OK. Ik ben overtuigd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFT
En super schattig en gewoon lief!
Precies, daarom hoef je als ouder, de ENIGE die het kind daartegen zou kunnen beschermen, nog niet het voorzetje te gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou kinderen kunnen wreed zijn hoor.
quote:
Ik ken 1 Wolf, maar die is ook zo... ehm... apart zeg maar... Maar dat waren zijn ouders ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, daarom hoef je als ouder, de ENIGE die het kind daartegen zou kunnen beschermen, nog niet het voorzetje te gevenWelk kind weet er nou wat een weerwolf is? Hoeveel erger moet dat nog worden, bovenop "Wolf" zelf al?
Nee, gedownloadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh op dvd natuurlijk niet op tv toch die wolverine?
ik had ook krullen zwarte krullen ik was een schattige baby(goh dat ik dat van mijzelf durf te zeggen) alleen jammer genoeg wel heel mager. Toen ik baby was wilde ik tot grote wanhoop van mijn moeder niet eten. Dat heb ik later ruimschoots goedgemaakt hihi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja doag!!!
Ik had ook krullen toen ik geboren werdAlleen zijn alle baby fotos kwijt dus ik zal het nooit zelf zien
Dan nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan ook dingen van zijn papa geërfd hebben.
Ja dat is zo sommige ouders snap ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, daarom hoef je als ouder, de ENIGE die het kind daartegen zou kunnen beschermen, nog niet het voorzetje te gevenWelk kind weet er nou wat een weerwolf is? Hoeveel erger moet dat nog worden, bovenop "Wolf" zelf al?
Maar dat is anders, want Duitslandquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
in Duitsland is Wolf wel een redelijk courante jongensnaam trouwens, als afkorting van Wolfgang of Wolfram.
Ja hoor, Marijke zegt het en je bent overtuigdquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is anders, want Duitsland
Hihi mijn krullen waren ook zwartquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik had ook krullen zwarte krullen ik was een schattige baby(goh dat ik dat van mijzelf durf te zeggen) alleen jammer genoeg wel heel mager. Toen ik baby was wilde ik tot grote wanhoop van mijn moeder niet eten. Dat heb ik later ruimschoots goedgemaakt hihi.
Ja, de mijne was ook geen dikzak hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik had ook krullen zwarte krullen ik was een schattige baby(goh dat ik dat van mijzelf durf te zeggen) alleen jammer genoeg wel heel mager. Toen ik baby was wilde ik tot grote wanhoop van mijn moeder niet eten. Dat heb ik later ruimschoots goedgemaakt hihi.
Nou, sorry hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, Marijke zegt het en je bent overtuigd
JAAA je bent raar genoeg nuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi mijn krullen waren ook zwartEn ik was ook gewoon dun, maar dat is bij donkere baby's vaker zo (in vergelijking met hollandse babys). En ik huilde niet
Want ik was gewoon vet aan het tjillen en kijken van "wtf waar ben ik nou weer" en toen gingen al die volwassenen vet flippen en me onderzoeken en naalden in mn hoofd steken om onderzoeken te doen enzo en me in een couveuse proppen waardoor mijn mama me niet eens goed had gezien en toen compleet in paniek raakte omdat ze me niet herkende op de babyzaal
dus vandaar dat ik zo ben
![]()
Bij mij ook de dokters en verpleegsters waren zo gemeen mijn moeder kon het op een gegeven moment niet meer aanzien en heeft mij op een dag gewoon mee naar huis genomen. Vonden de dokters niet leuk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi mijn krullen waren ook zwartEn ik was ook gewoon dun, maar dat is bij donkere baby's vaker zo (in vergelijking met hollandse babys). En ik huilde niet
Want ik was gewoon vet aan het tjillen en kijken van "wtf waar ben ik nou weer" en toen gingen al die volwassenen vet flippen en me onderzoeken en naalden in mn hoofd steken om onderzoeken te doen enzo en me in een couveuse proppen waardoor mijn mama me niet eens goed had gezien en toen compleet in paniek raakte omdat ze me niet herkende op de babyzaal
dus vandaar dat ik zo ben
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de mijne was ook geen dikzak hoor![]()
Ik wel, en dat is ook niet meer veranderd
Hey, ik was al overtuigd ja!quote:
Nee, ik ga ook zo. Wekker op 6 uur, bus van 6:53, en planken maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het heel gek als ik nu al wil gaan slapen?
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Das ook niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Nu het hier toch over kindernamen gaat... wat vinden jullie van 'Muze' voor een meisje?.
Ben je zwangerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Nu het hier toch over kindernamen gaat... wat vinden jullie van 'Muze' voor een meisje?.
Kwestie van de juiste ehm... 'overtuigingskracht'....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, Marijke zegt het en je bent overtuigd
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Word je papa?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
WFz.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook zo. Wekker op 6 uur, bus van 6:53, en planken maar
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste ehm... 'overtuigingskracht'....
Jammer want dan zou je de eerste man zijn die zwanger isquote:
Hé, ik heb nog ergens een vraag aan je gesteldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste ehm... 'overtuigingskracht'....
Kut. Doe dan "Irene". zit je inhoudelijk in dezelfde hoek, en je hebt WEL een normale naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker schattepopjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga ik dat denk ik gewoon doen
Hopelijk ben ik morgen dan helemaal wakker
[..]![]()
Trusten allemaal
En haar broertje dan zeker Carlo noemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut. Doe dan "Irene". zit je inhoudelijk in dezelfde hoek, en je hebt WEL een normale naam.
Nee Sander natuurlijk. Ken je Griekse mythologie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En haar broertje dan zeker Carlo noemen.
En dat noemt zich TTK-mod!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Sander natuurlijk. Ken je Griekse mythologie.
Garp!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Ik heb al namen bedacht voor twee meisjes, dus als ik een jongen krijg heb ik een probleem
Ooit op een dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |