abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84901171
Vorige deel:
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 55

De kleine babietjes :

12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 07-08-2010 20:13:31 ]
pi_84901190
En mijn laatste post uit het vorige deel...

Mereltje en alle anderen die een rotdag hebben.

Tessa de halfjaardag! Op naar het grote babietjes topic. alweer een tijdje niets gehoord... Marlinde, alles goed met je kleine muppie?

Hier zoals altijd een rustige Lisa. Ik ben vandaag op het KDV langsgeweest. Zó leuk, de juffies hadden haar naam al op het welkombord op de deur geschreven. Volgende week dinsdag en donderdag gaat Lisa wennen van 9:00 uur tot 11:00 uur en vanaf 16 augustus dan 4 dagen per week ernaartoe. Dat is weliswaar vaker dan we gepland hadden, maar omdat m'n moeder nu plotseling is overleden is het niet anders. Gelukkig is Lisa tot nu toe super makkelijk, dus ik denk dat wij het er nu moeilijker mee hebben dan Lisa zelf.

Ik heb vandaag een tandenborstel voor Lisa gekocht... ze heeft nog geen tanden, maar je kan het maar in huis hebben. Ik denk dat ik ook alvast maar een paar keer per week ga "poetsen", dan went ze er zo langzaamaan aan en als er dan tandjes doorkomen is het een kwestie van de frequentie opvoeren en elke dag poetsen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:48:40 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84901326
Lisa wennen! Spannend hoor! :Y
Mereltje, balen dat je zo'n zware dag achter de rug hebt :*
Laura, goed bezig meissie! :Y

Hier viel de zware dag wel mee hoor! Kabouter was vanochtend toen we ergens op visite waren heel erg lief. Hij heeft alleen toen we weer thuis waren en hij moe was eerst een uur geworsteld met mij gepaard met gekrijs (van zijn kant ;)) voordat hij in slaap viel. Uiteindelijk werd hij pas zojuist wakker. Heeft hij 3 uur en 20 minuten geslapen! :o
Ook vannacht ging het stukken beter, maar ik herken wel wat de andere mama's met halfjaar oude baby's zeggen: veel krijsen en gillen ;)
pi_84901556
Noh Merel... ;(

Goed dat je het dan even uit handen geeft ^O^ Dat heb ik echt moeten leren!
pi_84903147
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:57 schreef freecell het volgende:
Noh Merel... ;(

Goed dat je het dan even uit handen geeft ^O^ Dat heb ik echt moeten leren!
Tja ik doe het ook liever zelf maar toen mijn vriend zag dat de tranen over mijn wangen gingen hoefde ik niets meer te vragen en hielp hij gelukkig O+ en ja binnen 10 minuten was ze vertrokken en in coma, dan denk je echt waarom lukt het mij nou niet :(

Wanneer mag je eigelijk weer in bad? ik heb zo zin om lekker even te relaxen in bad.. voorlopig ligt ze toch nog wel te slapen :Z
pi_84903172
Mereltje wat jammer datje zo'n dag achter de rug hebt. Ik heb het ook soms gehad (en heb het nog steeds) dat ik Thomas moe(s)t doorgeven aan P. omdat ik het echt niet meer kon verdragen. Heb hier ooit om 22u al wenend met Thomas in mijn handen gezeten toen P. thuis kwam van een dag werken+les volgen en Thomas alleen maar geweend had. P. wist niet wat hij aantrof. Maar het zijn idd niet de leuke dagen :*

Nikki, wat goed dat het zo vlot is gegaan bij het kdv *O* Wij moeten binnenkort nog eens binnenspringen bij de onthaalmoeder om afspraken te maken :)

Thomas is hier ondertussen gemeten en goedgekeurd :D Voor de statistieken:
Vandaag 5 maanden:
Hoofd: 42,4 cm
Lengte: 66cm
Gewicht: 6490gr (volgens zijn lijntje moest hij nu eigenlijk 6700gr wegen, maar dat is maar een minimaal verschil, dus ik maak me geen zorgen).

En de dokter zei dat hij al flink kon zitten. Hij zat daar opeens 15 seconden alleen en begon een beetje rond te kijken :o
En het is idd nog geen tandje, maar een blaasje net op de plek tussen twee tandjes. Maar ze zei wel dat er 4 tanden (bovenaan) al heel goed zichtbaar zijn en dat ze wel eens eerder zouden kunnen komen dan de tanden onderaan. Maar ook dat zou opeens heel erg kunnen veranderen. Maw, je kan er eigenlijk geen voorspellingen over doen en opeens is er daar een tandje (of 4 tegelijkertijd :') ).
pi_84903315
Leonieke wat fijn dat Thomas weer is goedgekeurd. Dat zitten doet hij nog niet vaak thuis? kan me voorstellen dat je dan echt trots bent als je daar zo bent met hem O+
pi_84903378
Haha Thomas :D
Das wel vroeg inderdaad!
Mooi gewicht :)
pi_84903623
mereltje :*
lastig als ze zo blijven huilen :(
goed dat je dr uit handen heb gegeven! floris is niet altijd zo rustig, nou ja laatst had ie een regeldag ofzo. was ie s avonds aan t clusteren. en ik was ook moe. toen heeft r m onder zijn hoede genomen en moest k slapen van m. lukte niet, maar k had wel.even rust.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:24:34 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84904407
Mereltje :* , goed dat je hem dan even aan je vriend geeft!

Nikki fijn dat het goed ging op het kdv! ( :* Ik wist niet dat je je moeder plotseling bent verloren, wat erg.)

Hier vermoeiend dagje. Stom mens van het cb had zichzelf op bezoek uitgenodigd op mijn rusttijd (en dan verwacht je als moeder dat zij weten wat goed is voor moeder en kind :') ). Ze had nu al commentaar, vond o.a. dat Nathan geen mutsje meer op mocht: kind was 5 pond bij de geboorte en vind temperatuur vasthouden moeilijk, uiteraard heeft ie nog een mutsje op. Gelukkig schijn ik een andere vaste wijkmedewerkster (of wat ze dan ook maar was) te hebben maar die is op vakantie.

Ik ga even foto's in het topic gooien! Word ik vanzelf weer vrolijk!

Oh ja, genieten/genoten jullie ook zo van al die kaartjes in de bus O+ .
pi_84904591
Die wijkmedewerker bij ons in de wijk is een tof mens :D Voorstander van borstvoeding (itt de cb-arts :X maar dat is sowieso iemand om te negeren :+ ) en voorstander van Rapley en van 'vooral je eigen gevoel volgen!'
Je gaat haar vast leuk vinden :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:51:29 #12
259886 pessie
pi_84905520
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef freecell het volgende:
Die wijkmedewerker bij ons in de wijk is een tof mens :D Voorstander van borstvoeding (itt de cb-arts :X maar dat is sowieso iemand om te negeren :+ ) en voorstander van Rapley en van 'vooral je eigen gevoel volgen!'
Je gaat haar vast leuk vinden :Y
Mooi! *O*

Deze vond zichzelf pro-borstvoeding, toch wilde ze voor aanstaande maandag dat wij op een bepaald tijdstip daar kwamen om Nathan even te wegen, ik snap ook wel dat dat handiger voor hen is, maar ik weet nu niet wat Nathan dan doet, hij is dan nog geen 2 weken. Uiteindelijk mogen we komen tussen half 2 en half 3. Het is ook alleen even wegen, lijkt me niet dat dat veel tijd kost.

Oh ja, ze hebben een borstvoedingscafé, elke eerste woensdagochtend van de maand. Ga denk ik wel es een keer kijken. Ze willen op een gegeven moment naar elke woensdagochtend.
pi_84905570
Weet ik :)
Kan ik niet heen helaas, anders ging ik mee ;)

Maar mijn buuf van twee huizen verder gaat wel :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:56:22 #14
259886 pessie
pi_84905732
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef freecell het volgende:
Weet ik :)
Kan ik niet heen helaas, anders ging ik mee ;)

Maar mijn buuf van twee huizen verder gaat wel :Y
-O- dat jij niet mag. Als je het nou zou uitleggen, zou je dan mogen? Of willen ze daar überhaupt geen flessen zien, of je daar nou wat aan kunt doen of niet?

Ze vond me wel heel gemotiveerd met betrekking tot borstvoeding.

Gezellig met je buuf koffiedrinken ^O^ .
pi_84905784
Ik geloof dat ik ook niet wil :+
Zou behoorlijk stom voelen :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:13:19 #16
259886 pessie
pi_84906508
Trouwens, Nikki of een moderator. Zou Nathan in de lijst mogen? 27-7-2010.
pi_84906789
Mag Leia er ook in? 28 juli 2010 O+

Ooooh het concentratiebureau >:) ik ben zo benieuwd naar de mensen hier! Maandag komen ze voor de intake....
pi_84906994
Als je een beetje positief ingesteld bent (en geen :X van een arts hebt ) is het stiekem best leuk :D
Lijntjes, cijfertjes en lekker over je kind lullen en trots zijn :)
pi_84907901
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:24 schreef pessie het volgende:
Oh ja, genieten/genoten jullie ook zo van al die kaartjes in de bus O+ .
Leuk is dat inderdaad, ook kaartjes van mensen krijgen waarvan je het helemaal niet verwacht.. geen enkel dubbelkaartje gekregen ook. Heb ook wel een aantal kaartjes gekregen met een pakje of sokjes O+

Welke CB zitten jullie freecel en Pessie? ik zit bij Vinkhuizen, niet echt hier in de buurt. Zonder auto ook lekker handig. Ik heb een fietskar gekocht zodat we wat grotere afstanden kunnen afleggen (moet hem nog ophalen waar een maxi cosi in kan). Volgende week vrijdag gaan we maar met de taxi naar CB. Meestal kunnen we wel een auto lenen, maar iedereen is nu op vakantie..

Oja ik ben net trouwens gewoon in bad gegaan, zonder zeep, heerlijk :) ik vloei eigenlijk nauwelijks meer ..
pi_84908390
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef pessie het volgende:
Trouwens, Nikki of een moderator. Zou Nathan in de lijst mogen? 27-7-2010.
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Orea het volgende:
Mag Leia er ook in? 28 juli 2010 O+
Done... O+
pi_84908860
Hij zat zo af en toe wel eens vijf seconden alleen, maar nu bleef hij als het ware zitten O+ Ah kon ik weer eventjes in mijn vel blinken ;)
pi_84910337
Is Laura nu *ineens* de oudste van de kleine babietjes? (kleine Emma even niet meegerekend..)
Waar is die tijd gebleven? ...
pi_84910431
ik moet woensdag naar t cb. dan is floris precies 1maand :o t gaat zo hard, mijn kleine baby
moet wel op een rottijd, 9.45, normaal kom k dan zo'n beetje mn bed uit rollen :') en floris nog later hehe
ben wel benieuwd wat ie weegt :)de laatste meting is van 17/7

de wijkverpleegkundige was hier wel oke. mijn kat vond dr erg boeiend *lol*
pi_84911095
Er was trouwens nog een baby bij Kind & Gezin. Een jongetje van 6 maand O+ 74cm en 9700gr. We hebben er Thomas eens naast gelegd. Onze mini-vent :')
Was wel grappig om te zien en dat met maar 1 maand verschil (bij geboorte scheelden ze 1 cm en 200gr).

En ook nog een baby van 2 weken oud O+ Ik kan me echt niet voorstellen dat Thomas nog zo klein is geweest :o

Sindell, nog een weekje en dan is Laura al een grote baby :o Ik vond het altijd zo 'stom' dat iedereen mij zei dat het allemaal zo vlug gaat en dat je zo moet genieten, maar kan na 5 maand alleen maar zeggen dat het cliché zo echt is. Ervaar jij het ook zo?

Sonnetje, wat leuk dat je volgende week weer naar het cb mag om Floris te laten meten. Wedden dat hij de verpleegkundige ook helemaal zal betoveren O+
pi_84911353
Ik vind nu alle cliche's al zo waar :o
Dat je zo nog zwanger bent en je gewoon geen voorstelling kunt maken van dat ze er is, en zodra ze er is, je echt :? kijkt en denkt, omdat je je echt niet meer kunt voorstellen dat ze in je buik zat!

En vanmiddag waren we even in de stad, en ik had een borrel in mijn darmen ofzo, maar ik legde gelijk instinctief mijn hand erop en dacht dat Leia schopte :D dat is bizar! Soort fantoompijn, maar dan anders :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')