Veel plezierquote:
Nicequote:
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
Suikertaartje ligt het minimannetje al lekker te slapen?
Die ene met die krullenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
Suikertaartje ligt het minimannetje al lekker te slapen?
Oh op dvd natuurlijk niet op tv toch die wolverine?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk heb 'm gister gekeken, nu met X-men 3 bezig
Ach wat is het toch een schatje hij zal de meisjes later van hem af moeten slaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Hij vindt zelf dat hij nog nodig moet vertellen over gele auto's en lieve baby's
Moet ik zijn kopje aaien?quote:
Dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
De koffie met melk die erin zit opdrinken. Ik vind dat niet lekker
.
en hoe isset met pandatjequote:
Ja, een vriendin van mijn zus vindt me maar stom dat ik haar niet wil beloven dat Thijs wel met haar dochter gaat trouwenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
Ach wat is het toch een schatje hij zal de meisjes later van hem af moeten slaan
Ja, aaienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik zijn kopje aaien?![]()
[..]
Dankje
Gaat wel weer hoor vanmiddag was ik een beetje in een pesthumeur maar als ik over het lieve minimannetje van suikertaartje lees is mijn dag meteen weer goed. Ik houd van lieve kindjes. Niet van krijsende ik wil het, ik wil het, ik wil het en omdat ik niet mijn zin krijg gil ik de hele buurt/winkelcentrum bij elkaar kutkindertjesquote:
hihihiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van mijn zus vindt me maar stom dat ik haar niet wil beloven dat Thijs wel met haar dochter gaat trouwen
Mijn kopje?quote:
Ja, dat dingetje op je nek.quote:
Ik dacht dat wij in dit land niet meer aan uithuwelijken dedenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van mijn zus vindt me maar stom dat ik haar niet wil beloven dat Thijs wel met haar dochter gaat trouwen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dingetje op je nek.
Maar maar maar, het ging toch over dat porseleinen dingetje met koffie erinquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dingetje op je nek.
Ik moest ook even de volledige zin lezen voor het kwartje viel, bleef maar hangen bij een koffie kopjequote:
Ik doe daar ook niet aan, maar ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
Ik dacht dat wij in dit land niet meer aan uithuwelijken deden![]()
!
in jullie conversatie wel ja, in de mijne nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar maar, het ging toch over dat porseleinen dingetje met koffie erin?
Halloooo?!?!?! Heb je dat jochie gezien?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
Ik dacht dat wij in dit land niet meer aan uithuwelijken deden![]()
!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Halloooo?!?!?! Heb je dat jochie gezien?!
Jemig, het is dat ik zo ontzettend veel ouder ben maar anders zou ik wachten hoor
Daar merk je over een jaar of 18 niets meer van johquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
Jemig, het is dat ik zo ontzettend veel ouder ben maar anders zou ik wachten hoor
yeah kleine kindjes zijn liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gaat wel weer hoor vanmiddag was ik een beetje in een pesthumeur maar als ik over het lieve minimannetje van suikertaartje lees is mijn dag meteen weer goed. Ik houd van lieve kindjes. Niet van krijsende ik wil het, ik wil het, ik wil het en omdat ik niet mijn zin krijg gil ik de hele buurt/winkelcentrum bij elkaar kutkindertjes
Over een jaar of 18 is Fha ermm.. een beetje aan de late kantquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar merk je over een jaar of 18 niets meer van joh
Het is maar een blond jochie met krulletjes hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien valt Thijs wel op oudere vrouwen, je weet het nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een jaar of 18 is Fha ermm.. een beetje aan de late kant
MAAR een blond jochie met krulletjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
Het is maar een blond jochie met krulletjes hoor!
Ik was vroeger ook een lief blond jochie.
Thijs vind ik een hele mooie jongensnaam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe daar ook niet aan, maar ja.
Ik neem het ze niet kwalijk hoor, want Thijs
Dan is ze prima op tijd om H zonder sc opzij te zetten voor een jonger exemplaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over een jaar of 18 is Fha ermm.. een beetje aan de late kant
Toen de guldens nog getimmerd werden jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is maar een blond jochie met krulletjes hoor!
Ik was vroeger ook een lief blond jochie.
Zolang ik me op foto's moet baserenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAAR een blond jochie met krulletjes?
Ik schijn krullen te hebben gehad toen ik net geboren was... maar die krullen raakte ik al binnen een jaar kwijtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAAR een blond jochie met krulletjes?
Vind ik ook, ik houd van (korte) Nederlandse namenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
Thijs vind ik een hele mooie jongensnaam.
Ik kan maar niet begrijpen dat sommige ouders hun kind Pum, Poet, Spijker, Beer of Wolf. Mijn god zeg als je het woordje weer voor wolf zet krijg je weerwolf
Volgens mij probeert MPG te zeggen dat hij zich aanbiedt als knutselpeetoom voor minimeneerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang ik me op foto's moet baseren....
Ik heb helaas iets te veel mooie kindjes voorbij zien komen die gewoon enorme jengelende etters bleken te zijn...
Beroepsdeformatie....
Ach "zieke collega", uitzendkracht die moest worden ingewerkt waar ik geen zin in had(de ander heeft een andere baan gevonden), ik maak mij zorgen om mijn tante en mijn nichtje. Het zat mij even allemaal niet mee vond ik zelf. Had een beetje last van zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah kleine kindjes zijn lief
ik was vanmiddag bij mijn petekind
et is zon schatje echt een lief dametje
maar hoezo had je een pesthumeur?
Het is mijn zoon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb helaas iets te veel mooie kindjes voorbij zien komen die gewoon enorme jengelende etters bleken te zijn...
Beroepsdeformatie....
Dat lijkt me nou wel het minste probleem. Niemand doet dat, Weerpanda. Of bij jou wel, Weermarc? Weerfha? Niemand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat sommige ouders hun kind Pum, Poet, Spijker, Beer of Wolf. Mijn god zeg als je het woordje weer voor wolf zet krijg je weerwolf
Thijs had zwart steil haar toen hij geboren werdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schijn krullen te hebben gehad toen ik net geboren was... maar die krullen raakte ik al binnen een jaar kwijt.
Maar minimeneer niet hoor die is heel liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie....
Nou kinderen kunnen wreed zijn hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou wel het minste probleem. Niemand doet dat, Weerpanda. Of bij jou wel, Weermarc? Weerfha? Niemand.
Maar gewoon, wat doe je zo'n kind aan? Die zal ermee gepest worden vanaf dat ie kan praten tot zijn dertigste. Er zijn wel subtielere manieren om duidelijk te maken dat hij ongewenst was, denk ik dan
Hij kan ook dingen van zijn papa geërfd hebben.quote:
Ja doag!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
Dan is ze prima op tijd om H zonder sc opzij te zetten voor een jonger exemplaar.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar minimeneer niet hoor die is heel lief
QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar minimeneer niet hoor die is heel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |