quote:Geef eens antwoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
Sigmund loopt weer eens te bashen
[GAM SC #99x12² ] Waar de LAPO de FIPO is
Nou weet ik wel dat ik irritante filmpjes post, maar dan hoeft hij nog niet zo geflipt te reageren
quote:Dat komt omdat al meerdere keren mensen normaal tegen je reageren, maar je blijft achterlijk doen. Dan is misschien de maat vol..Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
Nou weet ik wel dat ik irritante filmpjes post, maar dan hoeft hij nog niet zo geflipt te reageren
quote:Dat heb je ook wel aan jezelf te danken Flodder. Als jij nou stopt met die nutteloze filmpjes te plaatsen dan zal ik op dat soort posts van Sigmund letten. Deal?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
quote:Nee. dat is verboden op FOK!Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef Outlined het volgende:
Mag je een topic openen over emulators ?
quote:per definitie ?Op donderdag 28 oktober 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. dat is verboden op FOK!
Pfff hoop ge-edit. Thanks Nick!quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
FM topic
Daar mag daar ook wel iemand gaan rondkijken....
Football Manager #55 Waar we beginnen met FM 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |