Ik bedoel dat ik ze heel goed allebei niet leuk kan vindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat dan niet kunnen?
Ja, ik neem aan dat ze zelf wel een keuze hebben gemaakt van de schrijfwijzequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zetten ze wel op het kaartje (handig)
Uhm..hij is toch iets van 24?quote:
OogA!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze zelf wel een keuze hebben gemaakt van de schrijfwijze
Dat is wel het meest praktischquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze zelf wel een keuze hebben gemaakt van de schrijfwijze
Nog 23, als ik het goed heb!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhm..hij is toch iets van 24?
quote:
Oh okeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik ze heel goed allebei niet leuk kan vinden
Old n00zequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)swaffelt-metro.dhtml
Maar misschien ken jij wel ontzettende graftyfeshoeren die zo heten, dat kanquote:
Daar denken sommigen anders over. Verder is mijn vriendengroep gemiddeld een jaar of 5 ouder dan mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook nog piepjong
Dankje, ik word over nog geen twee weken 25quote:
Nee, ik vind Irene gewoon geen mooie naam (sorry iedereen die zo heet of iemand lief vindt die zo heet)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar misschien ken jij wel ontzettende graftyfeshoeren die zo heten, dat kan
Van 23 naar 25 in twee weken... op dat tempo mag je over een jaar met pensioenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar denken sommigen anders over. Verder is mijn vriendengroep gemiddeld een jaar of 5 ouder dan mij.
[..]
Dankje, ik word over nog geen twee weken 25.
Hm. Maar toch ben je piepjongquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar denken sommigen anders over. Verder is mijn vriendengroep gemiddeld een jaar of 5 ouder dan mij.
[..]
Dankje, ik word over nog geen twee weken 25.
Ik vond Bianca en Saskia vroeger altijd kutnamen, tot ik een paarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Irene gewoon geen mooie naam (sorry iedereen die zo heet of iemand lief vindt die zo heet)
Tot wanneer ben je piepjong dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Maar toch ben je piepjong
Dat staat er helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |