quote:
Ik weet ook niets, dus aan mij heb je nietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja, mss moet ik ook maar wat zelf houden, want chocolade is heul niet goed voor kleine kindjes hea?
Wat ga jij eten vanaaf, ik weet niks ...
welnee, is soms best leuk om weer eens ergens anders te gaan kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben Belana aan het stalken geloof ik
Jaaaaa foto van je poes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Belana het volgende:
[..]
welnee, is soms best leuk om weer eens ergens anders te gaan kijkenen praten over mijn hondje wil ik wel
ow en een foto van mijn poes wilde je hemoet je ff wachten
Hé wat leuk, heb ik je aangestoken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Belana het volgende:
ow, ik ben ook gaan postcrossingen, ik vind het helemaal ene leuk ideeEr zit een kaart in mijn tas om op de bus te gaan naar Rusland
en ik vind u ook heel tof mevrouw! nog steeds gestopt?
Was het maar zoquote:
Ah je bent weer boven water, was het fijn???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok gefeliciteerd met je zoon. Ik las iets over Donna wat is er aan de hand met je meisje?
Wij zijn weer thuis. vanmorgen om 03:45 zag ik mijn bedje om 11:00 zijn we de katten gaan halen en nu ben ik al weer bijna door mijn vakantie was heen
ja ik vind het zo'n leuk idee! Ik moet dus nog priority stickers hebben inderdaad! En ik dacht er ook al over om van die toeristenkaarten te kopen hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé wat leuk, heb ik je aangestoken?
Ik ben net na mijn werk naar de sigarenboer gegaan en heb allemaal leuke kaartjes gekocht, allemaal van die typische Hollandse trutdingenEn ansichten van Hollanse schilders, het melkmeisje enzo! En een velletje met vijf 'binnen Europa' zegels en eentje met vijf 'buiten Europa' zegels, zitten dan meteen van die priority dingetjes bij want da's verplicht tegenwoordig.
Mijn eerste ging naar Finland en mijn tweede gaat naar Spanje, naar ene Abel.
Als je postzegels gaat kopen, kan je van die velletjes per 5 Europa of Buiten Europa zegeltjes kopen, daar zit al een Priority stickertje bij. Is het handigstquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef Belana het volgende:
[..]
ja ik vind het zo'n leuk idee! Ik moet dus nog priority stickers hebben inderdaad! En ik dacht er ook al over om van die toeristenkaarten te kopen hier
Jaaaaa, laat de wereld kennismaken met Bil en Keesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:33 schreef oh-oh het volgende:
of zal ik ook maar mee gaan doen en iedereen Billy en Kees kaarten sturen?
Ik heb nog massa's
Ik eet alleen en ik ben heel decadent naar zo'n traiteurwinkeltje gegaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik kom die 100 kaarten per hond zo ook wel los vrees ik
Hmmmmmmm mn eten is dr, wat is het nou bij jou geworden Greys??
ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa, laat de wereld kennismaken met Bil en Kees
@Q, ik duim voor je dat het tape wordt dan!
@Ferrari, welkom terug!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Belana het volgende:
Greys, het is vrij duidelijk ja die site, das wel fijnIs Rusland nou Europa of niet? god wat voel ik me dom ineens
Bill en Kees kaarten? do tell oh-oh
Ik heb net ook een land op moeten zoeken of het Europa was, érg he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Belana het volgende:
Greys, het is vrij duidelijk ja die site, das wel fijnIs Rusland nou Europa of niet? god wat voel ik me dom ineens
Bill en Kees kaarten? do tell oh-oh
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
En ja, Rusland is Europa, denk Eurovisie Songfestival en zulks
Kom op, Rusland is ieg geen Azië, wat zou het dan moeten wezen ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar da's weer de pest, want daar doen ook weer landen mee die niet bij Europa horen.
Geloof ik...
Israël is geen Europees land, maar mag deelnemen omdat het lid is van de EBU en alle EBU-leden mogen deelnemen aan het Songfestival.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, Rusland is ieg geen Azië, wat zou het dan moeten wezen ook
En wellukkuh dan, mevroi de experrrrrrrt???????
Ziek he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef Belana het volgende:
Greysjij weet ALLES van het songfestival
dat was de volgende vraag jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ziek he!
En ze is geeneens heaumeaux!
Ja maar je moet t maar ff zeker weten toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Belana het volgende:
[..]
dat was de volgende vraag ja
maar ik wist eigenlijk van Greys dat dat niet het geval is
quote:
Dan wil je mijn ouder-tortelduiven niet in huis hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Er zitten hier echt al de hele zomer twee duiven elke avond keihard te neuken in de boom voor mijn raam, dat die dr nooit moe van worden zeg
Het meissie heeft wel heeeeel erg lang nodig om thuis te geraken. Die valt zo ontzettend buiten de groep. Maar de afgelopen dagen hebben we wel een paar kleine doorbraakjes gehad. Ze is zelfs een keer op de bank komen liggen. Maar we mogen haar nog steeds niet borstelen en ze zit vol klit. Gene idee hoe dit eruit te krijgen. Zoiu de furrminator dit kunnen oplossen of moet ik daar iets anders voor gebruiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok gefeliciteerd met je zoon. Ik las iets over Donna wat is er aan de hand met je meisje?
Wij zijn weer thuis. vanmorgen om 03:45 zag ik mijn bedje om 11:00 zijn we de katten gaan halen en nu ben ik al weer bijna door mijn vakantie was heen
Vaatwas *kuch *kuchquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Damn, nou ben ik al de hele week te lui om te koken, ik heb ook al geen zin in die afwas, ook al is het amper wat ...
Toch maar ff doen hoor.
Ha, Welkom terug F_R!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit was wel geknipt en geplakt hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef Belana het volgende:
Greysjij weet ALLES van het songfestival
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:33 schreef Belana het volgende:
[..]
ah de naam van mijn hond raakt al bekend
en goedemorgen natuurlijk!
Ja! Leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Die denken allemaal dat jij een rare homo bent Greys
Engerdquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
No!
I'm a laaaaaaaaaady!
[ afbeelding ]
True. Jammer dat het hier niet zo is! In andere landen is het een waar volksfeest, waar ze met zijn allen op grote pleinen naar het Songfestival kijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:50 schreef Belana het volgende:
in andere landen zijn ook heeeeteroooss trots op hun ESF
Je hebt er weinig aan gemistquote:Ik ben geloof ik de enige die dat liedje vsn Sieneke nooit gehoord heeft (en de behoefte ook niet heeftna alle verhalen die ik erover gehoord en gelezen heb )
Eet smakelijk!quote:Ik ga ook maar eens ontbijten, het wordt wel eens wat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh je mist er niks aan!
Ik heb ook eindelijk mn ontbijt dr bij gepakt en mn thee.
Mn collega is dr nog niet, geen idee waar die gebleven is ...
En ik zie net in de agenda dat ik maandag vrij ben
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
No!
I'm a laaaaaaaaaady!
[ afbeelding ]
whahahahahaha!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
No!
I'm a laaaaaaaaaady!
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Mijn vader riep het vroeger ook al als ik weer met mijn puntenlijsten klaar zat: "Oh god, die songfestivalterreur is weer vanavond. Heel nichten-Nederland kijkt. Plus Greys".quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:31 schreef Belana het volgende:
[..]
whahahahahaha!!
Ik keek vroegah nog wel eens ESF, maar dan dus inderdaad met enkele lepsische vriendinnen, omdat het in hun kringen dus serieus meer leeft. Ik heb er tegenwoordig niks meer mee eigenlijk, terwijl het wel echt leuk kan zijn als je met zijn allen kijktwat leuk dat jij voor Fok! daarbij bent geweest!
Ik had bij gebrek aan zomervakantie de laatste twee weken van augustus de maandag en de vrijdag vrijgenomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
JIJ!!! Vrij op maandag??????
WOW. Hoe kan dat nou?
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu stop ik hoor oh-oh, over het Songfestival
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
*giechel*quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Is het me aaaaaaaaaal die tijd zo goed gelukt om er ver bij uit de weg te krijgen, komt ze er in augustus alsnog mee aankakken
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Homo's, no way, dat heb je t binnen twee tellen weer over ESF.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je enkel in t gips zat, niet je kut Qut
quote:
Nasiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Boodschappendag alweer vandaag ook.
Volgende week maar es een hele week niks kant en klaars denk ik, en geen afhaal en bezorgtoestanden
Nog lekkere tips anyone?
Want?quote:
dat hoop ik dan zeker voor je!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef Qwea het volgende:
Nog een uuuuuur. Dan hoop ik dat dat kut gips eraf mag!
ik wilde straks naar drenthe. Zal mij benieuwen of ik kan lopen en dus heen kan.
seriously?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man man, mn stalker zit nog steeds in de bak.
En maar bellen elke dag he, meerdere keren...
Nu weer dat ie zo een voortplantingsdrang van me krijgt
Maar wat is daar sexistisch aan dan?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wat is daar sexistisch aan dan?
Hmm, naja, hijs werkgerelateerd zeg maar, en ongevaarlijk, maar damn, wat die er uit gooit somsquote:
Volgens mij weet je niet eens wat het betekentquote:
nou het lijkt me toch erg vervelend! maargoed, ik heb ooit een stalker gehad een jaar lang (een ex-vriendje dus) en ik heb daar echt gruwelijke herinneringen aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, naja, hijs werkgerelateerd zeg maar, en ongevaarlijk, maar damn, wat die er uit gooit soms
Nou ja deze belt tig keer per dag en ik kan er vaak zat echt om lachen, nu hij vast zit belt ie iets minder vaakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Belana het volgende:
[..]
nou het lijkt me toch erg vervelend! maargoed, ik heb ooit een stalker gehad een jaar lang (een ex-vriendje dus) en ik heb daar echt gruwelijke herinneringen aan.
Maar serieus, wat is jouw definitie van seksistisch dan?quote:
Luv joe toequote:
Ja, das suf he!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:41 schreef Belana het volgende:
zijn de puppies eindelijk wakker, staat de webcam verkeerd
Dank je wel geil sletje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luv joe toe
Qutje!
Maarre, succes zometeen hea!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met hunnebeddenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:44 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, ik zal eens kijken of er drenthe magneetjes zijn. Dan zal ik er 2 voor je meenemen en aufsturen
Je had Sjon dus eigenlijk Noes moeten noemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik heb echt van die visioenen, dat Belana 's morgens beneden komt en de hond de bank heeft opgegeten en gepoept heeft tot aan het plafond en dat ze dan zegt OOOOOOOOH NOOOOOOOOOOEEEEEEESSSSSSSSSS!
Jezus, jij denkt echt maar aan 1 ding heaquote:
Kan die hond moeilijk naar mn vader noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je had Sjon dus eigenlijk Noes moeten noemen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, jij denkt echt maar aan 1 ding hea
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Belana het volgende:
[..]
wie is hier nou geil? whahahahaha
van de puppies jawww.leolenkos.nl
Goeie! Zodra ik in de stad ben ga ik kijken voor je!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met hunnebedden
Kewl
Den Helder moet ze toch ook wel hebben, met boten en zulks
Poept die ook op de bank dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan die hond moeilijk naar mn vader noemen
Van die foute touristische winkeltjes, kiosken, VVV, musea, etc etcquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie! Zodra ik in de stad ben ga ik kijken voor je!
Waar kun je die shit eigk kopen? vvv?
Je bent gewoon een ranzige sex verslaafde!quote:
CHECK!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van die foute touristische winkeltjes, kiosken, VVV, musea, etc etc
Ik heb niet zo veel met wietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
CHECK!
Als ik in Amsterdam kom zal ik kijken of ik iets met wiet voor je kan scoren
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef Belana het volgende:
spaar je van die koelkastmagneetjes? Ik zal ook eens kijken hier
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met wiet
Maar ik heb er nog geen van Amsterdam nu je het zegt!
Succes @ the hospital!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga nu ff mn smoel poetsen, en mn haar doen en dan wegbye
yep, Hoornquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja.
Hoe fouter hoe leuker maar wel echt van plaatsen
Volgens mij is jouw hometown ook touristisch he?
Ik hoop dat je niet gegipst en gegispt wordt opdat je je gips had belast.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga nu ff mn smoel poetsen, en mn haar doen en dan wegbye
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef Belana het volgende:
[..]
yep, Hoornzo touristisch als het maar kan
dus ik ga wel even kijken
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef Belana het volgende:
[..]
yep, Hoornzo touristisch als het maar kan
dus ik ga wel even kijken
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Belana het volgende:
Grootebroek, hell! das de Streek man! dat zijn de boeren
Is dat na 25 jaar nog niet veranderd? Zal toch zo langzaamaan wel een buitenwijk van de Zaanstreek geworden zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Belana het volgende:
Grootebroek, hell! das de Streek man! dat zijn de boeren
Ja maar die had niet tegen een walrus lopen schoppen toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef Qwea het volgende:
Duuuuuuuuuuuuurt laaaaaaaaaaang. kwam net iemand tegen die ook mee naar dance valley was en ook uitgegleden is.Hij heeft nu ook gips en gescheurde enkelbanden.2 mensen uit dezelfde groep, zelfde feest en zelfde diagnose.What are the odds?
We kunnen natuurlijk hier een kleine wooncommune makenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh mag ik dan bij jou komen wonen?
Wat een heerlijk vooruitzicht zeg!
kan nog wel ff duren voor ons huis verkocht is heurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh mag ik dan bij jou komen wonen?
Wat een heerlijk vooruitzicht zeg!
nope, nog steeds hetzelfde denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is dat na 25 jaar nog niet veranderd? Zal toch zo langzaamaan wel een buitenwijk van de Zaanstreek geworden zijn.
Ik denk dat mijn aandeel aan de hypotheek te bescheiden zou zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk hier een kleine wooncommune maken
http://hoogkraan.nl/new/
Ideetje voor een nieuwe poort?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk hier een kleine wooncommune maken
http://hoogkraan.nl/new/
Over kaarten gesproken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Qwea het volgende:OMG oh-oh! Ik heb je kaart gekregen
![]()
![]()
Die fruitzak erom heen ook![]()
![]()
![]()
Geweldig.
![]()
Thnx babedie gaat bij de rest van je kaarten
Je mag wel een plakboek gaan kopen hea!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Qwea het volgende:
OMG oh-oh! Ik heb je kaart gekregen
![]()
![]()
Die fruitzak erom heen ook![]()
![]()
![]()
Geweldig.
![]()
Thnx babedie gaat bij de rest van je kaarten
Ik heb nu tape. Eigk moest ik weer gips.. maar ik werd echt helemaal gek van dat gips.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:37 schreef Lau. het volgende:
Whow Q !Ziet er pijnlijk uit...
Weet je al wat ze nu gaan doen? Weer gips of tape of?
Jullie kennen me niet, maar daarom hoeven jullie me niet te negeren hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Over kaarten gesproken.
Kennen jullie www.postcrossing.com ?
Is heel leuk om te doen
Uhm, je leest toch al het hele topic mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie kennen me niet, maar daarom hoeven jullie me niet te negeren hoor
@Qwea ziet er niet fijn uit
Oh, hou je je nu wel netjes aan de regels please mop?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nu tape. Eigk moest ik weer gips.. maar ik werd echt helemaal gek van dat gips.
Ik moet heel erg rustig aan doen, want zodra ik het ga overbelasten, heb ik kans dat hij helemaal afscheurd en dan kan ik hem laten fixen onder het mes.
Ergens deze dagen mag ik 5 min per uur proberen om er langzaam op te gaan staan/lopen. Bij pijn moet ik kappen. Ik mag niet door de pijn heen zeg maar.
Volgende week donderdag terug voor nieuwe tape en controle. gebeurd er in de tussentijd iets (pijnlijker, laat het tape los, ect) dan moet ik terug komen.
Mijn poot stooooooonk. Poh! Ze heeft hem gelukkig wel gewassen
En tape zit wel beter dan gips, maar het doet nog steeds verrekte pijn!
Ik lees pas vanaf gisteravond hier mee, normaal zit in de SC van v&a.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, je leest toch al het hele topic mee?
Greys had het hier ook al gepost hoor, en Belana doet ook al mee
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lees pas vanaf gisteravond hier mee, normaal zit in de SC van v&a.
Ok, mooizo dat Belana ook al meedoet![]()
Greys had het namelijk van mij
Geen ID, gisteren zei hij nog dat hij Zwolle had opgeblazenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Naar welk feestje is Zwabber vandaag eigks?
* trovey kijkt om zich heenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen ID, gisteren zei hij nog dat hij Zwolle had opgeblazen
Ook mensen die wel bekend zijn worden wel eens genegeerd, soms gaat het hard hier. En soms wordt er niet opgeletquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jullie kennen me niet, maar daarom hoeven jullie me niet te negeren hoor
@Qwea ziet er niet fijn uit
Zo gaat het ook altijd in de SC van v&aquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ook mensen die wel bekend zijn worden wel eens genegeerd, soms gaat het hard hier. En soms wordt er niet opgelet
net is mijn eerste kaart richting Russia gegaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lees pas vanaf gisteravond hier mee, normaal zit in de SC van v&a.
Ok, mooizo dat Belana ook al meedoet![]()
Greys had het namelijk van mij
Ik ben wel vaker een roepende in de woestijn....vooral als het laat is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo gaat het ook altijd in de SC van v&a![]()
Mijn 1e naar USA en de 2e naar Chinaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:10 schreef Belana het volgende:
[..]
net is mijn eerste kaart richting Russia gegaan
Mja, ik zal idd maar echt voorzichtig doen. Ik hoop dat ik een beetje kan lopen volgende week vrijdag. Heb dan bruiloft. Ik zou foto's maken op die bruiloft... maar ik weet niet of dat gaat lukken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:41 schreef Lau. het volgende:
Nou ja, iig geen gips meer, dat scheelt.
Maar wel écht voorzichtig doen, want ik denk dat je van een operatie ook niet vrolijk wordt!
yes ma'amquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, hou je je nu wel netjes aan de regels please mop?kusje op je versgewassen pootje!
Ah dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef trovey het volgende:
Even gemist dan die vraag. Ze hebben Sasha onderzocht en kunnen geen geluiden horen die wijzen op vocht in de borstkast. De dierenarts vermoedt dat het toch het vergrote hart is wat tegen de luchtpijp aandrukt af en toe en zo de luchtpijp irriteert (vandaar dat proesten en af en toe kokhalzen). Haar hartslag was krachtig, regelmatig en niet verhoogt dus de pompfunctie van het hart is nog goed en nu is het doorgaan met de Vetmedin en haar goed in de gaten houden. Als het erger gaat worden of er komen andere verschijnselen bij die ik niet vertrouw dan is het weer aan de bel trekken. Eigenlijk dus een heel goed bericht want het betekent dat we nog niet in de volgende fase zitten van het ziekteproces en dus hopelijk nog weer wat meer tijd hebben.
Soms heb je ook gewoon ergens niks op te zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ook mensen die wel bekend zijn worden wel eens genegeerd, soms gaat het hard hier. En soms wordt er niet opgelet
Ik was ook heel blij met het bericht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is goed nieuws!
Ik heb nog een flinke pot vetmedin staan van Frits, en ik dacht er even aan om die weg te geven , maar op de een of andere stomme manier heb ik het idee dat ik het dan loop te jinxen en dat Chico ze dan ineens nodig gaat hebben of Karel, dus ik laat ze fijn staan, hopenlijk kan ik ze over drie jaar ongebruikt weggooien....
en verrotte pijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef Belana het volgende:
qwea, fijn dat het gips er af is! ziet er aardig dik uit nog ja
Nou, deze week iig niet. Stiekem hoop ik volgende week, maar dat zie ik somber inquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ook maar niet naar Drenthe dus maar weer?
Lekker hoor, zo in je vakantie
Ja, het was leuk... van 12:30 tot 16:30quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef Belana het volgende:
maar dancevalley was wel leuk hoop ik?
wat balen zeg zoiets!
Nopequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Qut, cool, gisteren gemaakt?
"Ik waarschuw je sjon, opstappen!"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Kijk die kleine feeks dan toch!
[ afbeelding ]
ja, nu ie gewassen is willen jullie er allemaal wel een kusje op gevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
Qtje, kusje op je (gelukkig gewassen) dikke pootje
Fijn dat je tape hebt, maar...
DOE!
VOORZICHTIG!
Oeh bah nee, ik vind voeten toch al zo gooooooooooorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, nu ie gewassen is willen jullie er allemaal wel een kusje op geven![]()
Diehards zouden het ook doen als is niet was gewassen
Ze steekt gewoon dr tong naar hem uit hoor!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ik waarschuw je sjon, opstappen!"
Dies niet van mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Belana het volgende:
ah! das Sjon dus! en dat scharminkeltje met die boze blik?
Ha, dat is mooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef trovey het volgende:
Even gemist dan die vraag. Ze hebben Sasha onderzocht en kunnen geen geluiden horen die wijzen op vocht in de borstkast. De dierenarts vermoedt dat het toch het vergrote hart is wat tegen de luchtpijp aandrukt af en toe en zo de luchtpijp irriteert (vandaar dat proesten en af en toe kokhalzen). Haar hartslag was krachtig, regelmatig en niet verhoogt dus de pompfunctie van het hart is nog goed en nu is het doorgaan met de Vetmedin en haar goed in de gaten houden. Als het erger gaat worden of er komen andere verschijnselen bij die ik niet vertrouw dan is het weer aan de bel trekken. Eigenlijk dus een heel goed bericht want het betekent dat we nog niet in de volgende fase zitten van het ziekteproces en dus hopelijk nog weer wat meer tijd hebben.
wat een geweldige foto's allemaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dies niet van mij
Das de logeerpup van Maes!
Fieps on Feekeesjun! ( Gezinsuitbreiding deel II )
Ik ben er weer een megaberg aan het uploaden van tussen de middagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef Belana het volgende:
[..]
wat een geweldige foto's allemaal
En toch is Sjon best wel een mooi hondje als je 'm zo ziet en niets van de rasstandaard afweetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Kijk die kleine feeks dan toch!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En toch is Sjon best wel een mooi hondje als je 'm zo ziet en niets van de rasstandaard afweet
Ach daar kannie toch niks aan doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel dat dat lijf veel te lang is en dat de achterpoten van lengte verschillen met de voorpoten
Ja, kijk ik regelmatig!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een hele leuke , zo issie net het ferraripaardje
Thnx Strega, ik weet niet of je die ene link van me nog hebt maar daar staat alles nog uitgebreider
Tis echt net een kleine stafford of zo qua bouw ja!quote:
Sjon zijn kleuren zijn heel erg sprekend, dat is het denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, kijk ik regelmatig!
Zo is Sjon toch wel mooi hé!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Barbaaf het volgende:
Sjon is een kogelstoter, Billy is een hoogspringer
Hij hing me in mn kuit in de stad vandaagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind hem mooi, wedstrijdmateriaal of niet. Het is een echt persoon en dat is belangrijker. Hij is wel stout, maar toch is het een lieve jongen.
wacht maar tot je het mag gaan verwijderenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nu tape. Eigk moest ik weer gips.. maar ik werd echt helemaal gek van dat gips.
Ik moet heel erg rustig aan doen, want zodra ik het ga overbelasten, heb ik kans dat hij helemaal afscheurd en dan kan ik hem laten fixen onder het mes.
Ergens deze dagen mag ik 5 min per uur proberen om er langzaam op te gaan staan/lopen. Bij pijn moet ik kappen. Ik mag niet door de pijn heen zeg maar.
Volgende week donderdag terug voor nieuwe tape en controle. gebeurd er in de tussentijd iets (pijnlijker, laat het tape los, ect) dan moet ik terug komen.
Mijn poot stooooooonk. Poh! Ze heeft hem gelukkig wel gewassen
En tape zit wel beter dan gips, maar het doet nog steeds verrekte pijn!
Ik denk dat als het tape eraf gaat donderdag, ik me niet meer hoef te scheren voorlopigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht maar tot je het mag gaan verwijderen![]()
heb t met beide enkels gehad
1e keer met hockey, op een bal gaan staan en krak horen
2e keer met introductie, met kipkes op pad, en van een hoge stoeprand afgekwinkeld
JE VERWAARLOOST ONS, DAT KAN TOCH ZOMAAR NIETquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
oh wacht, ik was aan het fokken geloof ik
Joh, ik flikker er gewoon een fles olijfolie in donderdagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon goed inspuiten met wat olie, dan laat ie vanzelf los!
Ik spray altijd baby olie op dingen waar tape vanaf moetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik flikker er gewoon een fles olijfolie in donderdag
Het is best wedstrijdmateriaal, als je showworstelen een wedstrijdsport vindtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind hem mooi, wedstrijdmateriaal of niet. Het is een echt persoon en dat is belangrijker. Hij is wel stout, maar toch is het een lieve jongen.
*wat water en brokken de SC in gooit*quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JE VERWAARLOOST ONS, DAT KAN TOCH ZOMAAR NIET
Jij hebt denk ik echt het beste beeld van hoe hij echt is, op straat en thuisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is best wedstrijdmateriaal, als je showworstelen een wedstrijdsport vindt![]()
Maar inderdaad, hij kan ontzettend lief zijn, zoals hij zich bv. opstelt tegenover Fieps, die hij toch met één flinke hap kan wegwerken. En toen ik bij oh-oh thuis was wilde hij ook heel graag vriendjes worden
Alleen heb ik hem (gelukkig) niet meegemaakt als hij opzettelijk binnenshuis aan het schijten of piesen isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik echt het beste beeld van hoe hij echt is, op straat en thuis
What else is new?????quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
hihihi, oh-oh is een dominante teef
Of heel z'n huis staat vol met koelkastenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee, maar met al dat gezwets over koelkastmagneten ben ik inmiddels wel benieuwd hoe oh-oh haar koelkastdeur er uit ziet (en of hij inmiddels niet al aardig vol hangt)
oh-oh is dan wel de dominante teef van chico, maar het huis is nog steeds van haarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of heel z'n huis staat vol met koelkasten
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh is dan wel de dominante teef van chico, maar het huis is nog steeds van haar
Thnx for putting that straight babequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh is dan wel de dominante teef van chico, maar het huis is nog steeds van haar
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx for putting that straight babe
En jouw piemol is zeer zeker een van de pronkstukken op mijn koelkast
Mijn worst ligt zo vaak in de koelkast, maar hangt er niet aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat mijn piemel op de koelkast van oh-oh doet
Star Wars Monopolyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik van t weekend ff maken !
was ook de star wars monopoly pics voor Nok vergeten dus dan doe ik die ook gelijk
Jaquote:
Ik zou hem ook niet tussen de koelkast drukken of erin leggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus niet m'n piemol tegen vreemde koelkasten drukken zeker![]()
doeii
Nee en je zaad voor mij bewaren he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus niet m'n piemol tegen vreemde koelkasten drukken zeker![]()
doeii
Je wil niet, hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, Maes is evil, ze komt Fieps gewoon morgenavond al ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |