quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen.
Het land van Baas B en Lange Frans.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen.
Staat ernaast hè. Four Eyes Joke Shop.quote:
Het land waar Andre Hazes over 100 jaar in elke café nog steeds de baas is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het land van Baas B en Lange Frans.
Omg die katquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Staat ernaast hè. Four Eyes Joke Shop.
Vandaag is het regenboogdag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het land van frikandellen, kroketten, die je in elke straat uit de muur kunt trekken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het land waar Andre Hazes over 100 jaar in elke café nog steeds de baas is.
Zulks een onchristelijk tijdstip.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef crv het volgende:
En nu echt naar bed want morgen vandaag gaat de wekker om 5:30![]()
Welterusten [ afbeelding ]
Hopenlijk tot sneller dan verwacht
Met nasiballen in de muur, en niemand die droog brood eet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omg die kat![]()
.
[..]
Het land van frikandellen, kroketten, die je in elke straat uit de muur kunt trekken.
Ofzoiets.
Het land dat mee doet aan de oorlog in Irak, want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met nasiballen in de muur, en niemand die droog brood eet.
Ja niet meer gelukkig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het land dat mee doet aan de oorlog in Irak, want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak.
quote:
Nu heeft Obama Rutte aan zijn zak hangen.quote:
Is toch veel lekkerder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu heeft Obama Rutte aan zijn zak hangen.
Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:55 schreef Chowi het volgende:
Yvonne mag me niet meer. Wat moet ik daaraan doen?
Geen idee of een negerzak lekker is.quote:
Wat heb je gedaan dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:55 schreef Chowi het volgende:
Yvonne mag me niet meer. Wat moet ik daaraan doen?
Bronnen. Forum Crew enzo.quote:
-Nvm.-quote:
Ze is ervan overtuigd dat ik destijds met een kutreden ben opgestapt als mod, maar eigenlijk weet ze het gewoon niet meer (Korsakoff).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee of een negerzak lekker is.
[..]
Wat heb je gedaan dan.
Vraag het aan die bronnen?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze is ervan overtuigd dat ik destijds met een kutreden ben opgestapt als mod, maar eigenlijk weet ze het gewoon niet meer (Korsakoff).
Ben ruim een halfjaar mod geweest ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Jij was toch maar mod voor een dag ofzo?
Wtf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben ruim een halfjaar mod geweest ofzo..
Ergens in 2006 geloof ik. Ik werd mod na de kittengate-rel. Maar ik weet niet of je dat iets zegt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.Voor ONZ? en wanneer dan?
Oja dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ergens in 2006 geloof ik. Ik werd mod na de kittengate-rel. Maar ik weet niet of je dat iets zegt?
het vertrek van...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ergens in 2006 geloof ik. Ik werd mod na de kittengate-rel. Maar ik weet niet of je dat iets zegt?
Yeah, ik verving Stofje dus. Wat op zich vrij lullig voor hem was aangezien we goede vrienden waren.quote:
Iets met een topic in F&F en katten verzuipen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg altijd vage verhalen te horen, het wordt nooit ergens goed uitgelegd.
Ja het was toch gewoon een trolltopic? En wat was de beslissing?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iets met een topic in F&F en katten verzuipen.
FA's en admins die bepaalde beslissingen namen waar veel mods het niet mee eens waren, waardoor het escaleerde..
Ok, Watskeburt?? Hier staat wat uitleg van Danny.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het was toch gewoon een trolltopic? En wat was de beslissing?
Dat is toch niet meer dan logisch? Als jij in een winkel werkt en een klant is boos ga je hem toch ook niet helpen tegen je baas?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
In geval van conflicten zal een crewlid niet in het openbare deel, of in privégesprekken met users de kant van de users kiezen, maar zich óf achter het algemene standpunt van de crew scharen óf zich onthouden van commentaar. In de crewfora is er uiteraard ruimte om je ongenoegen wél kenbaar te maken.
Wat erg zeg.
Is best logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
In geval van conflicten zal een crewlid niet in het openbare deel, of in privégesprekken met users de kant van de users kiezen, maar zich óf achter het algemene standpunt van de crew scharen óf zich onthouden van commentaar. In de crewfora is er uiteraard ruimte om je ongenoegen wél kenbaar te maken.
Wat erg zeg.
Nee maar het klinkt allemaal zo serieus, siewosie nemen teveel mensen FOK! vaak te serieus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch? Als jij in een winkel werkt en een klant is boos ga je hem toch ook niet helpen tegen je baas?
Met als verschil dat modereren op FOK! op vrijwillige basis geschiedt en je er dus niet voor betaald krijgt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan logisch? Als jij in een winkel werkt en een klant is boos ga je hem toch ook niet helpen tegen je baas?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar het klinkt allemaal zo serieus, siewosie nemen teveel mensen FOK! vaak te serieus.
Ja precies.quote:
Met het hele crew-gebeuren is dat zo gek ook niet. Dat je als user overal schijt aan hebt kan ik nog begrijpen, maar als je je inzet voor FOK! om ze daarna weer met de grond gelijk te maken is niet echt tactisch, wel? Daarbij komt ook dat er toch met FOK! geld verdiend moet worden en dan is tegenwerkende crew niet echt handig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar het klinkt allemaal zo serieus, siewosie nemen teveel mensen FOK! vaak te serieus.
Klopt, maar dat geeft diegene nog niet het recht zijn 'werk' al dan niet vrijwillig zwart te maken. Als jij collectant bent voor het Kankerfonds ga je toch ook niet aan de deur zeggen van nee doneer maar niet, dat geld komt toch in de zakken van mijn baas in plaats van bij de zieken. Als ze daar achter komen vlieg je er ook uit, vrijwillig of niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met als verschil dat modereren op FOK! op vrijwillige basis geschiedt en je er dus niet voor betaald krijgt.
Dat is wel een belangrijk punt om mee te nemen in je overweging.
Dat is echt heel wat anders hoor. Kijk, we weten allemaal dat FOK! geen democratie is en dat, als Danny of Yvonne iets niet willen dat ook niet gebeurt, maar in het geval van de Kittengate rel kon ik me er wel een beetje in vinden. Het is gewoon kut als er ondoordachte beslissingen genomen worden en je met het oog op de policy daar niets tegen kunt doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geeft diegene nog niet het recht zijn 'werk' al dan niet vrijwillig zwart te maken. Als jij collectant bent voor het Kankerfonds ga je toch ook niet aan de deur zeggen van nee doneer maar niet, dat geld komt toch in de zakken van mijn baas in plaats van bij de zieken. Als ze daar achter komen vlieg je er ook uit, vrijwillig of niet.
Ik ken zoals gezegd het hele verhaal van die rel niet, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is echt heel wat anders hoor. Kijk, we weten allemaal dat FOK! geen democratie is en dat, als Danny of Yvonne iets niet willen dat ook niet gebeurt, maar in het geval van de Kittengate rel kon ik me er wel een beetje in vinden. Het is gewoon kut als er ondoordachte beslissingen genomen worden en je met het oog op de policy daar niets tegen kunt doen.
Nee, maar dit kun je natuurlijk niet vergelijken met een echt bedrijf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken zoals gezegd het hele verhaal van die rel niet, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen. En bedrijven waar geld verdiend moet worden zijn nooit een democratie.
Want?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar dit kun je natuurlijk niet vergelijken met een echt bedrijf.
Een van de doelen van een bedrijf is toch meestal het verdienen van een inkomen.quote:
Ja, en waar haalt Danny zijn salaris vandaan denk je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een van de doelen van een bedrijf is toch meestal het verdienen van een inkomen.
Het meeste gaat naar Ted en hij heeft toch meerdere keren gezegd dat hij nog niet full kan leven van FOK!?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en waar haalt Danny zijn salaris vandaan denk je?
Zover ik weet (en dat wil niet zeggen dat het zo is) kan hij er van rondkomen. Hij wil Ted zo snel mogelijk kwijt om iemand als Iteejer fulltime in dienst te nemen. Tenminste, dat heb ik uit die FB-topics toentertijd opgemaakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het meeste gaat naar Ted en hij heeft toch meerdere keren gezegd dat hij nog niet full kan leven van FOK!?
Dat gaat nog wel een tijdje duren. 45.000 euro.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zover ik weet (en dat wil niet zeggen dat het zo is) kan hij er van rondkomen. Hij wil Ted zo snel mogelijk kwijt om iemand als Iteejer fulltime in dienst te nemen. Tenminste, dat heb ik uit die FB-topics toentertijd opgemaakt.
Klopt, maar ook niet 100% van de inkomsten gaan naar Ted, verre van zelfs volgens mij. Alleen notes opvragen en (een deel) van abo's volgens mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een tijdje duren. 45.000 euro.
Hmm. Heeft iemand dat topic waarom hij ook elkaar vast zit aan Ted?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar ook niet 100% van de inkomsten gaan naar Ted, verre van zelfs volgens mij. Alleen notes opvragen en (een deel) van abo's volgens mij.
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Danny het volgende:
Bij afsluiten, verlengen of upgraden van een abonnement of betalen voor de usernotes gaat iig het volledige bedrag nu in de Ted pot. Die euro transactiekosten doe ik er uit eigen zak bij op en de btw afdrage en belasting leg ik er ook bij dus 100% ervan komt ten goede aan fonds Ted
Ah, het volledige bedrag dus.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:35 schreef Chowi het volgende:
Rode skinny jeans. Waar te koop?
Geoden topik.
Dus waar krijgt Danny dan zijn salaris van?quote:
Weet je hoe vet! Die wil ik hardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen mooi shirtje voor jou?
Advertenties.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus waar krijgt Danny dan zijn salaris van?
Haha.quote:
Dat is serieus.quote:
Ja die zie ik dus niet meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:41 schreef Zeroku het volgende:
Die ads rechts van het forum en op de FP/Sport/Games zijn er niet voor niets he.
Jij niet nee, mensen zonder abo wel.quote:
Paupers.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij niet nee, mensen zonder abo wel.
Dankje.quote:
Neem toch een abo joh, je bent toch crew.quote:
Dat betekent dus dat al ik genoeg voor FOK! beteken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neem toch een abo joh, je bent toch crew.
Haha nou.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat al ik genoeg voor FOK! beteken.
quote:
Je behoort zeker tot dat select groepje, de Illuminati van FOK!quote:
Daar kan ik voor Public Safety niets over loslaten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je behoort zeker tot dat select groepje, de Illuminati van FOK!
Waar komt die kneus eigenlijk vandaan. Kutaccent.quote:
Wolvegaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar komt die kneus eigenlijk vandaan. Kutaccent.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:04 schreef Zeroku het volgende:
Ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog ff vier worstenbroodjes in de oven knikkeren.
Ha. Ze zijn net werrum.quote:
De echte of van die goedkeupe zooi?quote:
De echte natürlich. De bakker hier heeft de prijs voor Brabants Worstenbroodje in 2007 ofzo gewonnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De echte of van die goedkeupe zooi?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De echte natürlich. De bakker hier heeft de prijs voor Brabants Worstenbroodje in 2007 ofzo gewonnen.
Over 31 dagen 17quote:
Kawaiquote:
:3. Het is met dubbel i, kawa - iequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |