abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85119095
Vorige deel:
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 56

De kleine babietjes :

12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85121614
mijn zoon is gewoon een maand oud vandaag

een maand geleden om deze tijd zat k beneden op de bank tv te kijken, omdat k niet kon slapen. had k nog echt geen idee dat mijn kind een paar uur later geboren zou worden. en nu is ie al gewoon een maand en kan k niet meer voorstellen dat ie er nog niet was. gek hoe snel je went aan zo'n kleintje..
maarzou m voor geen goud meer willen missen mijn kleine floris fluitketel O+
pi_85122242
Ahw Son O+ 1 maand alweer!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85127168
Floris O+ 1 maand alweer! Waar blijft de tijd?

Ik heb een kind wat om 1 uur ging slapen, samen met ons en om 5.30 pas wakker werd voor voeding! Ik ben gewoon uitgerust nu :D

Nu duimen dat ze dit erin houdt! (Ze heeft vannacht wel voor het eerst met de puckababy geslapen, misschien deed dat het hem)

Nu voeden en dan eens kijken of ze nog even wil... O+
pi_85127582
Orea, dat klinkt heel pijnlijk. Ik hoop dat het zich nu oplost. :*
Wat fijn dat je meisje zo lang geslapen heeft. O+

Floris alweer 1 maand! O+ Wat gaat het hard hè!

Ik ga zo met Lisa naar het CB. Eens kijken hoe groot onze kleine dikkerd is geworden! :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 07:43:52 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85127588
Harry ligt al vanag dag 1 in een slaapzak (al in het ziekenuis)
hij heeft nooit kruiken gebruikt. sliep met 3 lagen dekens, slaapzak, pyjama en romper.
aah meneertje wil eten
:W
pi_85127614
Goede morgen :)

Mart heeft in het ziekenhuis alleen in z'n romper gelegen (warmte bedje) thuis eerst alleen pyjama. Later puckababy. En nu in een slaapzak en geen dekens/lakens meer hier. Omdat hij nogal beweegelijk is.

Harry, eet smakelijk.
Mart heeft zijn bordje pap heerlijk leeg gelelept zojuist.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:34:18 #8
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_85127928
Emma sliep in het ziekenhuis altijd onder een lakentje. Een dekentje erbij vond mevrouw te koud.
Thuis heeft ze 2 nachten onder een lakentje en dekentje geslapen totdat ze rond begon te reizen in haar wieg. Ze was zo klein nog dat ze er zelfs dwars in kon liggen. Dat vond ik iets te eng dus zijn we overgestapt op een slaapzak.
Ze bleef zichzelf wakker maaien met haar armen en dus zijn we overgestapt op de Puckababy. Dat werkte als een trein, in combinatie met naar haar eigen kamertje verhuizen (hoe jammer ik dat ook vond!) begon ze steeds beter door te slapen.
Ze slaapt af en toe gewoon in haar slaapzakje en dat gaat inmiddels ook weer prima. Maar die Puckababy, 't is echte liefde tussen Emma en dat ding. O+ Er wordt druk naar gelachen en op gesabbeld. Je kunt zelfs duimen als je er in ligt. :')

Orea, bluh, zo'n ontsteking lijkt me erg pijnlijk! Is de ergste pijn nu weg? :*

Succes bij het CB Nikki! Ben ook benieuwd hoe ze gegroeid is!

Floris Fluitketel is 4 weken oud! :o Gefeliciteerd Sonnetje! O+

M'n muppetje is net door D. naar het KDV gebracht. Ik heb de ochtend voor mezelf. Ook wel eens lekker! *O*
A grand adventure has begun.
pi_85128405
Puckababy dat ga ik zo eens google-en :) Heb namelijk het idee dat Nanique wakker blijft door dat vele bewegen met haar armen!

Ik zit helemaal alleen beneden! De kleine dames slapen nog.. Nanique heeft al wel eten gehad maar wou weer slapen.. Ga zo dus nog een bak koffie erin gooien :)
Altijd blijven lachen... :)
pi_85128449
Hmm vind m wel duur die Puckababy.. moet ik eerst toestemming voor vragen haha ;)
pi_85128586
De Puckababy heeft hier het geld goed opgeleverd. Letterlijk totdat er gaten in vielen gebruikt.
pi_85128963
Hier 's nachts een slaapzakje en overdag zo er in. Beiden met een strak lakentje. :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:33:29 #13
265732 Keshet
pi_85129145
Liesz, je kan er desnoods 1 van mij lenen voor een paar dagen, om te kijken of het wat is? Dan kun je altijd nog beslissen om er 1 aan te schaffen.

Hier was 'ie het geld in ieder geval dubbel en dwars waard, maar ene Puckababy is geen wondermiddel voor elk kindje helaas.
pi_85129625
Hij is inderdaad wat duur in aanschaf. Maar ik vind hem zeker het geld waard.
En hij ligt hier ook op de zolder, zodat ik hem eventueel bij de volgende baby weer kan gebruiken :)
pi_85129852
Nou echt, om half 6 gevoed, om 6 uur weer in haar wieg en we worden nu net weer wakker! Heb sinds ver voor mijn zwangerschap niet meer zo'n nacht gemaakt :D

Ik wist al dat ze de puckababy heerlijk vond, maar vooral bij haar overdag slaapjes.. 'S nachts bleef ze vechten om haar armen eruit te wurmen maar vannacht weer geprobeerd en dat ging top!

Moest alleen even wennen aan de aanblik als ze de puckababy aanheeft, ziet er wat luguber uit :)
Babydump heeft ze regelmatig in de aanbieding geloof ik, daar heb ik de mijne vandaan.

Mijn ontsteking gaat goed! Doet wel zeer, maar is niet gek er is in gesneden. Maar de niet te harden pijn is weg :)

Emma veel plezier op kdv vandaag O+ en keshet met de tijd voor jezelf :D
En Nikki, hoeveel is Lisa aangekomen?
pi_85130113
Dat klinkt inderdaad als een heerlijke nacht Orea :)
En wat fijn dat de ontsteking al minder is. Nu hopen dat het snel helemaal verdwenen is.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:09:50 #17
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85130176
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:08 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hmm vind m wel duur die Puckababy.. moet ik eerst toestemming voor vragen haha ;)
De puckababy was bij ons echt een uitkomst. Siebe zwaaide zó met zijn armen dat hij zichzelf wakker hield (en ons dus ook) ;)
Sinds de puckababy is het aantrekken ervan een associatie met "gaan slapen". En ik merk ook dat hij nu in de nacht dieper slaapt. Overigens doen we de puckababy alleen snachts aan het tijdens het grote middagslaapje.

Overigens mijn Siebe mag ook wel in de OP. Hij is van 12 juni (morgen dus 2 maanden oud *O* )

Om 14:00 krijgt hij zijn eerste inenting. Zielig. :'(
kloep kloep
pi_85130187
Ik denk dat ik Thomas maar eens uit zijn bedje ga vissen. Hij ligt er in sinds 20.30u :o Alleen jammer dat ik tegenwoordig zelf zo k*t slaap dat ik er niet kan van profiteren. Maar hij mag nu wel eens terug honger beginnen krijgen :D
pi_85130292
Who, Thomas. Wat slaapt hij goed zeg.
Ik wil ook een keertje zo uitslapen zonder dat Mart dan uit logeren hoeft :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:17:39 #20
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85130367
Son, Floris is alweer een maand oud!

Wat betreft puckababy, heb ik ook al over nagedacht. We rollen Nathan hier nu soms in een hyrofiel zodat zn armpjes niet vrij zijn, hij heeft soms last van zn handen die in zn gezicht slaan.

quote:
Ja ik doe echt liever nog een keer bevallen.. Dat ik dat ooit zou zeggen.. Kind heeft wel het uitje van haar leven hahaha die is klaarwakker nu!
Dat zei ik toen ze de hechting eruit ging halen die direct naast mn clitoris zat

Vannacht wat minder relaxed geslapen. Hij was om half 6 te moe voor de 2de borst waardoor hij in slaap viel, maar toen ik Nathan terug in zn bedje legde was het huilen, en dat tot 2 keer toe. Ach, vanmiddag maar even liggen.

En ons fototoestel is stuk -O- .
pi_85132304
Ymme, je moet er wel een baby bijnemen die dan overdag niet slaapt, hé ;)
pi_85132614
Maar dan vond meneer dat hij maar even 320cc moest drinken _O-
pi_85133233
Son, Floris alweer een maand! *O*

Orea, wat 'n goede nacht! *O*

Pessie, zonde van je fototoestel. Hopelijk kunnen ze 'm nog maken!

Leo, wat 'n slaapkop heb jij! :D Heerlijk toch, alleen nu zelf nog ff goed gaan slapen!

Borizzz, succes vanmiddag. Maak je er niet al te druk over, je hoort vaak alleen de minder goede ervaringen. Het kan heel goed zijn dat Siebe totaal geen last heeft van zijn inentingen!

Hier vanmorgen met Lisa naar het CB geweest. Alles was weer helemaal goed. Wederom heeft ze de mevrouw van het CB helemaal ingepakt. Zelfs nadat ze de prik gehad had kon er toen we naar buiten liepen uit het hokje weer een glimlach vanaf! O+ Lisa was in een maand tijd 850 gram aangekomen en weegt nu 6420 gram. Ze is 3cm gegroeid en is nu 61.5cm en haar hoofdomtrek was 1cm gegroeid en is nu 40.2cm.

Hieronder Lisa's curves. Ik heb die van mij er ook even bij gedaan voor de leuk! :D

pi_85133471
floris vond t vannacht nodig om zn moeder net als een maand geleden wakker te houden ;) althans van half 4 tot 5.
en om 7.44 deed ie wat een maand geleden om die tijd niet deed: huilen ;)
Oh en we zijn op t cb geweest.
conclusie: ik geef mn kind pokon ofzo. hij weegt nu 4820, maand geleden was dat 3570 :o en hij is 54cm lang

pessie vervelend van t fototoestel. zijn dingen die nu juist niet kapot mogen gaan

orea fijn zo'n nacht he! knap je echt van op!

floris is een rustige slaper. mijn nichtje ging na twee weken uit de wieg, omdat ze tussen de rand en het matras lag. en hij beweegt niet eens :')
pi_85133618
oh en 12juni was een drukke bevaldag :D

en borizzz prikjes ;( sterkte voor siebe!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:53:27 #26
259886 pessie
pi_85133930
Haha Floris aan de Pokon!

En Lisa ook al zo goed gegroeid!

Het groeien gaat hier ook hard, heb megaveel kleren maat 50/56 maar betwijfel of hij ze allemaal aan zal kunnen voor hij eruit groeit. Het gaat opeens heel hard!!!

En we gaan vanmiddag een nieuw fototoestel kopen. Ik baal al 2 weken van onze oude... Gelukkig heb ik een broer die houdt van research doen voor hij iets koopt dus weten we welke we moeten hebben om mooie kinderfoto's mee te kunnen maken :D (m'n moeder en zijn schoonvader hebben dezelfde en iedereen is enthousiast, nu alleen manlief nog zo gek krijgen).
pi_85134059
Zó Son Floris is echt een beer geworden!

Pessie, het gaat ineens heel hard. Lisa past hier sommige dingen van maat 62 nog maar netaan. Echt zonde van al die mooie kleertjes hè! :{
pi_85135028
ja maar hij lijkt helemaal niet zo groot :?
56 is met sommige dingen nog te groot. ach ja hij doet t iig goed ;)

pessie nathan zal die dingen vast nog wel even aankunnen :)
heb hier nog niet t idee dat floris al uit 56 groeit :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:39:36 #29
259886 pessie
pi_85135588
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar hij lijkt helemaal niet zo groot :?
56 is met sommige dingen nog te groot. ach ja hij doet t iig goed ;)

pessie nathan zal die dingen vast nog wel even aankunnen :)
heb hier nog niet t idee dat floris al uit 56 groeit :)
Nathan is in 2 weken tijd 5 cm gegroeid.. Als dit zo hard doorgaat eindigt hij als mn broers (tegen de 2 meter). En Nathan heeft lange ledematen, maar ja mijn broers dan he...
Zo'n klein ventje dat begon in maat 44 (wat toen ruim zat), en ik zie hem dagelijks groeien.

Z'n gezicht heeft ie in ieder geval van zn vader :D
We hebben gisteren de babyfoto's van manlief ingescand, dus mochten jullie nieuwsgierig zijn wil ik wel even wat spammen :P .
pi_85136513
Spammen mag altijd vind ik :D
pi_85140186
Floris en Lisa goed gegroeid zeg! :)

Femke is vandaag onder de douche geweest met mij, was leuk :) ze slaapt nu in haar slaapzakje waarschijnlijk tot een uurtje of 6/7 uur. Ze is niet meer zo huilerig gelukkig en slaapt wat meer.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:05:48 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85141724
Kijk eens aan wat een goeie groeiers hier... En een 'vermaanddag' voor Floris *O*

Verder voel ik mezelf vandaag pas weer voor het eerst een beetje mens, damn wat was ik gebroken en moe de afgelopen dagen. Overmorgen wordt m'n Hb geprikt, komen ze gewoon hier op bed doen trouwens, luxe! :o

En de kraamzorguren zijn aangepast, was er ivm vakantie eerst een stukje vanaf gesnoept, werd gisteren besloten om ons toch de volledige uren te geven. Dat was al erg fijn, vandaag vond de VK echter dat we nog wat meer uren nodig hebben en nu krijgen we er nog een 9e en 10e dag bij... Dit allemaal omdat de borstvoeding niet op gang wilde komen en ik nu dus een paar dagen achterloop met 'leren'... Nu is onze kraam echt een engel van de bovenste plank, dus die heb ik graag nog wat uurtjes in huis...

En die borstvoeding brengt me bij goed nieuws, de boel lijkt eindelijk op gang te komen *O* Het is nog niet veel, maar het begin is er in elk geval. Als het zo doorgaat hebben we eind van de week wellicht wel echte productie waar Willem ook iets mee kan.

Ow en babyblues/kraamtranen... check! En Martijn deed gewoon gezellig mee :') oververmoeid zijn is 'a bitch' ;)

/egopost
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85141779
Ik heb even babyfoto's vergeleken van mijn vriend en Floris lijkt niet op hem als baby.
Mijn moeder heeft thuis even gekeken en hij toch wel wat van mij weg als baby, maar tis dus geen duidelijke kopie van 1 van ons :P
pi_85148533
Mereltje, fijn dat het wat beter gaat met Femke!

Flugel, fijn dat de BV op gang lijkt te komen. Dan is alle moeite niet voor niets geweest. Succes ermee! Hier had m'n man trouwens ook meer last van kraamtranen dan ik. Ik eigk helemaal niet. Lief om te zien hoe die mannen zijn dan hè! O+

Son, Floris lijkt gewoon op zichzelf! ;)
pi_85150093
Fluugs, wat fijn, extra kraamzorg! Even lekker de tijd om te genieten!
pi_85150227
Ik heb die dag samen met de man alleen maar gehuild :D dan was ik net weer droog, begon hij weer O+
pi_85156016
Ik vond die kraamtranen maar onzin... vroeger.. dacht dat als ik van die hormonen bij het ongesteld zijn niet zo'n last had, dat het dan na zo'n bevalling ook wel los zou lopen... Nou... aandelen Kleenex waren handig geweest ;)

Ik vind het zo vreemd eigenlijk.. al die verhalen nu over de kleine babietjes en kraamtranen en kraamhulpen enzo. Dat was voor mij nog maar zo kort geleden, en eigenlijk ook alweer zo lang geleden! 'k begin me al bijna een ervaren mama te voelen; en Lars is vandaag nog maar 15 weken. Het voelt al zo gewoon om ons ochtendritueeltje af te werken, naar m'n werk te gaan, 's avonds thuis te komen en eventueel Lars ophalen bij het kinderdagverblijf enzo; alsof we dit al jaren doen zo... :?
pi_85159213
Dat is toch alleen maar leuk, Shandaly *O*

En flugel wat een goed nieuws: zowel productie die op gang lijkt te komen en de extra kraamzorg :D

En ik moet hier stilletjesaan zien af te bouwen met de bv. Eens denken hoe ik het ga aanpakken.
pi_85159492
Het leek gister dat ik me hier kwam melden met mijn gloednieuwe dochter.. Het is nu 2 maanden geleden dat de weeen eindelijk door leken te zetten..
Morgen is ons kleine grote meisje alweer 2 maanden!! :)

Vandaag is ze begonnen met geluidjes maken.. het eerste geluidje een soort UH kwam eruit en ze keek heel verbaasd :D Net heeft ze een kwartier dit soort geluidjes eruit gegooid, lief!!

Net nog wat kraamvisite gehad dus weer wat kleding enz. rijker, leuk!!
Nu ga ik naar mijn bedje toe en lekker slapen!
:z
pi_85160990
Even een kort berichtje vanaf mijn foon. Ik lees nog steeds mee maar ik heb geen puf om te reageren. Lig nu al sinds vrijdag in het ziekenhuis wegens ernstige pijn aanvallen in de buik. Ze hebben nu op de ct ontdekt dat ik vocht in mijn buikholte heb maar ze weten nog niet wat het voor vocht is en waar het vandaan komt. Voor de pijnaanvallen krijg ik morfine of buscopan.
Mijn man heeft nu dus volledige zorg voor hannah met hulp van mijn moeder. Ik mis haar natuurlijk vreselijk maar kan haar niet langer dan een paar minuten vasthouden :'(
Ik had vorige week al besloten om de bv te stoppen. Nu krijg ik de harde plekken in de borst niet weg gekolfd of gemasseerd en dat is nu pijnlijk aan het worden. Hopelijk krijg ik niet ook nog een borst ontsteking erbij.

Gelukkig doet hannah het prima paar op de flesvoeding en kan ze ook best lang zonder hulp zitten. *trots is
Ze palmt hier ook iedereen in, ha ha.

Ik post wel weer wanneer ze hier meer weten. Blijf lekker over jullie muppets kletsen want dan heb ik wat leuks te lezen ;)
pi_85173823
Octo :*
Wat vervelend voor je! Hopelijk wordt snel de oorzaak gevonden.

En fijn dat het met Hannah zo goed gaat!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:12:31 #42
265732 Keshet
pi_85173997
Octo, wat ontzettend klote zeg! Hopelijk wordt de oorzaak snel gevonden, is er niks engs aan de hand en ben je snel van de pijn af <heleboelknuffelsmileys>.

Wij zijn onderweg naar het ziekenhuis. Emma wordt zo geopereerd.
pi_85174234
Octo -O- Waaaah. Hopen dat ze snel wat vinden dus! En kan me goed voorstellen dat je Hannah zo mist...

Emma :* Weer gepruts aan je lijf! Sterkte kleine meid!
pi_85174409
Emma :* Succes meid ook voor je papa en mama.
pi_85174587
sterkte octo en sterkte emma, jullie allebei succes en beterschap! *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85174965
Sterkte Emma!

Ach Octo dat is zwaar minder.. Gelukkig heb je wel pijnstilling enz. maar daar ga je je ook niet echt lekker van voelen of wel?!

Dan zal ik wat over mijn kleine vertellen :)

Vanochtend kreeg ik voor het eerst een lach toen ik haar uit bed ging halen O+
Normaal blijft ze huilen maar vanochtend werd ze stil toen ik goedemorgen zei en begon ze breed te lachen!!
pi_85176078
NIKKI, mooie curves. Ook daarmee al zo'n keurig kind :D Het verhaaltje van het KDV was echt schattig. Je mag trots zijn op Lisa :*

Orea, fijn dat de ingreep wat geholpen heeft. Hoe voel je je vandaag? :*

Borizzz, wat grappig. Dan hebben we een datumvierling. Hoe krijgen we het voor elkaar? :D O+
Je bent alleen wel een beetje een combobreaker met een jongetje hoor o|O ;)
Hoe is het gegaan met de inenting?

pessie, wat balen van het fototoestel zeg -O- Maar als je toch al van dat ding baalde is dit een mooi excuus voor een nieuwe *O*
Hoe is afgelopen nacht gegaan? Beter dan die ervoor?

floris een maand oud. Ondertussen alweer een maand en een dag :P *O*

flugel, fijn dat je meer kraamuren hebt gekregen. Mooi ook dat je zo tevreden bent over de kraam.
Fijn ook dat de borstvoeding goed op gang begint te komen. Keep up the good work :*

octo, dat is schrikken zeg :o Ik heb ervaring met vocht in de buik en dat is echt geen pretje nee -O- Hopelijk kunnen ze snel vinden wat het is en een behandeling starten. En dan ook nog zo je meisjes moeten missen ;( Wat een gedoe zeg :{
Is er niemand in het ziekenhuis die je kan helpen met het afbouwen van de borstvoeding?

Keshet, heel veel sterkte vandaag. Dat het maar snel gepiept mag zijn en dat Emma er maar weinig last van mag hebben :*

Vandaag is MP 2 alweer maanden oud *O* Waar blijft de tijd? :')
Heb al van verschillende mensen gehoord dat ze al zo verandert is in d'r gezichtje. Het begint nu echt karakter te krijgen. Het echte babybaby begint te slijten. Help :D
Ondanks dat ze zo groot is past ze nog wel maatje 56. In de breedte gaat dat prima, maar in de lengte zijn de shirtjes wel wat aan de korte kant _O-

Liesz, vandaag is natuurlijk ook haar 2 maanden verjaarmaanddag. Dat is wel een brede lach waard *O*

Poehee, wat gebeurt er een hoop op een dag. Ben eindelijk bijgelezen en -gereageerd. Voor wie ik toch gemist heb: sorry :D
pi_85176528
Octo, wat 'n naar verhaal. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak! :* Gelukkig gaat het wel goed met Hannah! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken.

Emma, heel veel succes in het ziekenhuis. Je bent een bikkel, dat heb je inmiddels wel laten zien, dus het komt vast goed! Ik hoop dat je er weinig last van hebt frummeltje! :*

MP al heel groot! *O* Het gaat echt hard hè! (cliché, maar waar...)

Flugel, nog steeds lekker aan het genieten van je kraam? Heerlijk hè als je het met ze kan vinden!

Hier even 'kindloos'. Ze is weer wennen op het KDV en kwam alweer binnen met een bigsmile daar! O+ Over 45 min mag ik dr weer halen. *O*

Borizzz hoe is het gegaan met de eerste prik van Siebe?

Liesz een eerse lach gekregen! O+

[ Bericht 5% gewijzigd door _NIKKI_ op 12-08-2010 10:31:45 ]
pi_85177899
:O

Zo lekker als ze eergisteren nacht heeft geslapen, vannacht besloot ze heerlijk wakker te zijn enzo tussen half 2 en 5! :O w/ daarna nog even op mijn borst geslapen en vanmorgen wilde ze ineens wel weer in de wieg :D boefje! Ik ben gesloopt nu.. (en nu weer in coma hè! Met zo'n tevreden grijns op haar gezichtje incl. melkrand :D O+)

Nu even naar CB om haar te wegen, voor het eerst weer in een week! Ben heel erg benieuwd of ze eindelijk weer op geboortegewicht zit!

Heb dus verder nog niet bijgelezen ga ik strakjes doen als ik terugkom! Vergeef mij! ;)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:16:52 #50
259886 pessie
pi_85178325
Octo -O- . Beterschap. Echt naar dat je je meisje nu zo moet missen! :*

Keshet en Emma, ik hoop dat de operatie goed gaat!

Lies geluidjes O+

Nikki weer even dochter-loos... Vanaf wanneer gaat ze volledig?

Gisteren een fototoestel gekocht, hij komt vandaag gelukkig al binnen dus kunnen we weer volop ons ventje fotograferen! Gisteren met de mobiel van manlief nog een paar foto's gemaakt.
Toen we uit de winkel kwamen zei manlief dat we wel even een hapje konden gaan eten :o . Ik zei dat ik dat toch wel erg spannend vond omdat Nathan nog maar net geboren is. We zijn toch pizza gaan eten, en het ging prima! Gelukkig was het rustig, dat scheelt toch wel denk ik.

Vannacht ging op zich prima. Alleen meldde Nathan zich 2 keer alweer na 3 uur. Maar aangezien hij gisteren heel veel heeft geslapen verbaasd dat me eigenlijk niets. Hij ligt nu weer eventjes lekker in de box.

Dit is Nathan

Dit is manlief als baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')