Goed punt, je hebt gelijk.quote:
Ja en jij gelooft dat onzichtbare engelen en demonen bestaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
Sta je daar. Helemaal vast. Stoplichten die er een chaos van maken.
Je hebt je raam op een kier staan. Plots hoor je geschreeuw. Wat is er aan de hand?
"JEZUS REDT! JEZUS REDT!" Een twintigtal jongeren gekleed in wat op het eerste gezicht een soort van baggy clothing lijkt. Lang haar. Ik moest even aan een aantal forum-users denken. Ze spreken winkelend publiek aan op Zuid. Niemand lijkt te luisteren. Om nog meer aandacht te trekken hebben ze borden gemaakt. In het Arabisch, Duits, Frans en Engels. Toevallig ziet er eentje dat ik naar hen kijk. Hij loopt naar mijn auto. "Dit is de WARE BOODSCHAP". Ik kijk hem ietwat glazig aan. "VOEL DE LIEFDE VAN JEZUS". Ik knik naar hem, in de hoop dat hij vertrekt. Dat doet hij dan ook, maar met tegenzin. De stoplichten staan immers weer op groen.
When Mutti met Moni.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
Sta je daar. Helemaal vast. Stoplichten die er een chaos van maken.
Je hebt je raam op een kier staan. Plots hoor je geschreeuw. Wat is er aan de hand?
"JEZUS REDT! JEZUS REDT!" Een twintigtal jongeren gekleed in wat op het eerste gezicht een soort van baggy clothing lijkt. Lang haar. Ik moest even aan een aantal forum-users denken. Ze spreken winkelend publiek aan op Zuid. Niemand lijkt te luisteren. Om nog meer aandacht te trekken hebben ze borden gemaakt. In het Arabisch, Duits, Frans en Engels. Toevallig ziet er eentje dat ik naar hen kijk. Hij loopt naar mijn auto. "Dit is de WARE BOODSCHAP". Ik kijk hem ietwat glazig aan. "VOEL DE LIEFDE VAN JEZUS". Ik knik naar hem, in de hoop dat hij vertrekt. Dat doet hij dan ook, maar met tegenzin. De stoplichten staan immers weer op groen.
Het was mooi, in een weilandje achter een boerderij allemaal maf volk en best aardige bandjesquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef TitusPullo het volgende:
Dat het verkeerslicht op groen stond, is ontegenzeggelijk een teken van Boven.
U wekt de jaloezie van Rock_de_Braziliaan op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Moeilijk jongens. Een S40 of een Passat.
Rock is een miljonair, dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
U wekt de jaloezie van Rock_de_Braziliaan op.
Allebei oude kankerzooi.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Maar binnenkort kun je wel met honderdveertig per uur over de snelweg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, tis eerder een vloek dan een zegen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:57 schreef TitusPullo het volgende:
Maar binnenkort kun je wel met honderdveertig per uur over de snelweg.
Is de golf gejat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft je vriendin in je oor gesnurkt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:14 schreef Monolith het volgende:
Wederom heb ik enigszins last van mijn hoofd.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heeft je vriendin in je oor gesnurkt?
Ik vermoed dat het gevoel wederzijds is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:14 schreef Monolith het volgende:
Wederom heb ik enigszins last van mijn hoofd.
Euh...1 nek van het varken? Echte authentieke shoarma....quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.zelfshoarmamaken.nl/thuisgrill.html
![]()
![]()
http://www.nytimes.com/2010/08/30/opinion/30krugman.html?_r=1quote:The last time a Democrat sat in the White House, he faced a nonstop witch hunt by his political opponents. Prominent figures on the right accused Bill and Hillary Clinton of everything from drug smuggling to murder. And once Republicans took control of Congress, they subjected the Clinton administration to unrelenting harassment — at one point taking 140 hours of sworn testimony over accusations that the White House had misused its Christmas card list.
Now it’s happening again — except that this time it’s even worse. Let’s turn the floor over to Rush Limbaugh: “Imam Hussein Obama,” he recently declared, is “probably the best anti-American president we’ve ever had.”
To get a sense of how much it matters when people like Mr. Limbaugh talk like this, bear in mind that he’s an utterly mainstream figure within the Republican Party; bear in mind, too, that unless something changes the political dynamics, Republicans will soon control at least one house of Congress. This is going to be very, very ugly.
Deltadictator!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:35 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand de laatste column van Afshin Ellian gelezen? De honden lusten er geen brood van. Wat is die man diep gezakt.
Do you see this larry, this is what happens when you practice islam in NY.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef Monolith het volgende:
Voor de liefhebbers van The big Lebowski onder ons.
Dit heeft met politiek weinig meer te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/2010/08/30/opinion/30krugman.html?_r=1
Dat je uberhaupt de moeite neemt om zijn columns te lezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:35 schreef Reya het volgende:
Heeft iemand de laatste column van Afshin Ellian gelezen? De honden lusten er geen brood van. Wat is die man diep gezakt.
Blame the Raki.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt de moeite neemt om zijn columns te lezen.
Altijd al gedacht dat Titus graag romeinsachtige toga's draagt ...maar Mutant is volgens de avatar toch een schone roodharige ? Tssss.. de kale ouwe stiekemerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
De langverwachte ontmoeting tussen Mutant01 en TitusPullo vond dan eindelijk plaats.
In Nederland mischien, in de VS toch echt wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit heeft met politiek weinig meer te maken.
Helaas, Mutant negeert mij ten faveure van de Russen, die mij het geld afhandig maakten dat ik hem nog schuldig was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
De langverwachte ontmoeting tussen Mutant01 en TitusPullo vond dan eindelijk plaats.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit heeft met politiek weinig meer te maken.
http://tpmdc.talkingpoint(...)ic-law.php?ref=fpblgquote:As Sam Stein has pointed out, a majority of Republicans suspect that President Obama wants to impose Islamic law, also known as Sharia, throughout the world, according to a new national poll from Newsweek. But even as they say this, a lot of them aren't completely sure.
The poll asked: "Some people have alleged that Barack Obama sympathizes with the goals of Islamic fundamentalists who want to impose Islamic law around the world. From what you know about Obama, what is your opinion of these allegations?"
The top-line result was definitely true 7%, probably true 24%, probably not true 36%, and definitely not true 25%. Among Republicans, however, it was definitely true 14%, probably true 38%, probably not true 33%, and definitely not true 7%.
Another question asked: "Thinking about Barack Obama and what he has said about issues like the proposal to build an Islamic cultural center and mosque a few blocks from the World Trade Center site in New York City... Do you think Obama favors the interests of Muslim Americans over other groups of Americans, or do you think he has generally been even-handed?"
The top-line result: favoring Muslims 30%, he has been even-handed 60%. Republicans said that Obama favors Muslims by 59%-34%, Democrats said he has been even-handed by 82%-9%, and independents pretty much matched the top-line, saying he has been even-handed by 62%-28%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |