Ik denk het wel, maar de lokale mensen weten dat mensen daar niet echt naar de overkant willenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Heb je in Engeland ook "gewoon" altijd voorrang op een zebra?
Nou, in Amsterdam moet je ook behoorlijk assertief zijn om voorrang te krijgen op een zebra hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar de lokale mensen weten dat mensen daar niet echt naar de overkant willen
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
Lol, die fipo die overdreven liep met een rode kinderwagen
En toch postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
ISA server is denk ik stuk. In ieder geval geen internet
Ja, ik ken het, maar die fipo met die kinderwagen liep gwn op de stoep.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.
Echt leuk
Nog even in de herhaling ter vergelijk
[ afbeelding ]
De camera staat eigenlijk wel aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.
Echt leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt leuk
[ afbeelding ]
Jammer van de sokkenquote:
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Wildfire doet t nog wel
Op je werk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
Damn, ik geloof dat ik wat te veel op mijn spreekwoordelijkebordje krijg hier
Ik ga maar zo lunchen, met letterlijk bordje.
Een combi van dingen.quote:
zieltjes werven?quote:
Zoals gezegd, ook daar ligt een lijntje uit. Leuk weer de wervingsbonus delen en zoquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vakantie was jong!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Noes!quote:
Thnxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
Goodbye, ik duim voor je straks!![]()
Zet hem op!
Jij heet geen Goodbyequote:
Of is dit een kloon-revelation?quote:
Ken uw mede-Sc'ersquote:
Rennen is vermoeiendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
En nu ga ik weer rennen, kwam even alleen de GB-jompel doen.![]()
Tot later
Nee, da's Bennyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik zeg t niet om een bonus hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ook daar ligt een lijntje uit. Leuk weer de wervingsbonus delen en zo
Jaja, zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik zeg t niet om een bonus hoorje zat op hele andere afdeling dus gaat sowieso niet op, maar je klinkt gewoon vaak alsof je het daar beter naar je zin had
Ow ja, natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik ging eerst hier lezen natuurlijk.
Succes met de ukelelequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ook!
Eten en daarna de ukelele ophalen
Au revoir
Zal ik nog een Songfestivalliedje voor je zoeken? Of een Frans nummer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
ukelele's, postcrossing, gebiologeerd staren naar een webcam op Abbey Road.
WAAR BEN IK IN BELAND![]()
![]()
Haaaaaai!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik ben er trouwens weer half. Internet doet het weer soort van. Kan wel naar sites uit m'n history, maar niet naar 'nieuwe', dus ik gok dat de DNS servert ofzo het nu niet helemaal doet.
Maar ik heb jullie weer
Ze heeft een LAPO-alert op haar PC. Als post 290 geplaatst is krijgt ze automatisch een smsje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaaaaai!![]()
Hoe kan het trouwens dat Tombo, die het naar eigen zeggen loeidruk heeft, toch weer de lapo pakt?
Dat is ziek slim!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft een LAPO-alert op haar PC. Als post 290 geplaatst is krijgt ze automatisch een smsje.
Ga je speciaal een kaartje kopen in de winkel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Ja leuk!
Ik ga nog een postcrossing kaartje sturen vandaag!
Naar Abel, uit Spanje
En dan ga ik er opzetten dat ik Daniel Diges een lekker ding vind, die van het songfestival voor Spanje zong
Dat kan nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je speciaal een kaartje kopen in de winkel?
Want bij mij zitten er niet echt winkels met kaartverkoop in de buurt.
Ja, maar ik ga geen dure Hallmark kaarten kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
In iedere supermarkt / lectuurwinkeltje / tabakwinkeltje / boekwinkel verkopen ze kaarten
Je gaat kaarten naar de andere kant van de wereld sturen (kost flink wat porto lijkt me?) en dan ga je bezuinigen op de kaart zelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga geen dure Hallmark kaarten kopen![]()
Zoek meer van die goedkope kaarten zoals op de markt ofzo.
Valt mee, binnen europa 77 cent, en buiten europa 95 cent.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat kaarten naar de andere kant van de wereld sturen (kost flink wat porto lijkt me?) en dan ga je bezuinigen op de kaart zelf.
Deze Abel uit Spanje heeft geen voorkeur voor bepaalde kaarten, dus ik ga hem gewoon iets lolligs sturen. Ik koop vaak als ik ergens op een markt ben of als ze leuke kaarten voor een goed doel verkopen ergens een heel zwikkie tegelijk, zodat ik altijd een flinke voorraad thuis heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je speciaal een kaartje kopen in de winkel?
Want bij mij zitten er niet echt winkels met kaartverkoop in de buurt.
Pak denk gwn een kaart uit mijn kaartenbak hier, meeste zijn allemaal katten![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Liever ESF dan iets Frans dan, het enige Franse gezang wat ik trek is;
Je veux ton amour
Et je veux ta revenge
Je veux ton amour
ja dus;quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
En deze was volgens mij zelfs weleens op de radio te horen?
quote:In augustus 2009 verscheen hun tweede single Stars, die Alarmschijf werd op Radio 538 en terechtkwam in de Nederlandse Top 40
*Gaat zoeken wanneer er hier markt is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze Abel uit Spanje heeft geen voorkeur voor bepaalde kaarten, dus ik ga hem gewoon iets lolligs sturen. Ik koop vaak als ik ergens op een markt ben of als ze leuke kaarten voor een goed doel verkopen ergens een heel zwikkie tegelijk, zodat ik altijd een flinke voorraad thuis heb.
Maar er mag wel weer eens een voorraadje bij, want ik heb te weinig keuze naar mijn zin momenteel
[..]
![]()
Op FOK.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
ukelele's, postcrossing, gebiologeerd staren naar een webcam op Abbey Road.
WAAR BEN IK IN BELAND![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Helleu![]()
Tombo mien kiend...woar hebbie het toch zo drok mit?
Ja, als er weer 3 delen voorbij zijn, leest ze ze nog terugquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Daarom zei ik het ook![]()
Ze leest toch wel terug...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
LI, ben jij ook aan het werk?
Ja die kende ik ook nog nietquote:
quote:
Hm nou, toen ik er laatst frikandellen in stopte (quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, moet jouw friezer niet ontdooit worden?
Dat moet je er ook zonder doosje inproppen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm nou, toen ik er laatst frikandellen in stopte () kreeg ik hem daarna wel lastig weer dicht!
Nee joh, da's nie hygiënisch nie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je er ook zonder doosje inproppen!
Nee maar gaat wel wat soepeler. En dan gaat het er makkelijker uit, dat doosje word altijd zo slap en blijft dan hangenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, da's nie hygiënisch nie!
Oh dan is mijn friezert zeker te koud!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar gaat wel wat soepeler. En dan gaat het er makkelijker uit, dat doosje word altijd zo slap en blijft dan hangen
Oh nou doe je goed. Dan heb jij gewoon een goeie friezertquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is mijn friezert zeker te koud!
Want mijn doosje blijft altijd hard!
Altijd ruimte tekort!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Issie wel een beetje compact? Of past er echt een familieverpakking frikandellen tegelijkertijd in?
Ah, dan kun je het nu wel posten, of niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
OMG OMG OMG Ik heb het berichtje verstuurd![]()
![]()
Welk berichtje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Posten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Kom laat ik mijn kostbare familiejuwelen in een papieren zakje, wat ondertussen heel nederland kent. op de post doen naar één of ander onbetrouwbaar overkomend bedrijfje....quote:
Ik zag de reclame......maar ze bedoelden het serieusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom laat ik mijn kostbare familiejuwelen in een papieren zakje, wat ondertussen heel nederland kent. op de post doen naar één of ander onbetrouwbaar overkomend bedrijfje....
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dan kun je het nu wel posten, of niet?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Huh, Tombola was er toch niet? Dus wat weet die wat wij niet wetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk joh!
Wat heb je nou precies gestuurd? En vond Tombola het een goed berichtje of heeft ze nog aanwijzingen gegeven hoe het beter kon? En prive gestuurd of als krabbel?
Eerder vandaag heeft ferrari haar het berichtje per PM gestuurd om er even naar te kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh, Tombola was er toch niet? Dus wat weet die wat wij niet weten
Ze bedoelen het serieus. En waarschijnlijk zijn er ook mensen die het serieus opvatten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag de reclame......maar ze bedoelden het serieus
Oh die forward het wel danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerder vandaag heeft ferrari haar het berichtje per PM gestuurd om er even naar te kijken
Prive gestuurd, Tombola had nog een paar kleine dingen gezegt om aan te passenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk joh!
Wat heb je nou precies gestuurd? En vond Tombola het een goed berichtje of heeft ze nog aanwijzingen gegeven hoe het beter kon? En prive gestuurd of als krabbel?
Goegedaanjochie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee![]()
Je mag me overigens wel een schoudeklopje geven hoor
Die van mij dus ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly, mijn mond viel open bij het zien van die reclame
Er zijn mensen die bijna alles serieus opvattenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze bedoelen het serieus. En waarschijnlijk zijn er ook mensen die het serieus opvatten.
Nee LI gemenertquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet jij es opletten ouwe frieskist
Ll doet aan meisjes plagen zoentjes vragen.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll doet aan meisjes plagen zoentjes vragen.
Doet ie nu ook bij jongetjes zie ik
Tjah, als de meisjes niet meer willen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll doet aan meisjes plagen zoentjes vragen.
Doet ie nu ook bij jongetjes zie ik
Nu pas?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, als de meisjes niet meer willen...
Dat heb je aan jezelf te danken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een TOMTOMquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu pas?
Heel even weer online jubelen; ik heb een tomtom gekregen!![]()
![]()
En pgr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben nog steeds aan het duimen voor GB, nog niks gehoord?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken.
Ik heb trouwens ook heul erg toeristische Zwolle kaartjes gekocht voor de Postcrossings.
Vergeten tussen de middagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met de kaart van de Spanjaard?
Eh... Je kan een tomtom gewoon in de auto van je ouders gebruiken zonder dat ie meteen stuk gaat ofzo hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een TOMTOM![]()
Die wil ik ook maar mag ik niet omdat het de auto van mijn ouders is
En thnx Tombo
Heej tof voor je Tombolaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu pas?
Heel even weer online jubelen; ik heb een tomtom gekregen!![]()
![]()
En pgr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben nog steeds aan het duimen voor GB, nog niks gehoord?
En waarom vraag je dat nou NIET aan Tombola die 'Nu pas?' zegt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu word het leuk![]()
En waarom dan wel waarde JJH, en hoe kom JIJ aan die wijsheid?
Nee, ze zijn bang dat ze inbrekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Je kan een tomtom gewoon in de auto van je ouders gebruiken zonder dat ie meteen stuk gaat ofzo hoor
ik heb het hem verteldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu word het leuk![]()
En waarom dan wel waarde JJH, en hoe kom JIJ aan die wijsheid?
Moet ook nog kaarten regelen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeten tussen de middag
Dus nu ga ik om vijf uur nog wat kaarten kopen, en wat priority zegeltjes en postzegels
Ja hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej tof voor je Tombola![]()
En nee, ik zit al steeds op sms te gluren, maar die heeft wel wat beters te doen nu natuurlijk en ik durf haar niet te smsen want stel dat ze nog in dat gesprek zit
SSSSSSSSSSSSST, dat zag ie gewoon nietquote:En waarom vraag je dat nou NIET aan Tombola die 'Nu pas?' zegt?![]()
Die snapte ik toen niet zoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
En waarom vraag je dat nou NIET aan Tombola die 'Nu pas?' zegt?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aw...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datissum
De ukelele dan he![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef pgrferrari het volgende:He, we kregen een filmpje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datissum
De ukelele dan he![]()
Leukquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef pgrferrari het volgende:
Kon je er nou al op spelen eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datissum
De ukelele dan heIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wie is die mevrouw op dat AltaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datissum
De ukelele dan he![]()
Doe maar nietquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is die mevrouw op dat Altaar
Ik hoop voor je dat het een ukelele is, anders heb je je gitaar te heet gewassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datissum
De ukelele dan he
Grappig woord trouwens ukelele, joekelille.![]()
Is dat een Smurf?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee Audiosonic van de Aldi
Zal ook wel uit Duitsland, zelfde fabriek komen als die van jou![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een ukelele is, anders heb je je gitaar te heet gewassen.
Grappig woord trouwens ukelele, joekelille.
Haha mooi ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datissum
De ukelele dan he
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
En dat voor een 10tje dankzij een medefokkerquote:
Jullie zijn samen gekomen? Kinky.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dat voor een 10tje dankzij een medefokker
*Wou eerst een flauwe grap maken dat jij ook een mooi ding was
Nee, u en ondergetekendequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zijn samen gekomen? Kinky.
O vertelquote:
Oké, ik lees nooit terug. Zal eens kijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Haar droom van vannacht
Zie verslagje in TAL
Er stonden geen details bij hoor, want de deur zat dichtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ik lees nooit terug. Zal eens kijken.
Ja ik las het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Er stonden geen details bij hoor, want de deur zat dicht
Nee, wel gewoon postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Doet D ook aan postcrossing?
Da's de eerste letter van mijn voornaam en staat zodoende op al mijn pasjes e.d.quote:
Wie weetquote:Heet je Dirk?
Het was toch eerder D.Rose?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de eerste letter van mijn voornaam en staat zodoende op al mijn pasjes e.d.
[..]
Wie weet
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was toch eerder D.Rose?
Dirk Roos?
quote:
Heb jij Greys wel eens in het echt gezien?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar heb je dat lekkere ding weer![]()
![]()
Ik heb het niet over jou hoor Greys
Nee, maar ik bedoel dat ik het niet over haar heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij Greys wel eens in het echt gezien?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat ik het niet over haar heb.
Niet dat ze geen lkkr ding is/kan zijn
Houden jullie meetings met elkaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb haar wel in het echt gezien. Meerdere malen.
Wil je me nu aanraken?
Ik ken hier niemand irl. maar er is wel een Eurosongfestivalgroep wat elkaar neukt. Virtueel dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Houden jullie meetings met elkaar?
Ik bedoel iedereen hier in de slowchat.
Of spreken jullie prive af?
Ik ken Greys al van voor V&A. Eerst veel in F&F en toen ESF en nu hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Houden jullie meetings met elkaar?
Ik bedoel iedereen hier in de slowchat.
Of spreken jullie prive af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand irl. maar er is wel een Eurosongfestivalgroep wat elkaar neukt. Virtueel dan.
Pardon?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand irl. maar er is wel een Eurosongfestivalgroep wat elkaar neukt. Virtueel dan.
O ik ben er denk ik vrijdag welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Boh, je hebt het gewoon hartstikke verdiendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik had op het konijn gepastEn het is daarvoor, en nog voor mn verjaardag, en omdat ik altijd voor ze klaar sta
(valt wel mee vond ik
) en omdat ik op hun bruiloft alle kindjes mee naar huis genomen heb
Wooohooquote:
Helleu Jquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee ik denk jij weet iets dat ik niet weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat al klaar voor de juicy details
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Sappig zal het dan zeker zijn, maar nee, het blijft bij virtueel gevoos.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik denk jij weet iets dat ik niet weet.
Misschien doelt hij gewoon op het fluffenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik denk jij weet iets dat ik niet weet.
Ik las beffen. Maar dat komt door Pheno.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien doelt hij gewoon op het fluffen
Wie flufte er ook alweer met wie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien doelt hij gewoon op het fluffen
Ja goed hoor, en in Z-town?quote:
Fluffen is iets uit de pornoindustrie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie flufte er ook alweer met wie?
En wat wás fluffen ook alweer?
Ja!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja goed hoor, en in Z-town?
Ik zag iets over kaartjes, is daar een linkje van met uitleg wat de bedoeling is?
Aanmelden, kaartje sturen, kaartje ontvangen en online zetten en dan weer een kaartje sturen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag iets over kaartjes, is daar een linkje van met uitleg wat de bedoeling is?
Misschien is het daar nu iets te vroeg voor, zo voor 5-en nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie flufte er ook alweer met wie?
En wat wás fluffen ook alweer?
Jadawiddik. Maar wat was het ook alweer in SC-town?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Fluffen is iets uit de pornoindustrie.
Sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las beffen. Maar dat komt door Pheno.
Dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jadawiddik. Maar wat was het ook alweer in SC-town?
Eigenlijk ben ik net bezig.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las beffen. Maar dat komt door Pheno.
Ik moet nog beginnen. MAar ik eet heel niet moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Je gaat naar postcrossing.com om je aan te melden.
Je krijgt dan als je daarna op 'send card' stuurt een willekeurig adres van een vreemde ergens ter wereld, die stuur je een kaartje. En dan krijg jij weer van een willekeurige andere ter wereld een kaartje terug
Klinkt leukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Aanmelden, kaartje sturen, kaartje ontvangen en online zetten en dan weer een kaartje sturen.
http://www.postcrossing.com
Makkelijk en toch lekker van alles op tafelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen. MAar ik eet heel niet moeilijk.
Viscuisine gaat de oven in, Aviko aardappelschotel moet ik even opbakken, en de salade hoef ik alleen maar op tafel te zetten.
Ik ga eerst eens kijken hoe lang die vis moet, straks duurt het nog 2u.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Makkelijk en toch lekker van alles op tafel![]()
typo
Iets van 50 minuten ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens kijken hoe lang die vis moet, straks duurt het nog 2u.
Nah zat ik er 5 minuten naastquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst voorverwarmen en dan 35min +10min.
En door jou is het eerste woord wat ik net zei in Tal anaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Geef Pheno maar de schuld van jou dirty mind
Ja maar ja ik heb ook zo'n dirty mindquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En door jou is het eerste woord wat ik net zei in Tal anaal.Jullie maken me kapot.
Voel ik me toch wel fijn, dat jij me begrijpt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ik heb ook zo'n dirty mind
Heel goed zelfs, ik vind het creepyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voel ik me toch wel fijn, dat jij me begrijpt.
Goed uithoudingsvermogen, dat wel. Daarna een sigaret of meteen slapen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst voorverwarmen en dan 35min +10min.
Ja misschien zijn we gescheiden bij de geboorte. De dokter kon mijn navelstreng niet vinden en knipte hem pas door na 17 jaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel goed zelfs, ik vind het creepy
Bende gij wel gewend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef JJH het volgende:
Zeg, houden jullie die viezigheid eens in TAL!
Dat moet het haast wel zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja misschien zijn we gescheiden bij de geboorte. De dokter kon mijn navelstreng niet vinden en knipte hem pas door na 17 jaar.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef JJH het volgende:
Zeg, houden jullie die viezigheid eens in TAL!
Ik ben met postcrossen begonnen, toen zijn Greys en JJH het ook gaan doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik was ook heel blij met Finland als eerste en nu met Spanje, kan ik daar lekker iets over zeggen. Algo pequenitoooooo ohoewowowwwwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt leukFf opslaan en straks even rustig doorlezen
Greys ik moest lachen om je ESF dingetjes
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik was ook heel blij met Finland als eerste en nu met Spanje, kan ik daar lekker iets over zeggen. Algo pequenitoooooo ohoewowowwww
Heb die velletjes ook gekocht
Alleen nog op kaartenjacht morgen...
Heb net bij de sigarenboer een voorraadje echt truttige Hollandsssssche kaartjes gehaald, van Nederlandse schilders, afbeeldingen van Het Melkmeisje en het meisje met de parel enzo van VermeerEn geschilderde koeien in een sloot (Hollands polderlandschap met vee, door Willem Roelofs, 1822). En een paar van Rotterdam met de Erasmusbrug enzo.
En een velletje Binnen Europa zegels en een velletje Buiten Europa. Ik ben er klaar voor
http://www.worldlingo.com(...)ingo_translator.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet wat ik naar dat Amerikaans meisje moet schrijven. Die zo fan is van Azie.![]()
BAKLAUU?? BABI PANGANG? zal ze niet snappen.
Iemand?
Ik ga niet in Chinees naar haar schrijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.worldlingo.com(...)ingo_translator.html
Gewoon hallo ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga niet in Chinees naar haar schrijven.
Hi!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet wat ik naar dat Amerikaans meisje moet schrijven. Die zo fan is van Azie.![]()
BAKLAUU?? BABI PANGANG? zal ze niet snappen.
Iemand?
Oké, dat schrijf ik op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hi!
Please tell me that *insert naam lekkere Amerikaanse acteur* is your neighbor.
If so, pet him for me please!
Daar moet je ook niet op gaan zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
Oeps, hierboven ging het fout.
Zit op mijn iPod
quote:
Die typische kaartjes zijn echt supertof voor mensen in het buitenland om te krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
Heb net bij de sigarenboer een voorraadje echt truttige Hollandsssssche kaartjes gehaald, van Nederlandse schilders, afbeeldingen van Het Melkmeisje en het meisje met de parel enzo van VermeerEn geschilderde koeien in een sloot (Hollands polderlandschap met vee, door Willem Roelofs, 1822).
Bij punt 4 staat Register the Postcard ID you have received.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Aanmelden, kaartje sturen, kaartje ontvangen en online zetten en dan weer een kaartje sturen.
http://www.postcrossing.com
Alleen dat inderdaad, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij punt 4 staat Register the Postcard ID you have received.
Bedoel je dat JJH?Of moet je ook nog een foto maken van je ontvangen kaartje, nee toch?
Ciao Jquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
Zo het eten is op. Ik ga de boel in de gootsteen mieteren, spullen opzoeken en dan de fokstok op halen en door naar mijn zus. Tot later.
Ja klopt, je kunt je verzonden en ontvangen kaartjes ook uploaden als je wilt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
En de kaartjes die je op de site ziet, zijn dat dan van mensen die zelf als een soort extra het kaartje online zetten?
Thanks, dan is het idee nu duidelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja klopt, je kunt je verzonden en ontvangen kaartjes ook uploaden als je wilt.
Maar hoeft niet!
Ja, uiteraard, weet ikquote:Dan snappen ze het wel hoor
Ik heb ergens bij instellingen of opties aangevinkt dat ik ook NL adressen wilquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, dan is het idee nu duidelijk
[..]
Ja, uiteraard, weet ik![]()
Kan het ook nog zo zijn dat je een keer een adres in NL krijgt, of is het altijd buiten je eigen land?
Zal ik ook eens doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ergens bij instellingen of opties aangevinkt dat ik ook NL adressen wil
Ik dacht dat het een domme vraag wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ergens bij instellingen of opties aangevinkt dat ik ook NL adressen wil
Die ene is nog onderweg, of die jij gaat sturen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
De Spanjaard die ik nu een kaartje ga sturen heeft zelf al 220 kaartjes verzonden en heeft er 219 ontvangen tot nu toe
Helleuquote:
Jij doet er gelijk een hele ritsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het goed ging voor Gb!
Mijn volgende adres is er eentje in Denver, USA!
Ik doe er vier of vijf binnen 1 week, dan krijg je er tenminste ook een aantal terug binnenkortquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij doet er gelijk een hele rits
Ik w8 eerst op mijn kaartje terug.
We kunnen doen, wie als eerste een kaart terug heeft :p
quote:
Owjaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Fluffen was (ESF-gerelateerd) toch het publiek "opzwepen"??
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Mijn vierde adres is in Nederland, Amersfoort
Ik ben er echt nog een beetje van slag vanquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool
Ik ga na volgende week meedoen
En ik ben druk met school (op Ing's vraag)
Moet volgende week iets inleveren. En tot overmaat van ramp hoorde ik maandag dat ik een tentamen niet gehaald heb (waar ik echt van overtuigd was dat ik het wel gehaald had) en nu moet ik daar een vervangend vak voor doen, maar daar moet ik eerst nog toestemming voor krijgen
![]()
Dus ik ben bezig met maken, leren, en regelen dat ik het mag maken. EN met het aanvragen van een jaar studievertraging bij de DUO (IB Groep), omdat als ik het volgende week niet haal en nog een jaar moet doen (voor 1 vak) dan ben ik te lang bezig en moet ik studiefinanciering terug gaan betalen
![]()
Dus, vandaar weinig tot geen FOK! overdag voor mij
Af en toe (als ik mn mail check of ik al antwoord heb) lees ik wel bij, maar voorlopig dus alleen 's avonds even
Was je dat al na een paar maanden vergeten?quote:
Nou idd...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
Aww lekker druk allemaal, en klote van dat vak![]()
Ik heb in dit geval de "mazzel" (quote:Hopelijk lukt 't met de studievertraging (op basis van wat eigenlijk?) aanvragen
![]()
Nee! Greys???quote:Ik ga duimen!
En over duimen gesproken; iemand nog wat van Gb gehoord?
Oh shipsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool
Ik ga na volgende week meedoen
En ik ben druk met school (op Ing's vraag)
Moet volgende week iets inleveren. En tot overmaat van ramp hoorde ik maandag dat ik een tentamen niet gehaald heb (waar ik echt van overtuigd was dat ik het wel gehaald had) en nu moet ik daar een vervangend vak voor doen, maar daar moet ik eerst nog toestemming voor krijgen
![]()
Dus ik ben bezig met maken, leren, en regelen dat ik het mag maken. EN met het aanvragen van een jaar studievertraging bij de DUO (IB Groep), omdat als ik het volgende week niet haal en nog een jaar moet doen (voor 1 vak) dan ben ik te lang bezig en moet ik studiefinanciering terug gaan betalen
![]()
Dus, vandaar weinig tot geen FOK! overdag voor mij
Af en toe (als ik mn mail check of ik al antwoord heb) lees ik wel bij, maar voorlopig dus alleen 's avonds even
Ohw dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd...![]()
[..]
Ik heb in dit geval de "mazzel" () dat ik een hele slechte band met mn vader had (nog steeds niet echt goed
), en daar een tijdje voor in therapie gezeten heb
![]()
[..]
Nee! Greys???
Het valt nu ook wel mee hoorquote:
Dank je wel!quote:Sterkte met dat dan, en hopelijk krijg je dan die studievertraging zodat je geen heel jaar over hoeft te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |