Nathan is uiteindelijk in de draagdoek in slaap gevallen en heb hem nu in z'n bedje gelegd. Ik hoop dat hij blijft slapen. Snap echt niet hoe het kan dat Nathan weigert te slapen, zelfs als hij moe is. Moet ik hem misschien weer bijvoeden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Emma thuis![]()
Pittig zo'n doorwaakte nacht pessie, straks maar even samen met Nathan een middagdutje doen...
Ik zou met zoiets toch naar m'n gynaecoloog gaan i.p.v. m'n huisartsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:15 schreef ymme het volgende:
Oh ja
Ja dat was ik. Was heel normaal.
Komt omdat de darmen aan de 'kant' zijn gewest enzo. En de steken bij de wond was ook normaal.
Alsdus mijn huisarts. Tenzij het over een aantal maanden nog niet over was of het werd erger, dan moest ik nog even terug komen.
nou, tsja. och. die gyn waar ik onder controle was, dat was een knurft waarbij ik blij ben ervanaf te zijn en bij de nacontrole was er de coassistente met de meest debiele vraag ooit: "u bent op de hoogte van de diverse anticonceptiemiddelen mevrouw?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik zou met zoiets toch naar m'n gynaecoloog gaan i.p.v. m'n huisarts
Iddquote:
Ja, we zitten gewoon nog niet helemaal op dezelfde lijn. Hij vond mijn kapsel namelijk wel mooiquote:Interessant gesprek gehad leonieke?
Ik denk juist dat doordat hij nu genoeg voeding krijgt hij lekker wakker kan blijven.. Dat hij daar dan dus energie voor heeft. Als hij te weinig zou krijgen heeft hij geen energie om op te blijven hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Nathan is uiteindelijk in de draagdoek in slaap gevallen en heb hem nu in z'n bedje gelegd. Ik hoop dat hij blijft slapen. Snap echt niet hoe het kan dat Nathan weigert te slapen, zelfs als hij moe is. Moet ik hem misschien weer bijvoeden?
toch even ter verdediging, die anticonceptie vraag is gewoon een hele standaard nacontrole vraag. En nee als co-assistent heb je totaal geen tijd en mogelijkheid om alle dossiers van te voren volledig door te nemen. Er zijn erg weinig mensen die zich meteen bij een bevalling al laten steriliseren. (die idiote afdelingen verloskunde en vrouwenziekten gebruiken bij voorkeur voor ieder onderdeel van hun vakgebied, gynaecologie, verloskunde, oncologie, voorplanting, een andere ingewikkeld computerprogramma, als co-assistent dus een ramp om een poli waar je mee loopt voor te kunnen bereiden)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, tsja. och. die gyn waar ik onder controle was, dat was een knurft waarbij ik blij ben ervanaf te zijn en bij de nacontrole was er de coassistente met de meest debiele vraag ooit: "u bent op de hoogte van de diverse anticonceptiemiddelen mevrouw?"
dan was het flauw van die gyn, want die was wel op de hoogte. ik als patient had zoiets van "what the hey? je doet mijn nacontrole terwijl je niet eens weet wat er in mij gedaan is?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef p_iglet het volgende:
[..]
toch even ter verdediging, die anticonceptie vraag is gewoon een hele standaard nacontrole vraag. En nee als co-assistent heb je totaal geen tijd en mogelijkheid om alle dossiers van te voren volledig door te nemen. Er zijn erg weinig mensen die zich meteen bij een bevalling al laten steriliseren. (die idiote afdelingen verloskunde en vrouwenziekten gebruiken bij voorkeur voor ieder onderdeel van hun vakgebied, gynaecologie, verloskunde, oncologie, voorplanting, een andere ingewikkeld computerprogramma, als co-assistent dus een ramp om een poli waar je mee loopt voor te kunnen bereiden)
Dat klinkt echt super vervelend! Wel fijn dat je toch nog even goed hebt kunnen slapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:49 schreef Orea het volgende:
Mijn draakje begon gisterenavond al met constant willen eten, voltanken en bij het klaar zijn direct weer happen en handje sabbelen... krampjes, vreselijke krampjesen vervolgens een hele nacht samen met mama wakker zijn. Elke keer zakte ze in slaap, om een krampje te krijgen en weer gillend wakker te worden
![]()
Paar keer vreselijke poepluiers verschoond vannacht.. gelukkig had papa een hele goede nacht gehad, dus die loste mij vanmorgen af.. Heb een voeding afgekolfd en zo nog 4,5 uur (heel vast!) kunnen pitten..
Gelukkig is ze nu weer haar vrolijke zelfgeen vlekjes meer, krampjes minimaal (lang leve infacol!!) en ligt inmiddels in comateuze toestand bij te slapen van het nachtje doorhalen...
Maar echt, die krampjes.. het zou verboden moeten worden
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja hebben jullie baby's dat ook. als ie gegeten heeft staat ie helemaal uit. dan blijfk even met m zitten en als k n dan in bed leg dan gaan opeens die ogen open en is ie klaar wakker. zo stom
(en soms blijft ie dan lekker slapen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |