Komt het dan ook gelegen dat ik even de tijgernoot promoot?quote:
Graag....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt het dan ook gelegen dat ik even de tijgernoot promoot?
Echte liefde is ondoorgrondbaar...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar Pitt en ik hebben nog steeds iets van 'die twee zijn bij elkaar omdat ze dan ķemand hebben' in plaats van dat ze van elkaar houden. Blijkbaar zit ik ernaastHad dit in elk geval niet zien aankomen
Hallo PS...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
texel is te ver wegen best wel stom. en nu lig ik met koorts in bed.
Juni volgend jaar en geen idee. In elk geval geen ceremoniemeester, gelukkig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat het al snel gebeuren en mag je bruidsmeisje zijn?
O, je hebt nog even tijd om je voor te bereiden en in de aanloop naar het huwelijk de relatie op de klippen te zien slaan...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juni volgend jaar en geen idee. In elk geval geen ceremoniemeester, gelukkig maar
Bedanktquote:
Ik vind het echt wel tof voor ze hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uitspraak heb ik nog maar even bewust niet gedaan gezien Etcie's 'enthousiasme'...
sorryquote:
lol ik verbaas vriend en vijand en zelfs mezelf de afgelopen tijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ach, ik heb een familielid waarvan ik dacht dat ze nooit ontmaagd zou worden en op haar 40e is ze na een jaar onverwacht hokken getrouwd. Niets is onmogelijk tegenwoordig...
Als je ziek bent, heb je toch geen trek in eten, lijkt me...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sorryvoel me heel belabberd en mijn broer zou een half uur geleden al met eten komen
Je hebt altijd verbaast boven verbaast...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lol ik verbaas vriend en vijand en zelfs mezelf de afgelopen tijd
eigenlijk welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ziek bent, heb je toch geen trek in eten, lijkt me...
blame it on the fever. Ik was, in tegenstelling tot wat jullie waarschijnlijk denken, te principieel en kom nu wat meer los. op een gezonde manier. soms.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt altijd verbaast boven verbaast...
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik met je opmerking aan moet...
Ik denk al een tijdje dat er een hele andere PS bestaat dan die wij hier kennen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
blame it on the fever. Ik was, in tegenstelling tot wat jullie waarschijnlijk denken, te principieel en kom nu wat meer los. op een gezonde manier. soms.
wieso?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk al een tijdje dat er een hele andere PS bestaat dan die wij hier kennen...
Gewoon, dat idee heb ik.quote:
Euh, Jojo doet meer dan alleen maar daten, Soempie heeft een 2e kitten in huis (Caspar), Cobra wil Caspar wel opvreten,TM is druk met z'n huis, IARL wil z'n baard er nog steeds niet afhalen, Diaan en Peaceman zijn weer thuis, Tim crosst zich een slag in de rondte met z'n autootje en PS is ziek en ik wil koffie nu...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezenWtf happened
ik geloof dat je gelijk hebt hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, dat idee heb ik.
Of het terecht is, is wat anders, ga ik hier en plein publique niet over uit wijden, maar geloof me, het is positief...
Wie weet...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik geloof dat je gelijk hebt hoor
over 2 maanden naar het buurlandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij niet in Oekraļne zitten nu
* Ofyles2 naar een quiz op den Belg kijkt, dat heeft meer diepgang en niveau...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef CaLeX het volgende:
klopt :p
gelkkig niet bij deze draak van een wedstrijd zeg
quote:
quote:Brug bij Amstelhotel afgezet na ontplofte auto
Op de Torontobrug bij het Amstelhotel is woensdagavond rond 20.15 uur een auto ontploft.
Op de brug staat een zwarte BMW met een ontplofte achterkant. Het is nog onduidelijk wat de oorzaak is geweest van de explosie. De knal was, volgens een aantal bewoners die de redactie van AT5 belden, in de hele omgeving te horen.
Een ooggetuige meldt AT5 dat de bestuurder van de auto is weggerend, waarbij hij gezegd zou hebben: "De volgende keer ben ik dood." De man werd opgevangen door de politie en is meegenomen voor verhoor. Hij is ongedeerd.
De politie is inmiddels een grootschalig onderzoek gestart, waarbij de hele omgeving van de brug is afgezet. Ook de politiehelikopter is inmiddels ter plaatse en hangt boven de Amstel. Het verkeer in beide richtingen wordt omgeleid.
Het is de laatste tijd wel weer feest met schietpartijen en aanslagen in Amsterdam, dus ik ben benieuwd wie er achter het stuur van de BMW zat...quote:
Dat is wel even schrikken dan of niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shocking nieuws:
Mw. MM komt net thuis van een bezoek aan een vriend van ons die in het OLVG in Amsterdam ligt.
Loopt ze daarvan terug naar de auto, hoort ze een enorme knal en ziet ze in de verte bij het Amstel Hotel een enorme rook wolk.
Blijkt dit aan de hand te zijn:
[..]
[ afbeelding ]
Dus omdat ze gaan trouwen zit je er opeens niet meer naast? Dat is natuurlijk onzinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar Pitt en ik hebben nog steeds iets van 'die twee zijn bij elkaar omdat ze dan ķemand hebben' in plaats van dat ze van elkaar houden. Blijkbaar zit ik ernaastHad dit in elk geval niet zien aankomen
Ja, dat zal ook geen lieverdje zijn gok ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel weer feest met schietpartijen en aanslagen in Amsterdam, dus ik ben benieuwd wie er achter het stuur van de BMW zat...
Wat doet Frank Evenblij van de Jakhalzen er nou bij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shocking nieuws:
Mw. MM komt net thuis van een bezoek aan een vriend van ons die in het OLVG in Amsterdam ligt.
Loopt ze daarvan terug naar de auto, hoort ze een enorme knal en ziet ze in de verte bij het Amstel Hotel een enorme rook wolk.
Blijkt dit aan de hand te zijn:
[..]
[ afbeelding ]
ze maken elkaar allemaal maar af. Klaar is kees.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel weer feest met schietpartijen en aanslagen in Amsterdam, dus ik ben benieuwd wie er achter het stuur van de BMW zat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |