quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:37 schreef Curiosity het volgende:
ik zag in een tijdschrift deze thee, iemand hier mee bekend?
[ afbeelding ]
http://www.legendswebshop.nl/home.php?cat=249
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef THEFXR het volgende:
nee,maar die Assortimentbox van 8,95 lijkt mij wel wat!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Mij ook, ik houd wel van mooie thee verpakkingen, maar het moet natuurlijk ook nog een beetje smaken.
Bestel jij het online of heb je een ander adresje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Kimbell het volgende:
Ik heb hem. Ziet er prachtig uit, maar smaakt niet heel speciaal.
Smaakt de thee anders met zo'n filter?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef huhggh het volgende:
Over een Brita-waterfilter:
Hoeveel liter kraanwater zou je per filter er doorheen kunnen jagen voordat 'zo'n filter verzadigd raakt?
100 liter zeggen ze zelf, maar daar is een of ander kleurtje wat verkleurd dacht ik als de filter verzadigd is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef huhggh het volgende:
Over een Brita-waterfilter:
Hoeveel liter kraanwater zou je per filter er doorheen kunnen jagen voordat 'zo'n filter verzadigd raakt?
In een ander topic raadde mensen mij zo'n brita waterfilter aan in plaats van gebruik te maken van Spa Blauw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Smaakt de thee anders met zo'n filter?
Hmm ik ga het eens uitproberen, kijk of ik veel verschil merk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef huhggh het volgende:
[..]
In een ander topic raadde mensen mij zo'n brita waterfilter aan in plaats van gebruik te maken van Spa Blauw.
Ik heb thee voor mijzelf herontdek toen ik bij een kennis thee dronk dat zoveel beter smaakte dan wat ik ooit gewend was.
Het bleek dat hij Spa Blauw gebruikt om thee mee te zetten.
Dus ik ben alleen vanwege het grote smaakverschil op dit moment gevallen voor Spa Blauw, en niet van horen zeggen.
Maar ik merk wel vaker dat het gebruik van Spa Blauw soms nogal rare reacties oplevert.
Heb afgelopen zaterdag in Den Haag Twining Earl Grey in theezakjes gehaald, en Earl Grey losse thee bij Simon Lévelt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef morgane het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar Twinings thee. Er zit hier een Simon Lévelt, De Tuinen en Makro dus moet lukken. Welke smaken zijn aanraders? De Lady Grey heb ik al, erg lekker, en ik wil sowieso de 'appeltaartthee' en Green Tea & Lemon nog proberen.
Zo maar eens een pot Simon Lévelt speculaasthee zetten
Licht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef morgane het volgende:
Chai-thee heb ik in voorgaande topics ook al vaker voorbij zien komen ja. Misschien een moeilijke vraag, maar hoe rook het?
De Simon Lévelt hier in Nijmegen is ook een paradijsje
Onlinequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Bestel jij het online of heb je een ander adresje?
Een iets zachtere variant van een gerookte thee is Keemun Congou. Voor als je niet gelijk aan de sterke Lapsang Souchon wil.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef huhggh het volgende:
Daarnaast rook Chai-thee ook erg lekker, dus dat staat nu ook op mijn verlanglijst om uit te proberen, naast Lapsang Souchon.
Heb jij Lapsang Souchon al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een iets zachtere variant van een gerookte thee is Keemun Congou. Voor als je niet gelijk aan de sterke Lapsang Souchon wil.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:34 schreef Lief-visje het volgende:
Welke rooibos thee uit een zakje is wel lekker? Ik vind die van pickwick niet echt lekker. Overigens heb ik normaal altijd losse rooibos thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |