Ook alleen maar omdat we achterlijke politici hebben die niet normaal kunnen samenwerken.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef Sjaakz het volgende:
Hebben ze POL nu nog niet dichtgegooid? We hebben VKZ toch al? Dat loopt veel beter
Dat is maar goed ook... Stel je voor zeg!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat we achterlijke politici hebben die niet normaal kunnen samenwerken.
Dat zeg ik toch ook niet over je moeder?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef Sjaakz het volgende:
Hebben ze POL nu nog niet dichtgegooid? We hebben VKZ toch al? Dat loopt veel beter
Nee, maar ik ben over een paar maanden ook gewoon weer terug in Nederland natuurlijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet over je moeder?
Maar welke coalitie zou dat wel zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef Montov het volgende:
Hoi.
Als VVD (alweer) met de SGP gaat onderhandelen, dan was Paars+ al nooit kansrijk om te slagen.
He Chewie! Lang niet gezienquote:
zakjap! Wat is je score met #trivia tegenwoordig?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef zakjapannertje het volgende:
van eergisteren, maar actueler dan ooit
[ afbeelding ]
Das Bootquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
w00t, de tickets zijn binnen, over 10 dagen zit ik een suite op de SS Eurodam voor een 12 daagse cruise. Life, it is good
Oppassen voor ijsbergenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
w00t, de tickets zijn binnen, over 10 dagen zit ik een suite op de SS Eurodam voor een 12 daagse cruise. Life, it is good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |