heerlijk om te horenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
De operatie is geslaagd en Emma is weer wakker.
Oh wat fijn zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Keshet het volgende:
De operatie is geslaagd en Emma is weer wakker.
ik durf het haast niet te zeggen, maar selene (2 jaar en over de 12 kilo) gaat nog steeds in haar babybadjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:27 schreef Asyniur het volgende:
Keshet, fijn dat het goed gegaan is
pessie, doe eens niet van die lieve foto's posten! Daar ga ik van rammelen!![]()
en kleine baby'tjes worden groot...
Ik hoor Harry nu lief 'hmm'-en door de babyfoon. Zo te horen is hij aan het spelen met Jakob (knuffeldoekje/konijn)
Ik heb zojuist het badje uit de badkamer opgeruimd want hij past er niet fatsoenlijk meer in. Gisteren heeft hij op boontjes geknabbeld en gesabbeld...
Die van mij is nog maar pasgeboren en toch alweer bijna een half jaar!
ik ook idd!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:34 schreef Asyniur het volgende:
Vergeet ik helemaal octo!
Meis, veel sterkte hoor!
Hier geen kleurplaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ook idd!
ook vanuit hier veel sterkte
pessie, scheelt denk ik ook dat jij het beeld van je man erbij hebmaar wel altijd leuk km de gelijkenissen tezien
en dat soort verzekeringen zijn nooit leuk nee![]()
daarom hebben wij er ook geen
Bij de zorgverzekering.kreeg ik zo'n brief met pasje met op de achterkant een kleurplaaten die kon je dan terugsturen. wilde m zelf al gaan inkleuren en opsturen onder floris' naam
![]()
ik wil jullie absoluut niet depri maken, maar het is wel verstandig om zelf zo'n verzekering te hebben en het is al zeker verstandig om je kinderen er bij te laten zetten. tot 3 maanden kan dat nl zonder medische vragen. en de kindertarieven zijn *heel* laag (onder de euro per kind per maand). en juist als je zulke dingen geregeld hebt hoef je er verder niet meer aan te denken, juist omdat het geregeld isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ook idd!
ook vanuit hier veel sterkte
pessie, scheelt denk ik ook dat jij het beeld van je man erbij hebmaar wel altijd leuk km de gelijkenissen tezien
en dat soort verzekeringen zijn nooit leuk nee![]()
daarom hebben wij er ook geen
Bij de zorgverzekering.kreeg ik zo'n brief met pasje met op de achterkant een kleurplaaten die kon je dan terugsturen. wilde m zelf al gaan inkleuren en opsturen onder floris' naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:28 schreef simmu het volgende:
[..]
ik wil jullie absoluut niet depri maken, maar het is wel verstandig om zelf zo'n verzekering te hebben en het is al zeker verstandig om je kinderen er bij te laten zetten. tot 3 maanden kan dat nl zonder medische vragen. en de kindertarieven zijn *heel* laag (onder de euro per kind per maand). en juist als je zulke dingen geregeld hebt hoef je er verder niet meer aan te denken, juist omdat het geregeld is
ja ik weet tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn wederhelft vind t onnodig (heb t wel s tegen m gezegd). nou ja ik heb wel een verzekering trouwens.
tis overigens geen geld kwestie ofzo
gelukkig hebben we wel een redelijk spaarpotje enzo
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:28 schreef simmu het volgende:
ik wil jullie absoluut niet depri maken, maar het is wel verstandig om zelf zo'n verzekering te hebben en het is al zeker verstandig om je kinderen er bij te laten zetten. tot 3 maanden kan dat nl zonder medische vragen. en de kindertarieven zijn *heel* laag (onder de euro per kind per maand). en juist als je zulke dingen geregeld hebt hoef je er verder niet meer aan te denken, juist omdat het geregeld is
Iedereen verklaarde me voor gek, maar ik ben bij onze verzekeraar geweest om te zorgen dat Lisa vanaf 24 weken zwangerschap meeverzekerd was. Nu heeft ze een eigen polis. Geen leuke dingen om te doen, maar zeker wel iets om over na te denken. Als het eenmaal zover is, dan is het te laat... Het is al vreselijk genoeg.. laat het je dan alsjeblieft niet ook nog eens onnodig geld kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Voor flugeltje:
[ afbeelding ]
Vogels en bloemen
heerlijk dat het allemaal goed gegaan isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |