uuuuuhmmm okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het feit dat ie in de stairway in zijn broek piste terwijl hij stil op een stoel zat na, wel ok.
ewwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het feit dat ie in de stairway in zijn broek piste terwijl hij stil op een stoel zat na, wel ok.
Dit is het soort informatie waarvan je het eigenlijk helemaal niet wilt weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Verder nog leuke gebeurtenissen op meets ?quote:
Ik heb nog extra opvoeding nodigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef yvonne het volgende:
Ik wil wel bij users thuis opvoeding komen geven hoor.
Als het moet.
ja, zie de reeks in GCquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Verder nog leuke gebeurtenissen op meets ?![]()
Kom kom, de enige reden dat ie zo stil was was omdatie echt meer dan laveloos was.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja nou, help dan mens!quote:
zie mijn uiteenzetting ergens hierboven...quote:
Ik denk dat ik mij jong ga voelen als ik ooit op meets komquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zie de reeks in GC.
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (5) en de vorige 4 delen.
Hij stuurt PMs rond dat ie het geweldig vind hoe mensen reageren op hem. Het is gewoon een troll. Een irritante ook nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:01 schreef formerjellybean het volgende:
Maar denk wel dat die echt is door de filmpjes al.
Waarschijnlijk een onzeker pubertje die zo onzeker is dat die zich door de meest kansloze adviezen laat leiden.
Groeit wel overheen hoop ik voor hem , alleen hij moet niet zo kwatten met spuug in filmpjes , dat is nogal jakkie
kan ook gewoon juist een aandachtsgeile puber zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stuurt PMs rond dat ie het geweldig vind hoe mensen reageren op hem. Het is gewoon een troll. Een irritante ook nog
Of extreem oudquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij jong ga voelen als ik ooit op meets kom
Heb je het nou over Robijn48?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is vast een oudere eenzame vrouw op een kamer heel alleen die haar rol speelt op een jongerenforum geheten FOK!
En dat topic dan dat hij hardop zat te huilen omdat hij gebashed werd toen hij die FairyDust had zitten 'chanteren' om foto's in ondergoed te sturen oidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stuurt PMs rond dat ie het geweldig vind hoe mensen reageren op hem. Het is gewoon een troll. Een irritante ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |