quote:
Ik weet ook niets, dus aan mij heb je nietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja, mss moet ik ook maar wat zelf houden, want chocolade is heul niet goed voor kleine kindjes hea?
Wat ga jij eten vanaaf, ik weet niks ...
welnee, is soms best leuk om weer eens ergens anders te gaan kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben Belana aan het stalken geloof ik
Jaaaaa foto van je poes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Belana het volgende:
[..]
welnee, is soms best leuk om weer eens ergens anders te gaan kijkenen praten over mijn hondje wil ik wel
ow en een foto van mijn poes wilde je hemoet je ff wachten
Hé wat leuk, heb ik je aangestoken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Belana het volgende:
ow, ik ben ook gaan postcrossingen, ik vind het helemaal ene leuk ideeEr zit een kaart in mijn tas om op de bus te gaan naar Rusland
en ik vind u ook heel tof mevrouw! nog steeds gestopt?
Was het maar zoquote:
Ah je bent weer boven water, was het fijn???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok gefeliciteerd met je zoon. Ik las iets over Donna wat is er aan de hand met je meisje?
Wij zijn weer thuis. vanmorgen om 03:45 zag ik mijn bedje om 11:00 zijn we de katten gaan halen en nu ben ik al weer bijna door mijn vakantie was heen
ja ik vind het zo'n leuk idee! Ik moet dus nog priority stickers hebben inderdaad! En ik dacht er ook al over om van die toeristenkaarten te kopen hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé wat leuk, heb ik je aangestoken?
Ik ben net na mijn werk naar de sigarenboer gegaan en heb allemaal leuke kaartjes gekocht, allemaal van die typische Hollandse trutdingenEn ansichten van Hollanse schilders, het melkmeisje enzo! En een velletje met vijf 'binnen Europa' zegels en eentje met vijf 'buiten Europa' zegels, zitten dan meteen van die priority dingetjes bij want da's verplicht tegenwoordig.
Mijn eerste ging naar Finland en mijn tweede gaat naar Spanje, naar ene Abel.
Als je postzegels gaat kopen, kan je van die velletjes per 5 Europa of Buiten Europa zegeltjes kopen, daar zit al een Priority stickertje bij. Is het handigstquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef Belana het volgende:
[..]
ja ik vind het zo'n leuk idee! Ik moet dus nog priority stickers hebben inderdaad! En ik dacht er ook al over om van die toeristenkaarten te kopen hier
Jaaaaa, laat de wereld kennismaken met Bil en Keesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:33 schreef oh-oh het volgende:
of zal ik ook maar mee gaan doen en iedereen Billy en Kees kaarten sturen?
Ik heb nog massa's
Ik eet alleen en ik ben heel decadent naar zo'n traiteurwinkeltje gegaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ik kom die 100 kaarten per hond zo ook wel los vrees ik
Hmmmmmmm mn eten is dr, wat is het nou bij jou geworden Greys??
ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa, laat de wereld kennismaken met Bil en Kees
@Q, ik duim voor je dat het tape wordt dan!
@Ferrari, welkom terug!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Belana het volgende:
Greys, het is vrij duidelijk ja die site, das wel fijnIs Rusland nou Europa of niet? god wat voel ik me dom ineens
Bill en Kees kaarten? do tell oh-oh
Ik heb net ook een land op moeten zoeken of het Europa was, érg he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Belana het volgende:
Greys, het is vrij duidelijk ja die site, das wel fijnIs Rusland nou Europa of niet? god wat voel ik me dom ineens
Bill en Kees kaarten? do tell oh-oh
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
En ja, Rusland is Europa, denk Eurovisie Songfestival en zulks
Kom op, Rusland is ieg geen Azië, wat zou het dan moeten wezen ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar da's weer de pest, want daar doen ook weer landen mee die niet bij Europa horen.
Geloof ik...
Israël is geen Europees land, maar mag deelnemen omdat het lid is van de EBU en alle EBU-leden mogen deelnemen aan het Songfestival.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op, Rusland is ieg geen Azië, wat zou het dan moeten wezen ook
En wellukkuh dan, mevroi de experrrrrrrt???????
Ziek he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef Belana het volgende:
Greysjij weet ALLES van het songfestival
dat was de volgende vraag jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ziek he!
En ze is geeneens heaumeaux!
Ja maar je moet t maar ff zeker weten toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Belana het volgende:
[..]
dat was de volgende vraag ja
maar ik wist eigenlijk van Greys dat dat niet het geval is
quote:
Dan wil je mijn ouder-tortelduiven niet in huis hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Er zitten hier echt al de hele zomer twee duiven elke avond keihard te neuken in de boom voor mijn raam, dat die dr nooit moe van worden zeg
Het meissie heeft wel heeeeel erg lang nodig om thuis te geraken. Die valt zo ontzettend buiten de groep. Maar de afgelopen dagen hebben we wel een paar kleine doorbraakjes gehad. Ze is zelfs een keer op de bank komen liggen. Maar we mogen haar nog steeds niet borstelen en ze zit vol klit. Gene idee hoe dit eruit te krijgen. Zoiu de furrminator dit kunnen oplossen of moet ik daar iets anders voor gebruiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok gefeliciteerd met je zoon. Ik las iets over Donna wat is er aan de hand met je meisje?
Wij zijn weer thuis. vanmorgen om 03:45 zag ik mijn bedje om 11:00 zijn we de katten gaan halen en nu ben ik al weer bijna door mijn vakantie was heen
Vaatwas *kuch *kuchquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Damn, nou ben ik al de hele week te lui om te koken, ik heb ook al geen zin in die afwas, ook al is het amper wat ...
Toch maar ff doen hoor.
Ha, Welkom terug F_R!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit was wel geknipt en geplakt hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef Belana het volgende:
Greysjij weet ALLES van het songfestival
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:33 schreef Belana het volgende:
[..]
ah de naam van mijn hond raakt al bekend
en goedemorgen natuurlijk!
Ja! Leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Die denken allemaal dat jij een rare homo bent Greys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |