Sauna?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
- 3-daags Culinair arrangement
- 3-daags Culinair Noordwijk arrangement
- Culinaire Last Minutes
- Rivel Fietsarrangement
- Romantisch arrangement
- Seizoensarrangementen
- Minivakanties
- Aqua&Sauna arrangementen
- enz enz enz
We hebben op dit moment ketenbreed en lokaal ongeveer 400 acties en arrangementen lopen. Genoeg te kiezen dus
Haha nee helaas, en welness doen we ism Hotels van Oranje. Wij zijn een klein 30-kamer hotel (3 sterren) en hebben wel een sauna maar niet zo groot als Hotels van Oranje. Bij ons gaat het vooral om het restaurantquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sauna?![]()
Heb je ook masseurs?
Oh, maar dat is ook wel heel erg tof, als de nadruk ligt op het eten en dat ook echt goed geregeld isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haha nee helaas, en welness doen we ism Hotels van Oranje. Wij zijn een klein 30-kamer hotel (3 sterren) en hebben wel een sauna maar niet zo groot als Hotels van Oranje. Bij ons gaat het vooral om het restaurantBen echt trots op wat we daar doen, betaalbaar en alles vers. Motto is dan ook " Vers, Eerlijk en Toegankelijk" . Voor de echte luxe moet je toch naar een Hotels van Oranje of Huis ter Duin gaan.
Betaalbaar is een kwestie van bij ons overnachten en eten en daar je welness e.d. pakken![]()
Voor 50 pp heb je al een overnachting met ontbijt en 4 gangen a la carte diner. En nu stop ik met spammen
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus ik ben over twee weken niet meer piep- maar gewoon jong?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
Bleg, 50 euro per nacht word hem echt niet haha
Ik moet nog 1 jaar en een maand wachten danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig dan?Ik ben ook bijna niet meer piepjong
Gaat niet om wat ik daar voor krijg, gaat om dat ik geen 50 euro hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Noem 1 plek waar je voor 50 euro ontbijt EN 4 gangen diner hebt, om over de overnachting nog niet te spreken
Ik ben tijdelijk rijk, je mag wel met mij mee danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Gaat niet om wat ik daar voor krijg, gaat om dat ik geen 50 euro heb![]()
@Suiker: Wat dat betreft wel ja
Gezelligquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben tijdelijk rijk, je mag wel met mij mee dan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 jaar en een maand wachten dangelukkig wel -1 dag
Slaap lekker Fhaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar nu ga ik afsluiten want Henry komt net thuisFijne avond allemaal nog en slaap lekker later
![]()
Dag Kaptein! Kom je weer eens wat vaker posten?
En wat is daar dan mis mee?quote:
ik doe mn best maar beloof nietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maar nu ga ik afsluiten want Henry komt net thuisFijne avond allemaal nog en slaap lekker later
![]()
Dag Kaptein! Kom je weer eens wat vaker posten?
Die opmerking kostte je zojuist een klantquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
25 is toch wel het begin van het einde
ik kreeg al smsje of ik mee wilde gedragen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)swaffelt-metro.dhtml
Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
25 is toch wel het begin van het einde
quote:
Slaap lekker STquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Fijn dromen voor straks allemaal!
De jaren verstrijken steeds sneller, is een rare gewaarwording.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker Fha![]()
![]()
[..]
En wat is daar dan mis mee?
quote:
Ik wou zeggen! Vlak bij elkaar of nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dan ben je exact een week jonger dan mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |