net zo prima hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:16 schreef missyB het volgende:
aha ik merk dat er verwarring is omtren de andere meet.
Hoe staan organisatoren van de wierdenmeet tov wereldvreede fokkers?
Dat vindt Heatwave alleen maar fijn, als vrouwen zijn FOK!historie niet kennen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:09 schreef missyB het volgende:
En hoe staan jullie tegenover komst van vreemden?
Dus met weinig fokhistorie?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat vindt Heatwave alleen maar fijn, als vrouwen zijn FOK!historie niet kennen.
Ik schaam mij niet voor mijn FOK-historie, niet zo projecteren sunniequote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
[..]
Waarom begin je nu weer over Larissaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schaam mij niet voor mijn FOK-historie, niet zo projecteren sunnie.
ja, je mama weet natuurlijk alles van wat jij op FOK! doetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
Stelletje neukers hier. Zo mag ik natuurlijk nooit van mijn mama.
[..]
Hoezo? Ten tijde van de meet ben jij toch 18?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
Neem je mama mee. Heeft Realzeus ook een beetje aanspraakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
Jij bent ouder dan ik Stefan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neem je mama mee. Heeft Realzeus ook een beetje aanspraak
Ik zie er sowieso jonger uit.quote:
Je ruikt handel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef SuperGoeroe het volgende:
Mag er drugs gebruikt worden en/of verkocht ?
Een dikke travestiet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:41 schreef Stefan het volgende:
Maar ontopic mensen. Dit is een Meet Discussietopic.
Er is een BBQ in Wierden, een kampvuur, een gitaar en drank.
Nog wensen? Een sjoelbak? Condooms?
Tuurlijk. Nog een zus die je wilt verhuren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef SuperGoeroe het volgende:
Mag er drugs gebruikt worden en/of verkocht ?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:02 schreef SuperGoeroe het volgende:
[..]
zitten toch aardig wat stoners op dit forum, maar die komen niet naar zo'n meet denk ik
Anders laten we hem het weer doen vanuit Wierden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:54 schreef boertie het volgende:
Ik hou deze ook weer in de gaten. Heeft iemand btw die gare fries van een paulusma al gebeld om een beetje fatsoenlijk weer te bestellen?
Asjeblieft niet! Het moet toch gezellig blijven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders laten we hem het weer doen vanuit Wierden.
We leven niet meer in de jaren 60/70 van de vorige eeuw hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gaan juist graag naar zo'n meet midden in de vrije natuur.
Ik hoef helemaal niet te blowen. Ik vroeg me alleen maar af waarom iemand zoiets denkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef Sally het volgende:
Ik ga niet over wel/geen drugsgebruik op dit terrein. Dat is namelijk de eigenaar Oksel (plus vriendin), en die is een weekje zwaar verminderd aanwezig.
Dan is 4 september wat voor jou dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef Jolene22 het volgende:
Klinkt leuk ben wel weer toe aan avondje weg. Maar die afstand... Mij te lang rijden (2 uur rijden vanaf hier). Misschien de volgende keer in de buurt van de randstad dat ik erbij ben.
Ssssssjjjjt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is 4 september wat voor jou dus.![]()
Dan is er een meet in Utrecht.
Pas je dan ook ff de OP aan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Graag gedaan, ik heb ook nog flink lopen spammen in slowchats.
Ik hou het topic iig levend.
quote:Bier? Ja, heel veel. Wel vanuit praktische en financiele redenen waarschijnlijk blikbier...
Hier verder voor tips, adviezen en gratis spullen die we zouden gebruiken...
Het aanmeldtopic: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) en zie ook het aanmeldformulier! -> Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef Sally het volgende:
HeatWave:
"De kosten zijn eerst RUIM geschat op 25pp, dit kan nog omlaag gaan. Momenteel is de raming al om op 20,- euro uit te komen!"
->
De kosten worden 20,-, klaarZie ook de PM van Oksel d.d. 8 aug. (Edit: en de post hierboven
)
Even wat eten 15 Euro, avondje zuipen in de kroeg 70 Euro.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is 4 september wat voor jou dus.![]()
Dan is er een meet in Utrecht.
We willen niet met z'n alleen gezellig om Piet heen staan en Oant moarn roepen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Asjeblieft niet! Het moet toch gezellig blijven?
Wat zuip jij dan dat je 70 euro kwijtbent op een avond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even wat eten 15 Euro, avondje zuipen in de kroeg 70 Euro.
Groetjes aan je mamaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zuip vooral : niet alleen....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zuip jij dan dat je 70 euro kwijtbent op een avond?
Dan heb je of paupervrienden die zelf geen rondjes geven of jullie zuipen voor 70 euro de man. Als je met 10 man bent en je haalt allemaal 1 rondje bier dan ben je 22 euro kwijt per rondje en kun je weer een orbit drinken als de rest haalt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zuip vooral : niet alleen....
Ik zit ook niet alleen maar aan het bierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan heb je of paupervrienden die zelf geen rondjes geven of jullie zuipen voor 70 euro de man. Als je met 10 man bent en je haalt allemaal 1 rondje bier dan ben je 22 euro kwijt per rondje en kun je weer een orbit drinken als de rest haalt.
Natuurlijk is een thuismeet voor 20e all in goedkoper dan de dure horecaprijzen, dat snap ik zelf ook wel
Zo'n 30 tot 35 biertjes na het eten tot sluitingstijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zuip jij dan dat je 70 euro kwijtbent op een avond?
Ok weer een stokker erbijquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben wel van plan te komen, ik heb 't in m'n agenda gezet
In de blote kontquote:
We zing'n en we spring'n, we daans'n in 't rond. In de blote kont, in de blote kont!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de blote kont![]()
Het is dat je niet in de buurt woont anders kon je wel meerijden
Liefquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de blote kont![]()
Het is dat je niet in de buurt woont anders kon je wel meerijden
Durf je dat nog wel danquote:
Hier is fan nr 1.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is kan ik "bips2.jpg" toevoegen in mijn fobo
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor is kan ik "bips2.jpg" toevoegen in mijn fobo
We zien je titn avatar tochquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]!!
Anders herkennen mensen je niet op de meet de 11de
Jonge dat zijn niet mijn titn en we hadden het over de kont van monopoly!!quote:
Zullen we het nu weer over de meet hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die van Huppelmuts passen er niet eens in joh.
Doe niet zo bescheiden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we het nu weer over de meet hebben
Dat heb ik braaf gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef Sally het volgende:
En in dit topic kun je hier vinden wie er tot nu al gezegd hebben (misschien) te komen:
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Yeah yeah, I knowquote:
Kans is dat ik dat pas de vrijdag voor de meet weetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah yeah, I knowalgemene oproep heh
![]()
* Sally hoopt dat je toch kunt![]()
Ik kan godverdomme van zeker naar zeker niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik kan van misschien naar zeker niet
De miniBBQ bij mij ging door tot half 6 dus uhm denk niet dat zo'n grote om 2 uur al dood isquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme van zeker naar zeker niet.
Blijkt dat ik de 11de moet werken van 1500 tot 2300.
Dan ben ik om half twaalf thuis en met douchen en eten niet voor 0000 de deur uit.
Naar Wierden rijden zou ik dan pas op zn vroegst om 0200 aanwezig kunnen zijn.
Dan is neem ik aan het feest voor een groot gedeelte afgelopen qua eten en zuipen.
Godverdomme
Nouja wellicht niet dood, maar om voor 4 uurtjes te pilsen en eventueel nog wat leftovers van BBQ naar binnen te mikken is mij geen rit van 400km en 20 euro waard eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De miniBBQ bij mij ging door tot half 6 dus uhm denk niet dat zo'n grote om 2 uur al dood is
En als er gezorgd wordt voor jägermeister?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja wellicht niet dood, maar om voor 4 uurtjes te pilsen en eventueel nog wat leftovers van BBQ naar binnen te mikken is mij geen rit van 400km en 20 euro waard eerlijk gezegd.
Bovendien kom ik dan nuchter aan terwijl iedereen al aardig in de olie is.
Balen...kun je niet ruilen voor een vroege dienst ofzo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja wellicht niet dood, maar om voor 4 uurtjes te pilsen en eventueel nog wat leftovers van BBQ naar binnen te mikken is mij geen rit van 400km en 20 euro waard eerlijk gezegd.
Zal ik je baas die ochtend bellen dat je ziek bentquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is een minimale kans dat ik daar langs rijd. Maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef Wells.p het volgende:
laat alsjeblieft even weten of er iemand vanuit haarlem daar naar toe gaat waarbij ik mee kan rijden!!
Ik slaap ook in de autoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een minimale kans dat ik daar langs rijd. Maar daar heb je niks aan![]()
Als ik kom neem ik btw wel 2 tenten meeEn als het dit soort pokkeweer is slaap ik wel in mn auto
Iets met een wedstrijd op zondag, buscombi en risicowedstrijd. Ik heb geen zin in een SV-tjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Leeuwarden is godverdomme wel een eind weg.
Weet wel adresje voor je in het midden. Deventer!
Ga je er wel heen dan? Volgens mij begint de wedstrijd al om half 1.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iets met een wedstrijd op zondag, buscombi en risicowedstrijd. Ik heb geen zin in een SV-tje
Nee sowieso niet, omdat het een combi is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ga je er wel heen dan? Volgens mij begint de wedstrijd al om half 1.
Wat had je dan verwacht. Vrij vervoerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee sowieso niet, omdat het een combi is.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:37 schreef Sally het volgende:
En het nieuwste lijstje nu ook op het forum: op alfabetische volgorde!
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOG NIET MEER BIJGEWERKT sinds 17/8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=======================
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Roep even als je jezelf mist of als je verkeerd staatOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik moet even intern overleg plegen, ben zo druk op het werk dat ALLE vrije tijd wordt opgeslokt (plus wat dingen prive die tegenzitten...)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wanneer moest dat geld binnen zijn?
Ik kan de OP niet bewerken hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Als de OP bijgewerkt is, geef maar een gil, ik ram hem er wel in.
On my wayquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet bewerken heDus, als ik een bijgewerkt lijssie heb, wil jij die wel in de OP plakken?
Als je toch de OP kunt verrabbezakken veranderen, plak dan vast die van 17/8 erin: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2 met duidelijk erbij dat het t/m die 17e is bijgewerkt![]()
Toch? Niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |