Vertaling: Ik ben een inspiratieloze couch potato die soms even langs de McDrive wipt?quote:Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.
"Ik ben een avontuurlijke globetrotter die al enkele jaren in het buitenland werkt. Omdat ik gesteld ben op mijn roots heb ik mijn huis in Nederland aangehouden en ben hier officieel nog woonachtig. Wil je met mij de spanning voelen van het buitenland? De mysteries ontdekken van andere culturen? Reageer dan op mij en ontdek het leven!"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef Ordos20 het volgende:
"Ik reis regelmatig naar het buitenland"werk in Duitsland en rij elke dag op en neer
Mijn koffie! wat doe je!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ik ben een avontuurlijke globetrotter die al enkele jaren in het buitenland werkt. Omdat ik gesteld ben op mijn roots heb ik mijn huis in Nederland aangehouden en ben hier officieel nog woonachtig. Wil je met mij de spanning voelen van het buitenland? De mysteries ontdekken van andere culturen? Reageer dan op mij en ontdek het leven!"
Zo'n mokkel denkt dan dat je bij Shell werkt in Hong Kong ofzo en vet veel geld verdient, en bovendien in één of ander landhuis aan de kust woont en elke avond op de veranda (schommelstoel) mijmert over het goede leven, met een 'goed' glas wijn, terwijl je kijkt naar de ondergaande zon in de hete Pacific.![]()
Weet zij veel dat je gewoon in Heerenveen woont en elke dag in de regen in een file gaat staan op weg naar een grensdorpje voorbij Veendam.
quote:
Mwah, locatie: USA. Het land waar obesitas zo'n beetje public enemy #1 is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik dacht dat we hier in Nederland gezegend waren met aardappelkontvrouwen.
Verzonnen door OkCupids he. Want als je je 100 procent profiel wil halen hoort daar ook het verzinnen van 1 zo'n vraag bij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Fair enough. Maar er staan twintig miljard vragen in die database en het grootste gedeelte gaat nergens over
Do, zolang ze het maar niet weten. Het is niet altijd een prettig gevoel te weten dat het meisje of de heer die je leuk vindt elk moment een ander leuker kan vinden omdat ze nog meer dates heeft deze week. Dan voel je je meer een nummer dan een echte date.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
En nogmaals de vraag, daten met meerdere mensen tegelijk, do or don't?
Do natuurlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Vandaag http://www.lindamagazine.nl/2010/08/09/kater-zoekt-poes/ en eergisteren column in de Metro http://www.metronieuws.nl(...)de-blind-date/SrZjhj!lAz4tDTxBYn1Q/.
Ja, waarom niet, vooral in het begin, als je net de eerste of tweede date hebt. Misschien wordt het wel helemaal niets en is de andere wel heel leuk. Het is niet dat je getrouwd bent of zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Vandaag http://www.lindamagazine.nl/2010/08/09/kater-zoekt-poes/ en eergisteren column in de Metro http://www.metronieuws.nl(...)de-blind-date/SrZjhj!lAz4tDTxBYn1Q/.
Jij snapt emquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)
En heel belangrijk, maak een grap. Als ze om je lacht, weet dat je écht geïnteresseerd bent en niet alleen over jouw eigen leuke-dingen-doen-leventje praat, dan doet de leuke foto de rest.
Geen fan van rolstoelen, Prinsesje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jij snapt emmaar jij date al
![]()
De volgende:
Afzender: *
Datum: 11/08/2010 07:19
Titel: even voorstellen
Inhoud:
Hoihoi,
Ik zag je profiel en dacht, laat ik de stoute schoenen aantrekken en reageren.
Ik ben , 31 jaar oud en woon in *. In het dagelijks leven werk ik als administratief medewerker bij een ICT bedrijf, wat me heel erg goed bevalt.
Helaas mis k nog net die ene vrouw in mn leven. Ben er niet specifiek naar op zoek, maar mocht ik haar tegen het lijf lopen ga ik er ook niet voor vluchten.
Waar ik wel gelijk eerlijk over wil zijn, is het feit dat ik in een rolstoel zit, hoop niet dat dat je gelijk afschrikt,want ondanks dat ben ik niet iemand die achter de geraniums zaat zitten. Ik zeg altijd maar, ik zit in een rolstoel, maar kan alles, behalve lopen!
Wie weet tot snel
xxx *
Don't.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Natalie78 het volgende:
Dit berichtje heb ik ook gekregen. Vond het wel tof dat hij aan wakeboarden doet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
Afzender: *
Datum: 11/08/2010 07:19
Titel: even voorstellen
Inhoud:
Hoihoi,
Ik zag je profiel en dacht, laat ik de stoute schoenen aantrekken en reageren.
Ik ben , 31 jaar oud en woon in *. In het dagelijks leven werk ik als administratief medewerker bij een ICT bedrijf, wat me heel erg goed bevalt.
Helaas mis k nog net die ene vrouw in mn leven. Ben er niet specifiek naar op zoek, maar mocht ik haar tegen het lijf lopen ga ik er ook niet voor vluchten.
Waar ik wel gelijk eerlijk over wil zijn, is het feit dat ik in een rolstoel zit, hoop niet dat dat je gelijk afschrikt,want ondanks dat ben ik niet iemand die achter de geraniums zaat zitten. Ik zeg altijd maar, ik zit in een rolstoel, maar kan alles, behalve lopen!
Wie weet tot snel
xxx *
Waarvan 99% niet met elkaar praat en het mailtje dus potentieel succesvol kan makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Knipoogje het volgende:
Maar 't blijft een onpersoonlijk mailtje die jij en nog 1000 andere vrouwen hebt gekregen.
Ik heb laatst iemand verbaal neergesabeld die wél een persoonlijk berichtje had geschreven terwijl ik dacht dat het een standaardbericht wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Knipoogje het volgende:
Maar 't blijft een onpersoonlijk mailtje die jij en nog 1000 andere vrouwen hebt gekregen.
dan ben je nog vrij vlotquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Jullie kunnen trouwens wel allemaal gaan lopen zeuren over 'onpersoonlijke berichtjes krijgen', maar ik vind het niet gek dat mensen daartoe overgaan (vooral mannen) als je ziet hoe scheef de verhouding berichtje schrijven - reactie krijgen is. Als ik een persoonlijk bericht schrijf, ben ik daar toch zomaar 10 mins á een kwartier mee bezig.
Wil je nu ook in een rolstoel Knipoog?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Knipoogje het volgende:
Zoals 99% van de bevolking jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertaling: Ik ben een inspiratieloze couch potato die soms even langs de McDrive wipt?
Het is misschien niet gek, maar het is niet de weg naar succes. Massa-mailtjes, daar prik je zo door heen. En wat is dan de gedachte ... hij stuurt dit naar 100 meiden op een dag. Je moet niet al te kieskeurig zijn maar dat gaat wel heel verquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Jullie kunnen trouwens wel allemaal gaan lopen zeuren over 'onpersoonlijke berichtjes krijgen', maar ik vind het niet gek dat mensen daartoe overgaan (vooral mannen) als je ziet hoe scheef de verhouding berichtje schrijven - reactie krijgen is. Als ik een persoonlijk bericht schrijf, ben ik daar toch zomaar 10 mins á een kwartier mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |