abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85178961
Wat gaaf :D Hij heeft gewoon nog dezelfde ogen alleen nu iets groter _O-
En Nathan lijkt meer op je man nu dan op je man als baby vind ik :Y
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:01:24 #52
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_85180000
De operatie is geslaagd en Emma is weer wakker.
A grand adventure has begun.
pi_85180530
Keshet wat fijn! :* Hoe is Emma eronder? En mag ze alweer snel mee naar huis?
pi_85180677
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
heerlijk om te horen *O*
gaat het met jou ook goed?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:27:09 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85180961
Keshet, fijn dat het goed gegaan is :*

pessie, doe eens niet van die lieve foto's posten! Daar ga ik van rammelen! o|O

en kleine baby'tjes worden groot... :Y

Ik hoor Harry nu lief 'hmm'-en door de babyfoon. Zo te horen is hij aan het spelen met Jakob (knuffeldoekje/konijn) O+
Ik heb zojuist het badje uit de badkamer opgeruimd want hij past er niet fatsoenlijk meer in. Gisteren heeft hij op boontjes geknabbeld en gesabbeld...
Die van mij is nog maar pasgeboren en toch alweer bijna een half jaar! :o
pi_85180988
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
Oh wat fijn zeg *O*
pi_85181064
Oh wat fijn Keshet :)

En Asy, hoe doe je hem nu dan in bad? Want hier ook een kleine baby die er niet meer in past eigenlijk :)
pi_85181164
Emma weer wakker! Hoera! En nu?

Harry, wat wordt je groot ook O+

Hier een hummel die onder de douche gaat en we hebben een soort 'tobbe' waar de oudste zelfs nog in past :)

Hier gaat de boel ook naar zolder zeer binnenkort!
pi_85181297
Leuk die vergelijkfoto's pessie :D
Ik zie het alleen nooit. Wie op wie lijkt. Maar ik heb gehoord dat hele kleine babietjes altijd op de vader lijken, zodat de vader zeker weet dat hij de vader is _O-
Iemand zei het al: ze lijken vooral op zichzelf :)

Hier een grote meid die nu al niet meer fatsoenlijk in het badje past :D
Van het weekend maar eens proberen te douchen met haar :)
pi_85181580
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:27 schreef Asyniur het volgende:
Keshet, fijn dat het goed gegaan is :*

pessie, doe eens niet van die lieve foto's posten! Daar ga ik van rammelen! o|O

en kleine baby'tjes worden groot... :Y

Ik hoor Harry nu lief 'hmm'-en door de babyfoon. Zo te horen is hij aan het spelen met Jakob (knuffeldoekje/konijn) O+
Ik heb zojuist het badje uit de badkamer opgeruimd want hij past er niet fatsoenlijk meer in. Gisteren heeft hij op boontjes geknabbeld en gesabbeld...
Die van mij is nog maar pasgeboren en toch alweer bijna een half jaar! :o
ik durf het haast niet te zeggen, maar selene (2 jaar en over de 12 kilo) gaat nog steeds in haar babybadje :+
pi_85182129
Ja zittend zou het hier ook nog kunnen :D
Vanavond meneer er maar eens in laten zitten (natuurlijk houd ik hem dan wel vast).
Want anders zou ik niet weten hoe ik het gebadderd krijg :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:55:36 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85182140
Even een toelichting ;)
Het is geen standaard babybadje wat wij op de badkamer hadden. Het is deze en dat badje is kleiner dan een gewoon babybad.
Het nam de halve badkamer in beslag en aangezien hij er nu liggend niet meer fatsoenlijk in past (beentjes voortdurend krom) had ik nu een goede reden om het te verwijderen.

De bedoeling is dat Harry nu in het gewone bad gaat of mee onder de douche.
en als dat toch niet zo handig is, dan is het badje zo weer terug gezet ;)
pi_85182558
nou floris lijkt op mij als baby :)
althans op sommige foto's
oh en denk dat ie blond gaat worden. mijn haar was toen k net geboren was ongeveer dezelfde kleur als floris' haar nu. dus ben benieuwd of t echt zo gaat zijn.
oh en dat sterke nekje, komt ook bij mij vandaan :D
en mn nichtje geloofde niet dat ik het was als baby want dat was toch floris :) of tim of zichzelf ;)

en harry alweer bijna een half jaar :o gaat ook hard!

emma's operatie is goed gegaan *O* fijn zeg!

pessie leuk die foto's, k zie de gelijkenis alleen niet zo :@ misschien omdat nathan de andere kant op kijkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 12-08-2010 13:23:26 ]
pi_85182721
Son, pssst half jaar bedoel je waarschijnlijk :)
pi_85183508
staat er toch ook ymme ;)

*lol* dag bedoelde ik ja haha
pi_85184109
Keshet wat een goed nieuws *O*

Octo: hopelijk gaat het vlug beter :* Lijkt me vreselijk om in het ziekenhuis te liggen, maar het is allemaal voor één goed doel: zo vlug mogelijk terug beter worden.

Hier wisselen we eigenlijk constant af met Thomas te wassen. De ene keer gaat hij in zijn badje dat op de commode past (maar er nooit heeft ingestaan, we zetten het badje gewoon in het bad). De andere keer gaat hij mee onder de douche en nog een andere keer gaat hij in bad met behulp van een badstoeltje

Binnenkort mag hij hier in:

En meneer heeft het nu gevonden: hij zit pas recht en begint zich nu al af te duwen zodat hij recht staat. Uiteraard als we zijn handen vasthebben ;)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:28:18 #67
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85189120
Keshet fijn dat Emma wakker is!

Asy, rammel lekker verder :6 ;)

Son, ik zie denk ik zelf meer gelijkenis tussen Nathan en manlief nu dan met manlief als baby, maar ook de babyfoto's... Dat neusje, die oogjes en dat kinnetje. De mond denk ik ook wel. Ik kreeg al visioenen van Nathan als puber met het lijf van mn jongste broertje en het hoofd van zn vader ^O^ . Hollands glorie.

En net belde de verzekeringsman. Ons mannetje is nu aangemeld bij de uitvaartverzekering. Daar ga ik überhaupt verder niet meer over nadenken. Nathan blijft voor altijd bij ons!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:34:33 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85189411
Vergeet ik helemaal octo! :o
Meis, veel sterkte hoor! :*
pi_85189525
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:34 schreef Asyniur het volgende:
Vergeet ik helemaal octo! :o
Meis, veel sterkte hoor! :*
ik ook idd!
ook vanuit hier veel sterkte :*

pessie, scheelt denk ik ook dat jij het beeld van je man erbij heb :) maar wel altijd leuk km de gelijkenissen tezien :D
en dat soort verzekeringen zijn nooit leuk nee :N
daarom hebben wij er ook geen :P
Bij de zorgverzekering.kreeg ik zo'n brief met pasje met op de achterkant een kleurplaat :') en die kon je dan terugsturen. wilde m zelf al gaan inkleuren en opsturen onder floris' naam :P
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:46:17 #70
259886 pessie
pi_85189887
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ook idd!

pessie, scheelt denk ik ook dat jij het beeld van je man erbij heb :) maar wel altijd leuk km de gelijkenissen tezien :D
Bij de zorgverzekering.kreeg ik zo'n brief met pasje met op de achterkant een kleurplaat :') en die kon je dan terugsturen. wilde m zelf al gaan inkleuren en opsturen onder floris' naam :P
Hier geen kleurplaat -O- .
Hebben jullie trouwens de zorgpas van jullie kind in de eigen portemonnaie? Die van Nathan ligt nog steeds op de kast...
pi_85189952
ik heb m in de la liggen, waar alle belangrijke papieren liggen. voor als een van de twee alleen met floris is en dan ding nodig heeft
pi_85190328
Ik heb 'm in mijn portefuille, maar dat zit die van m'n man ook. ;) Alsof ze je ineens niet helpen omdat je je pasje vergeten bent... :? Al doen ze er tegenwoordig wel moeilijker over dan 'vroeger'.

Met Lisa ging alles weer helemaal top op het KDV vandaag! Volgende week gaat ze 4 ochtenden. Ik ben benieuwd. En vanavond gaat Lisa courgette eten uit het Opperdepop kookboek van AH, spannend! *O*
pi_85190977
nja k heb m dan liever gewoon bij me :) ze zullen je wel helpen, maar toch. ben liever goed voorbereid :)
pi_85191809
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ook idd!

ik wil jullie absoluut niet depri maken, maar het is wel verstandig om zelf zo'n verzekering te hebben en het is al zeker verstandig om je kinderen er bij te laten zetten. tot 3 maanden kan dat nl zonder medische vragen. en de kindertarieven zijn *heel* laag (onder de euro per kind per maand). en juist als je zulke dingen geregeld hebt hoef je er verder niet meer aan te denken, juist omdat het geregeld is ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85191931
octo wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt en zonder kindje. Ze komen toch wel op bezoek? Weet je al wat meer? Hoe lang je moet blijven?

Keshet wat fijn dat de operatie goed is gegaan van emma.

Hier is oma twee dagen op bezoek uit den bosch en is femke vandaag voor het eerst veel aan het lachen.
pi_85192346
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:28 schreef simmu het volgende:

[..]

ik wil jullie absoluut niet depri maken, maar het is wel verstandig om zelf zo'n verzekering te hebben en het is al zeker verstandig om je kinderen er bij te laten zetten. tot 3 maanden kan dat nl zonder medische vragen. en de kindertarieven zijn *heel* laag (onder de euro per kind per maand). en juist als je zulke dingen geregeld hebt hoef je er verder niet meer aan te denken, juist omdat het geregeld is ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik weet t :)
mijn wederhelft vind t onnodig (heb t wel s tegen m gezegd). nou ja ik heb wel een verzekering trouwens.
tis overigens geen geld kwestie ofzo :)
gelukkig hebben we wel een redelijk spaarpotje enzo
pi_85192390
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:28 schreef simmu het volgende:

SPOILER
Iedereen verklaarde me voor gek, maar ik ben bij onze verzekeraar geweest om te zorgen dat Lisa vanaf 24 weken zwangerschap meeverzekerd was. Nu heeft ze een eigen polis. Geen leuke dingen om te doen, maar zeker wel iets om over na te denken. Als het eenmaal zover is, dan is het te laat... Het is al vreselijk genoeg.. laat het je dan alsjeblieft niet ook nog eens onnodig geld kosten.
pi_85192686
ik denk dat onze situatie ook wel iets anders is dan gemiddeld. mijn vriend heeft een eigen bedrijf, met compagnon. op t moment dat hem iets gebeurd wordt ik uitgekocht, dus komt er een smak geld vrij. plus op zijn bv staat ook nog geld.
ik heb dus wel een verzekering. dus ergens kan k me wel voorstellen dat ie t in ons geval niet nodig vind.
pi_85192954
oh, het is een hele lastige hoor, ik heb met ravi en kiro tot het laatste moment gewacht. en dat terwijl we wisten dat het met kiro nog best wel eens mis zou kunnen gaan. het zijn geen dingen die je zomaar even doet. inmiddels weet ik wat het allemaal kost en daar slaat dan werkelijk de schrik je van om het hart als je dat zelf moet betalen! we hadden trouwens ook zo'n regelmeneer erbij, dat kan ik iedereen aanraden.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:19:25 #80
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85193811
Keshet: Fijn met Emma!

@_NIKKI_ en Crazyprincess: Inenting van Siebe ging goed hoor, al vind ik het zooo zielig. :'( Hij zette het bij de eerste prik op een brullen en dat gaat me dan door merg en been. Wassie net wat bedaard (wat gelukkig wel snel ging) krijgt ie een tweede mega spuit in zijn ándere been. :( Toen heb ik 'm lekker in mijn armen getroost. O+
Hij is er verder niet erg ziek van geweest.
Laat je nog weten hoe Lisa de courgette vond, Nikki? Lekker of gaat het er sneller weer uit dan erin :|W

Zorgverzekering en uitvaartverzekering is niet leuk om te regelen, maar wel goed om te hebben.

Vandaag is Siebe zijn tweede vermaanddag. w/ 12 juni! Nu ga ik m even zijn fles geven!

[ Bericht 16% gewijzigd door Borizzz op 12-08-2010 17:28:02 ]
kloep kloep
pi_85194617
Het courgettehapje ging er redelijk goed in. Beter dan de broccoli van gisteravond. Maar het was nog steeds geen doorslaand succes. Worteltjes vindt ze toch het lekkerst. Nouja nu eerst maar deze 3 smaken wat vaker geven en kijken wat ze er dan van vindt.

Zielig hè die prik. Mijn man wilde ook niet kijken. Maargoed het is achter de rug. Voor Lisa duurt het nu nog 7 maanden tot de volgende prik. *O*
pi_85195725
Hier was het ook courgette vandaag :D Ook geen doorslaggevend succes trouwens, maar dat is het nog nooit geweest.
Doe je nog iets bij de courgette?

We zitten hier echt met een doorkomende tand :Y En *trommelgeroffel* toch onderaan. Groeispurtje met de tanden gaat dus ook :+
pi_85196544
Leo, het recept was als volgt: courgette koken (ik heb 'm iets van 10 minuten gekookt, zodat ie goed gaar was), dan pureren met de staafmixer. Dan een papje maken van 3 eetlepels melk (moedermelk of kunstmelk) en 2 eetlepels rijstebloem. Dit bij de gepureerde courgette doen en klaar! Eventueel nog wat extra rijstebloem om het een beetje dikker te maken.

Ik denk hier ook dat Lisa's tandjes eraan komen. Ze bijt werkelijk op alles dat ze te pakken krijgt en onderin haar mondje zitten er 2 lichtroze stipjes op haar tandvlees, eentje duidelijker dan de andere. Volgens mij was het tandvlees voorheen gewoon dezelfde kleur, maar dat weet ik helaas niet zeker.

Leuk dat Thomas` eerste tandje eraan komt! *O*
pi_85197630
hallo allemaal!

Ik ben steeds net bijgelezen en dan heb ik een mw die aandacht wil of honger heeft etc! (of ik zit op de verkeerde momenten achter de computer)
Heb veel goed nieuws gelezen *G* (onder andere zittende kindjes, wortel of ander voedsel etende kinders vermaanddagen)
*G* helemaal voor een geslaagde operatie van Emma

:* voor octo, ik hoop dat je snel van je buikpijn af bent en dat het allemaal weer goed met je gaat! en lekker bij Hannah thuis kan zijn.

Met mn kleine meid gaat het allemaal prima!
met mij wat minder, heb uiteindelijk toch injectie in mn duim/pols gehad en moet nu rustig aan met mn hand doen (eigenlijk ook niet typen dus ik zal nog minder posten) en eigenlijk mn kleine meid voor 2 tot 6 weken niet tillen, maar ja dat lukt natuurlijk niet, dus nu hoe dan ook brace om en hand therapie, over 2 mnd weer terug
  † In Memoriam † donderdag 12 augustus 2010 @ 21:29:40 #85
128220 Peter6000
pi_85204725
Voor flugeltje:

Vogels en bloemen
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:51:06 #86
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_85205766
@Octo, beterschap
@Draculetje ook beterschap..

Hier ook zorgverzekering en uitvaartverzekering geregeld. Uitvaartverzekering is idd maar een paar euro, daarvoor hoef je hiet niet te laten liggen.
Zorg verzekering had nog wat voeten in aarde. Komt uiteindelijk de polis binnen, blijkt er een totaal ander kind op te staan uit Almere, terwijl wij in Apeldoorn wonen. Naam klopt niet, geboortedatum, niets klopt..
Gelukkig nu wel de juiste polis ontvangen.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:31:58 #87
265732 Keshet
pi_85207881
Zonder echt goed bij te lezen:

Octo, hoe is het nu? Is de pijn al iets beter te harden?
Je ligt niet in het Erasmus toch?

Draakje, rot dat je toch een injectie moest. Moet je nou ook stoppen met de borstvoeding? (Dacht dat je laatst zoiets postte.)

Nou, deze dag zit er ook weer zo'n beetje op.
Emma moest vanaf 4 uur vannacht nuchter blijven. Dus, wekker gezet en om half 4 nog eten gegeven. Om half 9 moesten we in het ziekenhuis zijn, op de Medium Care.

Even temperaturen en wegen. (4170 gram! *O* ) Vervolgens kwam de chirurg langs om even de laatste zaken te bespreken. Ze zette een pijl op Emma's been aan de kant waar de liesbreuk zat. Ze had niet zo'n vaste hand ( :o ) dus werd het een creatief geheel:

Daarna mocht het operatiehemdje aan:

Vervolgens kreeg Emma verdovingszalf op haar handjes zodat het prikken van een infuus minder pijnlijk zou zijn. Omdat Emma al 5 uur niet gegeten had likte ze de zalf van haar handjes bij gebrek aan fatsoenlijk eten. Ter bescherming van zichzelf moesten d'r handjes dus ingepakt worden:

Vervolgens gingen we richting de OK. Emma werd onder narcose gebracht bij mij op schoot. Aparte ervaring.

Anderhalf uur later werden we gebeld. De operatie was geslaagd, Emma was wakker en was de boel bij elkaar aan het krijsen van de honger.
Ik mocht haar weer gaan ophalen en samen met de verpleging heb ik haar naar de High Care gebracht.
Daar heeft ze meteen goed gedronken! De rest van de middag heeft ze lekker geslapen.

Rond 6 uur was ze weer wakker en heeft weer prima gegeten. Toen mochten we weeeer verhuizen, haar plekje op de High Care was nodig voor een ander kindje en dus staken we de gang weer over naar de Medium Care. :)
Daarna lag ze er zo bij:

Druk aan het kletsen, lachen, trappelen en spelen!

Ze lijkt weinig pijn te hebben gelukkig! Als alles goed gaat, wat ik wel verwacht, mag ze morgenochtend mee naar huis! w/
pi_85218472
Wat fijn dat het goed is gegaan met Emma.
En wat een vertederd ief meisje is het toch. Zo dapper en sterk.

:* Voor jullie allen!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:10:04 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:27:36 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85218707
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Voor flugeltje:

[ afbeelding ]
Vogels en bloemen
Wat lief! O+ je bent er nog! Goezo... :*

Emma, meiske toch alweer gefrut aan je lijfje, goed dat het weer voorbij is... Nu hopen dat je vandaag weer lekker naar huis mag!

Gat Octo, wat naar nou dat je in het ziekenhuis ligt. En dan alleen ook nog. Heel veel sterkte :*

En voor draakje ook een *knuf*

Verder ben ik alles wel zo'n beetje vergeten :@

Zo'n eerste week gaat echt in een roes voorbij, vannacht is Martijn met stretcher én Willem op de babykamer gaan liggen om mij een hele nacht rust te gunnen. Prompt heeft Willem vannacht geen kik gegeven :') Maar goed, heb vannacht 6 uur slaap gehad en de wereld ziet er ineens al heel anders uit :Y

Vanochtend bij het kolven had ik al 15ml trouwens *O* Nu heb ik vannacht dus wel overgeslaan, maar het begin is er zeker! Balen is wel dat Willem niet meer goed aanhapt, maar daar gaan we nu aan werken. Ben wat dat betreft wel blij met de extra dagen kraamzorg en dan volgende week een afspraak maken bij de lactatiedeskundige als het dan nog niet goed lukt.

Verzekeringen heb ik gisteren ook meteen geregeld. Allemaal dingen waar je niet aan wilt denken, maar die wel erg belangrijk zijn. Martijn heeft ook nog geen uitvaartpolis, meteen maar even meeregelen dus.

Enfin, de zon schijnt en de wereld ziet er al weer een heel stuk beter uit...

En ik heb natuurlijk de liefste, mooiste, schattigste en geweldigste zoon van de hele wereld, dat scheelt natuurlijk ook 8-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85218716
Dat ziet er een stuk tevredener uit dan ik zou verwachten na een operatie Keshet :o Super ^O^
Leuk operatiehemdje ook :D

Gisteren hier ook courgette.
Recept? Snijd 10 CM van een courgette, maak er 4 partjes van, 5 minuten koken, klaar :P
pi_85218823
Emma, kleine blije bikkel! Keshet, wanneer mag je het hummeltje weer meenemen naar huis?

Flugel, fijn dat je je beter voelt nu en dat de BV op gang lijkt te komen!

Ja Free, zo kan het ook ;)
Ik vind het hele Rapley gebeuren ook wel boeiend, maar daar is Lisa nu nog wat te klein voor heb ik het idee. Ze stopt overigens wel alles in haar mond en biijt erop, dus wie weet lukt het wel.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:00:08 #93
259886 pessie
pi_85220314
Keshet fijn dat de operatie goed gegaan is! Ze ziet er uit als een tevreden baby!

Octo, balen dat je weer zoveel pijn hebt...

En hapjes O+

Hier vannacht wakker geweest van 4 tot 6. Nathan werd om 4 uur heel langzaam wakker, dus op een gegeven moment uit zn bed gehaald om eten te geven. Was hij toch nog te moe dus dronk hij niet goed met als gevolg dat ik pas om 6 uur klaar was met voeden :O .

En hij weigert te slapen (gapen is toch "ik ben moe mama?" of ben ik nou gek?)
pi_85220649
Oei, dat zijn niet de nachten waar je op ligt te wachten inderdaad....

En slapen is dan ook voor baby's 8-)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:29:44 #95
265732 Keshet
pi_85220996
Wij zijn thuis! *O*
pi_85221209
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 10:29 schreef Keshet het volgende:
Wij zijn thuis! *O*
heerlijk dat het allemaal goed gegaan is *O*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:44:35 #97
259886 pessie
pi_85221442
quote:
Wij zijn thuis! *O*
Fijn! *O*
pi_85221521
quote:
Wij zijn thuis! *O*
*O* *O* *O*
pi_85222288
Stoere Emma *O*

Fijn dat de borstvoeding steeds wat beter gaat flugeltje :*

Balen van je nachtrust pessie. Doe hem maar even vermanend toespreken ;)
pi_85222474
Emma al thuis! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')