Ik denk het wel, maar de lokale mensen weten dat mensen daar niet echt naar de overkant willenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Heb je in Engeland ook "gewoon" altijd voorrang op een zebra?
Nou, in Amsterdam moet je ook behoorlijk assertief zijn om voorrang te krijgen op een zebra hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar de lokale mensen weten dat mensen daar niet echt naar de overkant willen
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
Lol, die fipo die overdreven liep met een rode kinderwagen
En toch postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
ISA server is denk ik stuk. In ieder geval geen internet
Ja, ik ken het, maar die fipo met die kinderwagen liep gwn op de stoep.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.
Echt leuk
Nog even in de herhaling ter vergelijk
[ afbeelding ]
De camera staat eigenlijk wel aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal zo lekker overdreven met die armpjes en beentjes, om die foto na te doen.
Echt leuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt leuk
[ afbeelding ]
Jammer van de sokkenquote:
Ik maakte maar een grapjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Wildfire doet t nog wel
Op je werk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Pheno het volgende:
Damn, ik geloof dat ik wat te veel op mijn spreekwoordelijkebordje krijg hier
Ik ga maar zo lunchen, met letterlijk bordje.
Een combi van dingen.quote:
zieltjes werven?quote:
Zoals gezegd, ook daar ligt een lijntje uit. Leuk weer de wervingsbonus delen en zoquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vakantie was jong!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Noes!quote:
Thnxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
Goodbye, ik duim voor je straks!![]()
Zet hem op!
Jij heet geen Goodbyequote:
Of is dit een kloon-revelation?quote:
Ken uw mede-Sc'ersquote:
Rennen is vermoeiendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
En nu ga ik weer rennen, kwam even alleen de GB-jompel doen.![]()
Tot later
Nee, da's Bennyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik zeg t niet om een bonus hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ook daar ligt een lijntje uit. Leuk weer de wervingsbonus delen en zo
Jaja, zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik zeg t niet om een bonus hoorje zat op hele andere afdeling dus gaat sowieso niet op, maar je klinkt gewoon vaak alsof je het daar beter naar je zin had
Ow ja, natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik ging eerst hier lezen natuurlijk.
Succes met de ukelelequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ook!
Eten en daarna de ukelele ophalen
Au revoir
Zal ik nog een Songfestivalliedje voor je zoeken? Of een Frans nummer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
ukelele's, postcrossing, gebiologeerd staren naar een webcam op Abbey Road.
WAAR BEN IK IN BELAND![]()
![]()
Haaaaaai!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik ben er trouwens weer half. Internet doet het weer soort van. Kan wel naar sites uit m'n history, maar niet naar 'nieuwe', dus ik gok dat de DNS servert ofzo het nu niet helemaal doet.
Maar ik heb jullie weer
Ze heeft een LAPO-alert op haar PC. Als post 290 geplaatst is krijgt ze automatisch een smsje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haaaaaai!![]()
Hoe kan het trouwens dat Tombo, die het naar eigen zeggen loeidruk heeft, toch weer de lapo pakt?
Dat is ziek slim!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft een LAPO-alert op haar PC. Als post 290 geplaatst is krijgt ze automatisch een smsje.
Ga je speciaal een kaartje kopen in de winkel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Ja leuk!
Ik ga nog een postcrossing kaartje sturen vandaag!
Naar Abel, uit Spanje
En dan ga ik er opzetten dat ik Daniel Diges een lekker ding vind, die van het songfestival voor Spanje zong
Dat kan nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je speciaal een kaartje kopen in de winkel?
Want bij mij zitten er niet echt winkels met kaartverkoop in de buurt.
Ja, maar ik ga geen dure Hallmark kaarten kopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
In iedere supermarkt / lectuurwinkeltje / tabakwinkeltje / boekwinkel verkopen ze kaarten
Je gaat kaarten naar de andere kant van de wereld sturen (kost flink wat porto lijkt me?) en dan ga je bezuinigen op de kaart zelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga geen dure Hallmark kaarten kopen![]()
Zoek meer van die goedkope kaarten zoals op de markt ofzo.
Valt mee, binnen europa 77 cent, en buiten europa 95 cent.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat kaarten naar de andere kant van de wereld sturen (kost flink wat porto lijkt me?) en dan ga je bezuinigen op de kaart zelf.
Deze Abel uit Spanje heeft geen voorkeur voor bepaalde kaarten, dus ik ga hem gewoon iets lolligs sturen. Ik koop vaak als ik ergens op een markt ben of als ze leuke kaarten voor een goed doel verkopen ergens een heel zwikkie tegelijk, zodat ik altijd een flinke voorraad thuis heb.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je speciaal een kaartje kopen in de winkel?
Want bij mij zitten er niet echt winkels met kaartverkoop in de buurt.
Pak denk gwn een kaart uit mijn kaartenbak hier, meeste zijn allemaal katten![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Liever ESF dan iets Frans dan, het enige Franse gezang wat ik trek is;
Je veux ton amour
Et je veux ta revenge
Je veux ton amour
ja dus;quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
En deze was volgens mij zelfs weleens op de radio te horen?
quote:In augustus 2009 verscheen hun tweede single Stars, die Alarmschijf werd op Radio 538 en terechtkwam in de Nederlandse Top 40
*Gaat zoeken wanneer er hier markt is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze Abel uit Spanje heeft geen voorkeur voor bepaalde kaarten, dus ik ga hem gewoon iets lolligs sturen. Ik koop vaak als ik ergens op een markt ben of als ze leuke kaarten voor een goed doel verkopen ergens een heel zwikkie tegelijk, zodat ik altijd een flinke voorraad thuis heb.
Maar er mag wel weer eens een voorraadje bij, want ik heb te weinig keuze naar mijn zin momenteel
[..]
![]()
Op FOK.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
ukelele's, postcrossing, gebiologeerd staren naar een webcam op Abbey Road.
WAAR BEN IK IN BELAND![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Helleu![]()
Tombo mien kiend...woar hebbie het toch zo drok mit?
Ja, als er weer 3 delen voorbij zijn, leest ze ze nog terugquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Daarom zei ik het ook![]()
Ze leest toch wel terug...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
LI, ben jij ook aan het werk?
Ja die kende ik ook nog nietquote:
quote:
Hm nou, toen ik er laatst frikandellen in stopte (quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, moet jouw friezer niet ontdooit worden?
Dat moet je er ook zonder doosje inproppen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm nou, toen ik er laatst frikandellen in stopte () kreeg ik hem daarna wel lastig weer dicht!
Nee joh, da's nie hygiėnisch nie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je er ook zonder doosje inproppen!
Nee maar gaat wel wat soepeler. En dan gaat het er makkelijker uit, dat doosje word altijd zo slap en blijft dan hangenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, da's nie hygiėnisch nie!
Oh dan is mijn friezert zeker te koud!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar gaat wel wat soepeler. En dan gaat het er makkelijker uit, dat doosje word altijd zo slap en blijft dan hangen
Oh nou doe je goed. Dan heb jij gewoon een goeie friezertquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is mijn friezert zeker te koud!
Want mijn doosje blijft altijd hard!
Altijd ruimte tekort!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Issie wel een beetje compact? Of past er echt een familieverpakking frikandellen tegelijkertijd in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |