Oeh free fijn! Lekker geslapen dus

(?).
Babyzwemmen lijkt mij ook heel leuk. We hebben hier in de buurt een goed warm zwembad dat babyzwemmen schijnt te geven, dus ben zeker van plan dat te gaan doen met Nathan!
Wat betreft laten huilen, hij is pas 2.5 weken oud. Ik vind dat zelf nog wat te jong om hem al bewust even te laten huilen, daar komt bij dat hij dan zo overstuur is dat ik hem moeilijk weer rustig krijg. Op zich gaat het 's nachts vrij goed. Afgelopen nacht was alleen erg gezellig. Hij maakt geluid tijdens het slapen, dus ben van 1 tot 3 wakker geweest omdat ik dacht dat hij wakker zou worden om te willen eten

Komt ook omdat hij om 9 uur voor het laatst had gehad, feitelijk heeft hij dus geslapen van 21.30 tot 3

. Na het voeden maakte hij weer lawaai in zn slaap, toen heb ik met manlief geruild, die slaapt er wel doorheen en net dat metertje verder hoor ik Nathan een stuk minder en tegelijkertijd heb ik het idee dat manlief wel oplet, daarna dus weer even prima geslapen!
Ik had vanochtend kraambezoek en heb haar gevraagd naar dat geluid maken 's nachts, haar kinderen zijn ook vrij luidruchtig en zij wordt tegenwoordig wakker als ze geen geluid maken. Dus kennelijk wen je er aan! Ach, even doorbijten.
Borizz, wat betreft prikkels, ik probeer zelf juist weinig prikkels te geven maar daar wordt ie ongelukkig van, het lijkt alsof hij juist meer wil zien, horen, voelen... Hij tilt ook echt zn hoofd op om om zich heen te kijken als hij bv in de doek zit.
Wat betreft de anticonceptie vraag. Die kreeg ik van mn kraamverzorgster toen Nathan 6 dagen oud was. Mijn reactie "ik was niet van plan ooit nog weer iets te gaan doen daar beneden" . Maar 6 dagen nadat ik een kind ergens langs had geperst en de hechtingen allemaal nog niet verwijdert waren dacht ik echt niet aan anticonceptie. Het gevoel alsof je in je kruis getrapt bent is dan anticonceptie genoeg.
En volgens mij kon ik nog op heel veel anderen reageren,sorry, ben het even allemaal kwijt...
Oh ja, veel moeders die volgende week weer moeten werken: Succes!