Pssst, je bent al R&P mod, je hoeft niet zo nadrukkelijk te solliciterenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:31 schreef Re het volgende:
[..]
Tsja, Yvonne, hij is echt, een vleesgeworden nieuwe generatie internetters, de gebaseerd op een oud principe van zelfdestructie proberen om een platform te verkrijgen voor hunzelf. Het is net een schimmel, of een roster virus. het principe is al oud, negatieve aandacht is ook aandacht, het liefst op zo'n manier dat andere zich daaraan gaan storen en er zo een subcultuur van tegenstand ontstaat waar wellustig op gefeed wordt, maar dit trekt ook medelijden aan en onbewust is dat de echte motor van deze generatie. Kijk naar dit topic en concludeer.
Gezien het hoge KLB-gehalte van de OP, is het mogelijkerwijs een hint in die richting?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Pssst, je bent al R&P mod, je hoeft niet zo nadrukkelijk te solliciteren.
Mooi , daar doen we het voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Aneurism het volgende:
Wederom een stukje vertrouwen in de mensheid kwijt na dit topic.
Goedemorgen Yvonne lekker geslapenquote:
Ik geef ook deels de ouders de schuld aangezien zij nog enige invloed kunnen uitoefenen op jongeman AP.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:09 schreef banapples het volgende:
Ik geef het internet de schuld. Je moet je bedenken dat AP geen tijd zonder internet gekend heeft....
Schikt vrijdag?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef yvonne het volgende:
Ik wil wel bij users thuis opvoeding komen geven hoor.
Als het moet.
Je hebt het IP van advancedpower dus breng die knul een bezoekje om te zien of hij echt, echt is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef yvonne het volgende:
Ik wil wel bij users thuis opvoeding komen geven hoor.
Als het moet.
Neem wel even je foto camera meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt het IP van advancedpower dus breng die knul een bezoekje om te zien of hij echt, echt is.
Ja want met het IP van iemand weet je precies waar ie woontquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt het IP van advancedpower dus breng die knul een bezoekje om te zien of hij echt, echt is.
Misschien komt ie wel een keer op een meet, de 11 jaars ofzo. Skippy kwam ook ondanks allesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja want met het IP van iemand weet je precies waar ie woont
Dat kun je wel redelijk nauwkeurig zien jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja want met het IP van iemand weet je precies waar ie woont
Neuh, je komt echt niet tot een adres hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat kun je wel redelijk nauwkeurig zien ja
En bedanktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:02 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk dat dit topics een leuk achtergrondmuziekje nodig heeft.
Denk je dat hij veilig bij een meet aanwezig kan zijn ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien komt ie wel een keer op een meet, de 11 jaars ofzo. Skippy kwam ook ondanks alles.
Ik vind hem ook bloedirritant, maar deel toch de fascinatie een beetje. Hoe kan iemand zo worden vraag ik me af.
Ja, iedereen is veilig op een meet. De grootste idioten zijn op komen dagen, nog nooit 1 echt incident meegemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Denk je dat hij veilig bij een meet aanwezig kan zijn ?
Oke dat is dan wel beterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, iedereen is veilig op een meet. De grootste idioten zijn op komen dagen, nog nooit 1 echt incident meegemaakt eigenlijk.
sssssssssssssttt je brengt mensen op een ideequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Oke dat is dan wel beter![]()
Niet dat er in één keer wraak acties op een persoon worden uitgevoerd
Welnee zeg, alles gaat zeer oké en relaxed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Oke dat is dan wel beter![]()
Niet dat er in één keer wraak acties op een persoon worden uitgevoerd
Op het feit dat ie in de stairway in zijn broek piste terwijl hij stil op een stoel zat na, wel okquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:14 schreef Christiaan het volgende:
Wtf? Was Skippy echt? Hoe was ie?
WTF.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het feit dat ie in de stairway in zijn broek piste terwijl hij stil op een stoel zat na, wel ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |