Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Gewoon unisexnamen verzinnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Ik heb al namen bedacht voor twee meisjes, dus als ik een jongen krijg heb ik een probleem
Ooit op een dag![]()
Hennie en Tonniequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon unisexnamen verzinnen
Henny ofzo
Dan heb je gewoon thee met melkquote:
Ervaring meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon thee met melk
Gerrie, Annequote:
Wanneer drink ik nou thee?quote:
Hoe kan je nou Anne EN Irene mooi vinden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind namen als Inge, Anne en Irene wel erg mooi eigenlijk
Ik ook niet.quote:
Hoe niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Anne EN Irene mooi vinden?
Oeh, leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Om me heen zijn ze druk bezig... In het weekend hebben vrienden een kindje gekregen en andere vrienden verwachten eind deze maand een kind.
Al lang gezien joh!quote:
Kennissen van mij verwachten hun eerste kindje, maar dat was niet helemaal gepland...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Om me heen zijn ze druk bezig... In het weekend hebben vrienden een kindje gekregen en andere vrienden verwachten eind deze maand een kind.
Esm(é)(e). Weet niet hoe je het schrijftquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, leuk![]()
Hoe heet het kindje?
Nee, maar jij bent dan ook nog piepjongquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
Kennissen van mij verwachten hun eerste kindje, maar dat was niet helemaal gepland...
Verder is mijn vriendengroep (voor zover voorzien van partner) er nog niet mee bezig.
Dat was gewoon niet de eerste link die ik legde bij die naamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Sander natuurlijk. Ken je Griekse mythologie.
Dat zetten ze wel op het kaartje (handigquote:
Wat is piepjong?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook nog piepjong
Ik bedoel dat ik ze heel goed allebei niet leuk kan vindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat dan niet kunnen?
Ja, ik neem aan dat ze zelf wel een keuze hebben gemaakt van de schrijfwijzequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zetten ze wel op het kaartje (handig)
Uhm..hij is toch iets van 24?quote:
OogA!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze zelf wel een keuze hebben gemaakt van de schrijfwijze
Dat is wel het meest praktischquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze zelf wel een keuze hebben gemaakt van de schrijfwijze
Nog 23, als ik het goed heb!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm..hij is toch iets van 24?
quote:
Oh okeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik ze heel goed allebei niet leuk kan vinden
Old n00zequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)swaffelt-metro.dhtml
Maar misschien ken jij wel ontzettende graftyfeshoeren die zo heten, dat kanquote:
Daar denken sommigen anders over. Verder is mijn vriendengroep gemiddeld een jaar of 5 ouder dan mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook nog piepjong
Dankje, ik word over nog geen twee weken 25quote:
Nee, ik vind Irene gewoon geen mooie naam (sorry iedereen die zo heet of iemand lief vindt die zo heet)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar misschien ken jij wel ontzettende graftyfeshoeren die zo heten, dat kan
Van 23 naar 25 in twee weken... op dat tempo mag je over een jaar met pensioenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar denken sommigen anders over. Verder is mijn vriendengroep gemiddeld een jaar of 5 ouder dan mij.
[..]
Dankje, ik word over nog geen twee weken 25.
Hm. Maar toch ben je piepjongquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar denken sommigen anders over. Verder is mijn vriendengroep gemiddeld een jaar of 5 ouder dan mij.
[..]
Dankje, ik word over nog geen twee weken 25.
Ik vond Bianca en Saskia vroeger altijd kutnamen, tot ik een paarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Irene gewoon geen mooie naam (sorry iedereen die zo heet of iemand lief vindt die zo heet)
Tot wanneer ben je piepjong dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Maar toch ben je piepjong
Dat staat er helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |