abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:18:21 #201
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85310137
Leuk kruimel, die mascotte :)

Welkom terug Trui, fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad.
Die baan, ja daar ben ik niet al te optimistisch over. Wat woning betreft heb ik van diverse mensen tips gekregen dus ik hoop dat daar wat goeds uit komt.
Ben net terug van de kerk in Apeldoorn en dat was O+
Lieve hartelijke mensen en een preek over Romeinen 8, net wat ik vandaag "toevallig" nodig had!
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:49:26 #202
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85311170
ow en: mijn planning is om uiterlijk woensdag m'n lapje in de bus te gooien naar HootHoot!
pi_85313346
Heb mijn doodle even aangepast, dus daarom is er een andere datum waar bijna iedereen kan :-)
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:59:56 #204
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85313572
kan iemand dat linkje naar die doodle (?) nog een keer plaatsen? ik kan 'm zo gauw niet vinden.

en caroline, wat jammer dat je zo pessimistisch bent over je kansen op de arbeidsmarkt. je komt in je posts hier altijd slim & aardig genoeg over, waarom zou er niet ergens een werkplek voor je zijn in apeldoor of omgeving?
in de haak.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:12:09 #206
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85313980
merci!
in de haak.
pi_85314087
Ik was heel enthousiast Ravelry aan het doorspitten op zoek naar leuke ideetjes voor kerstkaarten met een gehaakt randje oid. Bedenk ik me net dat ik de hele maand december weg ben en helemaal geen kerstkaarten kan versturen _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:15:41 #208
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85314112
ga je naar een land zonder brievenbussen? :+
in de haak.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:16:23 #209
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85314142
Trui, nog afgezien van de recessie. Het is nog steeds een beetje vakantietijd en er zijn vrijwel geen senior vacatures. Voor de junior baantjes ben ik zwaar overgekwalificeerd. Wel heb ik al een derde vrijwilligersbaantje gevonden wat ik heel erg graag wil gaan doen. Moet alleen even wachten of ik van UWV toestemming krijg.

Overigens ben ik op dit moment met mijn coach bezig om mijn bedrijfsplan vorm te geven. Zodanig dat het ook in de praktijk werkelijkheid gaat worden. Caroline is niet voor één gat te vangen ;)
pi_85314148
Np trui :-)

Haha Hoothoot, zelfde vraag als trui :D
pi_85314152
Dat nog net niet, maar wel naar een land waar ik de posterijen niet zo vertrouw dat ze mijn kerstkaarten binnen afzienbare tijd naar Nederland krijgen ;)
pi_85314155
over de meet, tot zover is het dit:

en dat maakt van mij nu even de ergste spelbreker op 23 oktober... ;)
naja, misschien gaan wij wel niet op vakantie op 23 oktober, maar erna, of niet... en dan kan ik ook alsnog komen als er voor 23 oktober wordt gekozen in dat geval....
TwistedDarling, had jij niet eerer ingevuld dat je wel kon op 9 oktober? ik dacht dat dat de datum was dat iedereen (m.u.v. Muck) wel kon... misschien heb ik het wel verkeerd gezien...
wat zullen we doen? nog even de datum open houden? wanneer zullen we definitief een datum gaan prikken? zullen we die op 4 september uiterlijk prikken? is dat een idee? en dan ook meteen op 4 september uiterlijk de lokatie beslissen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:23:51 #213
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85314426
Ja, ik bedacht me later dat ik dat weekend wel eens bij m'n ouders zou kunnen doorbrengen, gezien m'n vader rond die datum jarig is, dus ik had het even veranderd.

Maar gezien ik toch nooit met zekerheid van te voren kan zeggen of ik wel of niet kan (gezondheid) wil ik er wel even bij zeggen dat er niet al teveel rekening moet worden gehouden met mijn data. Misschien had ik het beter helemaal niet in kunnen vullen. :P
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85314462
Welkom terug Trui! Leuk dat Gijsje er nu is! Dat maakt naar huis gaan van je vakantie vast een stuk leuker :D
Wat een schattig poppetje! Die knoopjes doen me denken aan de film 'Coraline'.
Ik heb vanmiddag koekjes gebakken! Zandkoekjes met rozijntjes, en van die spiraal koekjes met bruin en wit. Ze zijn erg lekker geworden :D Alleen toen ik de laatste bakplaat uit de oven haalde, duwde ik er (heel erg slim) tegenaan met mijn linker wijsvinger.. AU! :{ Wat doet dat gemeen zeer zeg!
En helaas gebruik ik die vinger ook om de draad te leiden als ik haak.. Heel erg fijn! Maar het lukt zonder die vinger vast ook wel :P Zal wel moeten, want m'n swap is nog niet af :@
pi_85314600
Ik heb eindelijk een plaatje bij m'n naam! *O*
pi_85314652
Hè TD, schei uit, tuurlijk wordt er met jouw data net zoveel rekening gehouden als met de andere data! o|O en tuurlijk goed dat je het hebt ingevuld ^O^ juist leuk om te kunnen komen! :)

auw Yachiru... pijnlijk! :* kusje erop, over? ;)
(nou ja! grappig! om nog even de lijst van toevallige gelijkenissen aan te vullen, ik hou ook van bakken... ;) ik doe het veel te weinig, maar wel eens... van de week nog cupcakes... :D )
pi_85315002
Aww dankje Mijsje! O+
Ja idd nog een gelijkenis, ik vind bakken ook heel leuk! Maar doe het ook te weinig, haha :P
Gun mezelf er vaak de tijd niet voor, omdat je er meestal toch aardig wat tijd mee kwijt bent.
Oeh, ik eet nu nog een rozijnenkoekje, ze zijn echt goed gelukt! Misschien bak ik die wel voor de meet! :D
Houden jullie van rozijnen? O-)
pi_85315324
:* asjeblief O+
:Y rozijnen :9 heerlijk... het enige van dat soort spul dat ik niet lekker vind is van die hele grote witte krenten die helemaal zacht worden in een gerecht... bah... maar rozijnen en krentjes in het algemeen :9 lekker!

*O* Hoothoot *O* leuk plaatje! is dat van die kussens die je had gemaakt om te verkopen? *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:58:36 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85315477
mooi plaatje hoot!
en rozijnen, :9~
yachiru, au! dat heb ik ook eens gehad, precies ook op zo'n plek waar ik de draad over laat gaan met haken. erg lastig. een pleister kan tijdelijk uitkomst bieden? geldt misschien ook voor jou, anitra?
in de haak.
pi_85316270
Bah rozijnen, ik hou er niet van :P Maar ik eet het wel als het niet anders kan :D

Mooi plaatje hoor! Je hoort nu bij de club haha

Yachiru, pijnlijk! Heb ik op het werk ook, als k met pannenkoekborden naar beneden moet lopen voor de mensen, dan moet ik me haasten zodat ik ze even kan neerzetten want anders heb k geen vingers meer.

Bakken doe ik ook graag, al kan ik er niets van. En ik heb ook geen proefkonijn, vriendlief wilt er niet van proeven want hij is niet aan taart enzo maar nu ik bedenk, ik heb genoeg proefkonijnen als de meet gaat zijn :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:40:02 #221
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85316618
stefanie, oh werk jij in een pannenkoekenrestaurant? heb ik (ooit in een ver verleden) ook gedaan, ik vond 't behoorlijk zwaar inderdaad, met die hete borden lopen (vooral als 't met veel borden tegelijk moest...).

caroline, ai, da's wel herkenbaar, dat 'overgekwalificeerd' zijn. ik ben voor veel banen ook 'te hoog opgeleid', terwijl ik best eens wat anders zou willen proberen (en er bovendien waarschijnlijk nog zat moeite mee zou hebben).
in de haak.
pi_85317501
Ik maak wel cupcakes met citroen botercreme :9 Die lukken bij mij altijd erg goed :D

Succes alle werkzoekenden! Ik heb een tijdelijk contract tot eind volgend jaar, maar hoe veel kans er is op verlenging :? Ik werk in de culturele sector en als het kabinet al zn plannen doorvoert moet er goed worden bezuinigd bij ons...
pi_85318903
trui, werk in een chocolaterie/koffiehuis met pannenkoeken bij :-) Maar nog 1 week en ik ben er weg, heb een nieuwe baan gevonden (moest wel, ontslag gekregen, lang verhaal). En dat probleem met overgekwalificeerd heb k ook, voordat ik deze baan had, wou ik ook totaal iets anders maar ben steeds afgewezen. En de baan die ik nu ga doen, schijt ik alle kleuren, omdat ik (nog) niets van de wetgeving ken..
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:03:32 #224
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_85319562
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef trui het volgende:
kan iemand dat linkje naar die doodle (?) nog een keer plaatsen? ik kan 'm zo gauw niet vinden.

en caroline, wat jammer dat je zo pessimistisch bent over je kansen op de arbeidsmarkt. je komt in je posts hier altijd slim & aardig genoeg over, waarom zou er niet ergens een werkplek voor je zijn in apeldoor of omgeving?
De arbeidsmarkt ligt volledig op zijn gat, ik zoek ook al sinds februari :{
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:15:12 #225
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85320102
wat vervelend, dat iedereen zo'n moeite heeft met werk vinden of onzekerheden heeft over z'n baan...
Hoop voor jullie dat er snel dingen op jullie pad komen, of dat die hele crisis snel over is (of allebei eigenlijk)! :*

Even on-topic: wil een rand maken om m'n lapje met het granny stripe patroon, en eigenlijk2 kleuren, maar ben bang dat het te breed wordt dan :( Mag ik nog die halve cm van ... (wie was het ook alweer???? :@) erbij nemen? (ga maar even proberen, anders wordt het gewoon 1 kleur, eerst nog 3 bloempjes vast maken)
pi_85320565
Het gaat op zich ook wel zonder pleister, het brandplekje is zeg maar een streepje. Ik zette de bakplaat neer en duwde hem toen aan |:( Echt heel erg dom ja.. :@ Maar als ik de draad naast het streepje laat lopen dan gaat het goed :P
Ik wist trouwens niet dat je een baan niet kan krijgen omdat je overgekwalificeerd bent?
Heeft het er dan mee te maken dat ze je naar verhouding meer moeten betalen dan iemand die zeg maar precies voor die baan opgeleid is?
Heb het zelf nooit meegemaakt, ik heb de (MBO) opleiding voor doktersassistente gedaan, daarna nog 3 jaar HBO maar dit door omstandigheden niet afgemaakt en daarna ben ik gaan werken als doktersassistente wat ik nu dus bijna 2 jaar doe.
Zit nu wel met een vrij hoge studieschuld, dus ik wil misschien toch nog een HBO opleiding af zien te ronden, maar dat wordt dan een combinatie met mijn huidige baan. Via het LOI ofzo. Ik zat de laatste paar dagen al een beetje rond te kijken op de website, en vond de opleiding vertaler Engels. Taal is best wel mijn ding, en met Engels heb ik ook absoluut geen moeite. Daarnaast krijg je ook een deel freelance ondernemerschap, wat me best handig lijkt, ook voor 'later' :)
Maar goed.. ik ga nu wel erg off-topic :@ Komt omdat het al over werk enzo ging, en ik nu nogal enthousiast ben over die opleiding die ik dus misschien wil gaan doen, dus dan kan ik niet meer stoppen met typen, haha :P Staat overigens nog niks vast, omdat ik nog even uit moet vogelen of ik het allemaal kan combineren, met name omdat ik binnenkort, met name omdat er binnenkort nog wat bij komt naast mijn werk waar mogelijk ook veel tijd in gaat zitten, maar dat hoor ik waarschijnlijk deze week (ga er liever hier niet in detail op in, als er iemand toch graag meer wilt weten, PM maar want ik snap dat ik nu mensen nieuwsgierig maak :P ).
Oh, en Stefanie, ik kan ook wat anders in de koekjes doen hoor, dan maak ik gewoon meerdere soorten :) Je hoeft echt niet mijn rozijnenkoekjes te eten als je niet van rozijnen houdt!
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:26:06 #227
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85320609
even een kleine ergenis:

WAT IS AFHECHTEN TOCH EEN #@%$##^$ WERK! :(

bijna klaar :P
pi_85320728
Yachiru ik denk dat het eerder is dat ze bang zijn dat je je te snel zal vervelen als je overgekwalificeerd bent. En ook moeten ze je teveel betalen. In mijn geval was het dat ze geen subsidies meer kregen van de overheid als ze iemand aanvaarden met een hoger diploma (ja echt.. )

Ik snap iets niet in mijn patroon trouwens, kan iemand helpen?

Rnd 5: 7 single crochet, 3 single crochet in the next stitch, 6 single crochet, 3 single crochet in the
next stitch, 6 single crochet (25 stitches)
Rnd 6 & 7: Single crochet in each stitch.
Rnd 8: In this round you’ll crochet the toes: 11 single crochet, 5 double crochet closed together in
next stitch, 1 single crochet, *4 double crochet closed together in next stitch, 1 single crochet*,
repeat from *to* 4 times, 4 single crochet (25 stitches). IMPORTANT: when you are crocheting the
other foot, do not forget to invert the toes’ order.

In rond 5, 6 en 7 heb k 25 steken, en dan moet ik in ronde 8 opeens 5 stokjes in 1 steek doen en dan 4 keer 4 stokjes in 1 steek. Dan moet ik toch meer dan 25 vasten overhouden? Wat bedoelen ze precies met 5 double crochet closed together in next stitch? Hoe ik het nu doe zijn het gewoon 5 stokjes in die steek, waardoor ik natuurlijk opeens 4 steken meer heb..
pi_85320783
Ow Muck, jij ook al! Hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot met mijn verhaal hierboven, op de één of andere manier.. :@ Vind het erg vervelend voor allen hier die werkzoekend zijn, hoop van harte dat jullie snel iets mogen vinden! En anders misschien samen een haakwinkeltje beginnen? ;)
pi_85321007
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef StefanieV het volgende:
Yachiru ik denk dat het eerder is dat ze bang zijn dat je je te snel zal vervelen als je overgekwalificeerd bent. En ook moeten ze je teveel betalen. In mijn geval was het dat ze geen subsidies meer kregen van de overheid als ze iemand aanvaarden met een hoger diploma (ja echt.. )
Ik vind dat best erg eigenlijk.. Dat het zo gaat, ik bedoel.. als de persoon in kwestie een baan kan vinden waar hij of zij wel voor gekwalificeerd is, dan zou die persoon dat wel doen toch? Je doet het heus niet zomaar lijkt me.. Maar goed, overal zijn regels en redenen voor, dus het zal vast wel ergens goed voor zijn, al ontgaat het goede hieraan mij volledig :P
pi_85321299
Ja Yachiru, erg kan je het wel noemen, het goede ontgaat mij ook daaraan hoor :-) Nuja, ik heb een job gevonden, ik duim voor de anderen hier dat ze ook snel iets vinden, ik weet alleen niet of het moeilijker is in NL of niet..
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:04:01 #232
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85322678
Overgekwalificeerde meldt zich :')

Vrees dat me dat bij het baantje dat ik nu op het oog heb ook de kop gaat kosten.... de vraag is mbo+ of hbo denkniveau, en ik heb een academische graad :') maar dan wel in kunstgeschiedenis, dus volledig ongeschikt om de meeste baantjes te doen in de ogen van werkgevers en uitzendbureau-medewerkers :{w
Ik zou best graag de horeca in willen (overdag), maar daar ben ik te oud (lees: duur) voor ja :{ echt heel jammer...
pi_85322746
Trui welkom terug! Mijn vingers zitten ergens onder de pleisters idd en heb deel 1 van mijn swapding af *O*

Voor alle werkzoekende :*
pi_85323463
Maken jullie allemaal meerdere zaken mss? Ik ben bang dat het mijne mss te weinig zal zijn als ik het hier zo lees :@ Alleen heb k geen tijd meer om nog bij te maken, moet morgen al op de post.. Nu hoop ik echt dat diegene er blij mee zal zijn..
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:46:32 #235
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85325040
mijn swapproject bestaat uit 2 delen (tenzij ik nog iets verander aan de plannen maar ik denk toch maar van niet, ik heb al zoveel beginnetjes terzijde geschoven (of omgebogen naar iets anders) :o ). maar 't hoeft natuurlijk helemaal niet meer dan 1 dingetje te zijn, 't was als low profile geintje begonnen toch?
in de haak.
pi_85325044
@ LadyBlack: oh nee toch, jij ook al.. Wat een narigheid hier :{ Ook voor jou hoop ik het beste! O+

@ Stefanie: doe niet zo gek jij :P Tuurlijk vind degene die het krijgt het leuk! Maak je maar geen zorgen! O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:47:58 #237
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85325114
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Yachiru het volgende:
Taal is best wel mijn ding
haha heb je dat boek ook gelezen? ik ben er net mee bezig. :)
in de haak.
pi_85325277
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:47 schreef trui het volgende:

[..]

haha heb je dat boek ook gelezen? ik ben er net mee bezig. :)
Haha, nee! Heb 'em weleens zien staan :P Daarom klonk het vast een beetje bekend toen ik het typte.. :@
Ik houd wel veel van lezen, maar doe het tegenwoordig niet vaak meer. Nouja.. geen boeken dan!
Ik lees natuurlijk wel veel op internet :P Ik ben momenteel wel in één of andere chick-lit bezig, maar ik was weer eens zo afschuwelijk nieuwsgierig en wilde weten of ze wel weer bij elkaar zouden komen dus heb al weer naar achteren gebladerd.. O-)

Edit: oh, even snel een samenvatting en review gelezen, die wil ik best lezen! :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:52:36 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85325389
ik heb gisteren en vandaag een hondenmandje gehaakt. 8-)

klinkt niet zo logisch he, met de komst van Gijsje. maar 't had er toch zijdelings wel mee te maken. ik had op de camping met wat restwol ook zoiets (maar dan kleiner) gemaakt als kommetje. dat werd een mandje voor de LittlePetShop :') hondjes van m'n dochter. toen wilde zoonlief er ook graag een voor zijn knuffelhondje. zeker omdat hij bang was dat die jaloers zou worden op alle aandacht die het nieuwe poesje zou gaan krijgen. :o dus is deze (wat groter) voor Witje. :+
in de haak.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:53:11 #240
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85325422
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Yachiru het volgende:
Edit: oh, even snel een samenvatting en review gelezen, die wil ik best lezen! :D
het is zeker de moeite waard!
in de haak.
pi_85325779
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef trui het volgende:
ik heb gisteren en vandaag een hondenmandje gehaakt. 8-)

[ afbeelding ]

klinkt niet zo logisch he, met de komst van Gijsje. maar 't had er toch zijdelings wel mee te maken. ik had op de camping met wat restwol ook zoiets (maar dan kleiner) gemaakt als kommetje. dat werd een mandje voor de LittlePetShop :') hondjes van m'n dochter. toen wilde zoonlief er ook graag een voor zijn knuffelhondje. zeker omdat hij bang was dat die jaloers zou worden op alle aandacht die het nieuwe poesje zou gaan krijgen. :o dus is deze (wat groter) voor Witje. :+
Ah, wat een schattig mandje! Daar is Witje vast heel blij mee! :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:13:48 #242
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85326607
hihi wat een leuk mandje trui! :D

Taal is zeg maar echt mijn ding is echt geweldig :$ Gewoon korte verhaaltjes en herkenbaar haha :) (moest er de hele tijd stiekem om grinniken, niet zo handig als je in het OV zit)

Oke ik ben even zo vrij om die 0.5 cm die iemand niet meer aan z'n Granny's voor de Re-bag kon haken erbij te nemen, want dan wordt het net iets meer af :) (en ik kom gewoon niet uit anders)
Maar ik weet niet meer wie het was...(sorry, shame on me, de eerste die het af had in ieder geval)
pi_85326896
Weet je, ik ik vind het wel heel erg slowchat worden hier de laatste tijd. Het is daardoor nauwelijks meer bij te houden.
pi_85326947
Het waren al schatjes mijsje, maar zo met z'n drieën bij elkaar is nog leuker en schattiger. O+

mmascha, vooral die linker, witte sjaal vind ik erg leuk. Maar hoe gaat dat dan, met de stokjes en vasten op elkaar, want die zijn niet even hoog?

Leuke afwisseling in kleurtjes zo TD, mooi in evenwicht. :)

Wat zijn jullie allemaal van plan met de swap? :D Bij mij is 1 ding af, nou ja, bijna dan. Het andere ding is 3 keer mislukt en ik weet niet of ik poging 4 aandurf. Eigenlijk hoort het wel bij elkaar, maar ik kan het ook gewoon anders maken dan gehaakt. Dat kan ik wel.

Wow Inu, vier kleurtjes door elkaar, lijkt me ingewikkeld, maar wel supermooi alshet dan af is, dus ik ben benieuwd naar de foto's. :)

trui, er wordt een gz-pscyoloog gezocht, is dat iets? Maar wel ook onderzoeken, dus weet niet of het wat voor jou is. En wat lief, een mandje voor witje. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:22:42 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85327151
ik ben geen GZ-psycholoog, helaas. dus ik kom waarschijnlijk niet in aanmerking, yppy.

doedezemaar, je hebt gelijk. sorry dat ik me daar ook wel schuldig aan maak. zullen we weer iets meer ontopic blijven dan maar?
in de haak.
pi_85327248
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet je, ik ik vind het wel heel erg slowchat worden hier de laatste tijd. Het is daardoor nauwelijks meer bij te houden.
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:22 schreef trui het volgende:
doedezemaar, je hebt gelijk. sorry dat ik me daar ook wel schuldig aan maak. zullen we weer iets meer ontopic blijven dan maar?
Ik ook :@ Sorry, zal proberen me in te houden!
pi_85327634
edit: maar even een spoiler omdat het ook een beetje SCachtig is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anitra, het wordt woensdag dat ik weer in de stad kom, is dat oke? ;)

Ik heb ook weer een rand vierkantjes om het dekentje dat ik had. nu ziet het er zo uit:

of niet helemaal meer, want ik ben al begonnen aan de grannyrand eromheen... :)
ik heb wat gespeeld met de kleuren, nu wat bredere strepen eromheen om de rust er weer in terug te krijgen... al weet ik niet zeker of me dat helemaal gaat lukken... :) dan maar een wat drukker dekentje... :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:42:19 #248
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85328111
Ik vind het een heel lief dekentje Mijsje. Ik vind het niet echt heel druk ofzo, maar dat komt denk ik ook door de wat softere kleuren die ook nog een heel mooi staan bij elkaar. Gewoon heel zoet. :Y

In huize Spiegelei wordt weer niet veel gehaakt, ik probeer een fatsoenlijke voering in mijn gehaakte tas te krijgen. Pff, ik denk altijd dat ik dat "even" doe, maar dat valt nog tegen, en ik wil hem morgen al in gebruiknemen! Hmm, vlug weer aan de slag dus!
klerkje
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:45:53 #249
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85328266
ja dat kan nog best lastig zijn he, een tas goed voeren. succes ermee! welke vorm heeft je tas?
in de haak.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:49:40 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85328433
Mijn uiltje is bijna af O+ maar ik ben mn stopnaald kwijt }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')