Werk je er soms?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef The_Boss2010 het volgende:
<knip>
Pickwick (keer tig)
<knip>
Is ook het enige topic waarin hij postquote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Werk je er soms?
En überhaupt, in een lekkerste thee topic aan komen zetten met dat bodem van de sloot werk dat ze thee durven te noemen.
Ik werk in een kookwinkel, daar hebben we inderdaad zulke thermometers (vleesthermometers), maar zo'n theeding heeft een handige kurk, zodat ie blijft drijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef Miendientje het volgende:
Kun je zoiets niet gewoon in een kookwinkel kopen, daar verkopen ze vast wel thermometers die goed af te lezen zijn bij temperaturen rond de 100 (al zijn ze misschien niet speciaal voor thee)
Dat aspect was ook al opgevallen.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef infp2009 het volgende:
Is ook het enige topic waarin hij post
Ik ga zaterdag even langs. Laten we er een theedate van maken.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Hey, maar hij heeft wel ene hele mooie dispenser!
Voor in een bouwkeet.
Vandaag of morgen weer eens langs Simon L. voor wat theecadeautjes.
Is dat een probleem dan?? Wie zegt mij dat ik in meer topics moet posten?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:54 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Is ook het enige topic waarin hij post
Ik beproef enige jaloeziequote:Op donderdag 16 december 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Hey, maar hij heeft wel ene hele mooie dispenser!
Voor in een bouwkeet.
Vandaag of morgen weer eens langs Simon L. voor wat theecadeautjes.
Is dat een nieuwe Pickwicksmaak?quote:
Iedereen mag hier toch zijn eigen mening verkondigen over wat HIJ lekker vind? Dat jij het niet lekker vind zal me aan me anus oxiderenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Werk je er soms?
En überhaupt, in een lekkerste thee topic aan komen zetten met dat bodem van de sloot werk dat ze thee durven te noemen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:15 schreef The_Boss2010 het volgende:
Is dat een probleem dan?? Wie zegt mij dat ik in meer topics moet posten?
Natuurlijk mag iedereen verkondigen wat hij lekker vindt, maar dat wil niet zeggen dat we hier op FOK! spam toestaan. Een user die zich alleen aanmeldt op FOK! om het woord van één of ander bedrijf te verkondigen, krijgt al snel de verdenking van spammer op zich.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef The_Boss2010 het volgende:
Iedereen mag hier toch zijn eigen mening verkondigen over wat HIJ lekker vind? Dat jij het niet lekker vind zal me aan me anus oxideren
Dat de naam Pickwick zoveel valt in die zin komt doordat ik het gekopieerd en geplakt heb uit een me email van de bestelling. Als je dat gewoon gevraagd had dan had ik ja daar dit antwoord op kunnen geven en had ik me niet aangevallen gevoeld. En ja ik heb me pas net op dit topic geabboneerd omdat dit mij interesseert de rest niet dus daar hoef ik dan ook niet te postenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk mag iedereen verkondigen wat hij lekker vindt, maar dat wil niet zeggen dat we hier op FOK! spam toestaan. Een user die zich alleen aanmeldt op FOK! om het woord van één of ander bedrijf te verkondigen, krijgt al snel de verdenking van spammer op zich.
Ik vat hem nu. Echter ben ik zeer druk dus weinig tijd om op meerdere forums te gaan concenteren daar gebruik ik twitter wel voor.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef loecje het volgende:
Het is ook niet om je aan te vallen. maar een spammer zou precies zo posten zoals jij dat doet. een account aanmaken en over 1 onderwerp over 1 product en/of bedrijf praten. dat is wat een spammer doet, en ja toevallig doe jij dat ook op die manier omdat enkel pickwick je hier interesseert.
Dat zou kunnen dat hier niets anders is wat je interesseert (al is dit wel een heel groot forum dus of je hebt weinig interesses of je zoekt niet goed...) maar dat kunnen we via het scherm niet zien of het intresse of spam is. dus iemand die zich als spammer gedraagt kan daar wat over te horen krijgen.
Sorry, ik had geen geduldquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zaterdag even langs. Laten we er een theedate van maken..
Neem een kurk,boor er een gat in, en klaar. Komop zeg..quote:Op donderdag 16 december 2010 12:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik werk in een kookwinkel, daar hebben we inderdaad zulke thermometers (vleesthermometers), maar zo'n theeding heeft een handige kurk, zodat ie blijft drijven.
Dille&Kamille is misschien een optie.
Heel fijn. Nu alleen nog een keer iets positiefs zeggen over een concurrent en dan is elke zweem van de verdenking meteen verdwenen...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:14 schreef The_Boss2010 het volgende:
[..]
Ik vat hem nu. Echter ben ik zeer druk dus weinig tijd om op meerdere forums te gaan concenteren daar gebruik ik twitter wel voor.
Het was niet mijn bedoeling om als spammer over te komen maar je word hier als nieuweling ook wel erg snel als spammer bekeken. Misschien een idee om iemand eerst per PM aan te spreken dan publiekelijk dan kan diegene het duidelijk maken
De pickwick doos heeft 12 vakkenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Waar kan ik een beetje een mooie thee doos/kist vinden? Bij de xenos heb ik gekeken maar dat is allemaal van dat hele dunne spul dat is niks. Ik zoek een beetje een stevige mooie kist met 12 vakken. Iemand tips. Het liefst in Utrecht.
Haha de Theefabriek, daar ben ik laatst ook geweest. High tea was niet echt bijzonder, maar alles bij elkaar (Museum, high tea en theewinkel) was het erg leuk. Heb 1001 nacht gekocht als smaak, maar gebruik hem eigenlijk niet zoveel. Zakjes thee is toch makkelijkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Lilly & Rose in de Folkingestraat heeft een grote collectie Twinings. De Tuinen in de Herestraat dus ook. Verder moet je absoluut naar de Theefabriek in Houwerzijl: alle soorten Twinings en nog honderden andere verukkelijke theetjes.
Hoe zou jij het vinden om dat voor je verjaardag te krijgen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
Neem een kurk,boor er een gat in, en klaar. Komop zeg..
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Werk je er soms?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef The_Boss2010 het volgende:
[..]
Nu net de eerste soorten in de dispenser gedaan http://yfrog.com/gzxz6lj
heb ik ook thuis: jasmijn=goooeeeedquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook geen fan van de meeste smaken van Pickwick. (die turkse dinges was wel goed te doen)
Vanavond weer een kan van deze:
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Hoezo zou je ooit een merk in zoverre adoreren?
ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij stond die gisteren bij de ah tussen, want deze week is er 1+1 gratis en ik heb een beetje voorraad gekocht, maar kan natuurlijk zijn dat het assortiment per winkel verschilt, kijk even in de webwinkel van ah: deze??quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef morgane het volgende:
Iemand op Twitter vraagt welke winkels nog kamillethee van Pickwick verkopen, weet iemand hier dat toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |