Ja het loopt al sinds 23 uur gisteravond, guttegut.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Maanvis het volgende:
tering loopt dit topique nog steeds?
Ja maar MV moet overal doen alsof ie de FOK-guru is de laatste weken, niet opgevallen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja het loopt al sinds 23 uur gisteravond, guttegut.
Beter te doen alsof en weten dat je het niet bent, dan te denken dat je het bent terwijl je het niet bentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar MV moet overal doen alsof ie de FOK-guru is de laatste weken, niet opgevallen?.
Dat is het denk ik ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
kan ook gewoon juist een aandachtsgeile puber zijn
in de trant van 'zij die niets weten en weten dat zij niets weten, weten meer dan zij die niets weten en niet weten dat zij niets wetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter te doen alsof en weten dat je het niet bent, dan te denken dat je het bent terwijl je het niet bent.
Tijdens de a.s meet geen bier en hasj voor me Anders wordt het helemaal niks met fraubitchquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het feit dat ie in de stairway in zijn broek piste terwijl hij stil op een stoel zat na, wel ok.
Ik niet begrijpquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Is het misschien een symptoom van de menopauze?
amateur.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Tijdens de a.s meet geen bier en hasj voor me Anders wordt het helemaal niks met fraubitch
Ik denk voor 12u nog welquote:
Inderdaad. Hij zwelgt te graag in zelfmedelijden om zelfmoord te plegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Seamonkey- het volgende:
AP![]()
En Schenkstroop zie ik eerder 30 mensen doodschieten op een modeshow waar alleen maar mooie mensen zitten die rot van binnen zijn he schenk.
Ik denk dat Braddie eerder aan de beurt is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Seamonkey- het volgende:
AP![]()
En Schenkstroop zie ik eerder 30 mensen doodschieten op een modeshow waar alleen maar mooie mensen zitten die rot van binnen zijn he schenk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |