Alleen zolang ik in gesprek ben met eerstejaars meisjes.quote:
Dat neem ik zo van je aan. Jij weet immers maar al te goed hoe dat voelt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef Monolith het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij werd je net uitgemaakt voor mietje.
Ach ja, het is nog altijd beter dan volkomen genegeerd worden door de vrouwelijke helft van de bevolking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat neem ik zo van je aan. Jij weet immers maar al te goed hoe dat voelt.
Waarom refereert u toch onwillekeurig naar de situatie van ondergetekende?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, het is nog altijd beter dan volkomen genegeerd worden door de vrouwelijke helft van de bevolking.
Mja, op Fok! refereer je met een degelijke opmerking nou eenmaal onwillekeurig naar de situatie van een significant deel van de gebruikerspopulatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom refereert u toch onwillekeurig naar de situatie van ondergetekende?
quote:Newt Gingrich, the man who told his wife he was leaving her as she lay in a hospital bed sick with cancer, has declared that "overturning Prop 8 is an outrageous disrespect for our Constitution and for the majority of people of the United States who believe marriage is the union of husband and wife" on his website. Unfortunately for him, he left comments open, and is on the receiving end of a lot of contempt for his hypocrisy.
My favorite so far is "Which one of your multiple marriages was the most sacred to you?".
Ik zou het aanvragen van een straatverbod toch geen vorm van negeren willen noemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, het is nog altijd beter dan volkomen genegeerd worden door de vrouwelijke helft van de bevolking.
De triestheid spat er vanaf.quote:
Ja, nu nog een Master.quote:
Ik had je moeder niet meegerekend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou het aanvragen van een straatverbod toch geen vorm van negeren willen noemen.
Het zaterdagmiddaghockey?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Na onderzoek is gebleken dat er sprake is van slijtage in mijn rechterenkel. Kans is groot dat op serieus niveau sporten er niet meer bij is.
Mijn scriptie is goedgekeurd.quote:
quote:
Het zondagmiddaghockey ja.quote:
Dat komt daardoor ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:07 schreef TitusPullo het volgende:
En die slijtage is ook veroorzaakt door het vele hockeyen?
Je scriptie is slechts een marginaal deel van de Master natuurlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mijn scriptie is goedgekeurd.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://tpmcafe.talkingpoi(...)=Feed:+tpmcafe-main+(TPMCafe)
Benieuwdheid.
http://tpmcafe.talkingpoi(...)ke_option/?ref=fpblgquote:In an important article titled "The Point of No Return" to be published in The Atlantic tomorrow, national correspondent Jeffrey Goldberg recounts something many people didn't realize at the time and still have a hard time believing. President George W. Bush knocked back Dick Cheney's wing of the foreign policy establishment - both inside and out of his administration - that wanted to launch a bombing campaign against Iran. In a snippet I had not seen before, Bush mockingly referred to bombing advocates Bill Kristol and Charles Krauthammer as "the bomber boys."
Zoals het orgasme een marginaal deel is van de geslachtsgemeenschap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je scriptie is slechts een marginaal deel van de Master natuurlijk.
Exact.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals het orgasme een marginaal deel is van de geslachtsgemeenschap.
En wij slechts een marginaal deel van de gemeenschap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals het orgasme een marginaal deel is van de geslachtsgemeenschap.
En wij slechts marginaal gemeenschap hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
En wij slechts een marginaal deel van de gemeenschap.
Waar is de facepalm smiley als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij bent de moslim, en toch weet je het niet, hoe lachwekkend, het kalifaat is een droom voor de moslims om daar alle moslims onder te verenigen. Het staat gelijk met het pan-arabisme en het probeert onder een leider alle arabische landen te verenigen, of zo veel mogelijk in ieder geval, dat moest onder Nasser, dat moest onder Sadam, en dat moet onder Erdogan hopen veel moslims en arabieren. Ze hopen op een Arabisch kalifaat geleid door zo'n sterke leider. Niet voor niets was de partij van Sadam een van de aanhangers van het pan-arabisme. Ken je eigen geschiedenis omfg als je dat al niet kan.
Gelijk Pyramus en Thisbe?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En wij slechts marginaal gemeenschap hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |