Ze was op behoorlijke afstand, maar door de knal was ze wel even van de kaart...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel even schrikken dan of niet?

quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doet Frank Evenblij van de Jakhalzen er nou bij?

Ik hoor net dat de dader Kees heet, maar ik denk niet dat 'ie klaar is, aangezien het slachtoffer de auto nog heeft kunnen verlaten...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze maken elkaar allemaal maar af. Klaar is kees.

Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze was op behoorlijke afstand, maar door de knal was ze wel even van de kaart...

zijn job zit er op, morgen hangt Kees echter aan de strop. Sjonnie is namelijk niet blij nu.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor net dat de dader Kees heet, maar ik denk niet dat 'ie klaar is, aangezien het slachtoffer de auto nog heeft kunnen verlaten...

Ik denk dat Kees al weer op weg terug is naar Servië, Kroatië of een andere voormalige Joegoslavische enclave...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zijn job zit er op, morgen hangt Kees echter aan de strop. Sjonnie is namelijk niet blij nu.

Mwoah, denk dat het uiteindelijke effect wel meevalt. Beslissingen worden doorgaans pas echt genomen als er druk achter zit. Oftewel, vlak voor de verkiezingen worden er vaak de meeste resultaten behaald. Eea 'drukt men er nog even snel door'. Net zoals een harde deadline als een WK voetbal vaak veel meer en sneller infrastructurele werken voor elkaar krijgt dan wanneer je geen WK of OS organiseert.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 't wel een aardig punt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik denk dat ik anders al overspannen/depressief was geweest nu
Tijd voor boodschappen! Ik heb zin in instantvoerga er misschien maar aan toegeven.... wellicht dat ik het nog tot iets gezonds ombuig in de vorm van een maaltijdsalade

Pygmeeëntennis en iets wat ze in China maar niet onder de knie krijgen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, ik ben echt kei sportief bezig (al zeg ik het zelf)
gisteravond squashen en vandaag zwemmen

zou het eerder kneuzentennis noemenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pygmeeëntennis en iets wat ze in China maar niet onder de knie krijgen...

Zit een verhaal achter:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou het eerder kneuzentennis noemen

Heerlijk, mensen die niet met humor om kunnen gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter:
Had jaren geleden een manager die niets met voetbal had en ik was toen rete fanatiek.
Elke maandag als het niet zo goed uitgepakt had met Ajax kwam 'ie dan even langs om even een steek onder water te geven. Totdat ik hem vroeg wat voor spot hij dan kon waarderen.
'Squash', zei 'ie toen met een aardappel in z'n keel, waarop ik dus zei 'O, je bedoelt pygmeeëntennis...'.
Het is nooit meer goed gekomen...

Ik las vandaag wel dat Disney weer winst had gemaakt, dus er valt weer wat te halen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Donald Duck randt jonge moeder aan
Only in America....

quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Only in America....

Only Djeez. Wat een trieste onzin schrijft hij toch altijd voor de frontpage...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Only in America....

Djeez is echt RETEslecht als het op dit soort dingen aankomt. Ik snap niet dat 'ie nog rondwaart.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Only Djeez. Wat een trieste onzin schrijft hij toch altijd voor de frontpage...

Speciaal voor hem om voorkeur voor minderjarige meisjes wat eer aan te doen:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Only Djeez. Wat een trieste onzin schrijft hij toch altijd voor de frontpage...
Andere berichten van vanavond:
Meisje (14) in cel voor seks met buschauffeur
Meisje (16) laat China's grootste borsten wegsnijden
Milf heeft seks met twee 13-jarige jongens

quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Djeez is echt RETEslecht als het op dit soort dingen aankomt. Ik snap niet dat 'ie nog rondwaart.

Ironisch genoeg werd John Mieremet afgeschoten op de dag nadat hij deze uitspraak bezigde...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze maken elkaar allemaal maar af. Klaar is kees.

Kunnen ze geen voorraden Smarties bestellen voor MIley Cyrus?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las vandaag wel dat Disney weer winst had gemaakt, dus er valt weer wat te halen...

Die fase is Miley al voorbij, die wil echte candy...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen ze geen voorraden Smarties bestellen voor MIley Cyrus?

Zolang dat snoepgoed beter werkt dan rohypnol, hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die fase is Miley al voorbij, die wil echte candy...

Op het door Miley gewenste snoepgoed kan je ook zuigen en sabbelen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zolang dat snoepgoed beter werkt dan rohypnol, hoor je mij niet klagen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |