Nee, ik ga ook zo. Wekker op 6 uur, bus van 6:53, en planken maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is het heel gek als ik nu al wil gaan slapen?
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Das ook niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Nu het hier toch over kindernamen gaat... wat vinden jullie van 'Muze' voor een meisje?.
Ben je zwangerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Nu het hier toch over kindernamen gaat... wat vinden jullie van 'Muze' voor een meisje?.
Kwestie van de juiste ehm... 'overtuigingskracht'....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, Marijke zegt het en je bent overtuigd
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Word je papa?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
WFz.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook zo. Wekker op 6 uur, bus van 6:53, en planken maar
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste ehm... 'overtuigingskracht'....
Jammer want dan zou je de eerste man zijn die zwanger isquote:
Hé, ik heb nog ergens een vraag aan je gesteldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste ehm... 'overtuigingskracht'....
Kut. Doe dan "Irene". zit je inhoudelijk in dezelfde hoek, en je hebt WEL een normale naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker schattepopjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga ik dat denk ik gewoon doen
Hopelijk ben ik morgen dan helemaal wakker
[..]![]()
Trusten allemaal
En haar broertje dan zeker Carlo noemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut. Doe dan "Irene". zit je inhoudelijk in dezelfde hoek, en je hebt WEL een normale naam.
Nee Sander natuurlijk. Ken je Griekse mythologie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En haar broertje dan zeker Carlo noemen.
En dat noemt zich TTK-mod!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Sander natuurlijk. Ken je Griekse mythologie.
Garp!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Ik heb al namen bedacht voor twee meisjes, dus als ik een jongen krijg heb ik een probleem
Ooit op een dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |