Goed punt, je hebt gelijk.quote:
Ja en jij gelooft dat onzichtbare engelen en demonen bestaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
Sta je daar. Helemaal vast. Stoplichten die er een chaos van maken.
Je hebt je raam op een kier staan. Plots hoor je geschreeuw. Wat is er aan de hand?
"JEZUS REDT! JEZUS REDT!" Een twintigtal jongeren gekleed in wat op het eerste gezicht een soort van baggy clothing lijkt. Lang haar. Ik moest even aan een aantal forum-users denken. Ze spreken winkelend publiek aan op Zuid. Niemand lijkt te luisteren. Om nog meer aandacht te trekken hebben ze borden gemaakt. In het Arabisch, Duits, Frans en Engels. Toevallig ziet er eentje dat ik naar hen kijk. Hij loopt naar mijn auto. "Dit is de WARE BOODSCHAP". Ik kijk hem ietwat glazig aan. "VOEL DE LIEFDE VAN JEZUS". Ik knik naar hem, in de hoop dat hij vertrekt. Dat doet hij dan ook, maar met tegenzin. De stoplichten staan immers weer op groen.
When Mutti met Moni.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
Sta je daar. Helemaal vast. Stoplichten die er een chaos van maken.
Je hebt je raam op een kier staan. Plots hoor je geschreeuw. Wat is er aan de hand?
"JEZUS REDT! JEZUS REDT!" Een twintigtal jongeren gekleed in wat op het eerste gezicht een soort van baggy clothing lijkt. Lang haar. Ik moest even aan een aantal forum-users denken. Ze spreken winkelend publiek aan op Zuid. Niemand lijkt te luisteren. Om nog meer aandacht te trekken hebben ze borden gemaakt. In het Arabisch, Duits, Frans en Engels. Toevallig ziet er eentje dat ik naar hen kijk. Hij loopt naar mijn auto. "Dit is de WARE BOODSCHAP". Ik kijk hem ietwat glazig aan. "VOEL DE LIEFDE VAN JEZUS". Ik knik naar hem, in de hoop dat hij vertrekt. Dat doet hij dan ook, maar met tegenzin. De stoplichten staan immers weer op groen.
Het was mooi, in een weilandje achter een boerderij allemaal maf volk en best aardige bandjesquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef TitusPullo het volgende:
Dat het verkeerslicht op groen stond, is ontegenzeggelijk een teken van Boven.
U wekt de jaloezie van Rock_de_Braziliaan op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Moeilijk jongens. Een S40 of een Passat.
Rock is een miljonair, dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
U wekt de jaloezie van Rock_de_Braziliaan op.
Allebei oude kankerzooi.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Maar binnenkort kun je wel met honderdveertig per uur over de snelweg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, tis eerder een vloek dan een zegen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:57 schreef TitusPullo het volgende:
Maar binnenkort kun je wel met honderdveertig per uur over de snelweg.
Is de golf gejat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft je vriendin in je oor gesnurkt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:14 schreef Monolith het volgende:
Wederom heb ik enigszins last van mijn hoofd.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heeft je vriendin in je oor gesnurkt?
Ik vermoed dat het gevoel wederzijds is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:14 schreef Monolith het volgende:
Wederom heb ik enigszins last van mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |