Ik vind dat best erg eigenlijk.. Dat het zo gaat, ik bedoel.. als de persoon in kwestie een baan kan vinden waar hij of zij wel voor gekwalificeerd is, dan zou die persoon dat wel doen toch? Je doet het heus niet zomaar lijkt me.. Maar goed, overal zijn regels en redenen voor, dus het zal vast wel ergens goed voor zijn, al ontgaat het goede hieraan mij volledigquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef StefanieV het volgende:
Yachiru ik denk dat het eerder is dat ze bang zijn dat je je te snel zal vervelen als je overgekwalificeerd bent. En ook moeten ze je teveel betalen. In mijn geval was het dat ze geen subsidies meer kregen van de overheid als ze iemand aanvaarden met een hoger diploma (ja echt.. )
Haha, nee! Heb 'em weleens zien staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef trui het volgende:
[..]
haha heb je dat boek ook gelezen? ik ben er net mee bezig.
het is zeker de moeite waard!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Yachiru het volgende:
Edit: oh, even snel een samenvatting en review gelezen, die wil ik best lezen!![]()
Ah, wat een schattig mandje! Daar is Witje vast heel blij mee!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef trui het volgende:
ik heb gisteren en vandaag een hondenmandje gehaakt.
[ afbeelding ]
klinkt niet zo logisch he, met de komst van Gijsje. maar 't had er toch zijdelings wel mee te maken. ik had op de camping met wat restwol ook zoiets (maar dan kleiner) gemaakt als kommetje. dat werd een mandje voor de LittlePetShophondjes van m'n dochter. toen wilde zoonlief er ook graag een voor zijn knuffelhondje. zeker omdat hij bang was dat die jaloers zou worden op alle aandacht die het nieuwe poesje zou gaan krijgen.
dus is deze (wat groter) voor Witje.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet je, ik ik vind het wel heel erg slowchat worden hier de laatste tijd. Het is daardoor nauwelijks meer bij te houden.
Ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef trui het volgende:
doedezemaar, je hebt gelijk. sorry dat ik me daar ook wel schuldig aan maak. zullen we weer iets meer ontopic blijven dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anitra, het wordt woensdag dat ik weer in de stad kom, is dat oke?
Ik heb ook weer een rand vierkantjes om het dekentje dat ik had. nu ziet het er zo uit:
of niet helemaal meer, want ik ben al begonnen aan de grannyrand eromheen...
ik heb wat gespeeld met de kleuren, nu wat bredere strepen eromheen om de rust er weer in terug te krijgen... al weet ik niet zeker of me dat helemaal gaat lukken...dan maar een wat drukker dekentje...
![]()
wat is swapster en swaptijd???ben niet neiuwsgierig maar weet graag van alles hihiquote:Ik heb maar 1 pakje voor mijn swapster... hoop dat ze niet al te teleurgesteld is... maar inderdaad, bijna swaptijd!!!![]()
Ja, maar ik vind ze nog niet uilig genoeg eigenlijk (quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef trui het volgende:
die uiltjes heb ik ook gemaakt (voor saffier). lief zijn ze inderdaad he!
Die 5 dc's en (4x) 4 dc's moet je bovenaan 'closen', dus de stokjes aan elkaar slipstitchen of sc'en zodat ze uiteindelijk 1 steek worden. Dan kom je inderdaad uit op 25 steken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef StefanieV het volgende:
Ik snap iets niet in mijn patroon trouwens, kan iemand helpen?
Rnd 5: 7 single crochet, 3 single crochet in the next stitch, 6 single crochet, 3 single crochet in the
next stitch, 6 single crochet (25 stitches)
Rnd 6 & 7: Single crochet in each stitch.
Rnd 8: In this round you’ll crochet the toes: 11 single crochet, 5 double crochet closed together in
next stitch, 1 single crochet, *4 double crochet closed together in next stitch, 1 single crochet*,
repeat from *to* 4 times, 4 single crochet (25 stitches). IMPORTANT: when you are crocheting the
other foot, do not forget to invert the toes' order.
ja was grote twijfel door wat blessures en nee geen slaapzak, ben een langzame haakster, dus zou eerder een pannenlap worden danquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:12 schreef trui het volgende:
spiegelei, mooie tas! ik heb diezelfde fout gemaakt de eerste keer (zelfs ook de 2e keer nog) bij 't gebruiken van die handleiding, zeer herkenbaar dus.
. ik naai de voering er ook altijd in met de hand, maar ik zag laatst een voorbeeld van iemand die 't wel met de naaimachine ingenaaid had en dat kon er ook best mee door eigenlijk (bij een lucy-bag).
anitra, maar jij twijfelde toch of je 't op tijd afkreeg voor de swap allemaal? ik kreeg ook de indruk dat je minstens een slaapzak aan 't haken was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom jochoc!
En hoe doe je dat? Eerst de 5 dc's maken en dan terug keren om ze te closen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die 5 dc's en (4x) 4 dc's moet je bovenaan 'closen', dus de stokjes aan elkaar slipstitchen of sc'en zodat ze uiteindelijk 1 steek worden. Dan kom je inderdaad uit op 25 steken.
van BE? oh wacht, ik dacht even dat je BrightEyes bedoelde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:23 schreef StefanieV het volgende:
[..]
En hoe doe je dat? Eerst de 5 dc's maken en dan terug keren om ze te closen?
Trui, diegene gaat het toch onmiddellijk weten, aangezien het van BE komt, dat valt echt wel op
Van mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:15 schreef EsseEi het volgende:
wat vervelend, dat iedereen zo'n moeite heeft met werk vinden of onzekerheden heeft over z'n baan...
Hoop voor jullie dat er snel dingen op jullie pad komen, of dat die hele crisis snel over is (of allebei eigenlijk)!![]()
Even on-topic: wil een rand maken om m'n lapje met het granny stripe patroon, en eigenlijk2 kleuren, maar ben bang dat het te breed wordt danMag ik nog die halve cm van ... (wie was het ook alweer????
) erbij nemen? (ga maar even proberen, anders wordt het gewoon 1 kleur, eerst nog 3 bloempjes vast maken)
zekers, als ie klaar isquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:40 schreef trui het volgende:
[..]
Ynske, klinkt leuk! wel showen he? ik vond je sjaal ook erg mooi geworden trouwens.
ik heb echt geen flauw benulquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:56 schreef trui het volgende:
ah, toch geloof ik je niet helemaal.
oh ik heb toch zooo'n sterke neiging om over m'n swapproject uit de school te klappen. maar toch beter nog maar even wachten. ik duik m'n bed in, welterusten!
stefanie, dat van dat maandag versturen is wel een veel te grote hint natuurlijk he. en ik ben toch ook wel erg benieuwd naar wie mijsje al maanden geleden (nouja) een pakje gestuurd heeft.weet je zeker dat 't geen geintje is, mijsje? een loos pakje om je geduld op de proef te stellen.
Haha nee ik bedoel van België dus, ik ga niet naar NL en ook niet even op en af naar daar om te versturen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:40 schreef trui het volgende:
[..]
van BE? oh wacht, ik dacht even dat je BrightEyes bedoelde.ik dacht trouwens juist dat je vandaag naar NL ging en dat je 't daarom juist vandaag wilde versturen, zodat 't vanaf daar kon. maar niet dus.
ah, een vis? een lamp? een TV? ik ben erg benieuwd!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef StefanieV het volgende:
Bij mij is het ook niet bruikbaar hoor, moest dat dan? Het is om uit te zetten
oh maar je hebt het dus al uitgepakt???quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw benulik wacht gewoon netjes 1 september af, of ik dan nog iets heb om uit te pakken, en anders kom ik enthousiast laten zien wat ik al had...
(was ook heel leuk! en bruikbaar
)
haha grapjas!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:15 schreef Ynske het volgende:zomers... k*t met peren... geloof dat ik dat helemaal vergeten ben
![]()
euh tis voor gebruik in de zomerofzo dan he
![]()
Ik weet het eigenlijk ook niet. Heb deze manier namelijk nooit eerder gezien. Zelf net even wat proberen te frutten, maar het is best lastig om er iets nets van te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:23 schreef StefanieV het volgende:
En hoe doe je dat? Eerst de 5 dc's maken en dan terug keren om ze te closen?
hahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:19 schreef trui het volgende:
[..]
oh maar je hebt het dus al uitgepakt???foei!
Ik heb dus gisteren een uiltje op ravelry gezien dat echt een kopie is van die uit het boekje, alleen dan met wat toevoegingenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef mijsje het volgende:
ladyblack, die zijn leuk!
ik had ze ook ergens gezien... ow ja, van ravelry... jammer dat het patroon alleen in het boekje staat en niet meer op ravelry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |