Eens.quote:
Eens. Ze hebben wel een fijne penis, doorgaans.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eens. Ze hebben wel een fijne penis, doorgaans.
waaromquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Graseter het volgende:
[Singles] kopen zelf hun nieuwe t.v.
snel pak de lapo!
Trollquote:
Dat is nog een sociaal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Socios heeft wel gelijk! 3D is KUT
Zit je met zo smerig brilletje op! Misschien heeft die man of vrouw voor je wel een vies gezicht met heel veel uitknijppuisten![]()
En zit er net een snottie aan die bril
Het is ook gewoon irritant. Ik wil helemaal niet dat dingen op me afvliegen, waarom zou iemand dat willen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Socios heeft wel gelijk! 3D is KUT
Zit je met zo smerig brilletje op! Misschien heeft die man of vrouw voor je wel een vies gezicht met heel veel uitknijppuisten![]()
En zit er net een snottie aan die bril
ONZ. KLB is voor kutkneuzen.quote:
Haha, van het helemaal met je eens. Sowieso altijd maar die eeuwige zucht naar (nutteloze) vernieuwing.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Het is ook gewoon irritant. Ik wil helemaal niet dat dingen op me afvliegen, waarom zou iemand dat willen?Ik wil gewoon de film kijken, en daarvoor niet een fokking bril voor op hoeven. Het is weer een ding waar al de nieuwhoeren helemaal geil van worden.
Ja, prima.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
Jij bent een geile slet
Zo goed
SIEWOSIEquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, van het helemaal met je eens. Sowieso altijd maar die eeuwige zucht naar (nutteloze) vernieuwing.Ik heb veel LED-lampen in huis, dát zijn nou nuttige vernieuwingen/ uitvindingen.
Ik zat met een harde plasser Shrek 3D te kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ook gewoon irritant. Ik wil helemaal niet dat dingen op me afvliegen, waarom zou iemand dat willen?Ik wil verdomme gewoon de film kijken, en daarvoor niet een fokking bril voor op hoeven. Het is weer een ding waar al de nieuwhoeren helemaal geil van worden.
Vooral als die hagelslag eet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent een geile slet
Zo goed
Dat komt omdat je op lelijke wijven geilt. Heeft niks te maken met 3Dquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zat met een harde plasser Shrek 3D te kijken.
Oh..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat komt omdat je op lelijke wijven geilt. Heeft niks te maken met 3D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |