Nico is leuker na te doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach hij is wel mooiere beeldvulling
Wat een mooie lijst.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
mcDavid
Misstique
JDude
Stofje
Q.
pc-fr34k
Litso
clumsy_clown
jackson
ehqo
rompompom
Janetje
cerror
Pheno
Bizznitch
killswitch
Renesite
jogy
remlof
Dagonet
Dribbel_
Tha_Erik
Joene
DeLeider
Sebasser
SiemeN
Dark_Angelus
JohnnyKnoxville
NJ
Neenetje
Snakey
Mokster
the900
Blight
Biogarde
Vikingsmeisje
vosss
Heatseeker
Zeroku
RitseB
tonks
Tally
yvonne
Armageddon
Myraela
Sjowhan
Nosh
pussydeluxe
NanKing
Kuukske
Ik zal de bestelling doorgeven.quote:
Doe nog eens die linkquote:
Nog eventjes een paar maanden wachten ws.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:52 schreef crv het volgende:
Ik wil die nieuwe layout [ afbeelding ] NU
oh heerlijk Massagequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Kut!
Te vroeg bij masseur
Dan maar even 6 minuten fokken
Had je vanmiddag kunnen krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:52 schreef crv het volgende:
[..]
oh heerlijk MassageKan ik ook wel gebruiken
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
mstr
Jotcha
-SG-
Olga
Hyman
Surveillance-Fiets
DeLuna
Renesite
RenRen-
MarkM
Mexicaantje.
Desunoto
Bravebart
Heroinjunk
Tijgertje.
Noortje.
Myraela
nijnja
Sjoegerd
Peterselieman
donroyco
Tazar_Yoot
tliciouz
TwyLight
Sj0rSz
JJdJ1984
suikertaartje
Trevland
x3ro
Sally
Schieganger
KingGone
naatje_1
Bellatrix
Rauw.
BurnaBoy
franklop
the_legend_killer
Daniane
Mr.DD
timmmmm
TJDoornbos
Juicyhil
Blaxje
Kally
iBenny
Rauzer
Onorgineel
nyny83
livalo
Dit schreeuwt om pics natuurlijk, hè. Of in ieder geval een gedetailleerde beschrijving.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had mijn sexy lingerie al aan![]()
quote:
C_A der string kennen wij al hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om pics natuurlijk, hè. Of in ieder geval een gedetailleerde beschrijving.
Jouw 'hele FOK!historie' is duidelijk niet zo lang als die van mij, aangezien vrijwel alle users uit jouw lijstje nog steeds met regelmaat posten.quote:
Ze had een pic geplaatstquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:54 schreef Kally het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Bellatrix
-Miauw-
Zeroku
crv
Koen66
Dr_Flash
Graseter
charmed_angel
iBenny
Torrio
De_Kardinaal
D.
PatriQue89
Huppelmuts
Myraela
Chowi
Crazy-M
MissBitchy
Laysa
tombolafan
Teun_ZHV
Pheno
DeLuna
BONG4002
Loveless85
Franneh
Socios
-Vaduz-
Bos81
Symphonic
Rauzer
Fanta-stick
Deisyy
gomi
Pisces29
j95
FANN
vosss
tomaat52
78RPM
EchteZwareVanNelle
eNGine10
Greys
Goodbye
Cee
Oceanview
Karina
Avey
The_Chosen_1
LiFePo4
Bella nr. 1
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Trevland
DevilsWhore
Stoeprand
Zeroku
mstr
naatje_1
the_legend_killer
Huppelmuts
suikertaartje
chufi
Desunoto
Jotcha
Mexicaantje.
Ezechielk
timmmmm
Myraela
Surveillance-Fiets
Bravebart
justmattie
Japsnars
Hyman
The_Chosen_1
PeZu
PiRANiA
Heroinjunk
Pingwingei
Renesite
-SG-
8108139dpths
Sjoegerd
Arcee
AskMe
Panda72
MarkM
Giertje
eNGine10
goldfinger1963
Gotrick
Marijkezwolle
RenRen-
LovelyLady
c0nd0r
tubacloud
nijnja
3keernix
aight1
tliciouz
Socios
laforest
Rauw.
Nee was met het WK, ze heeft een spanje stringquote:
Ik ben ook nog geen 5 jaar lidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jouw 'hele FOK!historie' is duidelijk niet zo lang als die van mij, aangezien vrijwel alle users uit jouw lijstje nog steeds met regelmaat posten..
Ook in het maandoverzichtquote:
Ik niet opdagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had je vanmiddag kunnen krijgen![]()
Ik had mijn sexy lingerie al aankom je niet opdagen in het archief
quote:
quote:
n00b.quote:
Ik 6 jaar. Heb alleen nu een ander account.quote:
quote:
Ik net een jaarquote:
Wat was je vorige account dan? Wellicht zegt het me nog iets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik 6 jaar. Heb alleen nu een ander account.
Weet ik niet meer. Ik gebruik dat account al 4 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat was je vorige account dan? Wellicht zegt het me nog iets..
Hea?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
Mijn nieuwe lappie is er dus even bezig
Wat veur?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
Mijn nieuwe lappie is er dus even bezig
Toen FOK! begon was ik net 7 jaar oudquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Had ook eerst een ander account, die registreerde ik in Mei 2003 ergens, daarvoor kende ik FOK! alleen door Big Brother maar had me toen nog niet geregged
Je bent de naam vergeten van een account waaronder je 3 jaar gepost hebt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ik gebruik dat account al 4 jaar niet meer.Geen idee waarom ik ook een nieuwe heb, zat er waarschijnlijk alleen maar mee te baggeren.
Koetjiekoetjiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen FOK! begon was ik net 7 jaar oud![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent de naam vergeten van een account waaronder je 3 jaar gepost hebt?
Dat is ook alweer een aardige tijdquote:
Ik sinds 1998.quote:
Toen was je 3.quote:
3.5quote:
De meeste oldbies zijn siewosie kneuzen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het zo frustrerend dat iedereen alsmaar nieuwe accounts aanmaakt. Er schijnen nog heel veel oldbies te posten tegenwoordig, maar allemaal onder een andere naam, dus ik zou niet weten wie wie is.
En toen bestond FOK! nog niet.quote:
Ik zie dat als crewbash richting Danny, derhalve heb ik een TR hierover gemaakt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De meeste oldbies zijn siewosie kneuzen.
Mja dat is wel vervelend inderdaad. Ik mis vooral QyRoZ heel ergquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het zo frustrerend dat iedereen alsmaar nieuwe accounts aanmaakt. Er schijnen nog heel veel oldbies te posten tegenwoordig, maar allemaal onder een andere naam, dus ik zou niet weten wie wie is.
Fok dat.quote:
nee mangquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De meeste oldbies zijn siewosie kneuzen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie dat als crewbash richting Danny, derhalve heb ik een TR hierover gemaakt.
quote:
Maar die is nog wel makkelijk te herkennen met zijn huidige usernamequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mja dat is wel vervelend inderdaad. Ik mis vooral QyRoZ heel erg
Ik ben ook aan mijn 2e account, maar weet mijn eerst niet, althans het mailadres klopte niet meer en wist het wachtwoord niet meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Chowi het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Mijn moeder is idioot. Ze zit continu vragen te stellen, terwijl ze wéét dat ik last van mijn keel heb en het liefst zo min mogelijk praat..
Schrijf je briefjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Mijn moeder is idioot. Ze zit continu vragen te stellen, terwijl ze wéét dat ik last van mijn keel heb en het liefst zo min mogelijk praat..
Ik heb je iig weinig zien postenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben ook aan mijn 2e account, maar weet mijn eerst niet, althans het mailadres klopte niet meer en wist het wachtwoord niet meer
Mijn eerste account is helaas ook zijn reis begonnen naar de eeuwige jachtvelden, daar ook ik het wachtwoord ervan verloren ben. RIP D-D.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben ook aan mijn 2e account, maar weet mijn eerst niet, althans het mailadres klopte niet meer en wist het wachtwoord niet meer
Passmailer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn eerste account is helaas ook zijn reis begonnen naar de eeuwige jachtvelden, daar ook ik het wachtwoord ervan verloren ben. RIP D-D.
Dat komt van een liedje van CocoRosie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Tjsowie, leg jou ondertitel eens uit.
Oké, ken ze niet ik zal eens luisteren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt van een liedje van CocoRosie..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Wat zit er weer in een hoog tempo in zeg
op de sc ja daarvoor ook voornamelijk in het tourforumquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb je iig weinig zien posten
(volgens mij ben je pas sinds afgelopen WK erg actief geworden)
Ik zou echt niet meer weten op welk e-mailadres dat account geregistreerd staat. Ik heb het laatst toevallig nog geprobeerd met de passmailer, maar de drie e-mailadressen waarvan ik het wachtwoord nog heb, zijn het in elk geval niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
Wat zit er weer in een hoog tempo in zeg
Okejquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef crv het volgende:
[..]
op de sc ja daarvoor ook voornamelijk in het tourforum
't Is nogal 'experimentele' muziek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ken ze niet ik zal eens luisteren.
Dan kan je, als je hem echt nog terugwilt, mailen naar Forum@fok.nl met username etc. etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer weten op welk e-mailadres dat account geregistreerd staat. Ik heb het laatst toevallig nog geprobeerd met de passmailer, maar de drie e-mailadressen waarvan ik het wachtwoord nog heb, zijn het in elk geval niet.
Daar heb ik er wel meer van in mijn bieb staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Is nogal 'experimentele' muziek.
Ik vraag het wel even op MSN.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kan je, als je hem echt nog terugwilt, mailen naar Forum@fok.nl met username etc. etc.
Ruig hoor.quote:
Hij doet steeds hetzelfde bordquote:
Dat kunnen we op z'n minst afwachten tot na de liveshows.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, is er behalve deze slowchat wel betaansrecht voor TAL? 258 van de 427 topics zijn slowchattopics, en zo'n 78000 van de 91000 posts (85 %) zit in de slowchat.
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, is er behalve deze slowchat wel betaansrecht voor TAL? 258 van de 427 topics zijn slowchattopics, en zo'n 78000 van de 91000 posts (85 %) zit in de slowchat.
Het seizoen is nog niet eens helemaal begonnen, er komen veel meer shows.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker buff worden.quote:
Vier keer in de week.quote:
Ik ga douchen en omkleden, want zuipenquote:
Ow, okee. Ik vroeg het me ff afquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet eens helemaal begonnen, er komen veel meer shows.
JIj niet dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Myraela het volgende:
CHOWI HEEFT EEN FA OP MSN!!!! Mag ik je aanraken?![]()
!!
Het was maar een fopje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj niet dan?
Ik had in mijn modtijd ook een of twee FA's in mijn MSN-lijst...
Gewoon doen, gekkie. Als ze niet kijkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Had ik eindelijk een excuus om Chowi aan te raken.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Rauzer het volgende:
Oom Frans Bauer pleegt alsnog zelfmoord.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Myraela het volgende:
CHOWI HEEFT EEN FA OP MSN!!!! Mag ik je aanraken?![]()
!!
quote:
Ik heb dat liever niet, hoor. En je kunt beter uit mijn buurt blijven nu, anders word je ook ziek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon doen, gekkie. Als ze niet kijkt.
Vind je het niet lekker om stiekem aangeraakt te worden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb dat liever niet, hoor. En je kunt beter uit mijn buurt blijven nu, anders word je ook ziek.
Ligt eraan waar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker om stiekem aangeraakt te worden?
ik gebruik er ook maar 1 als ik alleen benquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
koetsiekoetsiekoetquote:
En wat is de nieuwswaarde hiervan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef Rauzer het volgende:
Oom Frans Bauer pleegt alsnog zelfmoord.
Er was laatst toch een heel bericht over, dat ze beide zelfmoord pleegden maar bij hem lukte het niet. En nu is het gelukt dus daarom zetten ze het erop.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En wat is de nieuwswaarde hiervan?
Er plegen dagelijks mensen zelfmoord. Moet het nu in het nieuws komen omdat hij toevallig een neefje heeft, die toevallig bekend is geworden..
Tja ook dat bericht hoeft van mij niet uitgemeten in de pers te komen. Net of Frans invloed heeft op het leven van zijn oom en tante. Zou het ook in het nieuws zijn gekomen als het geen familie van Frans zou zijn geweest?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er was laatst toch een heel bericht over, dat ze beide zelfmoord pleegden maar bij hem lukte het niet. En nu is het gelukt dus daarom zetten ze het erop.
ok dan is het goedquote:
Nee, maar dat wordt bij elke celeb gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ook dat bericht hoeft van mij niet uitgemeten in de pers te komen. Net of Frans invloed heeft op het leven van zijn oom en tante. Zou het ook in het nieuws zijn gekomen als het geen familie van Frans zou zijn geweest?
Weet ik, maar dat is toch zo overdreven, vinden jullie niet. Dadelijk komt zelfs in het nieuws dat het nichtje van de buurvrouw van de kapper van Marc Marie Huibrechts overspel heeft gepleegd...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt bij elke celeb gedaan.
Ik vind sowieso gat hele BN nieuws veels te ver gaan. die gasten hebben sowieso geen privacy meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is toch zo overdreven, vinden jullie niet. Dadelijk komt zelfs in het nieuws dat het nichtje van de buurvrouw van de kapper van Marc Marie Huibrechts overspel heeft gepleegd...
Hoe is dat in de Elzas?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind sowieso gat hele BN nieuws veels te ver gaan. die gasten hebben sowieso geen privacy meer.
geen idee, ik volg dat sowieso niet omdat het me niet interesseert. denk dat het niet anders is. in Zwitserland hebben ze ook roddelbladen waar alles breed uitgemeten wordtquote:
Ja ik vind het soms ook ziekelijk. Beroemdheden die er niet om vragen moeten gewoon met rust gelaten worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is toch zo overdreven, vinden jullie niet. Dadelijk komt zelfs in het nieuws dat het nichtje van de buurvrouw van de kapper van Marc Marie Huibrechts overspel heeft gepleegd...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Langzaam internet op iPhone kan zijn dat ik wegval
quote:
quote:
Nog niet gedaan vandaagquote:
quote:
quote:
ze beuren mij ook altijd wel weer een beetje op stom hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik me kut voel doen die idiote smilies altijd toch wel goed
Nee kasten sjouwen, in elkaar zetten en mijn laptop in orde maken was genoegquote:
psssstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:58 schreef Chowi het volgende:
Waar haal je die smileys vandaan, crv?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
psssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga met chowi in de regen dansen en in de plassen stampen![]()
* Huppelmuts trekt even een wit shirtje aan
quote:
Oh yeah. No undies please.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga met chowi in de regen dansen en in de plassen stampen![]()
* Huppelmuts trekt even een wit shirtje aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
psssstDat ik dáár niet op was gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Mannen en Kally weten waarom.quote:
* Huppelmuts gooit dr Sapph aan de kantquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef crv het volgende:
En deze voor mezelf vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
goed ?quote:
En ik was nog wel in V&A gisterenquote:
alles op zijn tijdquote:
quote:
Huur Thomas van EHT in, dan kom ik om zijn gereedschap vast te houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben de hele week al amper op FOK!
Kutklussen
Ik ben ook weer bezig, de kast van zoonlief begaf het en dat is een zwaar klote ding dus uit elkaar gehaald, vandaag nieuwe gekocht en al wat in elkaar gezetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kutklussen
Samen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Huur Thomas van EHT in, dan kom ik om zijn gereedschap vast te houden.
Is goed.quote:
als volgende week het zeil in de serre ligt, kan ik die gaan inrichten en kan ik de computerkamer om gaan bouwen tot slaapkamer, en zo gaat het balletje rollen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook weer bezig, de kast van zoonlief begaf het en dat is een zwaar klote ding dus uit elkaar gehaald, vandaag nieuwe gekocht en al wat in elkaar gezet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Huur Thomas van EHT in, dan kom ik om zijn gereedschap vast te houden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tjeezus kwam deze tegen die is wel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik ook want het weekend de laatste stukjes plinten leggen, dan de gaten van de oude plinten vullen en de muren weer sausen, dan verder met het verfwerk, daarna de kinderkamers behangen, ik ben volgend jaar wel klaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als volgende week het zeil in de serre ligt, kan ik die gaan inrichten en kan ik de computerkamer om gaan bouwen tot slaapkamer, en zo gaat het balletje rollen.
ik ben nog wel een paar weken bezig
Ik ben vanaf morgen voor 3 weken verminder toerekeningsvatbaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kutklussen
Ik ken hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kutklussen
Nog minder?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen voor 3 weken verminder toerekeningsvatbaar![]()
Ik hoop wel voor kerst helemaal klaar te zijn hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook want het weekend de laatste stukjes plinten leggen, dan de gaten van de oude plinten vullen en de muren weer sausen, dan verder met het verfwerk, daarna de kinderkamers behangen, ik ben volgend jaar wel klaar
ben benieuwd of de bekeuring komt of niet want het was in die Schweizquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor kerst helemaal klaar te zijn hier
We wonen kamperen al wel in mijn huis...
quote:
Rijd je met een NL wagen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
ben benieuwd of de bekeuring komt of niet want het was in die Schweiz
dit is mijn laatste week vakantie, en dan moet het ook allemaal tussendoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach nou ja ik doe het tussendoor, kan niet anders
Toch maar weer een Acer daar ben ik aan gewendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kally wat voor flapflop heb je gekaufdt?
quote:
Gek wief! Over 13 maanden is ie stuk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Toch maar weer een Acer daar ben ik aan gewend
Oh ik dacht dat je in Zwitserland woondequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Ik woon in Frankrijk, dat mag niet. En buiten dat is het goedkoper om een frans kenteken te hebben
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gek wief! Over 13 maanden is ie stuk!
Je had een Apple moeten pakken, dan had je bij de Starbucks hip kunnen doen.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je in Zwitserland woonde
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heeft meer met Acer dan met jouw geluk te maken
En lekker bellen op je iPhone zonder ontvangst!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je had een Apple moeten pakken, dan had je bij de Starbucks hip kunnen doen.
Echtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk, werk in Zwitserland en doe mijn boodschappen in Duitsland en mijn vrouw woont (nog) in Nederland
Ja het was ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
En lekker bellen op je iPhone zonder ontvangst!
Ik denk dat ik zijn vrouw vaker ziequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt![]()
Hoe vaak zie je je vrouw dan? En hoe lang zit jij al in Frankrijk / Zwitserland en blijf je daar?
Dat ding in je icon is een soort androgyn ding. Dat is al heel confusing. En je bent lesbeau.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Chowi het volgende:
Waarom denkt half FOK! dat ik een jongetje ben?
Ik heb geen tijd voor de Starbucksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je had een Apple moeten pakken, dan had je bij de Starbucks hip kunnen doen.
omdat je je zo gedraagtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Chowi het volgende:
Starbucksquote:
Vanwege je nagenoeg identieke uiterlijk als een jongen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Chowi het volgende:
die is inderdaad te makkelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zijn vrouw vaker zieen ik kom er vaker
![]()
Die was te gemakkelijk
Omdat je geil bent ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Chowi het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zijn vrouw vaker zieen ik kom er vaker
![]()
Die was te gemakkelijk
Frappucino's.quote:
1. Mijn vrouw komt ongeveer elke maand 2 wekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt![]()
Hoe vaak zie je je vrouw dan? En hoe lang zit jij al in Frankrijk / Zwitserland en blijf je daar?
houden zoquote:
En gaat je vrouw ooit 'voor altijd' overkomen, of bevalt het wel zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
1. Mijn vrouw komt ongeveer elke maand 2 weken
2. ik zit hier al 3,5 jaar
3. Ja
Dat dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Starbucks? Mwaa, ik drink liever koffie!
Ja en Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En gaat je vrouw ooit 'voor altijd' overkomen, of bevalt het wel zo
Ik ben niet lesbeau.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ding in je icon is een soort androgyn ding. Dat is al heel confusing. En je bent lesbeau.
Maar hoezo dan?quote:
Hoe weet jij hoe ik eruit zie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanwege je nagenoeg identieke uiterlijk als een jongen?
Dat zal het zijn.quote:
Starbucks dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Starbucks? Mwaa, ik drink liever koffie!
Je bent bi? O.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet lesbeau.
[..]
Maar hoezo dan?.
[..]
Hoe weet jij hoe ik eruit zie?.
[..]
Dat zal het zijn..
Ik dacht het ook door je UIquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet lesbeau.
[..]
Maar hoezo dan?.
[..]
Hoe weet jij hoe ik eruit zie?.
[..]
Dat zal het zijn..
Om het makkelijk te houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk, werk in Zwitserland en doe mijn boodschappen in Duitsland en mijn vrouw woont (nog) in Nederland
Ceck fobo maar
Als je enkel zwarte koffie drinkt is starbucks niet te "vreten"quote:
Hm, ik dacht dat je dat wel wist. Ik heb het een paar keer verteld, ook in deze SC.quote:
Ze heeft wel een doos maar geen tieten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
En je bent geen meisje meisje![]()
En dat is een compliment
Natuurlijk wel, moet je gewoon om zwarte koffie vragen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
Als je enkel zwarte koffie drinkt is starbucks niet te "vreten"
is heul niet moeilijk hoor, enkel de LAT relatiequote:
Ja maar ik zie je nooit geilen op mannen. En je zei dat Zeroku van de verkeerde kant was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat je dat wel wist. Ik heb het een paar keer verteld, ook in deze SC.
Maar die andere 2 weken, heb je daar dan een Franse chick voor die de 2 weken dat je vrouw er is ook weer ff opzout?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
is heul niet moeilijk hoor, enkel de LAT relatie
Manwijf is geen compliment.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht het ook door je UI![]()
En dat is een compliment
Qua ijdelheid ben ik wel echt een meisje-meisje hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht het ook door je UI![]()
En dat is een compliment
Ik ben ook geen meisje meisje, ik zit niet te tutten en draag geen rose en glitterzooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een doos maar geen tieten?![]()
of andersom![]()
Dan drink ik nog liever heinekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, moet je gewoon om zwarte koffie vragen.
Ze had het over der Toyboy, wel opletten jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar ik zie je nooit geilen op mannen. En je zei dat Zeroku van de verkeerde kant was.
Je rookt zware shag, draagt wijde boxers en witte Zeeman BH's?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meisje, ik zit niet te tutten en draag geen rose en glitterzooi![]()
Ik haat shoppen en kan beter met mannen opschieten over het algemeen, zoiets
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Qua ijdelheid ben ik wel echt een meisje-meisje hoor.. Maar voor de rest heb je denk ik wel gelijk.
Ik schaam me daar ook niet voor.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die andere 2 weken, heb je daar dan een Franse chick voor die de 2 weken dat je vrouw er is ook weer ff opzout?
Ik moet dat even nuanceren. Ik zei 'andere kant', en niet 'verkeerde kant'. En dat is een soort eufemisme voor mensen die homoseksueel zijn. Althans in deze omgeving.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar ik zie je nooit geilen op mannen. En je zei dat Zeroku van de verkeerde kant was.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je rookt zware shag, draagt wijde boxers en witte Zeeman BH's?
Nee geile lingerie, sigaretten en ben heus wel vrouw alleen nooit zo'n hihihi mutsje geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je rookt zware shag, draagt wijde boxers en witte Zeeman BH's?
Oquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet dat even nuanceren. Ik zei 'andere kant', en niet 'verkeerde kant'. En dat is een soort eufemisme voor mensen die homoseksueel zijn. Althans in deze omgeving.
Ik heb bij jouw juist het beeld van een enorm bazige SM meesteresquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben ontzettend ijdel, maar echt meisje-meisje niet. Behalve qua shoppen
Ik shop online, ik heb er echt een hekel aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben ontzettend ijdel, maar echt meisje-meisje niet. Behalve qua shoppen
Ook niet vroegah?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee geile lingerie, sigaretten en ben heus wel vrouw alleen nooit zo'n hihihi mutsje geweest
quote:
De wondere wereld van het internet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb bij jouw juist het beeld van een enorm bazige SM meesteres
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik shop online, ik heb er echt een hekel aan
Ik ga dat gewoon als een compliment zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb bij jouw juist het beeld van een enorm bazige SM meesteres
You know what they say: A handshake a day keeps aids awayquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het houd de polsen wel soepel, iedere maand 2 weken handkarren
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
You know what they say: A handshake a day keeps aids away [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
[..]
Ik ga dat gewoon als een compliment zien.
Dat is ook voor vrouwen zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
You know what they say: A handshake a day keeps aids away [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
[..]
Ik ga dat gewoon als een compliment zien.
Vrouw naar mn hart. Ik heb ook een bloedhekel aan shoppen, als ik in de stad ben zit ik liever met een pilsje in mn hand op het terrasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik shop online, ik heb er echt een hekel aan
Inderdaad, in het echt ben ik een muisachtig meisje dat milieu wetenschappen studeert en Wow speelt en SCORE zegt als ik van mijn nerd vrienden een compliment over mijn nieuwe achievements krijg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
De wondere wereld van het internet.
Ja die kut pashokjes, als ik echt moet ga ik alleen en ren door de winkelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw naar mn hart. Ik heb ook een bloedhekel aan shoppen, als ik in de stad ben zit ik liever met een pilsje in mn hand op het terras
O maar dat ook. Maar eerst minstens 10 tassen aan elke hand.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw naar mn hart. Ik heb ook een bloedhekel aan shoppen, als ik in de stad ben zit ik liever met een pilsje in mn hand op het terras
quote:
In het echt flash ik mijn tieten aan mensen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, in het echt ben ik een muisachtig meisje dat milieu wetenschappen studeert en Wow speelt en SCORE zegt als ik van mijn nerd vrienden een compliment over mijn nieuwe achievements krijg.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
In het echt flash ik mijn tieten aan mensen in de supermarkt..
Dat wil ik ook nog ooit doen. Lijkt me super.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, in het echt ben ik een muisachtig meisje dat milieu wetenschappen studeert en Wow speelt en SCORE zegt als ik van mijn nerd vrienden een compliment over mijn nieuwe achievements krijg.
moeten we toch maar eens samen boodschappen gaan doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
en vrouwen, het is mijn laatste avond alleen voorlopigquote:
en dan niet ff aan mij geven ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik al voor mijn neus staan
neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je muismeisje al gemaild dan?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
moet je weer drie weken in het gareelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
en vrouwen, het is mijn laatste avond alleen voorlopig [ afbeelding ][ afbeelding ]
Neem je dat weer serieus? Oja ik was de PI vergeten.quote:
en ook al een barmeisje laten schietenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je muismeisje al gemaild dan?
bier en tieten ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
en vrouwen, het is mijn laatste avond alleen voorlopig [ afbeelding ][ afbeelding ]
SCORE! Ik bedoel hap!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neem je dat weer serieus? Oja ik was de PI vergeten.
ach, is bijna carnavalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
en ook al een barmeisje laten schieten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die kut pashokjes, als ik echt moet ga ik alleen en ren door de winkels
Oo haha dat was een fopje. Wat een dijenkletser!quote:
Hallo was je zo dronkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach, is bijna carnaval
ehm bar meisje .... doe me ff bijlichten
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je weer drie weken in het gareel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |