Uiteraard. Nou als je je gaat vervelen:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer...een paar pagina's vollullen over links-rechts tegenstellingen is altijd leuk
Nouja.. kan nog wel.. nu eens een pro-Wilders man aan tafel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer...een paar pagina's vollullen over links-rechts tegenstellingen is altijd leuk
Dat krullenkapsel van Slagterquote:
Op de één of andere manier heb ik wel een zwak voor Hiddema...het zal dus lastig worden om hem aan te vallenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja.. kan nog wel.. nu eens een pro-Wilders man aan tafel.
Hij lult heel die tafel onder de tafel... Niet zo moeilijk natuurlijk met gasten als Piet Paulusmaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb ik wel een zwak voor Hiddema...het zal dus lastig worden om hem aan te vallen
Onderschat niet de maatschappijkritische blik van Piet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:07 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij lult heel die tafel onder de tafel... Niet zo moeilijk natuurlijk met gasten als Piet Paulusma![]()
.
Je moet eens naar zijn weerberichten luisteren. Hij brengt echt totaal geen nieuws.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het mooi als iemand die een LOI-cursus "Wij en het weer" heeft gevolgd, zich presenteert als de goeroe op dit vakgebied.
Hij haalt z'n informatie van knmi.nl denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
dit is toch geen weerman?en dan ook nog wetenschappelijke vragen stellen.
alleen maar clichés.
Nee, maar hij heeft ooit wel eens een Teleac-cursus gevolgd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
dit is toch geen weerman?en dan ook nog wetenschappelijke vragen stellen.
alleen maar clichés.
Hij kan een prachtige rol spelen in een gangsterfilm ten tijde van de drooglegging.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:18 schreef StephanL het volgende:
Haha dat haar, kan het nog gladder? Heeft zeker in de windtunnel gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |