tnxsquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:21 schreef RitseB het volgende:
Opgeschoont, Morph of een van de andere mods mag even waarschuwen.
Ok, dan is het duidelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 01:44 schreef RitseB het volgende:
Ik ken het precieze verschil niet, wat ik wel weet is dat het modden van consoles 99% van de tijd is om gedownloade/gekopieerde spellen te spelen. Ook is het omzeilen/kraken van een beveiliging illegaal in Nederland.
Het Jailbreaken van een iPop/ -phone is daarin tegen ook 'handig' voor dingen die Apple niet toestaat, zoals tethering. In de VS is het zelfs legaal(bron).
En de grens is op een gegeven moment getrokken omdat verschillende mod topics ontspoorde in hoe krijg ik spel x aan de praat en waar kan ik spel y vinden.
Volgens mij is dat het belangrijkste verschil waarom het ene wel en het andere niet wordt toegestaan..
Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Fifa 11 #18 Waar we verder gaan met FUT
Fifamaster01
Kan die een ban krijgen aub?
Nevermind! Ik ben volkomen leesblind, zelfs na 3 keer nalezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5 #15 DutchErrorist naamtopic
Hier mag wel even de bezem doorheen.
Is gedaan door een collegaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5 #15 DutchErrorist naamtopic
Hier mag wel even de bezem doorheen.
[FOK!games] Foutje moet kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef banapples het volgende:
Is hier nog ergens een winnaar van te vinden? Ben wel erg benieuwd namelijk
[WIN] Fallout: New Vegas-prijzen
Fixedquote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef msnk het volgende:
[#17] Call of Duty Black Ops [PC] Waar ik dan maar een nieuw deel open moet 17 zijn
Je zit hier in het feedbacktopic van het forum. De prijsvraag is van FOK!games. Ik geef je een linkje naar het feedbacktopic van FOK!games.quote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Moet ik het antwoord daar vinden of de vraag daar neerzetten?
Ah, zo.. Ik snap hemquote:Op maandag 29 november 2010 13:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zit hier in het feedbacktopic van het forum. De prijsvraag is van FOK!games. Ik geef je een linkje naar het feedbacktopic van FOK!games.
quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee waarom de reeksen van de Hattrick topics niet meer kloppen? Er missen een aantal topics....
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |