Ik heb geen probleem, ik erger me er wel aan dat je als een soort alternatieve starfucker meets namedropper loopt te gedragen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef J.R.S. het volgende:
Ja, dus voor zover je dat kan weten als ontzettende buitenstaander, is er geen indicatie dat er grote problemen zijn in dat gezin. Wat is jouw probleem?
Mee eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je hoeft er niet serieus op in te gaan, moet je zelf weten. Maar NIEMAND kan binnen 4 muren kijken, tenzij je bij het gezin in huis hebt gewoond. Kom op zeg, je doet jezelf nu voor als een echte insider. Als er ergens iets gaande is, bijvoorbeeld in een gezin, dan is het echt niet gek om te denken dat ze dat buiten het oog van buitenstaanders houden. Zeker in een klein dorp. Is het niet voor het oog van het kerkvolk, dan wel voor het geroezemoes dat in zo'n gehucht ontstaat.
Ik vind het echt lachwekkend dat jij serieus denkt te weten dat daar niks aan de hand was.
Ja hoor. Jaloezie. Ik ben benieuwd waar je terug kunt vinden dat ik me wel met andere roddels en achterklap bezig houd. Helemaal niet dus. Ik vind juist JRS een heel hoog roddel- en achterklapniveau hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Jane het volgende:
Wat een belachelijke aanval op J.R.S. nu weer!Ik zie iedereen hier de meest afschuwelijke dingen roepen en speculeren, maar als iemand die het gezin nota bene kent(!) iets zegt of zo'n uit de lucht gegrepen aantijging tegenspreekt, wordt diegene bij wijze van spreke met de grond gelijk gemaakt. Dat vind ik nou lachwekkend. Dat complete buitenstaanders hier wel mogen roepen dat 'die vader er vast iets mee te maken heeft' weet ik wat al niet voor een uit de duim gezogen onzin, maar J.R.S. moet ineens haar mond houden. Komt bijna over als een soort kinderachtige jaloezie.
Natuurlijk wordt er gespeculeerd. Dat is altijd in dit soort zaken en dat is op zich ook niet zo erg. Maar val dan niet iemand aan die er vanuit zijn of haar eigen observaties anders over denkt.
Ik ken 1 lid van het gezin wel persoonlijk en niet alleen horen en zien. Ik ken het gezin dus in ieder geval beter dan iedereen die hier meteen roept dat de vader van het gezin er wat mee te maken zou hebben of andere theorieën uit de lucht plukt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja hoor. Jaloezie. Ik ben benieuwd waar je terug kunt vinden dat ik me wel met andere roddels en achterklap bezig houd. Helemaal niet dus. Ik vind juist JRS een heel hoog roddel- en achterklapniveau hebben.
En het is niet alleen JRS, ik heb me in deze reeks al vaker geërgerd aan domme uitspraken, waar jij je dus ook aan ergert.
"iemand die het gezin nota bene kent", juist helemaal niet toch? Ja, van horen en zien. Maar echt kennen is iets heel anders en ik vind juist dat dat soort mensen éxtra voorzichtig moet zijn in uitspraken.
Dan weet jij dus of er iets klopt aan mijn vorige posting...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:24 schreef J.R.S. het volgende:
[..]
Ik ken 1 lid van het gezin wel persoonlijk
Dat weet ik niet, want ik ken haar broer die al lang niet meer thuis woont. Maar ik kan het navragen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan weet jij dus of er iets klopt aan mijn vorige posting...
Die ouders nemen gewoon hun eigen kind in bescherming natuurlijk. Tuurlijk gaan ze niet zeggen dat ze er iets van gemerkt hebben. Die zijn denk ik enorm geschrokken van dat hele verhaal. Wie weet heeft dat mormel ook d'r ouders hetzelfde verhaal voorgehouden. Dus dat ze draagmoeder was. Alleen heeft ze op een gegeven moment moeten bevallen. Vraag me af hoe dat dan gegaan moet zijn, aangezien je eerste reflex als ouder is: naar het ziekenhuis! En woonde ze echt permanent thuis?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:50 schreef childintime het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af he.....Hoe kun je in godsnaam een kind krijgen in een huis waar ook anderen wonen zonder dat die er iets van merken? Ik bedoel, een kind krijgen is niet even naar de wc gaan ofzoHeeft ze soms d'r bed met plastic bekleed als ze moest baren en d'r mond volgepropt met een doek (om geen geluid te maken). Hoe verberg je ontsluitingsweeen voor andere mensen, want dat kan (helemaal bij een eerste) uren duren en gebeurt nou eenmaal niet altijd netjes tussen 22.00 en 06.00. Hoe verberg je je buik als je (zeker als je slank bent) hoogzwanger bent terwijl je gewoon in hetzelfde huis woont? Die ouders moeten haast wel slechtziend, slechthorend en seniel zijn om daarvan niets te merken; zeker als zoiets 4 maal gebeurd is.
Ik vind het echt een heel vreemd verhaal, vooral omdat blijkbaar haar werkgever wel wist dat ze zwanger was en in dat soort dorpjes wordt dat dan al snel doorgefluisterd.
Uit de verhalen maak ik dan op dat ze thuis bevallen is. Je kunt niet naar een ziekenhuis gaan en onopgemerkt blijven terwijl die baby's als sneeuw voor de zon verdwijnen. Daarom moeten die ouders het haast wel geweten hebben. Baren gaat in 99% van de gevallen niet zoals in een film, een prachtig schoon kind wat zonder een kik geboren wordt. Meestal geeft een bevalling nogal wat troep. Ik neem aan dat ze de baby's dan ws direkt na de bevalling om gebracht heeft, want anders gaat zo'n kind ook nog huilen en dat is goed hoorbaar. En vervolgens zou ze direkt na de bevalling alle "troep" opgeruimd moeten hebben, het kind verstoppen en s'morgens weer fris en fruitig aan het ontbijt zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Die ouders nemen gewoon hun eigen kind in bescherming natuurlijk. Tuurlijk gaan ze niet zeggen dat ze er iets van gemerkt hebben. Die zijn denk ik enorm geschrokken van dat hele verhaal. Wie weet heeft dat mormel ook d'r ouders hetzelfde verhaal voorgehouden. Dus dat ze draagmoeder was. Alleen heeft ze op een gegeven moment moeten bevallen. Vraag me af hoe dat dan gegaan moet zijn, aangezien je eerste reflex als ouder is: naar het ziekenhuis! En woonde ze echt permanent thuis?
Blijft vaag.
Tja, alleen die gedachte al. Bleh. Wat een walgelijk wijf. Hoe gestoord ben je dan dit 4x achter elkaar te flikken. Maar idd, het is wat je zegt. In theorie kan veel natuurlijk. Je zou haast kunnen stellen dat aan de hand van die reactie van de ouders ze helaas meer moeten weten. Maar goed, onderzoek is nog in volle gang. Ze heeft intussen een bekentenis afgelegd. DNA onderzoek is zo goed als afgerond dacht ik. Over de vader(s) wordt nog niets bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:15 schreef childintime het volgende:
[..]
Uit de verhalen maak ik dan op dat ze thuis bevallen is. Je kunt niet naar een ziekenhuis gaan en onopgemerkt blijven terwijl die baby's als sneeuw voor de zon verdwijnen. Daarom moeten die ouders het haast wel geweten hebben. Baren gaat in 99% van de gevallen niet zoals in een film, een prachtig schoon kind wat zonder een kik geboren wordt. Meestal geeft een bevalling nogal wat troep. Ik neem aan dat ze de baby's dan ws direkt na de bevalling om gebracht heeft, want anders gaat zo'n kind ook nog huilen en dat is goed hoorbaar. En vervolgens zou ze direkt na de bevalling alle "troep" opgeruimd moeten hebben, het kind verstoppen en s'morgens weer fris en fruitig aan het ontbijt zittenOf idd ergens anders bevallen, maar dat zou betekenen dat anderen ervan geweten hebben.
Een plausibele theorie die in een van de vorige topics werd geopperd was dat ze misschien tegen haar ouders zei dat ze met een vriendin weg ging, en een hotelletje boekte in haar eentje. Dat kan namelijk ook gelijk verklaren waarom de baby's in de koffers zaten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:15 schreef childintime het volgende:
[..]
Uit de verhalen maak ik dan op dat ze thuis bevallen is. Je kunt niet naar een ziekenhuis gaan en onopgemerkt blijven terwijl die baby's als sneeuw voor de zon verdwijnen. Daarom moeten die ouders het haast wel geweten hebben. Baren gaat in 99% van de gevallen niet zoals in een film, een prachtig schoon kind wat zonder een kik geboren wordt. Meestal geeft een bevalling nogal wat troep. Ik neem aan dat ze de baby's dan ws direkt na de bevalling om gebracht heeft, want anders gaat zo'n kind ook nog huilen en dat is goed hoorbaar. En vervolgens zou ze direkt na de bevalling alle "troep" opgeruimd moeten hebben, het kind verstoppen en s'morgens weer fris en fruitig aan het ontbijt zittenOf idd ergens anders bevallen, maar dat zou betekenen dat anderen ervan geweten hebben.
Dat is best een geloofwaardige theorie als je het mij vraagt. Maar bevallen in een hotel? Stel dat er complicaties zijn?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef defamai het volgende:
[..]
Een plausibele theorie die in een van de vorige topics werd geopperd was dat ze misschien tegen haar ouders zei dat ze met een vriendin weg ging, en een hotelletje boekte in haar eentje. Dat kan namelijk ook gelijk verklaren waarom de baby's in de koffers zaten.
Het volledige artikel staat hier:quote:Jeroen zegt nooit te hebben geweten van zwangerschappen van zijn vriendin. Etta had altijd ruimzittende kleding. Met vrijen droeg Etta meestal een T-shirt en het licht moest uit. Etta had een lage dunk van zichzelf, zegt Jeroen.
Aan wie de rechercheurs het ook vragen: niemand in de familie, vrienden- of kennissenkring heeft gemerkt dat Etta in verwachting was. Ze had ook volop geholpen met de verbouwing van hun huis en bij verhuizingen van anderen. Op oude foto’s en video-opnamen valt aan haar niets bijzonders te zien.
[...]
Etta ging vaak in bad. Er zit geen deur in de badkamer, dus Jeroen kon de kraan wel horen lopen. Eenmaal stapte zijn vriendin midden in de nacht in bad. Jeroen vroeg niet wat er aan de hand was. Het interesseerde hem niet. Ze leefden langs elkaar heen.
[...]
Tijdens de zwangerschappen ging Etta vaak in bad. Alleen op die plek had ze het gevoel een kleintje te verwachten. Daar alleen kon ze de dikke buik, het kind en haar gevoel ervaren.
‘Het was fijn om zwanger te zijn’, zegt ze tegen de politie. Tegen het ongeboren kind zei ze dat alles na de geboorte goed zou komen. Hoewel ze ook hoopte dat ze bij de bevalling zou sterven, omdat een ander beter voor het kind zou kunnen zorgen.
Van de bevalling van Lavina herinnert Etta zich hoe ze de benen over de rand van het bad legde. Ze moest persen en voelde het hoofdje komen Ze trok het kind aan het nekje uit de baarmoeder. Ze zag alleen de billetjes. Langer durfde ze niet te kijken.
Ze legde eerst een handdoek over de pasgeborene en hield het kind aan de benen onder water. Ze voelde geen weerstand of andere beweging. Dat wilde ze ook niet.
De navelstreng knipte ze door met een nagelschaartje. Na de bevalling wikkelde ze het kind in handdoeken, deed het in vuilniszakken en stopte het in de groene rugzak. Etta maakte de badkamer schoon en ging naar bed.
Nadat ze Gwen, het tweede kind, meteen na de geboorte in het washok had gelegd, kreeg ze van Jeroen die in de huiskamer zat een horloge. Het was alvast een cadeautje voor haar verjaardag, de volgende dag.
Haar werkgever EN vele patienten van die tandarts wisten dat ze zwanger was. De kans op ontdekking door vragen aan haar familieleden (is de baby er al?) lijkt mij niet onwaarschijnlijk. De kans dat er buiten haar werkomgeving dus mensen vragen gingen stellen in familiekring is erg groot. Ze heeft daarmee veel risico genomen en je vraagt je idd af hoe maf je moet zijn om dat op deze manier aan te pakken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:50 schreef childintime het volgende:
Ik vind het echt een heel vreemd verhaal, vooral omdat blijkbaar haar werkgever wel wist dat ze zwanger was en in dat soort dorpjes wordt dat dan al snel doorgefluisterd.
Ik kan me niet voorstellen dat een ander er niets van merkt dat je ontsluitingsweeen hebt. Dan hebben over het algemeen de meeste vrouwen enorme onrust en blijven niet tot de persweeen rustig in bed liggen. Of het moet in al deze gevallen over flink zwakbegaafden gaan.... Die indruk krijg ik er een beetje van als ik die dingen lees.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:41 schreef Jane het volgende:
Dit zijn wat stukjes uit een artikel van de Volkskrant over de Beverwijkse zaak van een paar jaar geleden:
[..]
Het volledige artikel staat hier:
http://www.volkskrant.nl/(...)Alles_zou_goed_komen
Dus tja... onvoorstelbaar misschien, maar het komt voor. Als je eigen man/vriend het al niet merkt, waarom dan wel je ouders?
Precies daarom vind ik het verhaal vreemd. Helemaal omdat dit 4 keer gebeurd zou zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Haar werkgever EN vele patienten van die tandarts wisten dat ze zwanger was. De kans op ontdekking door vragen aan haar familieleden (is de baby er al?) lijkt mij niet onwaarschijnlijk. De kans dat er buiten haar werkomgeving dus mensen vragen gingen stellen in familiekring is erg groot. Ze heeft daarmee veel risico genomen en je vraagt je idd af hoe maf je moet zijn om dat op deze manier aan te pakken.
Op wie of wat doel je precies?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:59 schreef childintime het volgende:
[..]
Of het moet in al deze gevallen over flink zwakbegaafden gaan.... Die indruk krijg ik er een beetje van als ik die dingen lees.
In alle gevallen die voorgevallen zijn. Zowel de moeders als de partners/ ouders.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Op wie of wat doel je precies?
Nouja, een tandartsassistente lijkt me niet een zwakbegaafd iemand.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:09 schreef childintime het volgende:
[..]
In alle gevallen die voorgevallen zijn. Zowel de moeders als de partners/ ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |