Die van de Xenos zijn heel lekker. Niks aan toegevoegd, alleen rooibos.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:43 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk de enige waardige rooibos van Pickwick:
[ afbeelding ]
Kan m alleen nergens meer vinden...
En, wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:08 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb gisteren bij de Kruidvat zo´n doos met Rooibos gekocht. Vandaag eens uitproberen
Ik heb chinese gunpowder van simon levelt, die smaakt prima.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:06 schreef waffles het volgende:
Weet iemand waar ik Chinese gunpowder thee kan halen?
Gemiddeld 2 a 3 litter per week.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoeveel thee drinken jullie gemiddeld?
Ik denk dat ik nu met de kou wel 5-6 flinke mokken per dag haal.
Ik drink 's ochtends een mok ceylon thee, op het werk drink ik ook minimaal 4/6 kleinere kopjes thee, op dit moment losse thee met sinaasappelschilletjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoeveel thee drinken jullie gemiddeld?
Ik denk dat ik nu met de kou wel 5-6 flinke mokken per dag haal.
Ziet er wel handig uit... ik heb wel een paar van die papieren versies, die zijn wel handig, alleen je losse thee moet niet te klein zijn, anders werkt het niet...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:45 schreef loecje het volgende:
een thee topic![]()
ik wil losse thee uitproberen en heb zoiets gekregen als het onderstaande. werkt dat?
[ afbeelding ]
maar eerst heb ik nog een Pickwick Thee variatiedoos (9x5) + Lipton Piramide variatie ( 5x10 ) en aantal zakjes van twinings. die moeten eerst maar eens bijna op voordat ik nieuwe koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |