 Curiosity
pi_88832531
Ik heb van de week een higtea gegeven en als attentie kreeg ik ook nog wat losse thee.

Herfst thee, speculaas thee, het geheim van toetanchamon (thee met kaneel, sinaasappelbloesem, amandelen, lemongrass en rozenbottel), marsepein-rum thee.
pi_88833080
Weet iemand ook of er ook nog thee met cola smaak bestaat?

Het was er vroeger van Princess in de vorm van kinderthee van "princes annabel" oid. Dat was zo extreem lekker :D Helaas ooit uit de handel gehaald, maar misschien een ander merk die het ook heeft?
hula
pi_88833393
gisteren omdat ze geen gewone thee hadden en ik earl grey helemaal vies vind aardbeienthee genomen. gatverdamme!! :r
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88838847
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gemiddeld 2 a 3 litter per week.
Ben inmiddels verslaafd geraakt aan Twinings Earl Grey.
Faal van de eeuw.
pi_88839188
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik drink 's ochtends een mok ceylon thee, op het werk drink ik ook minimaal 4/6 kleinere kopjes thee, op dit moment losse thee met sinaasappelschilletjes.
Na het avondeten een flinke mok chai met een heerlijke laag melkschuim. En voor ik naar bed ga nog een mok oploscitroenthee.
pi_88848757
een thee topic :)

ik wil losse thee uitproberen en heb zoiets gekregen als het onderstaande. werkt dat?

maar eerst heb ik nog een Pickwick Thee variatiedoos (9x5) + Lipton Piramide variatie ( 5x10 ) en aantal zakjes van twinings. die moeten eerst maar eens bijna op voordat ik nieuwe koop.
pi_88849674
:o Ik dacht dat ik wel een theeleut was. maar niet zo diehard als jullie :P
Ik drink bijna alleen Wintergloed van pickwick.
Vlak voordat het uit de schappen word gehaald sla ik massaal in om de zomer door te komen.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  donderdag 18 november 2010 @ 09:40:11 #72
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_88853179
Ik kwam een tijdje terug in Olso Twinings Lady Grey tegen, gelijk een paar pakjes ingeslagen. Blijft mn favoriet :) en toch een stuk handiger dan losse thee.
pi_88854289
verse muntthee :9 eigen gemaakt uiteraard.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_88854296
- Rooibos drop
- Lapsang Souchong
- Lady Earl Grey
- Sinaasappel

Zijn toch eigenlijk wel mijn favorieten, drink meestal gewoon losse thee (behalve op het werk)
  donderdag 18 november 2010 @ 10:26:03 #75
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_88854344
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:45 schreef loecje het volgende:
een thee topic :)

ik wil losse thee uitproberen en heb zoiets gekregen als het onderstaande. werkt dat?
[ afbeelding ]

maar eerst heb ik nog een Pickwick Thee variatiedoos (9x5) + Lipton Piramide variatie ( 5x10 ) en aantal zakjes van twinings. die moeten eerst maar eens bijna op voordat ik nieuwe koop.
Ziet er wel handig uit... ik heb wel een paar van die papieren versies, die zijn wel handig, alleen je losse thee moet niet te klein zijn, anders werkt het niet... :N
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_88854436
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:26 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ziet er wel handig uit... ik heb wel een paar van die papieren versies, die zijn wel handig, alleen je losse thee moet niet te klein zijn, anders werkt het niet... :N
Ik vind die zakjes nou net het enige wat prettig werkt met fijne losse thee. Met zo'n ei, of koker zoals loecje laat zien komen er altijd stukjes theeblad in m'n drankje :P

Met deze niet:
pi_88854468
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:39 schreef Selyn het volgende:
:o Ik dacht dat ik wel een theeleut was. maar niet zo diehard als jullie :P
Ik drink bijna alleen Wintergloed van pickwick.
Vlak voordat het uit de schappen word gehaald sla ik massaal in om de zomer door te komen.
Dat is inderdaad een lekkere thee, is die alweer verkrijgbaar?
  donderdag 18 november 2010 @ 10:48:19 #78
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_88854919
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Ik vind die zakjes nou net het enige wat prettig werkt met fijne losse thee. Met zo'n ei, of koker zoals loecje laat zien komen er altijd stukjes theeblad in m'n drankje :P

Met deze niet:
[ afbeelding ]
Ja, die hebben wij ook liggen, dat werkt idd het best. Maar ik gebruik ze nooit, geef mij maar gewoon een normaal theezakje ^O^
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_88866422
Ben even aan het inslaan geweest.

Pickwick:

Kruiden Wellness Verveine, Oranjebloesem & Sinaasappel
Kruiden Wellness Brandnetel, Citroengras & Cranberry
Kruiden Wellness Munt, Aloe Vera & Limoen
Fruit Welnellness Variation
Pepermunt
Fruit Twister
T Kick Gold
T Kick Black
English Tea Blend
Ceylon
Earl Grey
Dutch Blend
Groene Thee Ginseng
Witte Thee Variatie
Zoethout
Sterremunt
Kamille-Honing
Chinese Blossom
Brazilian Fruit Passion
Minty Marocco
Turkish Apple
South African Honeybush
Lentekriebels
Herfst storm
Wintergloed

Ben ik verslaafd? hahaha

Ik zoek eigenlijk alleen nog Zomerlust.. die was heel erg lekker maar volgens mij nergens meer verkrijgbaar.
Zit er trouwens over te denken zo'n the dispenser te nemen ipv theedoos in zo'n dispenser ken je meer kwijt
http://www.capriole.nl/co(...)_dispenser_actie.htm
pi_88866676
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef The_Boss2010 het volgende:
Ik zoek eigenlijk alleen nog Zomerlust.. die was heel erg lekker maar volgens mij nergens meer verkrijgbaar.
Van de site van pickwick:

quote:
Waarom kan ik Zomerlust niet meer verkrijgen?
Helaas was de vraag naar Pickwick Zomerlust te klein om deze variant te blijven produceren.
pi_88866731
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Van de site van pickwick:

[..]

Hmm jammer en toch ook wel raar om de rest van de seizoenen wel uit te geven... naar mijn idee hoort zoiets compleet te zijn...
pi_88867938
T Kick red is volgens mij ook nergens meer te krijgen helaas...
Waarom haalt pickwick zijn lekkere smaken toch zo snel uit het assortiment..

Air, Fire, Earth, Water, T Kick red en Zomerlust allemaal nergens meer te vinden
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:25:38 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88893512
Ik zat gisteravond een beetje te FOK!zappen, kwam in dit topic terecht en raakte geïnspireerd. Heb direct een aantal losse theesoorten besteld (onder meer de lapsang souchong die je een paar jaar terug nog in zakjesvorm kon kopen, ik meen van Pickwick zelfs), een theepot met dubbel glas en wat Bodrum theeglazen.

Dat de bezorgdienst eens opschoot!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_88918797
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een lekkere thee, is die alweer verkrijgbaar?
Volgens mij nog niet, maar weet het niet zeker. Ik heb nog 3 pakken van vorig jaar over. eerst die opmaken. :)
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  maandag 22 november 2010 @ 15:39:03 #85
314951 johnybh
& de corsetboys
pi_89014749
Hoorde net op de televisie dat pickwick de hele dag door de lekkerste thee maakt. Ik vraag me echt af of ze die dan allemaal weggooien en de baggerthee verpakken die ze al jaren verkopen -_-
Tokai Love Rock LS-90q :)
pi_89113453
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:39 schreef johnybh het volgende:
Hoorde net op de televisie dat pickwick de hele dag door de lekkerste thee maakt. Ik vraag me echt af of ze die dan allemaal weggooien en de baggerthee verpakken die ze al jaren verkopen -_-
_O- Oh daar ging mijn thee over mijn toetsenbord.
pi_89118141
quote:
:D :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89124529
Twinings Green Tea met appel en peer O+
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  donderdag 25 november 2010 @ 03:45:56 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89124534
quote:
Ik moest gniffelen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89130343
Iemand ervaring met Pu-erh? Hebben ze dat bij de toko?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  donderdag 25 november 2010 @ 19:58:40 #91
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89149450
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 03:44 schreef RabbitHeart het volgende:
Twinings Green Tea met appel en peer O+
Waar koop jij die thee? Ben nog op zoek naar een supermarkt waar ze dat merk verkopen.
pi_89156693
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:55 schreef infp2009 het volgende:
Iemand ervaring met Pu-erh? Hebben ze dat bij de toko?
Hebben ze. :)
pi_89156757
En, lekker?
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_89157025
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:20 schreef infp2009 het volgende:
En, lekker?
Geen idee, ik heb geen Pu-erh. :D
pi_89157128
Rooibos Honing!!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_89157869
Rooibos is geen thee ;)
  donderdag 25 november 2010 @ 22:42:41 #97
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_89158072
Rooibos, gatver :D

Ik drink altijd kamillethee van zonnatura _O_
My mama didn't raise no fool
pi_89158363
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef infp2009 het volgende:
Rooibos is geen thee ;)
Wat dan?
't Is wel lekker :Y
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 26 november 2010 @ 01:26:25 #99
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_89164765
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef morgane het volgende:

[..]

Waar koop jij die thee? Ben nog op zoek naar een supermarkt waar ze dat merk verkopen.
Probeer het eens bij de Jumbo of de grotere AH's. Wil wel eens per vestiging verschillen, maar vaak hebben ze wel een paar smaken staan :)
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
pi_89164977
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:58 schreef morgane het volgende:

[..]

Supermarkt. In Engeland, sorry ;) . Misschien hebben ze het bij de Makro?
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')