Ik denk het wel, maar de lokale mensen weten dat mensen daar niet echt naar de overkant willenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Heb je in Engeland ook "gewoon" altijd voorrang op een zebra?
Nou, in Amsterdam moet je ook behoorlijk assertief zijn om voorrang te krijgen op een zebra hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar de lokale mensen weten dat mensen daar niet echt naar de overkant willen
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
Lol, die fipo die overdreven liep met een rode kinderwagen
En toch postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
ISA server is denk ik stuk. In ieder geval geen internet
Ja, ik ken het, maar die fipo met die kinderwagen liep gwn op de stoep.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.
Echt leuk
Nog even in de herhaling ter vergelijk
[ afbeelding ]
De camera staat eigenlijk wel aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.
Echt leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt leuk
[ afbeelding ]
Jammer van de sokkenquote:
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Wildfire doet t nog wel
Op je werk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
Damn, ik geloof dat ik wat te veel op mijn spreekwoordelijkebordje krijg hier
Ik ga maar zo lunchen, met letterlijk bordje.
Een combi van dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |